ΙΑΧΟΜΕΝ ΠΡΟΣ ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΜΩΜΕΝΩΝ.
ΑΦΟΒΩΣ ΠΑΡΑΘΕΤΟΜΕΝ
ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΜΕΝΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
ΑΔΟΛΩΣ ΕΡΩΤΩΜΕΝ
ΠΡΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΝ ΑΠΑΝΤΩΝ.
ΚΑΡΤΕΡΙΚΩΣ
ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ.
Η ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ ΚΑΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ
(THE
RACIAL AND RELIGIOUS IDENTITY OF TODAY’S JEWS AND ISRAELIANS)
«..ὑμεῖς
γὰρ μιμηταὶ ἐγενήθητε, ἀδελφοί, τῶν
ἐκκλησιῶν
τοῦ
Θεοῦ
τῶν
οὐσῶν
ἐν
τῇ
᾿Ιουδαίᾳ
ἐν
Χριστῷ
᾿Ιησοῦ, ὅτι τὰ αὐτὰ ἐπάθετε καὶ ὑμεῖς ὑπὸ τῶν ἰδίων συμφυλετῶν καθὼς καὶ αὐτοὶ ὑπὸ τῶν ᾿Ιουδαίων, 2.15 τῶν καὶ τὸν Κύριον ἀποκτεινάντων ᾿Ιησοῦν καὶ τοὺς ἰδίους προφήτας, καὶ
ἡμᾶς ἐκδιωξάντων, καὶ
Θεῷ μὴ ἀρεσκόντων, καὶ πᾶσιν ἀνθρώποις ἐναντίων, 2.16 κωλυόντων ἡμᾶς τοῖς ἔθνεσι λαλῆσαι ἵνα σωθῶσιν, εἰς
τὸ
ἀναπληρῶσαι
αὐτῶν
τὰς
ἁμαρτίας
πάντοτε. ἔφθασε δὲ ἐπ᾿ αὐτοὺς ἡ ὀργὴ εἰς τέλος…». (Α΄ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ: 2/14-16).
«Βλέπετε τοὺς κύνας, βλέπετε τοὺς κακοὺς
ἐργάτας, βλέπετε τὴν κατατομήν· (ΣΣ: Παρατηρείτε προσεκτικά και
αποφεύγετε τους βεβήλους σκύλους, τους κακούς εργάτες που αντί να οικοδομούν
κρημνίζουν. Αυτούς θα τους αναγνωρίσετε από την εξωτερική τους εμφάνιση (το
προφίλ του προσώπου τους)..» (ΦΙΛΙΠΠΗΣΙΟΥΣ: 3/2).
ΜΕΡΟΣ 3ον
[THE PHARICEES AND
SCRIBES AND THEIR BIOLOGICAL DESCENDANTS (TALMUDIST
JEWS AND ISRAELIANS) DO NOT BELONG TO THE ADAMIC
RACIAL LINE OF THE OLD PEOPLE OF ISRAEL] .
α. Οι λ. Φαρισαίοι προέρχεται από την Αραμαϊκή λ. Perishin
με αντίστοιχη λέξη στα Εβραϊκά Perushim που σημαίνει
«κεχωρισμένοι»1
Πρόγονοι των Φαρισαίων υπήρξαν οι
Χασιδίμ ή Ασιδαίοι, η πιο μυστηριώδης ομάδα που εμφανίστηκε ιστορικώς τον 4ον ή
3ον αιώνα π.Χ., των οποίων τα ίχνη πολύ σύντομα χάνονται από το προσκήνιο της
ιστορίας.2 Ο όρος
χασίδ σημαίνει δίκαιος και ευσεβής. Η παρουσία των Χασιδίμ υπάρχει
καταγεγραμμένη στα Α΄ και Β΄ Μακκαβαίων, ενώ σαφείς αναφορές καταγράφονται στην
Μισνά και το Ταλμούδ.3
Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι οι
Γραμματείς και οι Φαρισαίοι σε αρκετά σημεία της Καινής Διαθήκης εμφανίζονται
μαζί, αφού οι γραμματείς ήσαν οι επίσημοι ερμηνευτές του Νόμου, και στο σύνολό
τους υιοθετούσαν τις θρησκευτικές πεποιθήσεις των Φαρισαίων, ενώ αρκετοί
Φαρισαίοι ακολουθούσαν τις διδασκαλίες που προέρχονταν από τις ερμηνείες των
γραμματέων!!!
Για τον λόγο αυτό, οι Φαρισαίοι υποστήριζαν τότε, ότι η προφορική παράδοση θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον την ίδια βαρύτητα με την γραπτή (Την Παλαιά Διαθήκη).4
Σήμερα, οι
Ταλμουδιστές Ιουδαίοι (Talmudist Jews) διαφοροποιηθέντες εδώ και αιώνες απ’ αυτή την ούτως ή άλλως
αντι-Αγιογραφική και ανιστόρητη θέση, έχουν ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ ΠΛΗΡΩΣ την Π.Δ. και έχουν
ως μοναδικό Θρησκευτικό τους «Σύνταγμα», το ΤΑΛΜΟΥΔ!!!
β. Οι πατριές των γραμματέων που
πρωτοεμφανίζονται στην Π.Δ., την
εποχή του βασιλέως Αχαάβ (869-850 π.Χ.), μετά βεβαιότητος ήσαν αλλογενείς σε
σχέση με τον παλαιό λαό Ισραήλ, πλην όμως υποκριθέντες τους πολεμίους του Βάαλ,
απέκτησαν την εμπιστοσύνη των βασιλέων του Ισραήλ. Έτσι καθιερώθηκαν ως
γραμματείς τους και συνέχισαν την παρουσίαν τους στους κόλπους του λαού Ισραήλ
της Π.Δ., «πάσας τας ημέρας της γης».
«….πατριαί γραμματέων……Ούτοι Κιναίοι, οι ελθόντες εκ Μεσημά πατρός
οίκου Ρηχάβ…» (Α΄ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΩΝ, 2/55).
Ποιοι ήσαν οι Κιναίοι
(Kenites);
Σύμφωνα με το Λεξ. «The
Exhaustive Concordance of The Bible, James Strong, S.T.D.,LL.D.,Abingdon,
Nashville, 37th edition, p. 560», οι Κιναίοι (Kenites) ήσαν μέλη της φυλής Qayin/Kajin
(7014).
Qayin (7014) = The name of the first child (Το όνομα του πρώτου παιδιού)-Cain, Kenite (Κάϊν),..Ποιο ήταν το
πρώτο παιδί; Ο Κάϊν, ο πρωτότοκος υιός του Αδάμ, αποβληθείς από τον Θεό εκ της
γενεαλογικής γραμμής τού κατά σάρκα πατρός του, λόγω της δολοφονίας του αδελφού
του Άβελ...
«…18 διὰ τοῦτο οὕτως εἶπε Κύριος· ἐπειδὴ ἤκουσαν υἱοὶ ᾿Ιωναδὰβ υἱοῦ Ρηχὰβ τὴν ἐντολὴν τοῦ πατρὸς αὐτῶν
ποιεῖν καθότι ἐνετείλατο αὐτοῖς ὁ πατὴρ αὐτῶν, 19 οὐ μὴ ἐκλίπῃ ἀνὴρ τῶν υἱῶν ᾿Ιωναδὰβ υἱοῦ Ρηχὰβ παρεστηκὼς κατὰ πρόσωπόν
μου πάσας τὰς ἡμέρας τῆς γῆς….». [ΙΕΡΕΜΙΑΣ (ΜΑΣΟΡ.), 42/18-19)].
Δηλαδή οι
Γραμματείς ΔΕΝ ανήκαν στον παλαιό λαό Ισραήλ, αλλά στο γενεαλογικό
δένδρο του Κάϊν, οι οποίοι δεν εξέκλιναν της Καϊνικής γραμμής «πάσας τας
ημέρας της γης»…
γ. Οι Φαρισαίοι αν και
παρουσιάζονται ως αρχιερείς-ιερείς του Λ.Ι. κατά την εποχή της επί γης
παρουσίας του Ιησού, εν τούτοις ΔΕΝ ανήκαν στην φυλή των Εβραίων του παλαιού
λαού Ισραήλ. Συγκεκριμένα:
1/. Αποτελούσαν Ιουδαϊκή αίρεση
(το όνομά τους προήλθε από την εβραϊκή /
αραμαϊκή λ. «φαράς»/Perish, που
σημαίνει κεχωρισμένος ή ξεχωριστός), που υποδηλώνει την «διαφορετικότητά» τους,
από το σύνολον του παλαιού Λαού Ισραήλ.
2/. Υπάρχουν πολλές μαρτυρίες
στην Καινή Διαθήκη (Κ.Δ.), οι οποίες συνεκτιμώνενες μας οδηγούν στο ασφαλές
συμπέρασμα ότι και οι Φαρισαίοι ΔΕΝ ανήκαν στον
παλαιό λαό Ισραήλ, φυλετικώς ήσαν απόγονοι του Κάϊν, δηλαδή ανήκαν, όπως και οι
Γραμματείς, στην Καϊνική Γραμμή. Σταχυολογούμε τις κυριώτερες:
α/. Οι Φαρισαίοι αντί να τηρούν τον Γραπτόν Μωσαϊκόν
Νόμον, εδίδασκαν τον λαό Ισραήλ, βασιζόμενοι στην κατ’αυτούς «απόρρητη»
προφορική διδασκαλία του Μωϋσέως, δηλαδή το Ταλμούδ. Για
τον λόγον αυτόν, ο Ιησούς προειδοποιούσε του Εβραίους να προσέχουν και να αποφεύγουν την διδασκαλία των
Φαρισαίων και Σαδδουκαίων.
«12 τότε συνῆκαν ὅτι οὐκ εἶπε προσέχειν ἀπὸ τῆς ζύμης τοῦ ἄρτου,
ἀλλ᾿ ἀπὸ τῆς διδαχῆς τῶν Φαρισαίων καὶ
Σαδδουκαίων» ( ΜΑΤΘΑΙΟΣ,16/12).
β/. Οι Φαρισαίοι απεκαλούντο ομού μετά των γραμματέων,
ευθέως ή με παραβολές, ψεύτες
(υποκριτές), «Υιοί Νυκτός και Σκότους» (Α΄ΘΕΣΣΑΛ, 5/5), «Κατάρας τέκνα» (Β΄ΠΕΤΡΟΥ,
2/15-17), «Υιοί της απειθείας» (ΕΦΕΣ, 2/2-3), «Γενεά πονηρά και
μοιχαλίς…» (ΜΑΤΘ,16/4-ΛΟΥΚΑΣ,11/29), «Γεννήματα εχιδνών»
(ΛΟΥΚΑΣ,3/7), «Γενεά σκολιά» (ΠΡΑΞΕΙΣ,2/40), «ζιζάνια..υιοί του
πονηρού» (ΜΑΤΘΑΙΟΣ, 13/38-39), «Κλέφτες και
ληστές» (ΙΩΑΝΝ:10/1)-«γενεά διεστραμμένη» (ΦΙΛΙΠΠ: 2/15), «Ὄφεις, γεννήματα ἐχιδνῶν», και «τέκνα των δολοφόνων των προφητών»
(ΜΑΤΘ: 23/29-33).
Ο Ιησούς με τις σαφείς, επαναλαμβανόμενες και
συγκεκριμένες φράσεις Του, μη επιδεχόμενες παρερμηνείας, κατατάσσει και τις
τρείς τάξεις (Φαρισαίους, Γραμματείς και Σαδδουκαίους) στην γραμμή του όφεως,
στην γενεά που διέπραξε πνευματική μοιχεία, με τον Διάβολον [Γενεά πονηρά και μοιχαλίς (ΜΑΤΘ: 16/4)].
Ποια ήταν αυτή η γενεά;
Με τους
χαρακτηρισμούς Του ο Ιησούς, προσδιόρισε σαφέστατα, το γενεαλογικό τους δένδρο
(φυλετική γραμμή του Κάϊν), αλλά και την
θρησκευτική / πνευματική τους ταυτότητα (τέκνα του
διαβόλου). Αναφερόμενος ή απευθυνόμενος προς τους Φαρισαίους, έλεγε:
«…Υμείς
ποιείτε τα έργα του πατρός υμών. Είπον ούν αυτώ. Υμείς…ένα πατέρα έχομεν τον θεόν (ΣΣ: Είπαν αορίστως τον θεόν, δεν
ανέφεραν τον Θεόν-Ιαχβέ)…είπεν δε αυτοίς
ο Ιησούς….Υμείς εκ του πατρός του Διαβόλου εστέ, και
τας επιθυμίας του πατρός υμών θέλετε ποιείν….» (ΙΩΑΝΝΗΣ: 8/41-44).
«..Εν τούτω
φανερά εστί τα τέκνα του Θεού και τα τέκνα του Διαβόλου…ου
καθώς ο Κάϊν εκ του πονηρού ην (…όχι όπως ο Κάϊν
που ήταν τέκνον του Διαβόλου) και έσφαξεν τον αδελφόν αυτού…ότι τα
έργα αυτού πονηρά ην τα δε του αδελφού αυτού δίκαια…» (Α΄ ΙΩΑΝΝΟΥ:3/9-12).
«Τότε προσελθόντες οι μαθηταί αυτού είπον αυτώ. Οίδας
ότι οι Φαρισαίοι εσκανδαλίσθησαν
ακούσαντες τον λόγον; Ο δε
αποκριθείς είπε: Πάσα φυτεία ην ουκ εφύτευσε ο Πατήρ μου ο ουράνιος εκριζωθήσεται» (ΜΑΤΘ: 15/12-13).
«ἀλλ᾿ ὑμεῖς οὐ πιστεύετε· οὐ
γάρ ἐστε ἐκ τῶν προβάτων τῶν ἐμῶν, καθὼς εἶπον ὑμῖν. τὰ πρόβατα τὰ ἐμὰ
τῆς φωνῆς μου ἀκούει, κἀγὼ γινώσκω αὐτά, καὶ ἀκολουθοῦσί μοι…» (ΙΩΑΝΝΗΣ:10/26-27).
«…οὐαὶ ὑμῖν, ὅτι οἰκοδομεῖτε τὰ μνημεῖα τῶν προφητῶν, οἱ δὲ πατέρες ὑμῶν ἀπέκτειναν αὐτούς. (ΛΟΥΚΑΣ: 11/47). (Αλλοίμονό σας, διότι κτίζετε τα μνημεία των προφητών, τάχα από σεβασμόν δι' αυτούς, ενώ κατά βάθος έχετε τας ιδίας φονικάς διαθέσεις, που είχαν οι πρόγονοι σας, οι οποίοι εφόνευσαν τους προφήτας).
Γιατί οι πατέρες των Ταλμουδιστών Φαρισαίων, εφόνευσαν
τους Προφήτες;
Όπως προείπαμε (Μέρος
2ον,παρ. 2α), οι Προφήτες όσα επροφήτευαν τα έλεγαν μετά από συνομιλίες και
εντολές που ελάμβαναν από τον Ιαχβέ, και προειδοποιούσαν τον λαό Ισραήλ.
Αυτά που έλεγαν όμως, ΔΕΝ ήταν αρεστά στους Ταλμουδιστές επειδή απεκάλυπταν
εκτός από την παραπλανητική διδασκαλία τους, και τα μελλοντικά σχέδιά τους…
Άλλωστε, ο Θεός (Ιαχβέ) με
Τον Οποίον συνωμιλούσε ο Μωϋσής, ήταν ο
Αληθινός Θεός του παλαιού λαού Ισραήλ και ΟΧΙ ο «θεός» των Φαρισαίων.
Οι παραπάνω χαρακτηρισμοί
ΔΕΝ αφήνουν καμμια αμφιβολία ότι, οι Γραμματείς και Φαρισαίοι όχι μόνον
ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση είχαν με τον παλαιόν Λαόν Ισραήλ, αλλά ανήκαν σε γενεά
διαφορετική της Αδαμικής/Ισραηλιτικής τοιαύτης.
Επειδή ο Κάϊν «εκ του πονηρού ήν και έσφαξε τον
αδελφόν αυτού..» (Α΄ΙΩΑΝΝΟΥ: 3/11-12), και ο πονηρός
είναι ο Σατανάς, ευλόγως προκύπτει το ασφαλές συμπέρασμα ότι, οι Γραμματείς και
Φαρισαίοι ανήκαν φυλετικώς, στην Καϊνική/Σατανική Γραμμή και ΟΧΙ στην Αδαμική
Γραμμή.
Η επισφράγιση/επιβεβαίωση
της Σατανικής γενεαλογίας των Γραμματέων-Φαρισαίων, έρχεται μέσα από την Κ.Δ.
δια στόματος του Αποστόλου Ιωάννου, μαθητού του Κυρίου, ο οποίος μας πληροφορεί
περί το 95 μ.Χ., πως όσοι ισχυρίζοντο τότε
(μεταξύ των οποίων και η πρώτη γενεά των βιολογικών απογόνων των
Φαρισαίων και Γραμματέων), πως είναι Ιουδαίοι, ψεύδονται διότι, είναι «ΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ».
«καὶ τὴν βλασφημίαν ἐκ τῶν λεγόντων ᾿Ιουδαίους εἶναι
ἑαυτούς, καὶ οὐκ εἰσίν, ἀλλὰ συναγωγὴ τοῦ σατανᾶ.» (ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ: 2/9 και 3/9).
γ/. Οι Φαρισαίοι άκουσαν από τον ίδιο
Τον Ιησού να τους κατατάσσει στην κατηγορία των «αλλοτρίων», των
«σκοταδιστών», των απογόνων των «πάλαι προγεγραμμένων» εχθρών της
ανθρωπότητος, τουτέστιν να αποκαλύπτει
ότι ότι ΔΕΝ ανήκαν στον πιστόν λαόν Του.
Ποίοι ήσαν οι «Οι πάλαι προγεγραμμένοι»; (ΙΟΥΔΑΣ,4)
Οι πρόγονοι των
Ταλμουδιστών, οι προερχόμενοι από τον Κάϊν, που εδολοφόνησε τον αδελφόν του,
κατ’εντολή του Σατανά-όφεως, των οποίων την τελική κρίση, είχε προδιαγράψει
ο Θεός, αμέσως μετά την δολοφονία του Άβελ και το προπατορικό αμάρτημα.
«..14 καὶ εἶπε Κύριος ὁ Θεὸς τῷ ὄφει· ὅτι ἐποίησας
τοῦτο, ἐπικατάρατος σὺ ἀπὸ πάντων τῶν κτηνῶν καὶ ἀπὸ πάντων τῶν θηρίων τῶν ἐπὶ
τῆς γῆς· ἐπὶ τῷ στήθει σου καὶ τῇ κοιλίᾳ πορεύσῃ καὶ γῆν φαγῇ πάσας τὰς ἡμέρας
τῆς ζωῆς σου. 15 καὶ ἔχθραν θήσω ἀνὰ μέσον
σοῦ καὶ ἀνὰ μέσον τῆς γυναικὸς καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σπέρματός
σου (ΣΣ Των βιολογικών απογόνων του Κάϊν) καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σπέρματος αὐτῆς·
αὐτός σου τηρήσει κεφαλήν, καὶ σὺ τηρήσεις αὐτοῦ πτέρναν...» (ΓΕΝΕΣΙΣ:
3/14-15).
δ/. Οι Φαρισαίοι κατακεραυνώνονται από τον Ιησού και μαζί τους όλοι οι θιασώτες των Φαρισαίων-Γραμματέων-Σαδδουκαίων, που ισχυρίζοντο ότι τηρούσαν δήθεν τους Νόμους του Μωϋσέως, χαρακτηρίζοντάς τους ως ψεύτες, με το ατράνταχτο επιχείρημα ότι: «..ο κατήγορός σας είναι ο ίδιος ο Μωϋσής, καθ’ όσον εάν επίστευατε στον Μωϋσή, θα επιστεύατε και σ’ εμένα [τον Ιησούν], αφού για Εμένα έγραψε ο Μωϋσής στην Πεντάτευχο..».
«..δοκεῖτε ὅτι ἐγὼ κατηγορήσω ὑμῶν πρὸς τὸν πατέρα· ἔστιν ὁ κατηγορῶν ὑμῶν Μωϋσῆς,
εἰς ὃν ὑμεῖς ἠλπίκατε. Εἰ γὰρ ἐπιστεύετε
Μωυσεῖ, ἐπιστεύετε ἂν ἐμοί· περὶ γὰρ ἐμοῦ ἐκεῖνος ἔγραψεν. Εἰ δὲ τοῖς
ἐκείνου γράμμασιν οὐ πιστεύετε, πῶς τοῖς ἐμοῖς ρήμασι πιστεύσετε;» (ΙΩΑΝΝΗΣ: 5/45-46).
δ. Η βιολογική γραμμή του Κάϊν ή Καϊνική γραμμή
(Καϊνίτες) και τα «θηρία» της Παλαιάς
Διαθήκης.
1/. Η Καϊνική
γραμμή αναφέρεται στην Π.Δ. ως ξεχωριστή της Αδαμικής τοιαύτης και
προσδιορίζεται αρχικώς μέχρι και τους απογόνους του Λάμεχ.
Μετά απ’ αυτούς (απογόνους του Λάμεχ), τα ίχνη της γραμμής ....χάνονται, αλλά
επανεμφανίζονται είτε ως «καθαρόαιμοι» απόγονοι είτε ως επίμικτοι με άλλους
λαούς μη Αδαμικούς ή αποβληθέντες
της Αδαμικής γραμμής…
Παρουσιάζονται ιστορικώς με άλλα ονόματα, συναφή
του ονόματος του γενάρχου τους (Καϊναίοι, Καϊνίτες, Κιναίοι, Χ(Κ)αναναίοι, κ.α) ή
διαφορετικά (Φοίνικες,
Εδωμίτες, Θηραθίτες, Φιλισταίοι, Αιμαθίτες, Ρηχαβίτες,
κ.α.).
Ο Κάϊν πρωτότοκος υιός του
Αδάμ, απουσιάζει από το γενεαλογικό δένδρο του Αδάμ, στο οποίον ανήκει ο
παλαιός λαός Ισραήλ, καίτοι η Αδαμική γραμμή αναφέρεται δύο φορές στην Π.Δ. και
σαφέστατα δύο φορές στην Καινή Διαθήκη (ΛΟΥΚΑΣ, 3/23-38 και ΜΑΤΘΑΙΟΣ, 1/1-18).
Ο Κάϊν διεγράφη από τον
Θεόν, εκ της Αδαμικής / ανθρώπινης γραμμής, λόγω της ενσυνείδητης αποστασίας
του από Τον Θεόν-Δημιουργόν και της Πνευματικής μοιχείας του με τον Διάβολον,
όπως διεγράφησαν αργότερα οι γενεαλογικές γραμμές του Χαμ (υιός του Νώε), του
Ευφραϊμ (εγγονός του Αβραάμ) και του πρωτότοκου υιού του Ισαάκ, τού Ησαύ / Εδώμ
(Εδωμίτες), την θέση του οποίου έλαβε ο δευτερότοκος Ιακώβ.
«..ΒΙΒΛΟΣ γενέσεως ᾿Ιησοῦ
Χριστοῦ, υἱοῦ Δαυῒδ, υἱοῦ ᾿Αβραάμ. 2 ᾿Αβραὰμ ἐγέννησε τὸν ᾿Ισαάκ, ᾿Ισαὰκ δὲ
ἐγέννησε τὸν ᾿Ιακώβ, ᾿Ιακὼβ δὲ ἐγέννησε τὸν ᾿Ιούδαν καὶ τοὺς ἀδελφοὺς αὐτοῦ…»
(ΜΑΤΘΑΙΟΣ, 1/1-2).
«15 καὶ ἀπορρίψω ὑμᾶς ἀπὸ προσώπου μου, καθὼς ἀπέρριψα
τοὺς ἀδελφοὺς ὑμῶν, πᾶν τὸ σπέρμα ᾿Εφραίμ.»
(ΙΕΡΕΜΙΑΣ, 7/15).
Υπό αυτές τις συνθήκες, ο
Κάϊν εδημιούργησε δική του ξεχωριστή γραμμή της οποίας η αρχή όπως προείπαμε,
καταγράφεται στην Π.Δ.
«Κάϊν-Ενώχ-Ιράδ-….Θουβάλ Κάϊν-Νοεμά) [ΓΕΝΕΣΙΣ, 4/16-22].
«16 ἐξῆλθε δὲ Κάϊν ἀπὸ προσώπου τοῦ Θεοῦ καὶ ᾤκησεν ἐν
γῇ Ναὶδ κατέναντι ᾿Εδέμ. 17 Καὶ ἔγνω Κάϊν τὴν γυναῖκα αὐτοῦ, καὶ
συλλαβοῦσα ἔτεκε τὸν ᾿Ενώχ. καὶ ἦν
οἰκοδομῶν πόλιν καὶ ἐπωνόμασε τὴν πόλιν ἐπὶ τῷ ὀνόματι τοῦ υἱοῦ αὐτοῦ, ᾿Ενώχ.
…» (ΓΕΝΕΣΙΣ, 4/16-17).
Έκτοτε χάνονται τα ίχνη της
Καϊνικής γραμμής, αλλά ξεκινώντας από τις πατριές των απογόνων του Κάϊν,
συναντάμε λαούς οι οποίοι είτε προέρχονται είτε απ’ευθείας από τους βιολογικούς
απογόνους του Κάϊν (Καϊνίτες), είτε λογικώς προϋπήρχαν του Κάϊν (μη Αδαμικής
προελεύσεως), μετά των οποίων ανεμίχθη βιολογικώς ο Κάϊν(!!!).
2/. Οι «άλλοι άνθρωποι» και τα «θηρία» της Παλαιάς
Διαθήκης
α/. Αναλύοντας την Καϊνική Βιολογική Γραμμή μέχρι και
την δημιουργία της Καϊνικής πόλεως Ενώχ, ευλόγως προκύπτουν δύο (2) βασικά
ερωτήματα.
Ερώτημα 1ον
Προϋπήρχαν των Αδάμ-Εύας-Κάϊν-Άβελ «άλλοι άνθρωποι»
στην γη;
Εάν ναι, πως αποδεικνύεται κάτι τέτοιο και ποιοι ήσαν
αυτοί; Υπήρχαν / Εκτίσθησαν όντως από Τον Δημιουργό, τέτοια έλλογα δίποδα
κτίσματα προ του Αδάμ, ώστε να δικαιολογείται και η δημιουργία της Καϊνικής
γραμμής με «άλλους ανθρώπους», μη Αδαμικής προελεύσεως»;
Ερώτημα 2ον
Εάν δεν προϋπήρχαν άλλοι άνθρωποι προ του Αδάμ, τότε
πως δημιουργήθηκαν και από που ήλθαν εκείνοι οι…άλλοι άνθρωποι με τους οποίους
αναμείχθη ο Κάϊν και εδημιούργησε όχι μόνον δική του
γενεαλογική γραμμή, αλλά οικοδόμησε και ολόκληρη πόλιν, την στιγμή που στην
εποχή του, υπήρχαν μόνο τρεις άνθωποι στην γη, ο Αδάμ, η Εύα και ο εξορισθείς
και απομακρυνθείς από την περιοχή των γονέων του, με εντολή του Θεού, Κάϊν;
Την εγκυρώτερη ίσως, απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα,
μας δίδει ο άγιος Ορθοδόξων και παπικών, Αυγουστίνος (5ος μ.Χ. αι., προ
του Σχίσματος Ανατολής-Δύσεως). Ο ιερός Αυγουστίνος μας διαβεβαιοί ότι:
«….Επίσης ΔΕΝ αμφιβάλλω ότι υπήρχαν άνθρωποι προ της δημιουργίας του
πρώτου ανθρώπου…» (Η Πολιτεία του
Θεού (De Civitate Dei), Τόμος Α΄, κεφ.ΙΖ).
Κεραυνός εν αιθρία και εν Πνευματική ερήμω,
ειδικώτερα για τους αρχιερείς του Συστήματος και τους θιασώτες των θεωριών του Big Bang, της εξελίξεως και
της….μελανίνης.
Με άλλα λόγια, προ της δημιουργίας του ανθρώπου/Αδάμ,
είχαν δημιουργηθεί από τον Δημιουργόν/Κτίστην, Θεόν της Παλαιάς Διαθήκης Ιαχβέ/Ιησούν
Χριστόν, άλλα δίποδα έλλογα όντα, τα
οποία ο Αυγουστίνος ονομάζει ανθρώπους, προφανώς επειδή όπως και οι
πρωτόπλαστοι (ως δίποδα λογικά όντα), είχαν ονομασθεί από τον
Κύριον-Δημιουργόν, άνθρωποι!!!
β/. Τα
«θηρία της Παλαιάς Διαθήκης.
Παραθέτομεν δύο χωρία της
Παλαιάς Διαθήκης (Π.Δ.), και προτρέπομεν κυρίως τους «φωτιστές»–σκοταδιστές, και
λοιπούς «λαμπαδηφόρους» του Συστήματος, αλλά και όσους ακατήχητους ή αδόλως
αναζητούν την ιστορικήν Αλήθεια για την Δημιουργίαν ΟΛΩΝ των
δημιουργημάτων-πλασμάτων (λογικών, αλόγων, υλικών, ορατών, αοράτων, κλπ),
-Να διερευνήσουν το θέμα σε συσχετισμό με την
προμνησθείσα θέση του ιερού Αυγουστίνου και
-Να απαντήσουν στα σοβαρά ερωτήματα που θα
προκύψουν, κατά την μελέτη-έρευνά τους.
«24 Καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ἐξαγαγέτω ἡ γῆ ψυχὴν ζῶσαν
κατὰ γένος, τετράποδα καὶ ἑρπετὰ καὶ θηρία τῆς γῆς κατὰ γένος. καὶ ἐγένετο οὕτως. 25 καὶ
ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὰ θηρία τῆς γῆς κατὰ γένος, καὶ τὰ κτήνη κατὰ γένος
αὐτῶν καὶ πάντα τὰ ἑρπετὰ τῆς γῆς κατὰ γένος αὐτῶν. καὶ εἶδεν ὁ Θεός, ὅτι καλά.»
(ΓΕΝΕΣΙΣ 1/24-25).
Στα παραπάνω χωρία της Π.Δ. παρατηρούμε τα εξής «οξύμωρα», από τα οποία
προκύπτουν εύλογα ερωτήματα..
1ον/. Απόφαση του Θεού για Δημιουργία θηρίων και τετραπόδων
κατά γένος αυτών...
2ον/. Δημιουργία από Τον Θεόν
θηρίων και κτηνών κατά το γένος αυτών…
Ερώτημα 3ον
Τα «θηρία» δεν εντάσσονται στην κατηγορία των
τετραπόδων ή τα τετράποδα δεν συμπεριλαμβάνουν και τα «θηρία»; Εάν ναι, τότε γιατί ο Δημιουργός αποφασίζει να τα ξεχωρίσει; Μετά την
δημιουργία των τετραπόδων, γιατί
μετονομάστηκαν σε «κτήνη»;
Ερώτημα 4ον
Μήπως τα
«θηρία» ή τα «κτήνη» όπως τα μετέφρασαν οι Εβδομήκοντα (Ο΄) εσήμαιναν κάτι άλλο
εκτός από άλογα όντα και δεν εύρισκαν οι
Ελληνομαθείς Ιουδαίοι λόγιοι μεταφραστές της Παλαιάς Διαθήκης, άλλες πιο
κατάλληλες λέξεις;
Ερώτημα 5ον
Εάν οι «άλλοι
άνθρωποι» που προϋπήρχαν της δημιουργίας των πρωτοπλάστων, κατά τον
Άγιον Αυγουστίνον, δεν είναι ΟΛΕΣ οι άλλες φυλές που σήμερα γνωρίζομεν, πλην
της Αδαμικής, τότε ποίοι ήσαν ή τι αντιπροσώπευαν;
Ερώτημα 6ον
Γνωρίζετε πως όταν ανεκαλύφθη η
ήπειρος της Αμερικής (1492), οι Παπικοί δεν ανεγνώρισαν τους ιθαγενείς ερυθρόδερμους Ινδιάνους ως ανθρώπους αλλά τους
χαρακτήρισαν κτήνη, θηρία, ζώα ;
Που εστηρίζοντο οι Παπικοί για τέτοιους χαρακτηρισμούς, εάν δεν είχαν υπόψη
τους τα παραπάνω σχετικά χωρία της Παλαιάς Διαθήκης;
Χρειάστηκε να περάσει περίπου μισός αιώνας για να
αναγνωρισθούν οι ερυθρόδερμοι-Ινδιάνοι ως άνθρωποι, εγγράφως μάλιστα, με την εγκύκλιον του Πάπα Παύλου Γ΄ «Sublimus Dei» (29 Μαΐου 1537).
Είναι προφανής η αλλαγή στάσεως των παπικών, και
μάλιστα με επίσημο έγγραφο του Πάπα, σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα.
Εάν οι παπικοί συνέχιζαν να αποκαλούν τους
ερυθροδέρμους Ινδιάνους κτήνη, ζώα και θηρία, πως θα
δικαιολογούσαν τον ανθρωπισμόν, τον αντιρατσισμό, την φαρισαϊκή αγαπολογία
τους, και την επιστημονικοποιημένη θεωρία της εξελίξεως;
Είμαστε πεπεισμένοι ότι κάποιοι από τους αποδέκτες των
παραπάνω ερωτημάτων, έχουν την δυνατότητα της αναζητήσεως της Αληθείας, αφού η απάντηση βρίσκεται στα πρώτα
κεφάλαια της ΓΕΝΕΣΕΩΣ!!!
Για όσους όμως δεν έχουν επαρκή στοιχεία, προς
υποβοήθηση των ερευνών τους, παραθέτομεν τα ακολουθούντα Αγιογραφικά και
ιστορικά στοιχεία..
3/. Ο
σφετερισμός των ονομάτων θηρία, κτήνη και ζώα της Π.Δ. από τους σημερινούς
Ταλμουδιστές Ιουδαίους.
Οι σημερινοί Ταλμουδιστές Ιουδαίοι (Talmudist Jews), σφετεριζόμενοι την Π.Δ.
απορρίπτοντες ή παρερμηνεύοντες όσα χωρία δεν τους συμφέρουν:
-Διακρίνουν τα δίποδα λογικά όντα σε ανθρώπους (εννοώντας αποκλειστικώς και μόνον τους εαυτούς τους
και τα μέλη της φυλής τους/Jews-Israelians) [!!!] και σε ζώα, θηρία, κτήνη, γκόϊμ (εννοώντας
όλους τους υπόλοιπους σημερινούς ανθρώπους, τους μη Ιουδαίους, όλων των φυλών
και θρησκευμάτων της γης).
-Aυτοχαρακτηρίζονται ως «Υιοί του
φωτός», θεωρούντες εαυτούς απογόνους του Κάϊν, στην γραμμή του οποίου
αυτοτοποθετούνται και επαίρονται, ότι είναι απόγονοί του (Καϊνίτες). Δηλαδή, οι Καϊνίτες ταλμουδιστές
Ιουδαίοι, θέτουν αυτοβούλως εαυτούς εκτός Αδαμικής (ανθρωπίνης) γραμμής
που περιγράφεται στο βιβλίο της ΓΕΝΕΣΕΩΣ στην Παλαιά Διαθήκη και επιβεβαιώνεται
στην Καινή Διαθήκη.5
Από πού ορμώμενοι οι Ταλμουδιστές-Καϊνίτες, διακρίνουν
τα δίποδα λογικά όντα, σε ανθρώπους (εννοώντας αποκλειστικώς και μόνον τους εαυτούς τους
και τα μέλη της φυλής τους) και σε ζώα/ θηρία/ κτήνη
(γκοϊμ), [εννοώντας όλους τους υπόλοιπους σημερινούς ανθρώπους / μη
Ιουδαίους, όλων των φυλών της γης];
Απάντηση: Από την
καταγραφή των «θηρίων» στο βιβλίο της
ΓΕΝΕΣΕΩΣ, σφετεριζόμενοι και διαστρεβλώνοντας ΠΛΗΡΩΣ τα
σχετικά χωρία της Παλαιάς Διαθήκης.
-Αποκαλούν περιφρονητικώς τους απογόνους της Αδαμικής γραμμής (ανθρώπους)
και όλους τους σύγχρονους (ανθρώπους μη Ιουδαίους), «Υιούς της ιλύος
(λάσπης)». Προφανώς δανειστήκαν την φράση από τα σχετικά χωρία της Παλαιάς
Διαθήκης όπως: «καὶ ἔπλασεν ὁ Θεὸς
τὸν ἄνθρωπον, χοῦν ἀπὸ τῆς γῆς» (ΓΕΝ:2/7) «κατοικοῦντες
οἰκίας πηλίνας, ἐξ ὧν καὶ αὐτοὶ ἐκ τοῦ αὐτοῦ πηλοῦ
ἐσμέν …» (ΙΩΒ:4/18), «…ἡμεῖς δὲ πηλὸς ἔργα χειρῶν σου
πάντες ἡμεῖς»( ΗΣΑΪΑΣ: 64/8).
Αυτή η διάκριση σε
ανθρώπους/υιούς φωτός και κτήνη/υιούς ιλύος, δεν θα εγένετο,
εάν οι Ταλμουδιστές ιουδαίοι (Talmudist Jews) δεν εγνώριζαν τις σημασίες των
εβραϊκών λ. Gowy/Goy (πληθ. Goyim= «θηρία», «κτήνη» που καταγράφονται στο βιβλίο
της ΓΕΝΕΣΕΩΣ και γενικώτερα της Πεντατεύχου (ξένον/αλλότριον έθνος, κοπάδι ζώων/ κτήνη,
ειδωλολάτρες, εθνικοί, κλπ).
4/. Τα «θηρία» κατά τους αρχαίους Έλληνες και η
σχέση των Ελλήνων με την Αδαμική βιολογική Γραμμή.
α/. Ο Όμηρος θεωρεί τον άνθρωπον πλάσμα
αντιδιαστελλόμενον τόσον έναντι των θεών όσον και έναντι των κτηνών.
Προφανώς, ο μεγάλος ποιητής μας με την λ. «κτήνη» δεν εννοούσε τα άλογα
τετράποδα, αλλά κάποια λογικά δίποδα συγκρίσιμα με τους ανθρώπους!
Ο Αριστοτέλης ορίζει τον άνθρωπον ως «ζώον πολιτικόν»
ή «πας άνθρωπος ζώον» (ΣΣ: Ζων οργανισμός, Ζωντανό δίποδον
λογικό δημιούργημα), «Τελειωθέν βέλτιστον των ζώων άνθρωπος» ή «ζώον ου μόνον
πολιτικόν αλλά και οικονομικόν και κοινωνικόν».
Εκείνος όμως που μας δίδει τον πληρέστερον ορισμόν της
λ. άνθρωπος, είναι ο Πλάτων. Σε σχετική ερώτηση του Ερμογένη, ο Σωκράτης
απαντά:
«Εντεύθεν δη μόνο των θηρίων
ορθώς ο άνθρωπος «άνθρωπος» ωνομάσθη αναθρών ά
όπωπε» (Κρατύλος, 399C).
(Από όλα τα
θηρία, μόνον ό άνθρωπος ωνομάσθη ορθώς «άνθρωπος» διότι παρατηρεί και
εξετάζει με προσοχή / θαυμασμόν όσα έχει ιδή ή βλέπει γύρω του).
Εδώ δημιουργείται μείζον θέμα στο οποίον καλούνται να
απαντήσουν, κυρίως, όλοι όσοι επί πολλές δεκαετίες, συνέγραφαν σχολικά/
πανεπιστημιακά εγχειρίδια ή εδίδασκαν / εξέδιδαν οδηγίες προς το εκπαιδευτικό
προσωπικό δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαιδεύσεως, με τις οποίες τους
διέτασσαν και εξακολουθούν να διδάσκουν την όλως αβάσιμη / αντιεπιστημονική και
πλημμελή / λογικοφανή ετυμολογία της λέξεως άνθρωπος από το άνω+θρώσκω ή
ανήρ+ωψ/ωπος.
β/. Με την προϋπόθεση ότι, είναι
αδύνατον να μην εγνώριζαν κάποιοι αν όχι οι περισσότεροι από τους έλληνες ή
ξένους επιστήμονες ερευνητές-μελετητές του θέματος, το σχετικόν χωρίον του
Πλάτωνος, φρονούμεν ότι, η μόνη λογική εξήγηση είναι η εξής:
Η συνομοταξία των λεγομένων «διαφωτιστών» ήγουν
σκοταδιστών, που ελέγχονται –προστατεύονται από το ΣΥΣΤΗΜΑ και παραλλήλως
ελέγχουν τα της Παιδείας-Εκπαιδεύσεως παγκοσμίως, ΔΕΝ επιθυμούσαν να
αποκαλυφθούν αλήθειες, οι οποίες:
Προέκυπταν από την ερμηνεία του παραπάνω χωρίου όχι
μόνον σε ό,τι αφορά τον άνθρωπο αλλά και την πιθανότητα υπάρξεως «άλλων ανθρώπων» (δημιουργία
διαφόρων φυλών), πρό της δημιουργίας του Αδάμ, κάτι που θα απεδείκνυε εκτός των
άλλων, την αυθεντία και αξιοπιστία της Π.Δ.
Ανέτρεπαν τον μύθο της εξελίξεως του ανθρωπίνου
είδους, που σήμερα τον έχουν ως σημαία, με διάφορες παραλλαγές, όλοι οι
διεθνιστές-κοσμοπολίτες-αντιχριστιανοί-νεοπαγανιστές και Ελληνόφωνοι
ψευδοεθνικιστές…
Εκρύπτοντο στην φράση-κλειδί του σχετικού χωρίου:
«…δη μόνον των θηρίων
ορθώς ο άνθρωπος ωνομάσθη «άνθρωπος»….».
Ναι! Οι αρχαίοι Έλληνες με την λ. θηρία, εννοούσαν και
δίποδα λογικά όντα. Μερικά παραδείγματα:
«Ω Ζευ, πάτερ Ζευ, σον μεν ουρανού κράτος συ δ’ εργ’
επ’ ανθρώπων οράς λεωργά και θεμιστά, σοι δε θηρίων
ύβρις τε και δίκη μέλει». (Αρχίλοχος, Επωδός 103).
( Ώ Ζεύ, πατέρα Ζεύ, συ βλέπεις όλα τα έργα των
ανθρώπων και τα πονηρά και τα καλά, συ επίσης φροντίζεις για την
συκοφαντία/ακολασία και την δικαιοσύνη των θηρίων).
Ο «Θεός» Ζεύς μεριμνούσε για θέματα που αφορούσαν στις
ακολασίες-συκοφαντικές πράξεις και απόδοση δικαιοσύνης, στα άλογα θηρία ; Μόνο φρενοβλαβείς θα υποστήριζαν κάτι
τέτοιο, αφού η δικαιοσύνη, κατά τον Πλάτωνα, είναι ένα από τα τέσσαρα
χαρακτηριστικά (τα υπόλοιπα είναι η
σωφροσύνη, η ανδρεία και η σοφία), μιας ευνομούμενης κοινωνίας
ανθρώπων, τουτέστιν πολιτείας διπόδων λογικών όντων (Πολιτεία, 427D- 434B).
Τα παραπάνω επιβεβαιώνει και ο Αριστοτέλης
(Πολιτικά, Α2, 10-13 και 15-16).
Ουδέν εστίν θηρίον γυναικός αμαχώτερον» (Αριστοφάνης,
Λυσιστράτη, 1014).
«Εγένοντο δε οι περί τον Προυσίαν, περί την των θηρίων συναγωγήν» (Λεξ. Σουϊδα, σ.504).
«Και δη και πάλαι ου νόμιμον δοκεί
τούτο το επιτήδευμα και τας κατά φύσιν περί τα αφροδίσια ηδονάς ου μόνο
ανθρώπων αλλά θηρίων διεφθαρκέναι…» (Πλάτωνος Νόμοι, 636, B,C.).
[«Πολύ περισσότερο μάλιστα που ο θεσμός αυτός (ο
θεσμός των ομαδικών γυμνασίων και συσσιτίων) νομοθετημένος από παλιά καθώς
είναι, φαίνεται ότι έχει διαφθείρει τις κατά φύσιν ερωτικές απολαύσεις όχι
μόνον των ανθρώπων αλλά και των θηρίων»].
Έχετε ακούσει ποτέ να έχουν θεσμοθετηθεί ανθρώπινοι
νόμοι που να διευκολύνουν την παρά φύση σεξουαλική απόλαυση των γνωστών σ’ εμάς
ζώων, θηρίων;
γ/. Οι
αρχαίοι Έλληνες ανήκαν στην Αδαμική Γραμμή.
Γενάρχης των προγόνων των Ελλήνων (προελλήνων) και
πρωτοελλήνων εκ του οποίου έλαβαν και το γενέθλιον όνομα (Ίωνες) ήταν ο Ιωΰαν ή Ίων, διότι:
1//. Οι Ίωνες προέρχονται από την
βιολογική γραμμή του Ιάφεθ ή Ίωνος.
«18 ῏Ησαν δὲ οἱ υἱοὶ Νῶε, οἱ ἐξελθόντες ἐκ τῆς
κιβωτοῦ, Σήμ, Χάμ, ᾿Ιάφεθ· Χάμ δὲ ἦν
πατὴρ Χαναάν. 19 τρεῖς οὗτοί εἰσιν υἱοὶ Νῶε· ἀπὸ τούτων διεσπάρησαν ἐπί πᾶσαν τὴν
γῆν.» ((ΓΕΝ:
9/18-19).
«Υιοί Ιάφεθ:
Γαμέρ και Μαγώγ και Μαδοί και Ιωΰαν και Ελισά…» [ΓΕΝΕΣΙΣ 10/2].
«Και είπεν (ο Νώε): Καταραμένος ας είναι ο
Χαναάν (ΣΣ: Ο Χαμ και οι απόγονοι του).Υπηρέτης και δούλος ας είναι στους
αδελφούς του. Είπε δε ακόμη: Ας αυξήση ο Θεός την γενεάν του Ιάφεθ και
ας βάλη αυτόν να κατοική εις τας περιοχάς του Σημ, ο δε Χαναάν ας γίνη υπηρέτης
του» (ΓΕΝ: 9/26-27).
«Όπως είναι εξακριβωμένο αρχηγοί των Ελλήνων υπήρξαν οι Ίωνες, από
τον Ιωΰαν, έναν από τους άνδρες που έκτιζαν τον πύργο όταν
διαιρέθηκαν οι γλώσσες…» [Ιωάννης Δαμασκηνός, περί αιρέσεων, γ, 22-25].
2//. Η καταγεγραμμένη σχέση του βιβλικού Ιάφεθ με τον μυθολογικό Ιαπετό των Ελλήνων και η
φωτογραφιζόμενη ταυτοπροσωπεία του Ίωνος της τραγωδίας του Ευριπίδη με τον
βιβλικό Ιωΰαν/Ίωνα,
επιβεβαιώνουν τους πανάρχαιους φυλετικούς δεσμούς των Ιστορικών Ελλήνων με τους
προιστορικούς απογόνους του Ιάφεθ και ιδιαίτερα του Ίωνος/ Ιωΰαν.
«....Η αρχή της Ελληνικής ποιήσεως ανάγεται εις την αρχαίαν Ιαπετικήν φυλήν, εις την
οποίαν ανήκουν και οι Έλληνες». [Γουλιέλμος Κρίστ, Γερμανός
Ελληνιστής του 19ου αιώνος, Ιστορία της Ελληνικής λογοτεχνίας, κ.9].
«Ιαπετικός-ή-όν:
Ο ανήκων ή αναφερόμενος εις τον Ιαπετόν
ή Ιάφεθ, τον πρόγονον των λαών της Ευρώπης και Ασίας…». [Λεξικόν της
Ελληνικής γλώσσης συνταχθέν υπό επιτροπής φιλολόγων και επιστημόνων υπό την
επιμέλειαν του Γεωργίου Ζευγώλη, 1933, σ.1175]
3//. «Eρευνητές της συγκριτικής εθνολογίας
και φιλολογίας παραδέχονται σχέσιν μεταξύ του Βιβλικού Ιάφεθ και
του Ελληνικού Ιαπετού, όστις μέσω
του Προμηθέως και του Δευκαλίωνος έχει ως εκείνος σχέσιν με τον
παγκόσμιον κατακλυσμόν». [Θρησκευτική και Ηθική
Εγκυκλοπαίδεια, τ. 6ος, σ.691-692].
4//. Το γεγονός ότι η μυθολογική σύζυγος
του Ιαπετού λέγεται Ασία, φανερώνει ουσιαστικά την μήτρα γενέσεως (περιοχή
προελεύσεως) των πανάρχαιων Ιαφεθιτών/ Προελλήνων/Πελασγών.
«Ιαπετός: Υιός του
ουρανού και της Γαίας, βασιλεύς των Τιτάνων.....Προ της δυναστείας των Ολυμπίων Θεών εθεωρείτο άρχων όλου του κόσμου
και πατήρ των θεών και ανθρώπων. Ως σύζυγος της Ασίας εθεωρείτο κυρίως ο πρόγονος
των λαών της ΒΔ Ασίας
και της Ευρώπης. Εξ αυτού
επλάσθησαν οι όροι Ιαπετική φυλή και Ιαπετική γλώσσα». [Λεξ.
Μπαμπινιώτη 673-674, Μεγάλη Ελληνική
Εγκυκλ., τ.12ος, σ.787].
«Ιαπετός (Μυθολογία): Υιός του
Ουρανού και της Γης και αρχηγός των Τιτάνων.......Ως σύζυγος της Ασίας ήτο
ιδίως ο πρόγονος των λαών της ΒΔ Ασίας και της Ευρώπης των οποίων κατά την
Παλαιάν Διαθήκην πρόγονος ήτο ο Ιάφεθ.
Κατά την παράδοσιν ταύτην ωνομάσθη Ιαπετική
φυλή η περιλαμβάνουσα τους εν Ευρώπη και ΒΔ Ασία κατοικούντας λαούς και
Ιαπετική γλώσσα, η περιλαμβάνουσα τας υπό των ειρημένων λαών ομιλουμένας
γλώσσας».6
5//. Όλοι οι
λαοί των περιοχών όπου διαδραματίσθηκαν τα κύρια γεγονότα που περιλαμβάνονται
στο βιβλίο της ΓΕΝΕΣΕΩΣ, μας αποκαλούσαν
και συνεχίζουν μέχρι σήμερα να μας αποκαλούν Γιουνάν/-νία/-νί (Έλλην-Ελληνίς/Έλληνες) και την Ελλάδα Γιουνανιστάν (Ιωνία/χώρα των Ιώνων) [Περσικά, Αραβικά και αργότερα
Οθωμανικά/Τουρκικά] και Γιαβάν στα
εβραϊκά.
Το πρώτο (προϊστορικό) όνομα των αρχαίων προγόνων μας
(στις περιοχές όπου σαφέστατα καθορίζει ο Λόγος του Θεού ότι κατοικούσε ο κατά
Χάρη κληθείς Νέος Ισραήλ), με το οποίο ήσαν γνωστοί στους πάντες, ήταν Ίων-ες.
Αυτή είναι μία αδιαφιλονίκητη απόδειξη ότι οι κάτοικοι
τους οποίους εγνώρισαν για πρώτη φορά στις περιοχές όπου το πρώτον εισέβαλλον,
ακόμη και μετά Χριστόν, αλογενείς και αλλόδοξοι εξακολουθούσαν, μετά από τόσους
αιώνες, να ονομάζονται Ίωνες, διατηρούσαν ζωντανή την παράδοση των
αρχαίων προγόνων τους και τους αποκαλούν Ίωνες.
«Οι ανατολικοί λαοί οίτινες πρώτους εκ των Ελλήνων
εγνώρισαν τους Ίωνας (και πρώτοι πιθανώς εκάλεσαν αυτούς ούτως) απεκάλουν
πάντας τους αρχαίους Έλληνας με το όνομα εκείνων (Οι Εβραίοι Ιωΰαν, οι
Ασσύριοι Ιαβάν, οι Αιγύπτιοι Ουϊνίμ και οι Πέρσαι Γιουνάν)»
(Μεγάλη Ελληνική Εγκυκλ. τ.13ος, σ. 397).
Το όνομα Ίων-Ίωνες όμως, παρέμεινε μέχρι των
ημερών μας για να θυμίζει σε άπιστους και δύσπιστους την θεϊκή καταγωγή τους,
και τα γενικά όρια της ευρύτερης περιοχής-κατοικίας τους (ΙΩΝΙΑ- ΙΩ(Ο)ΝΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ), όπως είναι
καταγεγραμμένη στο αυθεντικό και θεόπνευστο βιβλίο, την Παλαιά Διαθήκη!
Άλλωστε, ποιός λογικός και ελεύθερος άνθρωπος,
αμφισβητεί ότι στην Ιων-ία γεννήθηκε η Ελληνική φιλοσοφία, η μητέρα του
παγκοσμίου πνεύματος;
7//. Ο Ιάφεθ εορτάζεται από την Ορθόδοξη
Εκκλησία την Κυριακή προ της γεννήσεως του Κυρίου (Κυριακή των Προπατόρων), ότε
μνημονεύονται όλοι της Αδαμικής γραμμής,
πλήν του υπό του Θεού Ιαχβέ/Ιησού Χριστού, αποβληθέντος Χαμ.
«Μνήμη δικαίου Ιάφεθ
υιού Νώε
Μη θείς Ιάφεθ
πατρός αισχύνη πλάτος,
Βίου πλατυσμόν ευχαίς Πατρός λαμβάνει».
5/. Συμπεράσματα- Επιβαλλόμενον Ερώτημα.
α/. Οι Ταλμουδιστές Ιουδαίοι (Talmudist Jews), εγνώριζαν / γνωρίζουν την σημασία
των λέξεων θηρία, κτήνη και τετράποδα της Παλαιάς Διαθήκης. Όμως,
σφετερίστηκαν και ανανοηματοδότησαν αντιστρόφως, αυτές τις λέξεις.
Δηλαδή, ονόμασαν τους
εαυτούς τους «Υιούς του φωτός» ενώ είναι «υιοί του σκότους» και
αυτοχαρακτηρίσθηκαν ως άνθρωποι ενώ είναι οι «καθηγούμενοι» των σημερινών
«θηρίων», με την σημασία των θηρίων που διδάσκει και η Ορθόδοξη Εκκλησία.
Μία αποκαλυπτική διδασκαλία περί των «θηρίων» της Π.Δ.
την οποίαν έχουν λησμονήσει ή σκοπίμως αγνοήσει τόσον η Οικουμενίζουσα και
αιρετίζουσα Διοίκηση της Ελλαδικής Εκκλησίας, όσον και η συντριπτική πλειοψηφία
των ιερωμένων και λαϊκών θεολόγων.
Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
στον πρώτο «Κατά Ιουδαίων» λόγον του, αναφέρει μια προφητεία του Ωσηέ όπου ο
προφήτης παρομοιάζει τον άπιστο λαόν Ισραήλ (ανθρώπους) ως «δάμαλιν παροιστρώσα», τουτέστιν ως «θηρίον» (ΩΣΗΕ:4/16). Ως μία δάμαλιν που έχει
κυριευθεί από οίστρον και δεν υποτάσσεται στον κύριόν της (ΣΣ: Έτσι και ο λαός Ισραήλ εκυριεύθη από οίστρον και απέβαλεν κάθε
χαλινόν ηθικής και προσανατολισμού προς τον Νόμον του Θεού).
Ένα τέτοιο ζώο δεν είναι χρήσιμο προς εργασία, αλλά
προς σφαγή.
Στην συνέχεια ο Χρυσόστομος αναφέρει πως, όταν ο Θεός εγκαταλείπει τα έλλογα κτίσματά
του, τότε τα δαιμόνια παίρνουν το δικαίωμα της εξουσίας από τον ίδιο τον
άνθρωπο και ο μεν άνθρωπος γίνεται «θηρίον», το δε
άγιο σώμα του από κατοικητήριον Αγίου Πνεύματος, γίνεται «κατοικητήριο δαιμόνων».
«Τι ουν ο προφήτης φησίν; ‘Οψις πόρνης εγένετο σοι,
απηναισχύντησας προς πάντας. Ένθα δε πόρνη έστηκεν, πορνείον εστί ο τόπος· μάλλον δε ουχί πορνείον και θέατρον μόνον
εστί η συναγωγή, αλλά και σπήλαιον ληστών και καταγώγιον
θηρίων· Σπήλαιον γαρ, φησίν, υαίνης εγένετο μοι ο οίκος υμών, ουδέ απλώς θηρίου, αλλά θηρίου ακαθάρτου. Και
πάλιν, Αφήκα τον οίκον μου, εγκαταλέλοιπα την κληρονομίαν μου. Όταν δε ο Θεός
αφή, ποία λοιπόν σωτηρίας ελπίς; Όταν ο Θεός αφή, δαιμόνων κατοικητήριον
γίνεται εκείνο το χωρίον» (Λόγος πρώτος, PG 48, 847).
β/. Αυτή η «θηριοποίηση»
είχε συμβεί και σε όσους εκ του λαού Ισραήλ (Αδαμικούς ή λαθροεισβολείς
Καϊνίτες), εγκατέλειψεν ο Κύριος Ιησούς Χριστός, κατά την επίγεια παρουσία Του,
λόγω των ανείπωτων ανομιών τους.
Μετά την αφαίρεση της δόξας / ευλογίας από τον Θεόν
(ΜΑΤΘΑΙΟΣ:21/43), όσοι είχαν «θηριοποιηθεί», συμπεριελήφθησαν
στην διαχρονική Συνομοταξία των «πάλαι
προγεγραμμένων»..
γ/. Οι Πλάτων και Σωκράτης, δεν συγκαταλέγουν τον
άνθρωπο (έλλογον δίποδον ον) μεταξύ των γνωστών θηρίων (άλογα τετράποδα). Κάτι
τέτοιο θα ήταν παράδοξο αν όχι παράλογο.
Με την λέξη «θηρία» οι αρχαίοι Έλληνες εννοούσαν τα έλλογα δίποδα όντα. Έτσι και μόνον, δικαιολογείται
σε διάφορα αρχαία κείμενα και η σύγκριση που έκαναν με τους μη Έλληνες
(Αλλογενείς, αλλοδόξους, βαρβαρό- γλωσσους, κλπ), όπως και στο συγκεκριμένο
χωρίο (Πλάτωνος, Κρατύλος, 399C)
δ/. Από τα σαφέστατα χωρία της αρχαίας Ελληνικής
Γραμματείας προκύπτει ότι, τα αναφερόμενα στην (Π.Δ.), «θηρία», με την
σημασία των δίποδων λογικών όντων, εγνώριζαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι. Από
που τα εγνώριζαν αν δεν είχαν μελετήσει ή δεν είχαν πληροφορηθεί είτε εκ
προγονικής παραδόσεως είτε μεταγενεστέρως, τα γεγραμμένα στην Παλαιά Διαθήκη;
ε/. Ερώτημα προς τους αθεόφοβους, αντιχριστιανούς, μισέλληνες και πάσης
κατηγορίας αλλογενείς και αλλοδόξους :
ΔΕΝ ξεφυλλίσατε ποτέ τα βιβλία της Αγίας Γραφής (Α.Γ.),
δεν γνωρίζετε, όσοι από εσάς είσθε πτυχιούχοι των θεολογικών και φιλολογικών / ιστορικών
πανεπιστημιακών σχολών, τις δεκάδες αναφορές στα «θηρία»,
τόσον στην Αγία Γραφή όσον και στην αρχαία Ελληνική Γραμματεία;
Εάν ναι, προς τι η ένοχη σιωπή σας; Εάν όχι, τότε αναδιπλώσατε τα πτυχία σας και αποκρύψατέ τα ή κάψτε τα….7
Εμείς απλώς σας υπενθυμιζουμε ότι ο
άνθρωπος-αντιπρόσωπος του Εωσφόρου επί της γης (Αντίχριστος) που θα εμφανισθεί
προ της Δευτέρας του Κυρίου Παρουσίας, ονομάζεται θηρίον,
αλλά είναι «άνθρωπος» .
Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί·
καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς´». (ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:
13/18).
Συνεχίζεται
1 Smith’s Bible Dictionary, Spize Books, Fleming H. Revell Company, Old
Tappan, p.520-522, 12th edition, Nov. 1976, New Jersey, USA).
2 α. Baumgarten, The flourishing of Jewish sects in the Maccabean era: an interpretation
(55; Atlanta: Society of Biblical Literature, 2005).
β. Nickelsburg and Stone, Faith and piety in early Judaism: texts and documents
(Philadelphia: Fortress Press, 1983).Σελ. 19κ.ε.
3 Avoth 5:10.jBerakoth 5:1.jHagigah 2:7.jSotah
3:4.bNidah 17a.
4 Περισσότερα βλ.: Stemberger, Jewish contemporaries of Jesus : Pharisees, Sadducees, Essenes (Minneapolis: Fortress Press, 1995).
5Αδάμ–Σήθ-Ενώς-…Ματθάν–Ηλί–Ιησούς / ΛΟΥΚΑΣ:3/21-38.
6α. Μεγάλη Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια,
τ.12ος, σ.787.
β. Γενική
Ιστορία των αρχαιοτάτων χρόνων, Γεωργίου Π Κρέμου, Αθήναι 1889, τ. 1ος, κεφ.β,
σ.26
7 Για πλείονα αποδεικτικά στοιχεία
παραπέμπομεν στον παρόντα ιστότοπόν μας …«Οι άνθρωποι και τα θηρία της Παλαιάς
Διαθήκης» (24 Απριλίου-10 Μαΐου 2017).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου