TΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ
ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
Τρομοκρατίας Νονός.
Οχλοκόπων
Υπερπολίτευμα.
Σανχέντριν Eωσφοριστών.
Υπερκόμπων
Έρεισμα.
Σιωνιστών
Κοσμοθεώρηση.
Ταλμουδιστών
Ιδεολογία.
Ηλεκτρονικόν
Φυλακιστήριον.
Μισανθρωπιστών
Οχύρωμα.
Αντιχριστιανισμού
Κοσμοδίκτυον.
MEΡΟΣ 22ον
8. Η ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ (18oς-19ος αι.) [Συνέχεια 21ου μέρους]
β. Πόλεμοι-Επαναστάσεις [Συνέχεια 21ου μέρους]
3/. Η Γαλλική Επανάσταση (Συνέχεια 21ου μέρους).
η/. Η
ταυτότητα των Οργανωτών, εμπνευστών, υποκινητών και χορηγών της Γαλλικής
Επαναστάσεως.
1//. Η οργάνωση και εκτέλεση του Σχεδίου για την Γαλλική
Επανάσταση (Γ.Ε.) ανατέθηκε στην ελεγχομένη από την οικογένεια
Ρόθτσιλντ, μασονική στοά των Ιλλουμινάτων της Φρανγκφούρτης. Ως πρώτος εμπνευστής
και οργανωτής του συνωμοτικού σχεδίου δράσεως, φέρεται ο υιός του Άμσελ, Μάγιερ Μπάουερ, δανειστής χρημάτων, αδίστακτος
τοκογλύφος και τραπεζίτης, ιδρυτής του οίκου των ΡΟΘΤΣΙΛΝΤ (Rothchild=Κόκκινη
ασπίδα).
Tο
θέμα της εμπλοκής των Βαυαρών Illuminati στην συνωμοσία για
την λεγομένη Γαλλική επανάσταση, ανεφύη όταν ο απεσταλμένος των Γερμανών
Ιλλουμινάτων Johann Jakob Lahz, επλήγη από κεραυνόν
και εφονεύθη στην περιοχή Regensburg, πρότερον γνωστή ως Ratisbon.
Η αστυνομία ανεκάλυψε εμπιστευτικά έγγραφα για τα σχέδια των Illuminati,
περί ενός παγκόσμιου επαναστατικού κινήματος, τα οποία σε συνδυασμό με τα
«Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών» που απεκαλύφθησαν αργότερα, επιβεβαιώνουν την ύπαρξη
σχεδίου των Ιλλουμινάτων για έκρηξη ενός παγκόσμιου επαναστατικού κινήματος, με
στρατηγικόν στόχον την καταστροφή του Χριστιανισμού και την εγκαθίδρυση μιας
παγκόσμιας υπερκυβερνήσως.
Έχει καταγραφεί ότι ο καθηγητής Καρλ Ρίττερ, είχε πεί πως: «το παιγνίδι αυτό άρχισε από το λογιστικό γραφείο του Άμσελ Μάγερ Μπάουερ (Ρόθτσιλντ) που βρισκόταν στην Φράνγκφουρτ-ον δε-Μέϊν στην Γερμανία, όταν δέκα τρείς χρυσοχόοι αποφάσισαν να εκθρονίσουν όλες τις εστεμμένες κεφαλές της Ευρώπης, να καταστρέψουν όλες τις υπάρχουσες κυβερνήσεις και να εξαφανίσουν όλες τις οργανωμένες θρησκείες, πριν εξασφαλίσουν τον απόλυτο έλεγχο του πλούτου, των φυσικών πηγών και του ανθρώπινου δυναμικού ολόκληρου του κόσμου και να εγκαθιδρύσουν ένα σατανικό Δεσποτισμό…».1
Ο Alloys Hoffman, ο εκδότης της
εφημερίδας της Βιέννης (Journal de
Vienna), έγραψε το 1793:
«Δεν θα σταματήσω ποτέ να επαναλαμβάνω ότι η γαλλική Επανάσταση προκλήθηκε από την μασονία και ότι οργανώθηκε και καθοδηγήθηκε από τους διανοούμενους και τους Ιλλουμινάτι».2
2//. Aξιόπιστα
και μη επιδεχόμενα αμφισβήτηση ντοκουμέντα, τουλάχιστον για τους αδέσμευτους μελετητές του θέματος, περί της
ενεργού συμμετοχής και τον συνωμοτικόν ρόλον των Illuminati,
στην Γ.Ε. καταγράφονται από δύο σύγχρονους της Γ.Ε. ερευνητές, τον πολιτικό αρθογράφο Ιησουΐτη Abbé Augustin Barruel3 και τον επιστήμονα (φυσικό και μαθηματικό), John Robison.4 Αποσπάσματα από τα έργα τους παραθέτουμε κατωτέρω:
α//. On the matter of Illuminati involvement in the French
Revolution, evidence of the Bavarian Illuminati conspiracy emerged when the
Illuminati emissary Johann Jakob Lahz (1735-July 20, 1785) was struck by lightning and killed at
Regensburg, formerly known as Ratisbon. The police found he was
carrying papers documenting the Illuminati's plans for international
revolution. In common with the Protocols, the Illuminati program
included world government and the destruction of Christianity.
The Bavarian government published details of the Illuminati conspiracy
and sent copies to European heads of church and state, but the warning went
unheeded. Less than four years after Lanz' death and the discovery of the plans
for international revolution, the French Revolution commenced on Bastille Day, July 14, 1789. Within a few more years, tens of thousands were
executed during the 1793-4 Reign
of Terror as "enemies of
the revolution".
β//. Ο Barruel στο έργο του [Memoirs Illustrating the History of Jacobinism, The antisocial
conspiracy,1797], among others, says:
.Mirabeau was an "example" of "some of the most famous
adepts", and Mauvillon was his "initiator and recruiter". Also
see p. 210 for more on Mirabeau [p. 187].
.There were three lodges at Paris that were at the head
of the secret societies. One of these was The Grand Orient, which was like a sort of
Masonic parliament. As early as 1787 there were 282 towns in France with
regular Lodges under the direction of the Grand Master. Paris alone had 81.
Another Lodge at Paris was United Friends or Les Amis Reunis; it was involved
with foreign correspondence. [p. 212]
.«...it was to the
Committee of the Amis reunis that Mirabeau had directed the illuminizing
brethren from Germany.» [p. 228].
.«The day of general
insurrection is fixed for the 14th of July 1789. At the same, and in all parts
of France, the cries of Equality and Liberty resound from the Lodges. [...]
...France had in a single day been overwhelmed by a million of demoniacs, who with
horrid yell proclaimed their Equality and Liberty, while they were committing
the most abominable outrages. And who were the men that presided over these
primitive disasters? History immediately points to a new den of conspirators,
holding their meetings at Versailles, under the title of the Breton Club. And who are the members of it? Mirabeau, Syeyes, Barnave, Chapellier, the Marquis de la
Coste, Glezen, Bouche, Petion; in short, an aggregate of the most
profound adepts, both of the capital and of the provinces, who supply the place
of the central committee, and by means of the established correspondence fix
the time and manner of the insurrection.» [Ibid. p. 232].
Barruel's work comes in five volumes. Volume IV is the "Historical
Part", which is probably the most useful here, available at the .pdf link
above, and is the volume cited below. Part III for example, available as a Free Google eBook, is largely about the "Code of the Illuminees".
γ//. Within a decade of Bastille Day, French publicist and Jesuit priest Abbé Augustin Barruel and Scottish physicist John Robison independently wrote exposés of the Illuminati plot:5
First Page of John Robison´s «Proofs of a Conspiracy Against all the Religions and Governments of Europe» (1798).
"Proofs of a Conspiracy" was written by John Robison, a
Scottish professor, to warn Britain and other kingdoms that the forces which
toppled the French monarchy and started The Terror were still active. In his
book, Robison traced the story of the 1776 founding of the Bavarian Illuminati
by Adam Weishaupt, a professor at Ingolstadt and the suppression of the order
by the royal and church authorities of Bavaria in 1785. The Illuminists went underground all over
Europe and used existing Masonic lodges or set up their own as a cover for
their activities. In Paris, the Duc d'Orleans headed the Illuminist front
called the Grand Orient Lodge, his base to conspire against the ruling House of
Bourbon. The English and Scottish lodges were generally apolitical amd many
worked actively to keep out Illuminists as insincere applicants,
but Robison maintained that some continental lodges remained hotbeds of
revolutionary plotting, and therefore dangerous, at the time he wrote. Robison
was a contemporary and collaborator with James Watt (with whom he worked on an
early steam car), contributor to the 1797 Encylopedia Britannica, professor of
philosophy at the University of Edinburgh, and inventor of the siren.
δ//. Leopold
Hoffman was a "renegade
Illuminist in the Hapsburg capital of Vienna [who] first identified revolution
with Illuminism." Professor Hoffman of the University of Vienna, was zealously spreading the theory of a Freemasonic conspiracy. So, this was an Illuminee "whistleblower" who exposed how the conspirators planned to start the
revolution in France and then continue worldwide.
3//. Terry Melanson includes Count Honoré Mirabeau (born Gabriel Riqueti) in a list of 10 notable members of the Bavarian Illuminati, but includes an asterisk next to his name to denote that his
membership "however probable or likely, is not confirmed". There are
plenty of secondary sources (such as Barruel and Starck) that assert his
membership, but no primary sources to confirm it. Two claimed aliases for
Mirabeau are Adramelech and/or Leonidas. Melanson says there is "no doubt" that Mirabeau was
influenced by Illuminati members such as Jakob
Mauvillon and the Prussian Aufklärer.
Mirabeau, a member of the Jacobin club, was a leading
player in the early stages of the Revolution. His "evocative language" and promotion of Illuminati concepts
influenced many of the conspirators in Paris. Of
Mirabeau, historian James H. Billington said:
«Thus Germany – not France
– gave birth to the sweeping, modern idea of revolution as a secular upheaval
more universal in reach and more transforming in scope than any purely
political change. This concept was
transported to Paris by Count Mirabeau, a former French ambassador in Berlin;
it helped him to become the leading figure in the early events of the French
Revolution in 1789.
His study of Frederick the Great in 1788 had
proclaimed Prussia the likely site of a coming revolution, and the German
Illuminists its probable leaders. Mirabeau's speeches and writings the
following year transferred these expectations of a deep transformation from
Germany to France.
He became both the leader in turning the Third Estate
of the Estates-General into a new National Assembly and 'the first to succeed
in launching a journal without the authorization of the government.' His
reputation as the outstanding orator of the Assembly is closely related to his
pioneering role in convincing the French that their revolution, though
political in form, was redemptive in content. Mirabeau
popularized the Illuminist term «revolution of the mind», introduced the phrase
«great revolution», and apparently invented the words 'revolutionary,'
'counter-revolution,' and 'counter-revolutionary'.».
4//. Oι τρεις αναντίρρητες Αλήθειες (The three undeniable truths):
(i) The Bavarian Illuminati was secretly plotting to
overthrow governments, abolish the nation-state and destroy religion in the
1780s.
(ii) The French Revolution started in the late 1780s.
(iii) A global conspiracy for world conquest is in existence today headed by the Rothschilds and the
Jewish elite, featuring
wars-for-profit, false-flag terror attacks, control of the media, and the use
of puppet presidents and prime ministers who are under the thumb of the shadow
government.
All these tie together, so that Rothschild
set up Weishaupt and the Illuminati, the Illuminati did the French Revolution,
and then the Rothschild / Illuminati conspiracy evolved into that which we
observe today.
θ/. Τα φρικαλέα εγκλήματα του σκοταίου όχλου,
των λεγομένων επαναστατών.
Οι χαρακτηρισμοί για την αποκρυφιστική Ιουδαϊκή συμμορία των εμπνευστών και πρωτεργατών της λεγομένης Γαλλικής Επαναστάσεως, δεν αποτελούν σχήμα λόγου. Τόσον τα αρχικά όσον και τα μετεπαναστατικά βδελύγματά τους, προκύπτουν από ακλόνητα αποδεικτικά στοιχεία που έχουμε παρουσιάσει στο παρελθόν, κυριώτερα των οποίων ήσαν:6
-Απαγόρευση της
λειτουργίας των χριστιανικών μοναχικών ταγμάτων.
-Αιματηροί διωγμοί,
εκτελέσεις των μοναχών και δημόσιοι εξευτελισμοί του μοναχικού σχήματος.
-Εξαναγκασμός των ιερέων
με την απειλή της ποινής του θανάτου, σε όρκο πίστεως προς το νέο «Σύνταγμα».
-Εκτέλεση επιστημόνων οι οποίοι δεν εδέχοντο τις υλιστικές θέσεις των αθέων σφαγέων. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του δια΄σμου Γάλλου φυσικού Λαβουαζιέ.7
«Όταν οι άθεοι του Ροβεσπιέρου έγιναν
κύριοι της Γαλλικής επαναστάσεως συνέλαβαν τον πιστόν Λαβουαζιέ, τον ιδρυτήν
της νεωτέρας χημείας και τον εξετέλεσαν! Και ενώ ο Λαβουαζιέ εζητούσε να
αναβληθεί η εκτέλεσίς του δι’ ολίγας ημέρας ώστε να τελειώσει την μελέτην του
περί «αναπνοής των ζώων», το δικαστήριον των αθέων…δημοκρατών του έδιδε την
απάντησιν: Η Δημοκρατία δεν χρειάζεται
πλέον επιστήμονας» (Η
Χριστιανική πίστις εις τον αιώνα της Επιστήμης, Νικ.Βασιλειάδης,
1989).
Το σημαντικό για την άδικη και παράλογη εκτέλεση του Λαβουαζιέ είναι πως αυτός, αν και ευγενούς καταγωγής, ήταν πατριώτης και ιδεαλιστής και βοηθούσε τους συμπατριώτες του, ανεξάρτητα από το πολιτικό καθεστώς που υπήρχε. Γράφει σχετικά ο Gillispie (Ζιλισπί):8
«Γιατί οι ιστορικοί δεν πρόσεξαν ως τώρα ότι η ζωή του Λαβουαζιέ δεν τέλειωσε μόνο με μια προσωπική, αλλά και με μια πνευματική τραγωδία, ότι και από τις δυο απόψεις έγινε θύμα πέφτοντας στα βαριά σφάλματα εκείνης της φιλοσοφίας του 18ου αιώνα, που είχε εγκολπωθεί και ο ίδιος; Η φιλοσοφία εκείνη προετοίμασε το μεταρρυθμιστικό πνεύμα της Επανάστασης που του πήρε τη ζωή».9
-Δημιουργία
νέας θρησκείας. Εγκαινίαση της λογικής ως
νέας θρησκείας και εορτασμός λατρευτικώς τόσον εντός των βεβηλωθεισών εκκλησιών,
όσον και εντός του διευθυντηρίου των επαναστατών.
«Οι επαναστάτες έντυσαν
μια τραγουδίστρια της όπερας σαν την θεά Νίκη και καθιέρωσαν λατρευτικές
τελετουργίες αφιερωμένες σ αυτήν. Απαγόρευσαν
κάθε τι το χριστιανικόν…… Μυστικοί αστυνόμοι
γυρνούσαν παντού κατηγορώντας χιλιάδες αθώους ανθρώπους σαν συνωμότες ενάντια
στο θεϊκό κράτος...Όλα
αυτά φυσικά δικαιολογήθηκαν κάτω από την έλευση μιας νέας εποχής: Ισότητος,
Αδελφότητος και Ελευθερίας..» (Οι Αρχαίες
Αυτοκρατορίες της νέας Εποχής, Paul
de
Parrie-Mary Pride, σ. 180).
«Το 1792 μέσα στην
παραζάλη της Γαλλικής επαναστάσεως που κατάργησε με διάταγμα τον Θεό και τον
Χριστό και απεφάσισε να φτιάξη δική της θρησκεία, ένας La Reveiller έφτιαξε μιας ιδικής
του εμπνεύσεως θρησκεία, την θρησκεία των φιλανθρώπων. Είχε πίσω του όλο τον
παντοδύναμο μηχανισμό της Γαλλικής επαναστάσεως...» (Τι είναι Χριστός,
Μητροπολίτου Μελετίου, 1991, σ. 94, αναφορά στο βιβλίο του Anton Koch, Hom. Handbuch, Bd I. Freiburg, 1952, σ. 445).
-Άρνηση της θεότητος του
Χριστού και καταπολέμηση της διδασκαλίας Του.
-Προαγωγεία της
ειδωλολατρείας και αθεΐας, με αποκορύφωμα τα υστερικά κηρύγματα του ταλμουδιστού
ιουδαίου βουλευτού Ζακ Ντυπόν, εντός της
εθνοσυνελεύσεως, υπό τα θυελλώδη χειροκροτήματα των λοιπών βουλευτων:
«Πολίτες, θέλετε να στερεώσετε την
δημοκρατίαν; Αναγείρατε νέους βωμούς! Η φύσις και ο νους,
ιδού μερικοί εκ των θεών του ανθρώπου, ιδού μερικοί εκ των θεών μας. Σπεύσατε,
διδάξατε εις τα σχολεία, το νέον τούτο κήρυγμα»(Οι αιρετικοί, ο αντίχριστος, οι
σπουδασταί των Γραφών και η καθαιρούσα τούτους δίστομος μάχαιρα της βασιλείας
του Χριστού. Σωτήριος Κυριαζόπουλος, Αθήναι, 1934).
-Παρά τις μυστικές διεργασίες των συνωμοτών,
την δημιουργία τεχνητού κλίματος κρίσεων, η απροθυμία των φιλήσυχων και ικανοποιημένων από τον βασιλέα τους Γάλλων
πολιτών, για τέτοιου είδους ενέργειες, ήταν εμφανής. Τότε επεστρατεύθη ο
παράνομος μηχανισμός της Αναρχοτρομοκρατίας που ήλεγχε όλα τα αποβράσματα του
Παρισινού υποκόσμου, δια των μισθοφόρων αρχικακοποιών, εγκληματιών, πορνών, ποινικών
καταδίκων, κλπ.(Κάτι αντίστοιχο δηλαδή με τους μισθοφόρους ηγέτες και πυρήνες
της σημερινής Διεθνούς
τρομοκρατίας).
«...Ο Φεουδαλισμός είχε δούλην του την
Γαλλίαν και αποτελεί ιστορίαν ότι οι Εβραίοι αφού είχαν εξουθενώσει βασιλείς και
φεουδάρχας, και τους ετοίμαζαν μίαν όξυνσιν της οικονομικής κρίσεως, κατά τας
παραμονάς της Επαναστάσεις του 1789 εισήγαγον εις την κυβέρνησίν των και τον Νεκκέρ,10 δια να παροξύνη -αντί να
εκτονώση- την οικονομικήν κρίσιν και να επιτείνη την όξυνσιν δια της δυσφορίας
των Παρισινών. Ο Νέκκερ ώθησε προς χρεωκοπίαν, ώστε να βαδίση το Παρίσι προς
Επανάστασιν του πλήθους, υπό περιστάσεις, αι οποίαι απήτουν δημοσιοοικονομικά
μέτρα και φορολογικάς μεταρρυθμίσεις. Η
κατάστασις είχεν από μακρού προετοιμασθεί δι’ επανάστασιν...» (Φιλοπάτωρ εν
όψει βαρβάρων, Πάνος Βίγλαρης, 1970, σ. 380-381).
Υπό αυτές τις συνθήκες, μετά από μία
ατελείωτη σειρά βιαιοτήτων και καταιγίδος αίματος, η κοινωνική/οχλοκρατική αναταραχή στην Γαλλία, έφθασε στο αποκορύφωμά
της στις 14 Ιουλίου 1789.Την ίδια νύκτα, όλα τα αποβράσματα του
Παρισινού υποκόσμου (αλήτες, χαρτοπαίκτες, προαγωγοί πορνείας, πληρωμένοι
δολοφόνοι, μισθωμένοι πράκτορες των μασωνικών στοών, τρόφιμοι πορνοστασίων,
«καταπιεσμένοι» υπηρέτες των ευγενών, Ιακωβίνοι τρομοκράτες, ομοφυλόφυλοι, σεσημασμένοι
κλέπτες και λοιποί κατάδικοι του κοινού και στρατιωτικού ποινικού κώδικος, όπως αυτοί που αποφυλάκισε ο όχλος στις
30 Ιουνίου 1789 από τις φυλακές του Αββαείου στο Σαιν Ζερμαίν ντε Πρε),
εχόρευαν υπό το φως των αναμμένων δαυλών και ετραγουδούσαν το επαναστατικό
τραγούδι «Καρμανιόλα» γύρω
από τα κομμένα κεφάλια των ευγενών που είχαν στηθεί επάνω σε ξύλα.
Ο δρόμος για την επιβολή
της ειδεχθέστερης, μέχρι τότε, μορφής ανθρωποσφαγής και τρομοκρατίας είχε
ανοίξει!
«Όλα θα πάνε καλός τι καλά, τι καλά! Τους αριστοκράτες στους
φανοστάτες θα τους κρεμάσουμε για τα καλά» ετραγουδούσε ο όχλος το λαϊκό τραγούδι «Ah, ca ira, ca ira» (Στιγμές και λόγοι
της Γαλλικής επανάστασης, Μάριος Πλωρίτης, εφ. Βήμα, 12-2-1989).
«Για να γλυτώσει ο άνθρωπος την καταπίεση, έχει δικαίωμα να
καταπιέσει, να αλυσοδέσει, να σφαγιάσει» εκραύγαζε ο Μαρά τον
Αύγουστο· του 1789 (Πηγή, όπως ανωτέρω) και επανελάμβανε αργότερα: «Όρθιοι! όρθιοι. Και ας αρχίσει να κυλάει το αίμα των προδοτών. Με
την βία θα θεμελιώσουμε την ελευθερία!»(Μάριος Πλωρίτης, εφ.
Βήμα, 19-2-1989).
«Όσοι απέρριπταν την αρετή
της θυσίας για την πατρίδα (Σ.Σ: Έτσι αποκαλούσαν την
βιαίαν στρατολόγηση των Γάλλων πολιτών στις ορδές των απάτριδων και αιμοσταγών
διεθνιστών της δήθεν Γαλλικής Επαναστάσεως), εθεωρούντο ύποπτοι και δι’ αυτούς
η επαναστατική τρομοκρατία άνοιγε τις πόρτες των φυλακών και έστηνε
λαιμητόμους» (Η καθημερινή ζωή στην Γαλλία τον καιρό της επαναστάσεως
1789-1795, Ζαν Πωλ Μπερτώ, εκδ. Δημ.Παπαδήμα,1989).
Ποτέ μέχρι τότε η
ανθρωπότης δεν είχε γίνει μάρτυρας τέτοιων και τόσων αποτρόπαιων και
φρικιαστικών σκηνών, όσες αυτές που ξετυλίχθησαν στην Γαλλία τις τραγικές
ημέρες του 1789 και μετέπειτα.
Ό,τι και αν λεχθεί ή
γραφεί, είναι απειροελάχιστο μπροστά στην ωμή βία και φοβερή πραγματικότητα,
την οποία οι αδίστακτοι σύγχρονοι δημαγωγοί του δήθεν φιλελευθερισμού και της δήθεν
Δημοκρατίας, έχουν ως πρότυπο της ιδεολογίας τους, αφού σήμερα δηλώνουν
ανερυθρίαστα ότι ακολουθούν τις αρχές του Διαφωτισμού και της Γαλλικής
Επαναστάσεως!!!
«Οι σφαγές άρχισαν
μόλις το λαϊκό θηρίο αποδεσμεύτηκε δηλαδή από το 1789, πολύ πριν από την
Εθνοσυνέλευση και εκτελέστηκαν με όσο το δυνατόν πιο πολύ ραφιναρισμένη
ωμότητα. Κατά την διάρκεια των σφαγών
του Σεπτεμβρίου, οι φυλακισμένοι κομματιάζονταν σιγά-σιγά με σπαθισμούς για να
παρατείνεται το μαρτύριό τους και να διασκεδάζουν οι θεατές, που δοκίμαζαν μία μεγάλη χαρά μπροστά
στους σπασμούς των θυμάτων και στα ουρλιαχτά του πόνου τους. Από τον Μάρτη ως τον
Σεπτέμβρη, μία ολόκληρη σειρά από εμπρησμούς, φόνους και λεηλασίες βούτηξαν
στο αίμα όλη την Γαλλία....
Ο δήμαρχος της Τρουά, με τα μάτια βγαλμένα από χτυπήματα ψαλλιδιού,
σφάχτηκε ύστερα από μαρτύριο πολλών ωρών. Ο συνταγματάρχης των δραγώνων Μπελζούνς κατακομματιάστηκε ζωντανός. Σε πολλά μέρη
ξερρίζωναν τις καρδιές των θυμάτων για να τις τριγυρίσουν μεσα στις πόλεις,
καρφωμένες στην άκρη μιας λόγχης...Έτσι συμπεριφέρθηκε ο όχλος, μόλις άμυαλα
χέρια έσπασαν τα αναγκαστικά δεσμά του, που χαλιναγωγούσαν τα ένστικτα της
προγονικής του θηριωδίας...»(Η ψυχολογία των Επαναστάσεων,
Γουσταύος Λε Μπον, Εκδ.Μαρή, σ. 72-73).
Κάτω από αυτές τις
απερίγραπτα τραγικές συνθήκες, την κόλαση της αντιχριστιανικής υστερίας και τον
ατελεύτητα ανατριχιαστικό ήχο της λαιμητόμου, την οποίαν δεν απέφυγαν ούτε οι
πρωτεργάτες της παραδόσεως-πτώσεως της Βαστίλλης, γεννήθηκε η Νέα Δημοκρατική Τάξη
πραγμάτων!!!
Αρχικόν Συμπέρασμα:
Η Γ.Ε. του
1789 είναι κυρίως έργον των Γερμανών Ιλλουμινάτων (German Illuminists). Ο Μιραμπώ εις την
Γερμανίαν, ήλθεν εις επαφήν με τους Ιλλουμινάτους και επέστρεψεν κατόπιν με
πράκτορες του Βάϊσχάουπτ εις Παρισίους. Εκεί μεταξύ Γερμανών και Γάλλων
αντιπροσώπων, καθωρίσθη η ημέρα συγκλήσεως των Μασονικών οργανώσεων της Γαλλίας
και των άλλων κρατών εις Φραγκφούρτην.
Το Συνέδριον εκείνο, κατεδίκασε εις
θάνατον τον βασιλέα της Σουηδίας Γουσταύον, της Γαλλίας Λουδοβίκον τον ΙΣΤ΄ και
την βασίλισσα Μαρίαν Αντουανέττα.11
ι/. Ο ρόλος των λεγομένων
Εγκυκλοπαιδιστών ή Εγκυκλοπαιδικών.
Η βιαία Κοινωνική Αλλαγή την οποίαν οι «Σοφοί
της Σιών» ωνόμασαν Γαλλική Επανάσταση, επραγματοποιήθη τελικά το 1789, με την
μορφή τρομοκρατίας, οχλοκρατίας και στυγνού εγκλήματος. Είχε προηγηθεί η μεγάλη
(τεχνητή) οικονομική κρίση του 1787, η οποία έσπειρε την αβεβαιότητα, τον
προβληματισμό και την δυστυχία σε ολόκληρο τον Γαλλικόν λαόν.
Η κρίση εκείνη είχε
μεθοδευθεί κατάλληλα, από σκοτεινά κέντρα, για να εξαναγκασθεί ο λαός να πιστεύσει στην αναγκαιότητα μιας
αντιδράσεως, σε απονενοημένες ενέργειες σωτηρίας όπως διαδηλώσεις, λεηλασίες,
εμπρησμούς και τελικά σε εξέγερση, αφού εθεωρείτο βέβαιο εκ των προτέρων ότι η
λαϊκή αντίδραση θα αντιμετωπίζετο από
την Μοναρχία με την βία [Κάτι το οποίον όπως αποδείξαμε, σε προγενέστερη
αναλυτική παρουσίαση του θέματος, ΔΕΝ συνέβη από πλευράς μοναρχικού καθεστώτος
(«Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ», Οι Μύθοι
και η Αλήθεια για την Γαλλική Επανάσταση, Σεπτ.- Οκτ. 2016)].
Μετά από μία μακρά περίοδο πολλαπλών ιδεολογικών και κοινωνικών προβληματισμών και αντιδράσεων, η αναδυομένη και πρωτοσχηματιζόμενη αστική τάξη, ευρισκόμενη από τις περιστάσεις στο προσκήνιο των πολιτικών ζυμώσεων, οργανωθείσα στα καταγώγια της παρανομίας, ανέλαβε με την καθοδήγηση των νεοφώτιστων «εγκυκλοπαιδιστών» το έργο της προετοιμασίας και πραγματοποιήσεως της «κοινωνικής αλλαγής», με σύνθημα το ελκυστικό τρίπτυχο: «Ελευθερία-Ισότης-Αδελφότης».
Οι Εγκυκλοπαιδιστές ή εγκυκλοπαιδικοί ήσαν οι συγγραφείς
τής Μεγάλης Γαλλικής Εγκυκλοπαιδείας (28 τόμοι, 1751-1772) οι οποίοι κατά τους
προεπαναστατικούς χρόνους, είχαν συγκροτήσει την πνευματικήν κίνηση του
λεγομένου διαφωτισμού, το αργότερον ονομασθέν φιλοσοφικόν κόμμα, με…δημοκρατικό
μεταρρυθμιστικό πρόγραμμα και οι οποίοι μετεχειρίσθησαν την Εγκυκλοπαίδειαν ως
μέσο προπαγάνδας των ιδεών τους. Κυριώτεροι συντάκτες ή συνεργάτες της
Εγκυκλοπαίδειας ήσαν οι: Τυργκό, Μοντεσκιέ, Ρουσσώ, Χόλμπαχ, Κενναί, Ντιτερό, Ντ.
Αλαμπέρ, Βολταίρος, κ.α.
Όμως, και η Εγκυκλοπαιδεία των Ντιντερό και
Ντ' Αλαμπέρ, ουδεμία επιρροή άσκησε στην
Γαλλική Επανάσταση.12 Απλώς χρησιμοποιήθηκε ως ένα ακόμη όπλο προσεγγίσεως και μυήσεως των μελών των
υποψήφιων επαναστατικών πυρήνων και καθοδηγητών.
Σύμφωνα με τον Iρλανδό
πολιτικό, ρήτορα και φιλόσοφο, Edmund Burke (Εδμόνδος Μπερκ), η
Γαλλική Επανάσταση αποτέλεσε την ακραία απόληξη της ορθολογικής φιλοσοφίας του
Διαφωτισμού. Ο
Διαφωτισμός κατά τον Ιρλανδό στοχαστή, δεν ήταν τίποτε παραπάνω από μια
σκηνοθετημένη πνευματική κυριαρχία των φιλοσόφων της Νεωτερικότητας, η οποία
είχε οργανωθεί στις (Ιλλουμινατοποιημένες) τεκτονικές στοές της Ευρώπης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Edmund Burke13 που ήταν
και ο ίδιος τέκτονας, μόλις αντιλήφθηκε τους σκοπούς της όλης οργανώσεως των
«Διαφωτιστών-Επαναστατών», την κατήγγειλε δημοσίως.
Στο έργο του «Reflections on the Revolution in France»,
ο Burke ισχυρίστηκε, παρουσιάζοντας τα ανάλογα επιχειρήματα και αποδεικτικά
στοιχεία, ότι η Γαλλική επανάσταση
κατέστρεψε το οικοδόμημα της υγιούς κοινωνίας και των παραδοσιακών θεσμών της
πολιτείας και κοινωνίας και κατεδίκασε τους διωγμούς των χριστιανών και της
παπικής εκκλησίας, που ήλθαν ως επακόλουθο της Επαναστάσεως.
Μικρόν απόσπασμα από
το έργο του, παραθέτομεν κατωτέρω:
″Our political system is placed in a just correspondence and symmetry
with the order of the world, and with the mode of existence decreed to a
permanent body composed of transitory parts; wherein, by the disposition of a stupendous wisdom,
moulding together the great mysterious incorporation of the human race, the
whole, at one time, is never old, or middle-aged, or young, but in a condition
of unchangeable constancy, moves on through the varied tenour of perpetual
decay, fall, renovation, and progression. Thus, by preserving the method of
nature in the conduct of the state, in what we improve we are never wholly new;
in what we retain we are never wholly obsolete.″
″All the pleasing illusions, which made power gentle, and obedience
liberal, which harmonized the different shades of life, and which, by a bland
assimilation, incorporated into politics the sentiments which beautify and
soften private society, are to be dissolved by this new conquering empire of
light and reason. All the decent drapery of life is to be rudely torn off.″
″Where trade and manufactures are wanting to a people, and the spirit of
nobility and religion remains, sentiment supplies, and not always ill supplies
their place; but
if commerce and the arts should be lost in an experiment to try how well a
state may stand without these old fundamental principles, what sort of a thing
must be a nation of gross, stupid, ferocious, and at the same time, poor and
sordid barbarians, destitute of religion, honor, or manly pride, possessing
nothing at present, and hoping for nothing hereafter?
I wish you may not be going fast, and by the shortest cut, to that horrible and disgustful situation. Already there appears a poverty of conception, a coarseness and vulgarity in all the proceedings of the assembly and of all their instructors. Their liberty is not liberal. Their science is presumptuous ignorance. Their humanity is savage and brutal.″14
Δυστυχώς, όπως έχουμε
ξαναπεί, ζούμε στην εποχή των Μύθων και των Εικόνων του ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ…Ένας από τους μεγαλύτερους σύγχρονους μύθους, ίσως ο
μεγαλύτερος, είναι αυτός της λεγομένης Γαλλικής Επαναστάσεως, που λαμβάνει
διαστάσεις ΜΕΓΙΣΤΗΣ
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΙΟΥΔΑΙΟΤΑΛΜΟΥΔΙΚΗΣ ΑΠΑΤΗΣ!!!
Συνεχίζεται
1 Η Εωσφορική συνωμοσία, William
Guy Carr, εκδ. Στερέωμα, σ. 39 και 42-43.
2 Hall’s, Collections of Emblems, p.5.
3 Abbé Augustin Barruel (October 2, 1741 – October 5, 1820) was a
French publicist and Jesuit priest.
It inspired John Robison, who had been working independently on his own conspiracy
investigation, to extend his book «Proofs
of a Conspiracy Against all the Religions and Governments of Europe» and
include several quotations from Barruel.
4 John Robison FRSE (4 February 1739 – 30 January 1805) was a Scottish physicist and mathematician. He was a professor of philosophy at the University of Edinburgh. A member of the Edinburgh Philosophical Society when it received its
royal warrant, he was appointed as the first general secretary to the Royal Society of Edinburgh (1783–98).
5 Memoirs Illustrating the History of Jacobinism: The antisocial conspiracy - Abbé Augustin Barruel (1797) [free .pdf (Part IV)]---- Proofs of a
Conspiracy Against All the Religions and Governments of Europe Carried on in
the Secret Meetings of Freemasons, Illuminati and Reading Societies -
John Robison (1798) [.htm webpage / Free .pdf].
6 Πλείονα αποδεικτικά στοιχεία παρουσιάσαμε κατά την αναλυτικώτατη παρουσίαση, στο σχετικό κεφάλαιο του θέματος «Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ», Οι Μύθοι και η Αλήθεια για την Γαλλική Επανάσταση (Μέρος 12ον-20ον/19 Σεπτ.-7 Οκτ. 2016).
7 Λαβουαζιέ Αντώνιος-Λαυρέντιος (1743-1794): Διάσημος Γάλλος χημικός. Θεωρείται ο πατέρας της σύγχρονης χημείας, καθώς θεμελίωσε με τις έρευνές του μια νέα αντίληψη στην μελέτη του φυσικού κόσμου. Ο τίτλος αυτός είναι τιμητικός αλλά όχι υπερβολικός, καθώς ο μεγάλος αυτός χημικός δεν περιορίστηκε μόνο στην επέκταση των γνώσεων της εποχής του, ούτε έμεινε ένας απλός πειραματιστής. Πέτυχε να ανατρέψει τις λαθεμένες απόψεις των συγχρόνων του και έβαλε τις βάσεις για τις ανακαλύψεις των δυο επόμενων αιώνων.
Από τις πάμπολλες
συνεισφορές του Λαβουαζιέ στην χημεία είναι η ονομασία του οξυγόνου, καθώς ήταν
ο πρώτος που κατανόησε την χημική και βιολογική λειτουργία του στοιχείου αυτού
και μελέτησε το φαινόμενο της ζυμώσεως και της αναπνοής. Στον Λαβουαζιέ
αποδίδεται και ο καθορισμός σημαντικών όρων, όπως οξείδια, οξέα, άλατα, που
μέχρι σήμερα χρησιμοποιούνται στην χημική ορολογία.
Σε αυτόν οφείλονται επίσης η ανακάλυψη της διατηρήσεως της μάζας, η διάκριση ανάμεσα σε απλά και σύνθετα σώματα, η κατάρρευση της θεωρίας του φλογιστού, η ανακάλυψη του αζώτου ως συστατικού του ατμοσφαιρικού αέρα, η εφεύρεση του χημικού ζυγού και ο διαχωρισμός του νερού στα συστατικά του.
8 Charles Coulston Gillispie (August 6, 1918 – October 6, 2015) was an American historian of science, and the Dayton-Stockton Professor of History of Science, Emeritus at Princeton University.
9 Όπως παραπάνω, σελ. 227-228.
10 Ιάκωβος Νεκκέρ (1732-1804): Ιουδαίος εκ Γερμανίας...Ελβετός
τραπεζίτης που έγινε... Γάλλος πολίτης. Άραγε πως; Το 1777 έγινε υπουργός των
οικονομικών αλλά μετά τέσσερα χρόνια αναγκάσθηκε να παραιτηθεί γιατί με τα
μέτρα του ωδηγούσε την Γαλλία σε χρεωκοπία. Ανέλαβε εκ νέου μετά την παράδοση
της Βαστίλλης, αλλά έγινε πάλι ύποπτος και παραιτήθηκε το 1790. Θυγατέρα του υπήρξε η περιώνυμη μαντάμ Ντε Στάλ.
11 Nesta Webster, secret Societies and Sybversive Movements, Christian Book of America, 1924, p. 121.
12 "Les Cahiers de science et Vie", - 1000 ans de science - La
Grande Encyclopedie", No 47, Octobre 1998, Article Charles Gillispie,
"Vues d' ailleurs", p. 90.
13 Edmund Burke (1729–97). Born in Ireland, immediately
opposed the French Revolution, warning his countrymen against the dangerous
abstractions of the French. He argued the case for tradition, continuity,
and gradual reform based on practical experience.
14 Source: Edmund Burke, The Works
of Edmund Burke, 3 vols. (New York:
Harper & Brothers, 1860), 1:481–83,
488–91.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου