ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ
ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
Τρομοκρατίας
Νονός.
Οχλοκόπων
Υπερπολίτευμα.
Σανχέντριν
Eωσφοριστών.
Υπερκόμπων
Έρεισμα.
Σιωνιστών
Κοσμοθεώρηση.
Ταλμουδιστών Ιδεολογία.
Ηλεκτρονικόν
Φυλακιστήριον.
Μισανθρωπιστών
Οχύρωμα.
Αντιχριστιανισμού Κοσμοδίκτυον.1
MEΡΟΣ 19ον
8. Η ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ (18oς-19ος αι.)
α. Θρησκείες
–Αιρέσεις-Σέκτες
1/. Ουαχαμπισμός
Ακραίο κίνημα επιστροφής στο «αληθινό Ισλάμ»
(Το Ισλάμ στην Σαουδική Αραβία). Προήλθε από τον Μωχάμεντ Άμπντ Αλ Ουαχάμπ (μελετητής του Ισλάμ). Το 1744, ο Μωχάμεντ Ιμπν
Σαούντ, ηγεμόνας πόλεως πλησίον του Ριάντ, ένωσε τις δυνάμεις του με
τον Ουάχαμπ, λόγιο και ιμάμη, για να δημιουργήσουν μία νέα θρησκευτικοπολιτική
οντότητα. Το Βασίλειο της Σαουδικής
Αραβίας ιδρύθηκε το 1932.
Muhammad ibn Abd al-Wahhab
Αυτό
το μουσουλμανικό κίνημα θεμελιώθηκε από τον «Άραβα» θεολόγο Muhammad ibn Abd
al- Wahhāb (1703– 1792), όπως τουλάχιστον αναφέρει η επίσημη Iστορία. Όμως, ως συνήθως, φαίνεται ότι τα πράγματα
είναι πιο σύνθετα. Μία άκρως
απόρρητη έκθεση της Γενικής Διευθύνσεως Στρατιωτικών Πληροφοριών του
Ιράκ, με τίτλο: «Η εμφάνιση και οι ιστορικές ρίζες του
Ουαχαμπισμού», η οποία συντάχθηκε
τον Σεπτέμβριο του 2002 και κυκλοφόρησε στις 13 Μαρτίου του 2008 από την
Αμερικανική Στρατιωτική Υπηρεσία Πληροφοριών, μεταφρασμένη στα Αγγλικά, αποκαλύπτει τις ιουδαϊκές/Ντονμέ
ρίζες του ιδρυτή του Ουαχαμπισμού, του εν λόγω Muhammad ibn Abd
al-Wahhāb.
Ένα
μεγάλο μέρος των πληροφοριών συγκεντρώθηκαν από τα απομνημονεύματα ενός
κυρίου ονόματι Humfer. Aυτός ήταν Βρεταννός κατάσκοπος, ο οποίος
χρησιμοποίησε το όνομα «Μωάμεθ» και, όπως φαίνεται, ήταν ένας Αζέρος (δηλαδή από το Αζερμπαϊτζάν)
που μιλούσε τουρκικά, περσικά και αραβικά και ήλθε σε επαφή με τον Wahhab στα
μέσα του 18ου αιώνος, με σκοπό την δημιουργία μιας αιρέσεως του Ισλάμ, που
τελικά θα επέφερε μία αραβική εξέγερση κατά των Οθωμανών, ώστε να ανοίξει τον
δρόμο για την ίδρυση ενός ιουδαϊκού κράτους στην Παλαιστίνη.
Η
ιρακινή έκθεση κάνει επίσης κάποιες εκπληκτικές αποκαλύψεις, για την οικογένεια
Σαούντ. Αναφέρει το βιβλίο του Αμπντούλ Ουαχάμπ Ιμπραχίμ αλ-Σαμαρί, «Το
Κίνημα Ουαχάμπι: Η αλήθεια και οι
διαδρομές», ότι ο Βασιλιάς Abdul Aziz Ibn Saud, ο πρώτος βασιλιάς της
Σαουδικής Αραβίας, καταγόταν από τον Μordechai bin Ibrahim bin Moishe, έναν
Εβραίο έμπορο, επίσης, από την Βασόρα. Στην Νατζντ, ο Moishe εντάχθηκε
στην φυλή Aniza και άλλαξε το όνομά του σε Markhan bin Ibrahim bin Musa. Τελικώς, ο Mordechai
πάντρεψε τον γιο του, Τζακ Νταν, ο οποίος μετονομάστηκε σε Al-Qarn, με μια γυναίκα από την φυλή Anzah της Νατζντ. Από
αυτή την ένωση γεννήθηκε η μελλοντική οικογένεια Σαούντ .
Ο βασιλικός οίκος Saudi
Οι
Σαούντ καθιέρωσαν τον Ουαχαμπισμό, ως επίσημη θρησκεία του κράτους του νέου
Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας και,
όπως και οι Κεμαλιστές στην Τουρκία, άρχισαν να κινούνται ενάντια σε άλλες
ισλαμικές πεποιθήσεις και δόγματα, συμπεριλαμβανομένων των Σουνιτών και Σιϊτών.
Σαλαφισμός: Ο Ουαχαμπισμός
λέγεται και Σαλαφισμός (Από την λ. σαλάφ= Προκάτοχος που περιγράφει τους
συντρόφους του Μωάμεθ και τις δύο γενεές των διαδόχων του). Αλ-σαλάφ αλ-σαλίχ,
σημαίνει «οι ευσεβείς πρόγονοι»...Οι Σαλαφιστές απορρίπτουν τον θρησκευτικό
νεωτερισμό ή μπίντα (αίρεση) και υποστηρίζουν την εφαρμογή της σαρία (ισλαμικό νόμο)».
2/. Mορμόνοι
α/. Μορμόνοι καλούνται οι οπαδοί μιας περίεργης προτεσταντικής
αιρέσεως, οι οποίοι ενεφανίσθησαν για πρώτη φορά το 1827 στο Μάντσεστερ της
Αμερικής. Ιδρυτής της αιρέσεως ήταν ο Ιουδαίος Ιωσήφ Σμίθ (1830), ο οποίος παρουσιάζετο
ως προφήτης. Η αίρεση παρουσιάζεται ιδιαίτερα διαδεδομένη στις πολιτείες Γιούτα, Αριζόνα και Άϊνταχο των Η.Π.Α. Η
«Εκκλησία» των Μορμόνων στηρίζεται κατά κύριο λόγο, στο πρόσωπο και στην
διδασκαλία του ιδρυτή της Joseph Smith (1805‐1844).
Την εποχή κατά την οποία η οικογένεια του Joseph
Smith εγκαταστάθηκε στην πόλη Manchester της πολιτείας New York, υπήρχε μία περίοδος
ασυνήθιστης θρησκευτικής αναστατώσεως, που προήλθε από την προτεσταντική ομάδα
των Μεθοδιστών και σύντομα επεκτάθηκε και σε άλλες προτεσταντικές παρατάξεις
της περιοχής. Η θρησκευτική διαμάχη που ξέσπασε, προξένησε μεγάλη αναταραχή και
διχασμό στους κατοίκους του Manchester. Από τους διαφωνούντες μερικοί αγωνίζονταν
να στηρίξουν την πίστη των Μεθοδιστών, άλλοι των Πρεσβυτεριανών και άλλοι των Βαπτιστών.
Όσοι από τους πιστούς προσχωρούσαν στις διάφορες προτεσταντικές ομάδες, το έκαναν
ενσυνειδήτως, θεωρώντας ότι ό καθένας έχει το δικαίωμα να ακολουθήσει την ομάδα
της επιλογής του.
β/. Η επιχείρηση των Μορμόνων στήθηκε στο Ιλινόϊς, το χρήμα
έρεε άφθονο, ενώ ένα «μυστικό
τάγμα Αγγέλων Καταστροφέων», όπως το ονόμασαν οι Μορμόνοι, απάλλασσε τον
κόσμο (δολοφονούσε δηλαδή), όποιον κατά τις συγκεντρώσεις τους, διετύπωνε
αντιρρήσεις ή απορίες στις οποίες αδυνατούσε ο Ιωσήφ Σμίθ
να απαντήσει. Για πάνω από δώδεκα χρόνια, ο ψευδοπροφήτης πρόεδρος Σμιθ, «έτρωγε
καλά», ώσπου η πολιτεία αποφάσισε να κινηθεί δραστικά και φυλάκισε τον Σμιθ μαζί με τον αδελφόν του, για διάφορα
εγκλήματα. Στα 1844, οι
συγκρατούμενοί του τον λιντσάρισαν.
Διάδοχος του Σμιθ
υπήρξε ο φίλος του Μπρίγκαμ Γιάγκ (1801-1877). Αυτός οδήγησε τους οπαδούς του σε περιπέτειες στην Δύση, στα
βραχώδη όρη, μπροστά στη Μεγάλη Αλμυρή Λίμνη. Εκεί ίδρυσε την πόλη Γιούτα (1847)
και την χαρακτήρισε ως «Γη της Επαγγελίας» και «Νέα Ιερουσαλήμ» (περίπου το 80%
του πληθυσμού της σημερινής Γιούτα είναι Μορμόνοι).
Η αίρεση διασπάστηκε
σε μια μετριοπαθή ομάδα, την «Αναδιοργανούμενη Εκκλησία των Αγίων των
τελευταίων Ημερών». Αυτή οργανώθηκε επίσημα το 1860 στο Αμπού (Ιλλινόϊς). Η
προπαγάνδα των Μορμόνων σ' όλο τον κόσμο είναι τεράστια. Φανατικοί
Ιεραπόστολοι στο Σωλτ Λέϊκ Σίτυ, μαθαίνουν ξένες γλώσσες και αποστέλλονται σε
διάφορες χώρες, να διαδώσουν τις κακοδοξίες τους.
Meanwhile, the Smith
family faced financial hardship, due in part to the death of Smith's oldest
brother Alvin, who had assumed a leadership role in the family. Family members supplemented their meager farm income by
hiring out for odd jobs and working as treasure seekers, a type of magical
supernaturalism common during the period. Smith was said to have an ability
to locate lost items by looking into a seer stone (προφητεύων λίθος), which he also used
in treasure hunting, including several unsuccessful
attempts to find buried treasure sponsored by a wealthy farmer in Chenango
County, New York.2
In 1826, Smith was brought before a Chenango County court for
"glass-looking", or pretending to find lost treasure. According to Bushman, this practice was "an illegal
activity in New York because it was often practiced by swindlers" [Bushman (2008), p. 21]
While boarding at the Hale house in Harmony, Pennsylvania, Smith met and
began courting Emma Hale daughter of a Jew named Isaac Hale. Smith and Emma eloped
and married on January 18, 1827, after which the couple began boarding with
Smith's parents in Manchester. Later that year, when Smith promised to abandon
treasure seeking, Hale offered to let the couple live on his property in
Harmony and help Smith get started in business.3
γ/. Οι ρίζες και η
ετυμολογία του όρου «Μορμόνοι»
Ο Τζόζεφ Σμιθ ισχυρίστηκε
ότι το 1820 εμφανίστηκαν σε αυτόν ο…Ουράνιος Πατέρας και ο Υιός Ιησούς Χριστός και
του είπαν ότι όλες οι εκκλησίες είναι «βδέλυγμα».4 Ο ίδιος έλεγε: «είδα ακριβώς επάνω από το κεφάλι μου μια στήλη φωτός λαμπρότερη
από την λάμψη του ήλιου, η οποία κατέβαινε σιγά-σιγά μέχρι πού έπεσε επάνω
μου... Όταν το φως έπεσε επάνω μου είδα δύο άτομα, των οποίων η λαμπρότητα και
δόξα ξεπερνούν κάθε περιγραφή, να στέκονται από πάνω μου στον αέρα. Ο ένας τους
μου μίλησε, καλώντας με με το όνομά μου και είπε, δείχνοντας τον άλλον -Αυτός είναι ο Υιός μου ο Αγαπητός. Αυτόν να
ακούς!».
Στην περιγραφή αυτή,
ο Ιησούς του είπε ότι «με πλησιάζουν με τα χείλη τους, όμως η καρδιά τους
απέχει μακριά από εμένα, διδάσκουν ως διδαχές τις εντολές των ανθρώπων, έχοντας
την μορφή της ευσέβειας, αλλά αρνούνται την δύναμή της» και του απαγόρευσε να
προσχωρήσει σε οποιαδήποτε εκκλησία. Αργότερα τον επισκέφτηκε ένας άγγελος του
Θεού (λέγεται Μορόνι) για να του
δώσει ένα βιβλίο που περιείχε το «αιώνιο ευαγγέλιο» γραμμένο σε χρυσές πλάκες.
Είπε λοιπόν ό «άγγελος» στον Joseph Smith, ότι
ό Θεός τον προόρισε να γίνει μεγάλος διδάσκαλος ανάμεσα στα έθνη. Θα αναλάμβανε
να κηρύξει το «αιώνιο Ευαγγέλιο» του Θεού. Τη νέα διδασκαλία θα την πληροφορούνταν
από ένα θαμμένο βιβλίο, πού θα του το έφερνε ό ίδιος άγγελος σε άλλη επίσκεψή
του. Αυτή η ουράνια επίσκεψη επαναλήφθηκε τρεις φορές, με τα ίδια ακριβώς λόγια.
Η εποχή για να του παραδοθεί το θαμμένο βιβλίο, δεν άργησε. Στις 22 Σεπτεμβρίου
1827, ό «άγγελος» του το έδωσε με σκοπό να το μεταφράσει και να το δημοσιεύσει.
Σχόλιο: Το
παραμύθι αυτό μας θυμίζει κάτι από τον βίο και τις «αποκαλύψεις» του Μωάμεθ.
Κατά τις θεωρίες
τους, ο Μόρμον έγραψε το βιβλίο με ιερογλυφικά γράμματα, τα οποία ο Σμιθ,
μετέφρασε, κατά «θαυμαστόν» γι’ αυτούς τρόπον, στην Αγγλική γλώσσα. Στο βιβλίο
περιέχονται δήθεν, διδασκαλίες του Χριστού, ο οποίος πήγε στην Αμερική μετά την
Ανάληψή του, και εκήρυξε τον Λόγον Του!!! (ΣΣ: Οι Μορμόνοι
ισχυρίζονται ότι οι απόγονοι του Ιακώβ είχαν μεταναστεύσει προ Χριστού, στην
Ήπειρον της Αμερικής)!!!!
Το 1830 κυκλοφόρησε
το Βιβλίο του Μόρμον, βρίσκοντας απήχηση στους απελπισμένους
κυρίως, ανθρώπους. Την ίδια εποχή, ο Σμιθ μετά από… θεϊκή εντολή, κατά τους
ισχυρισμούς του, προέβη στην ίδρυση της «Εκκλησίας» του, όπως του υπαγόρευσε ό
«άγγελος».5
Το βιβλίο αυτό είναι
ένα συνοθύλευμα δοξασιών [(ψευδοχριστιανικών - Ιουδαϊκών), αρχαίων διδασκαλιών
(Αιγυπτιακών και άλλων Ανατολικών)] και ενός χονδροειδούς μυθιστορήματος το
οποίον είχε δημοσιευθεί το 1812.
Οι αφελείς και
ανόητοι δεν έλειψαν ποτέ, ούτε και σήμερα. Πολύ περισσότερο, πριν από δύο
περίπου αιώνες. Οι πιστοί άκουγαν με
ανοιχτό στόμα πως οι Ινδιάνοι δεν είναι ινδιάνοι, αλλά απόγονοι των αρχαίων
Εβραίων της Παλαιάς Διαθήκης, ότι η βάπτιση πρέπει να γίνεται σε μεγάλη
ηλικία, ότι ο θεός άλλη δουλειά δεν είχε, παρά να στέλνει κάθε νύχτα τον
Μορμόνο στον ύπνο του Σμιθ και να του δίνει οδηγίες για το…πώς θα σωθεί η
ανθρωπότητα.
Όπως απεδείχθη, ο Joseph Smith δεν ήταν απλώς ένας κοινός
απατεώνας, αλλά και δολοφόνος που είχε ανάλογον τέλος.
δ/. Tα κυριώτερα «δόγματα
πίστεως» και οι σκοποί της λεγομένης εκκλησίας των Μορμόνων.
1//. Οι
Μορμόνοι:
·Δέχονται
το βάπτισμα και μερικά άλλα λατρευτικά έθιμα των Αποστολικών χρόνων. Νηστεύουν άπαξ του μηνός και προσφέρουν στην «Εκκλησίαν»,
το δέκατον ΟΛΩΝ των προσόδων τους. Έτσι οι εκκλησίες των Μ. είναι πάμπλουτες, έχουν ιδρύσει και
εκμεταλλεύονται τεράστιες επιχειρήσεις, βιομηχανικά συγκροτήματα,
αθλητικούς συλλόγους (π.χ. Yuta Jazz)
και Τράπεζες. Ουσιαστικά ΔΕΝ είναι Εκκλησίες, αλλά τεράστιοι Οικονομικοί
τοκογλυφικοί Οργανισμοί.
·Αρνούνται την Αγία Τριάδα.
Mormon theology maintains that God the Father (Heavenly Father), Jesus
Christ (his son), and the Holy Ghost are three separate and distinct beings in
person and in substance, yet one in purpose and glory. [Dahl, Paul E. (1992), “Godhead”, in Ludlow,Daniel H (ed.), Encyclopedia of Mormonism, New
York: Macmillan Publishing, pp. 552–53].
·Χαρακτηρίζουν τον Ιησούν Χριστόν ως μεγάλον
θαυματοποιόν και «Θεραπευτή».
·Πιστεύουν στον Λόγο
Σοφίας, που είναι μια αποκάλυψη η οποία δόθηκε στον «προφήτη» τους Τζόζεφ Σμιθ
μετά την αποκατάσταση της Εκκλησίας.
·Διδάσκουν να μην
πίνουν αλκοόλ, καφέ ή τσάϊ, επίσης να μην καπνίζουν και να προσπαθούν να μην
κάνουν τίποτα που προκαλεί εθισμό.
·Εφαρμόζουν την
πολυγαμία (Τα τελευταία χρόνια, οι περισσότερες κοινότητες των Μ. κατήργησαν
την πολυγαμίαν, λόγω πιέσεως των άλλων Πολιτειών στις ΗΠΑ).
·Δίνουν μεγάλη έμφαση
στις οικογενειακές σχέσεις και θέλουν μόνο να έχουν σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ
ενός άνδρα και μίας γυναίκα, που είναι νόμιμα παντρεμένοι.
·Ισχυρίζονται ότι ο ιδρυτής της αιρέσεώς τους
(Μορμόνος) υπήρξεν ιθαγενής απόγονος Ιουδαίων, εκ της φυλής Ιωσήφ, οι οποίοι
μετανάστευσαν το 600 π.Χ.. εκ της
Παλαιστίνης εις την Αμερικήν, και ότι ήταν «προφήτης» ζήσας κατά τον 4ον μ.Χ.
αιώνα. Επίσης
ισχυρίζονται ότι όλοι οι Ιθαγενείς της Αμερικής είναι Ιουδαϊκής καταγωγής!!!
Τι δηλούν οι παραπάνω ισχυρισμοί των Μορμόνων; Ο νοών
νοείτω!
2//. Ο
σημερινός πρόεδρος της εκκλησίας των Μορμόνων Russell
M. Nelson, με αφορμή την
πανδημία του COVID-19, την 10η Απριλίου 2020, εκάλεσε μέσω του διαδικτύου
την ανθρωπότητα, ανεξαρτήτως φυλής και θρησκείας, σε νηστεία προκειμένου όπως
ισχυρίστηκε, «να επικαλεσθούν τον Ιησού
Χριστό, τον «Μεγάλο Θεραπευτή» (Master Healer), να τους
ανακουφίσει/απαλλάξει από την πανδημία».
Σε μία από τις
αναρτήσεις του στο Facebook, ανέφερε τα παρακάτω αποκαλυπτικά
τόσον για τον εαυτόν του όσον και για την ταυτότητα των κρυπτομένων όπισθεν της
λεγομένης Εκκλησίας των Μορμόνων:
One of the posts in the Worldwide Fast April 10 Facebook group. |
Courtesy Worldwide Fast April 10 Facebook group
President Russell M. Nelson of The Church of Jesus Christ of Latter-day
Saints called for a worldwide fast to take place April 10 for relief from the
COVID-19 pandemic. After making the announcement during his Saturday evening
general conference talk, a Worldwide Fast Facebook page was created.
More than 300,000 people
joined the Facebook group in three days, and many of them are not Latter-day
Saints. People of various beliefs — including Catholics, Muslims, Hindus,
Messianic Jews, Pentecostals and Atheists — posted that they planned to
participate.
“Christ
is the Master Healer, and we can unite to call upon His power
through this worldwide fast,” the group description reads. “This group is
intended to unite together to spiritually uplift each other to prepare for the
fast. It is also for the opportunity for those who don’t know about fasting to
learn about it.”
Η διδασκαλία των Μορμόνων που πλησιάζουν
περισσότερο στον Ισλαμισμό και την ειδωλολατρεία, παρά στον Χριστιανισμό,
περιλαμβάνεται σε δύο βιβλία (Βίβλος των Μορμόνων / 1830 - Βιβλίον της
διδασκαλίας και των Συμφώνων / 1835) καθώς και στην κατ’ αυτούς «θεόπνευστη»
παράδοσή τους.
ε/. Η
οργάνωση των Μορμόνων
Οι κοινότητες των Μ.
είναι οργανωμένες θεοκρατικώς, με προεδρεία από 12 «αποστόλους», «προφήτες» και γενικές συνελεύσεις (εβδομήκοντα μέλη, όσα
περίπου έχει και το Ιουδαϊκό Σανχέντριν των Ταλμουδιστών). Ο πρόεδρος των θεοκρατικώς οργανωμένων
κοινοτήτων, θεωρείται ότι είναι προφήτης και δέχεται «θείες αποκαλύψεις»!!!!!
Κάθε πρόεδρος της
Εκκλησίας επιλέγει «άξιους και ικανούς άνδρες», ως συμβούλους του. Μαζί, αυτοί
οι άνδρες απαρτίζουν την Πρώτη Προεδρία της Εκκλησίας, και μαζί με τους Δώδεκα
Αποστόλους ηγούνται της Εκκλησίας.
Σήμερα διακρίνονται βασικά σε επτά (7)
«Εκκλησίες» και με μικρές μεταξύ τους δογματικές διαφορές, συγκροτούν την
κοινότητα των «Αγίων της εσχάτης ημέρας» ή της «Εκκλησίας του Ιησού Χριστού των
αγίων της εσχάτης ημέρας». Η Εκκλησία των Μορμόνων αριθμεί περίπου 13 εκατομμύρια μέλη παγκοσμίως.
Πρόεδρος των Μορμόνων ή της Εκκλησίας του Ιησού Χριστού των Αγίων της Υστάτης
Ημέρας, όπως είναι γνωστή επίσημα, από τον Ιανουάριο 2018 είναι ο Russel
M. Nelson.
στ/. Tα αποκαλυπτήρια της
ταυτότητος και των χρηματοδοτών των Μορμόνων
Αφού οι Μορμόνοι
ισχυρίζονται ότι οι Αμερικανοί γηγενείς είναι απόγονοι των προ Χριστού μεταναστών
της Εβραϊκής φυλής του Ιακώβ στην Αμερική, δεν απαιτείται περαιτέρω κατανάλωση
«φαιάς ουσίας» προκειμένου να αντιληφθούμε τι πιστεύουν οι Μορμόνοι για την
καταγωγή τους και την σχέση τους με τους σημερινούς Ταλμουδιστές Ιουδαίους (Jews) και ποίοι είναι οι σκοποί της θρησκευτικής
τους αιρέσεως.
Για του λόγου το
αληθές, όμως, παραθέτουμε ενδεικτικώς, αποσπάσματα από σχετικό άρθρο του Steve
Lipman και δελτίου των Μορμόνων της Γιούτα (1928) στο οποίον αυτοπροσδιορίζονται
ως Ιουδαίοι (Jews).
1//. «…With the BDS
(boycott, divestment and sanctions) movement against Israel and the tricky
issue of intersectionality sometimes putting a crimp in Jewish interfaith
efforts, Jewish-Mormon relations are apparently humming along out of public
view. A low-key initiative that has
brought together leaders of the Mormon Church and representatives of several
Jewish organizations recently marked a decade of cooperation with a series of
meetings at the Mormon Church’s headquarters in Salt Lake City.
The program, which included leaders of the New York Board of Rabbis and
the American Jewish Committee, was organized in cooperation with Robert Abrams,
former New York State Attorney General, who has served as the Mormons’ liaison
to the Jewish community.
The Mormon Church last week announced the Utah
activities, which follow joint programs here and in Israel over the last two
years, in a press release that called the visit “part of an ongoing series of
relationship-building experiences and meetings.…».7
2//. «…After conducting
their dialogue work largely behind the scenes for several years, the Jewish and
Mormon participants agreed that their relationship was strong enough to go
public, said John Taylor, director of interfaith relations at the
Church of Jesus Christ of Latter-day Saints (the Mormon Church’s official
name). “It was a natural decision,” he said in a telephone interview.
The increasing level
of Jewish-Mormon cooperation, which parallels established Jewish interfaith
programming with Catholics and Protestants, has developed under the cloud of
criticism of posthumous Mormon “proxy” conversions to their faith of many Jews,
including Holocaust victims….
To
an orthodox Mormon the Nordic or any other race is not superior to the Jewish. This is the stand that Anthony W.
Ivins, a member of the First Presidency of the Church, took in an interview
with the present writer on the Nordic superiority question. Mr. Ivins, a cousin
of Heber J. Grant, the President of the Church, said the fact that the Jews had been able to preserve their integrity as a
race in the face of all obstacles was proof that they are racially inferior to
none.
The
Mormon people regard them-selves as of Israel, too, if you please, and the term
“Israel” as applying to themselves is frequently heard in their congregations. They believe themselves to be of Ephraim, and cousins of the Jews, who
are of Judah. To a Mormon those not of their faith are regarded as “Gentiles.”
Gentiles in Utah often say, in a bantering way, that everybody in Utah outside
of the Mormons is a Gentile, even the Jews! But the Mormons themselves would
add “Excepting the Jews,” for, as already pointed out. they regard the Jew in
the same light that he regards himself. as of Israel, but of another “branch”
of the face….».8
β. Μυστικές Εταιρείες
1/. Μαρτινιστές
To
1754, ο Μαρτίνες ντε Πασκουαλύ ή πασκουάλις, ένας Ροδοσταυρίτης μασώνος ίδρυσε
στην Γαλλία την Εταιρεία των εκλεγομένων ιερέων γνωστών αργότερα ως μαρτινιστών
ή Γάλλων Ιλλουμινάτων. Ο Πασκουαλύ ήταν κρυπτοεβραίος αν και αναθρεμμένος σε
χριστιανικό περιβάλλον.
Ο Βαρώνος ντε Γκλάϊσεν, Μαρτινιστής,
αναφέρει; «Ο Πασκουαλύ ήταν Ταλμουδιστής Ιουδαίος πιθανώτατα Εβραϊκής
καταγωγής, αφού οι μαθηταί του εκληρονόμησαν από αυτόν, ένα μεγάλο αριθμό
Εβραϊκών χειρογράφων…».9
Oι
Μαρτινιστές υπεισέρχονται λίαν επιτηδείως, στα ανώτερα στρώματα της διοικήσεως,
εκπαιδείσεως, ΜΜΕ ξένων κρατών και βαθμιαίως γίνονται κυρίαρχοι της
καταστάσεως. Προωθούν συστηματικώς και μετ’επιμονής στα σχολεία τους την αθεϊαν
και τον αντιπατριωτισμόν. Κάθε υπόμνησις περί θεού, θρησκειας και πατρίδος
αφαιρείται μετ’επιμελείας από τα διδακτικά βιβλία. Επί πλέον καταγράφονται
πλαστογραφημένα ή παραποιημένα ιστορικά γεγονότα, αποκρύπτοντα ηρωίκές πράξεις
και ένδοξες ηρωίκές σελίδες οι οποίες παρουσιάζονται με τέτοια ειδεχθή μορφή
ώστε να προκαλούν αποστροφή των νέων προς το πααρελθόν της πατρίδος τους.10
2/. Θεοσοφιστές
Ο όρος Θεοσοφία χρησιμοποιήθηκε τον 18ον
αιώνα για να υποδηλώσει την θεωρία των Μαρτινιστών. Ήταν γνωστή αιώνες πριν όταν ο Χάσελμέγιερ το 1612, έγραψε περί
της «ενδόξου αδελφότητος των Θεοσοφιστών του Ροδίνου Σταυρού (Ροδοσταυριτών)».
Κατά τον συνταγματάρχην Όλκοττ, ιουδαϊκής καταγωγής, ο οποίος μαζί με την Έλενα
Μπλαβάτσκυ ίδρυσαν την σύγχρονη Θεοσοφική Εταιρεία, στην Νέα Υόρκη το 1875, η
λεξις ανεκαλύφθη υπό ενός των μελών «γυρνώντας τα φύλλα του Λεξικού». Έλαβε το
όνομα η λέξις Θεοσοφική, διότι οι
ιδρυτές της και τα μέλη της ισχυρίζοντο ότι ήσαν σοφοί περί τα θεία ή ότι είχαν
θεία σοφία.
Η Μπλαβάτσκυ έφθασε στην Αμερική το 1873,
αφού προηγουμένως εμυήθη σε μερικά εσωτερικά δόγματα στο Θιβέτ. Αλλά ο Γκενόν,
ο οποίος είχε εσωτερική γνώση της κινήσεως, αποδεικνύει ότι αυτή κατηυθύνετο
από αποκρυφιστές ανωτέρους, στην Ευρώπη. Γράφει σχετικώς:
«…Η κυρία Μπλαβάτσκυ ήτο απλώς ένα όργανο στα
χέρια ιδιωτών ή ομάδων μυστικιστών κρυπτομένων πίσω από το πρόσωπό της και ότι
εκείνοι που πιστεύουν ότι εκείνη τα επενόησε όλα, ότι τα έκανε όλα μόνη της και
με δική της πρωτοβουλία, σφάλλουν τόσον, όσον εκείνοι οι οποίοι πιστεύουν τις
διαβεβαιώσεις της όσον αφορά στις σχέσεις της με τους αναφερόμενους Μαχάτμες…».11
Πολύ πιθανόν η Μπλαβάτσκυ να ήταν υπό την
επήρεια και των έλεγχο του Σεράπιδος Μπέη και Tουΐτυ
Μπέη (Serapis Bey and
Tuiti Bey), που ανήκαν στους
Αιγυπτίους Αδελφούς».12
H
Μπλαβάτσκυ ισχυρίζετο ότι, ο Ιησούς
Χριστός, δηλαδή ο Θεάνθρωπος των Χριστιανών, ήταν αντίγραφον των Άβαταρς
όλων των χωρών, του Κρίσνα των Ινδουϊστών και του Χόρους των Αιγυπτίων, δεν υπήρξε ποτέ ιστορική προσωπικότης».
Κατόπιν αυτών, η ιστορία της ζωής του ήταν απλώς μια αλληγορία, βασισμένη στην
ύπαρξη «μιας προσωπικότητος ονομαζομένης Γιεχόσιουα γεννημένης στην Λουντ…Εάν η
ιστορία του
Γιεχόσιουα ή Ιησού Μπεν Παντέρα είναι λάθος, τότε ολόκληρο το
Ταλμούδ, ολόκληρος ο Εβραϊκός Κανονικός Νόμος, είναι λάθος. Ήταν μαθητής του
Γιεχόσιουα Μπεν Παραχία, ο πέμπτος πρόεδρος του Σανχεντρίν, από της εποχής του
Έσδρα που ξανάγραψε την Βίβλο…»..Αυτή η ιστορία είναι πιο αληθής από αυτήν της
Καινής Διαθήκης για την οποίαν η ιστορία δεν αναφέρει ούτε λέξη.13
Οι αυθέντες στους οποίους αναφέρεται η
Μπλαβάτσκυ, σαφώς δεν ήσαν οι ανήκοντες στην Υπεριμαλαϊκή Αδελφότητα, αλλά ήσαν ιουδαίοι
καμπαλιστές που την εδίδαξαν. Την άποψη αυτή επιβεβαιώνει και ο
Ιουδαίος συγγραφέας Αδόλφος Φρανκ, ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρει «ότι δεν υπάρχει θέμα θεοσοφίας, οι απόψεις
της ομοιάζουν με εκείνες της καμπάλα»,14 εξηγώντας την επιρροή του Καμπαλισμού και της σύγχρονης Θεοσοφικής εταιρείας.15
H
Ιουδαία Άννα Μπενζάν, η οποία ίδρυσε το 1911, το Τάγμα του Αστέρος της Ανατολής,
στο οποίον μέλη προσελαμβάνοντο μόνον εκείνοι που απεδέχοντο την προσεχή έλευση
του «Μεσσίου» (ΣΣ: Αντιχρίστου),
αρχήν την οποίαν απεδέχοντο μόνον οι ταλμουδιστές Ιουδαίοι,16 στο βιβλίο της «Εσωτερικός Χριστιανισμός», δανείζεται την Ιουδαιοταλμουδική παράδοση
και επαναλαμβάνει την ανιστόρητη και βλάσφημη άποψη ότι ο Ιησούς ανήκε και
ανετράφη στην κοινότητα των Εσσαίων, μία θεωρία που αποτελούσε εκδοχή της
παλαιάς ιστορίας των Ταλμουδιστών και Καμπαλιστών, διαδιδομένη από τους
γνωστικούς, τους Ροδοσταυρίτες και της Στοάς του Ναού του 19ου αιώνος.17
3/. Φρανκιστές18
α/. Φρανκισμός
(Frankism): Ιουδαϊκό θρησκευτικό-αποκρυφιστικό κίνημα του 18ου-19ου αιώνος που
δημιουργήθηκε από τον Ιουδαίο γιό
ραββίνου, Jacob Frank, αυτοαποκληθέντος
«Μεσία» (1726-1791), το πραγματικό όνομα του οποίου ήταν Yakov ben Judah Leib Frankovich.
Το μυστικιστικό αυτό κίνημα εμφανίσθηκε μετά τον θάνατο ενός άλλου
αυτοαποκληθέντος «μεσία» του εξισλαμισθέντος Ιουδαίου Sabbatai Zevi (1626-1676). Οι οπαδοί του ονομάζονταν Φρανκιστές από
το όνομα του «Μεσία» Φρανκ (Jacob Frank,) και η διδασκαλία του Φρανκισμός.
Το
1751 ανεκήρυξε εαυτόν Μεσία και εξέδωσε την «Υψίστη Τορά», βασιζομένη, κατά
τους ισχυρισμούς του, σε μεσαιωνικά κείμενα της καμπαλιστικής διδασκαλίας του
«βιβλίου της λαμπρότητος» (Sefer Zohar/"Book of Splendour").
Για
τον λόγο αυτό, οι οπαδοί του εκτός από Φρανκιστές απεκαλούντο και Ζοχαριστές (Zoharists).
Jakob Frank (actually Leibowicz)
[1726-1791] was born in Polish Galicia. He officially converted to Catholicism but this was just
camouflage. Jakob Frank was jailed in 1760 for continuing to teach the Cabbala
(Zohar) and for practising secret Jewish rituals. In 1773, the
Russians attacked the region of Poland where Frank was held prisoner. He was
released and moved to Offenbach (near Frankfurt am Main) in Germany where he
began to lead a luxurious and wild life.
Jakob Frank was the most frightening phenomenon in Jewish history,
according to the Jewish professor Gershom G. Scholem. His actions were totally immoral.
Rabbi Marvin S. Antelman shows in his book "To Eliminate the Opiate" (New York, 1974) that there
was a clear
connection between Frankism and Weishaupt's Illuminism. The goal of the
Frankists was to work in secret to establish Jewish world supremacy.
Professor Scholem has clearly documented that they achieved extensive
political power.
His deeds were evil, his personality nefarious. This information comes
from Professor Gershom G. Scholem's books "Cabbala"
(New York and Scarborough, 1974), Sabbatai Zevi" (New Jersey, 1973) and
"The Messianic Idea in
Judaism" (New York, 1971).
He asserted that the
creator God was not the same as the one who had revealed himself to the
Israelites. He believed God
was evil. Frank
proclaimed himself as the true Messiah. He vowed not to tell the
truth, rejected every moral law, and declared that the only way to a new
society was through the total destruction of the present civilization. Murder,
rape, incest and the drinking of blood were perfectly acceptable actions and
necessary rituals.
Frank was
one of those refractory Jews who worshipped devils. The extremist Jews were particularly fond of a devil called Sammael. (C. M.
Ekbohrn, "100 000 frammande ord" / "100 000 Foreign Words",
Stockholm, 1936, p. 1173). Jakob
Frank summed up his doctrine in his book "The Words of the Lord".
β/. Σε αντίθεση με τον παραδοσιακό Ταλμουδικό Ιουδαϊσμό, που
απέρριπτε την διδασκαλία της Παλαιάς Διαθήκης, ο Jacob Frank ισχυρίζετο ότι απέρριπτε το Ταλμούδ και απεδέχετο την Παλαιά
Διαθήκη, αλλά με την ερμηνεία της μυστικής διδασκαλίας της καμπάλα. Με άλλα λόγια ήταν
καθαρώς καμπαλιστής/σατανιστής.
Στις
δικές του θέσεις στηρίχθηκαν και οι διδασκαλίες των μετέπειτα αποκρυφιστών/ σατανιστών,
κατ’ αυτούς «πεφωτισμένων», P.B. Randolph, Max Theon και του Aleister Crowley, τις οποίες ασπάστηκαν και κάποιοι από τους γεννήτορες του
Γερμανικού Εθνικοσοσιαλισμού/Ναζισμού.
Εξ
αιτίας της παραπλανητικής θέσεώς τους περί αποδοχής της Παλαιάς Διαθήκης,
πολλοί Φρανκιστές υπεκρίθησαν ότι δεν έχουν μεγάλες διαφορές από τον
Χριστιανισμό με αποτέλεσμα να ασπασθούν δημοσίως τον παπισμό, τα παρακλάδια
αυτού (προτεσταντικές παραφυάδες), ακόμη και την Ορθόδοξη πίστη, διατηρήσαντες
παραλλήλως, αλλά αποκρύφως την διδασκαλία της Καμπάλα (Καμπαλισμός), τον «θεόν»
της οποίας ελάτρευαν σε στοές και δικές τους συναγωγές.
Έτσι,
ως μεταλλαγμένοι ψευτο-χριστιανοί, κατάφεραν να διεισδύσουν όχι μόνον στον
κρατικό μηχανισμό των διαφόρων Ευρωπαϊκών χωρών, αλλά και να ανέλθουν στα
ανώτατα πολιτικά και θρησκευτικά αξιώματα. Οι
περισσότεροι από τον ευρύτερο ηγετικό εσωτερικό κύκλο των λεγομένων Ναζί, ήσαν
κρυπτο-ιουδαίοι Φρανκιστές ή είχαν ιουδαϊκές ρίζες.
4/. Chabad – Lubavitch : Παγκόσμια Ταλμουδική, Καμπαλιστική, Μυστικιστική
Εβραϊκή οργάνωση19
Η
Chabad – Lubavitch, ιδρύθηκε τον 18ο αιώνα, από τον Shneur
Zalman of Liadi, (1745-1812) [http://en.wikipedia.org/wiki/Shneur_Zalman_of_Liadi]
(Ο Shneur Zalman of Liadi, ιδρυτής της Chabad – Lubavitch)
Ο
Shneur Zalman of Liadi ήταν επίσης γνωστός και με το προσωνύμιο Baal HaTanya! Έγραψε τα
ακόλουθα μυστικιστικά, ταλμουδικά,καμπαλιστικά και ιουδαϊκά νομοθετικα
βιβλια :
· Shulchan Aruch HaRav
· Tanya
· Siddur Torah Or
Η
οργάνωση Χαμπάντ (Chabad) στην Ελλάδα,
αποτελεί τμήμα της Παγκόσμιας Εβραϊκής οργάνωσης
Χαμπάντ – Λουμπάβιτς (Chabad – Lubavitch),
υπό την ηγεσία του Ραββίνου Μεναχέμ Σσνέερσον (Menachem Mendel Schneersohn)
(1902-1994).
(Ο 7ος ηγέτης της Chabad – Lubavitch,
ραββίνος Menachem Mendel Schneersohn)
«Η Χαμπάντ
της Ελλάδας20 ανήκει στο παγκόσμιο κίνημα της Χαμπάντ – Λουμπάβιτς το οποίο είναι αφιερωμένο στην
πνευματική και φυσική ευημερία των απανταχού Εβραίων, υπό την ηγεσία του Ράμπι
από το Λουμπάβιτς, Ράμπι Μενάχεμ Σσνέερσον».
Στις δραστηριότητές της περιλαμβάνονται ομάδες
Συζητήσεων για τα Σύγχρονα Εβραϊκά Θέματα, Ομάδες Εβδομαδιαίας Μελέτης του Ταλμούδ
και της Τορά, Τάξεις Εβραϊκής
Φιλοσοφίας και Μυστικισμού…” (http://www.
chabad.gr/templates/articlecco_cdo/aid/71816)
Baal Shem Tov (1698-1760), αποκαλείτο ο ιδρυτής
της Χασιδικής (Chasidim) κινήσεως, στην οποία ανήκει η Chabad-Lubavich [BA’AL SHEM-TOB, ISRAEL B. ELIEZER, The Jewish Encyclopedia. New York: Funk & Wagnalls.]
Η Χαμπάντ – Λουμπάβιτς (Chabad – Lubavitch),
ανήκει στην Χασιδική (Chasidic) κίνηση
του ”Ορθόδοξου” Ιουδαϊσμού, και πιστεύεται ότι είναι η μεγαλύτερη παγκόσμια
Εβραϊκή οργάνωση καίτοι σε πολλούς είναι άγνωστη!21
Ιδρυτής
της Χασιδικής (Chasidic) κίνησης είναι ο ραββίνος καμπαλιστής Yisroel (Israel) ben Eliezer, που αποκαλείτο Baal Shem Tov!
Το
όνομα Chabad, προέρχεται απο την ένωση
των λέξεων Chochmah, Binah, Da’at πού
είναι 3 Sephiroth του Καμπαλιστικού ”δέντρου”. Η
οργάνωση διατηρεί 3.600 ιδρύματα, σε 1.000 διαφορετικές πολεις, σε 70
χώρες!!!
Συνεχίζεται
1 .Οχλοκόπος
(ο,η) [Όχλος,
κόπτω] = Ο ταράττων (κολακεύων) τον λαόν, δημοκόπος, ψευτοδημοκράτης.
.Σανχεντρίν = Το κατά τους
προχριστιανικούς χρόνους Μεγάλο Συνέδριο των Εβραίων με έδρα την Ιερουσαλήμ.
Ήταν το ανώτατο πολιτικό, νομοθετικό και θρησκευτικό κέντρο του Ιουδαϊσμού, με
αρμοδιότητες σ’όλη την περιφέρεια της Γης του Ισραήλ. Το Μεγάλο Σανχεντρίν
συνεδρίαζε εκτός εορτών και Σαββάτων. Η ίδρυση του Σανχεντρίν εντοπίζεται στην
εποχή της βασιλείας του Αντιόχου Δ΄ του επιλεγομένου Επιφανούς περί το 200 π.Χ.
Σήμερα, λειτουργεί αφανώς και αποτελεί το ανώτατον καθοδηγητικόν όργανο του
Συστήματος.
.Υπέρκομπος= Ο καθ’ υπερβολήν
κομπάζων, αλαζών.
2 Brooke (1994, pp. 152–53); Quinn (1998, pp. 43–44, 54–57); Bushman (2005, pp. 45–53), Persuitte
(2000,
pp. 33–53), Newell &
Avery (1994, pp. 17).
3 Bushman Richard Lyman (2005), Joseph Smith, Rough stone
Rolling, New York: Alfred A. Knopf,
pp. 53–54).
4 Αλεβιζόπουλος,
Αντώνιος (1994). Εγχειρίδιο αιρέσεων και παραχριστιανικών ομάδων. Αθήνα: Διάλογος. σελ. 529.
5 .Bushman, Richard Lyman
(2005),Joseph Smith Rough Stone Rolling, New York: Alfred A. Knopf.
.“Book of Mormon Translation”, Gospel Topics, LDS Church
6 LDS= Latter Day Saint/Άγιος της εσχάτης ημέρας/Σύγχρονος Άγιος.
7 Jews And Mormons, Quietly
Forging A Path, Βy Steve Lipman, March 28,
2018.
8 In Utah Mormons Call Themselves Jews and Jews Are Considered
“gentiles”..February 21, 1928, See Original Bulletin From this Date. Jewish
Telegraphic Agency, EST 1917..News Letter from Salt Lake City.
9 Souvenirs Du Baron Gleichen, p.151.
10 Ο Ιούδας δια μέσου των αιώνων, Αριστ. Ι. Ανδρόνικος, σ.131.
11 René Guénon, Le Theosophisme, 1921, p. 30.
12 Secret Societies and Subversive Movements, Nesta Webster, p. 299.
13 René Guénon, Le Theosophisme, 1921, p. 193.
14 Adolphe Frank, La kabbale, pp.ii-iv.
15 Nesta Webster,
p. 299-300.
16 Ανδρόνικος, σ. 94-96 και 99.
17 N. Webster,
p. 300.
18 Kυριώτερες πηγές
:
1. Frankism. In The
YIVO Encyclopedia of Jews in Eastern Europe
2. The
Collection of the Words of the Lord, by Jacob Frank, translated
by Harris Lenowitz.
Saying 103.
3. Learn
Kabbalah: Jacob Frank. By Jay Michaelson.
4. Grätz, Frank und die Frankisten, Breslau, 1866.
5. J. Emden,Sefer Shimmush, Altona, 1758-62 (Hebr.).
6. S. Dubnov, Yakov Frank i Yevo Sekta
Khristianstvuyuschikh, Nos. 1-10, in Voskhod, 1883
7. idem, Istoriya Frankizma po Novo-Otkrytym
Istochnikam, Nos. 3-5, in ib. 1896.
8. Z. L. Sulima, Historya Franka i Frankistóew,
Cracow, 1893.
9. MY PEOPLE by Abba Eban (Behrman-Random House, 1968)
(section) "False Messiahs" pp. 232-238.
10. THE LEGENDS OF THE BAAL SHEM (translated
1955).---TALES OF RABBI NACHMAN (translated 1956) by Martin Buber.
11. THE HERMETIC BROTHERHOOD OF LUXOR, by Godwin,
Chanel & Deveney (Weiser, 1995) pp. 293-302.--- MAGIC, MYSTICISM, AND
HASIDISM, by Gedalyah Nigal (1994).
12. FRANK, Jacob, (article) Funk & Wagnalls New
Encyclopedia (1994).
19 ”Η σοφία του Ταλμούδ ”. http://sofiatoutalmoud.blogspot.com/..
20 Μετά από περισότερα από 30 χρόνια συνεργασίας με τις Εβραϊκές
κοινότητες στην Ελλάδα, η Χαμπάντ ίδρυσε το μόνιμο κέντρο της στην Αθήνα την
Άνοιξη του 2001, την λειτουργία του οποίου έχει αναλάβει ο Ραββίνος Μέντελ
Χέντελ και η σύζυγός του Νεχάμα, (http://www.chabad. gr/ templates/
articlecco_cdo/aid/71818).
21 Η
λέξη Chasid (Χασίντ) σημαίνει ”ευσεβής”, άρα το κίνημα ονομάζεται στα
Ελληνικά, κίνημα των «ευσεβών».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου