Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ


ΜΕΡΟΣ 33ο

ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ  Ή  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
13. ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΣΜΟΣ
γ. Βουλευτική Ολιγαρχική Δικτατορία- Βουλευτοκρατία
Ο Κοινοβουλευτισμός, ως μορφή ασκήσεως εξουσίας είναι βουλευτική Δικτατορία-βουλευτοκρατία, με το προσωπείον της Δημοκρατίας. Είναι βουλευτική νεοφεουδαρχία1,   διότι:
1ο/ Στις αποκαλούμενες κοινοβουλευτικές δημοκρατίες ΔΕΝ υπάρχει πραγματική ελευθερία [βλέπε 22ο μέρος (Ατομική ελευθερία) και 23ο μέρος (πολιτική Ελευθερία)], ΔΕΝ υφίσταται αληθής Δημοκρατία! Το πολιτικό σύστημα είναι ψευδώνυμη Δημοκρατία. Όπου δεν λειτουργεί αληθής δημοκρατία, το καθεστώς είναι:
«Λόγω μεν δημοκρατία έργω δε η των βουλευτών αρχή/ βουλευτοκρατία»!!!
2ο/ Το σημερινό πολίτευμα που αποκαλείται κοινοβουλευτισμός ή κοινοβουλευτική δημοκρατία και εφαρμόζεται σε πλείστες χώρες, ονομάστηκε Δημοκρατία κατ’ ευφημισμόν, από τους εμπνευστές και εμπνευστές και συγγραφείς των «Πρωτοκόλλων των Σοφών της Σιών».
α/ Στην αληθινή δημοκρατία, η εξουσία:
oΠηγάζει από το Έθνος. Σε διάφορες χρονικές περιόδους το Έθνος αντιπροσωπεύεται, από ένα λαό, με την ίδια εθνική ταυτότητα, τον ίδιο πολιτισμό-ιστορία-γλώσσα, ήθη-έθιμα-πίστη, και τις ιδιαίτερες παραδόσεις (ιδιαιτερότητα και μοναδικότητα της ταυτότητός του).
oΑσκείται δια του λαού  από την Εθνοκρατική Πολιτεία και
oΕξυπηρετεί τα συμφέροντα του ομογάλακτου και ομόδοξου λαού, πρωτίστως όμως του Έθνους.       
Η εξουσία τότε μόνον θεωρείται ότι ασκείται δια του λαού, όταν:
-Έχουν καθορισθεί συνταγματικώς οι προϋποθέσεις, για να χαρακτηρισθεί κάποιος ως πολίτης της χώρας, ώστε να του παρέχεται πολιτικό δικαίωμα ψήφου και να συμπεριλαμβάνεται στην έννοια του «λαού», ως πρόσωπον και ΟΧΙ ως αριθμός.
-Έχουν προσδιορισθεί και κατοχυρωθεί συνταγματικώς  οι έννοιες αφ’ενός της ιθαγενείας, υπηκοότητος και του λαού, ως εθνικώς ομοιογενούς συνόλου πολιτών-προσώπων (λαός), όσον και των ομάδων αλλοδόξων και αλλογενών, μεταναστών, παρεπιδημούντων, διαμενόντων για διαφόρους λόγους στην ίδια χώρα, προσωρινώς ή μονίμως, που δεν έχουν δικαίωμα ψήφου (ιδιώτες, μέτοικοι, επισκέπτες, υπάλληλοι εταιρειών, υπήκοοι, κ.λπ.), ως  μη όντες πολίτες… 
Σε διαφορετική περίπτωση, δεν ομιλούμε περί λαού, αλλά περί:
oΑνάμεικτων, ποσοστοκρατούμενων, αγελαδοποιημένων ομάδων ατόμων.
oΌχλων που «βλέπουν μεν αλλά ματαίως έβλεπαν, ακούουν δε αλλά δεν άκουγαν» (Αισχύλου, Προμηθεύς Δεσμώτης, στ. 447-448).
oΠολυφυλετικού-πολυπολιτισμικού συνοθυλεύματος, μωσαϊκοποιημένης κοινωνίας, κοσμοπολίτι-κου αδελφάτου, πολυσυλλεκτικής φάρμας ανθρωποειδών. Η μαζική λαθροεισβολή εξ Ανατολών, που βιώνουμε στις ημέρες μας και την οποίαν  το Σύστημα χαρακτήρισε δολίως, «προσφυγικό» ή «μεταναστευτικό» πρόβλημα, αποτελεί μέρος του συστημικού σχεδίου δημογραφικής αλλοιώσεως/μεταλλάξεως και ισλαμοφασιστικής αλώσεως της Ευρώπης, κυρίως όμως της Ελλάδος.
-Ο λαός ελευθέρως και εμφανώς αποδεικνύει, δια λόγων και πράξεων, ότι σέβεται, αποδέχεται και στηρίζει την εκλεγμένη πολιτικήν ηγεσίαν του, ως την καταλληλότερη, αξιώτερη και ωφελιμώτερη για τον ίδιον και πρωτίστως για το έθνος στο οποίον ανήκει.
-Έχει διασφαλισθεί η καθολική και ενεργός συμμετοχή των κατά το Σύνταγμα ονομαζομένων πολιτών, σε όλα τα κοινωνικο-πολιτικά δρώμενα και στις διαδικασίες διακυβερνήσεως και λήψεως αποφάσεων, πέραν της διεξαγωγής εκλογών, για την ανάδειξη των θεσμικών οργάνων της πολιτείας, όπως για παράδειγμα, διεξαγωγή δημοψηφισμάτων για θέματα Υψίστης Εθνικής σημασίας.
-Ο λαός μετέχει της  Ελληνορθόδοξης παιδείας (κατοχυρωμένη δια του Συντάγματος, με αμετάκλητα άρθρα)  και  έχει ενστερνισθεί το «ζην κατ’αρετήν».
-Υπάρχουν συνταγματικές ασφαλιστικές δικλείδες, ώστε ο λαός να παρεμβαίνει ή να επεμβαίνει αμέσως, προκειμένου να αποκλείσει ή καταργήσει εν τη γενέσει τους, περιπτώσεις πιθανών ή γενομένων αυθαιρεσιών/ αντισυνταγματικών ενεργειών της εξουσίας και όχι να αναμένει όπως του επιβάλλει η δημοκρατική απολυταρχία, τις επόμενες εκλογές για να εκδηλώσει, δήθεν, την αντίθεσή του προς την κυβερνητική εξουσία, όταν τα εγκλήματα σε βάρος λαού και έθνους θα έχουν τελεσθεί ανεπανορθώτως και ατιμωρητί..
β/ Η αληθινή δημοκρατία, ως θεωρία της λογικής, έπαυσε να υφίσταται, μετά την επικράτηση της ούτω αποκληθείσης Γαλλικής επαναστάσεως του 1789, και ουσιαστικώς κατηργήθη, μετά τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο, αντικατασταθείσα από μία ψευδώνυμη Δημοκρατία (αντιπροσωπευτική ή κοινοβουλευτική).
Ο Jean Jacques Rousseau, γράφει στο «Κοινωνικό Συμβόλαιο»: «…δεν υπήρξε ποτέ πραγματική δημοκρατία, και ούτε θα υπάρξει ποτέ. Είναι αντίθετο στην φυσική τάξη να κυβερνά η πλειοψηφία και να κυβερνάται η μειοψηφία...»2
3ο/ Οι βουλευτές είναι συνήθως οι σκυταλοδρόμοι της εθνικής ηττοπαθείας (ενίοτε μειοδοσίας), του ηθικού παραλογισμού, του πολιτικού παχυδερμισμού και του απογαλακτισμού από την Ελληνορθόδοξη πίστη. Προσβλέπουν πάντοτε χωρίς οράματα στο παρόν, προσκεκολημμένοι μονίμως στα πεδία του ατομικού ωφελιμισμού, του οικογενειοκρατικού φε­ουδαρχισμού και του νεοεποχήτικου ψευτοανθρωπισμού, στοιχεία ολέθρια για λα­ούς και έθνη.
Η Εθνική συνείδηση και ο πατριωτισμός είναι όροι, ιδέες και έννοιες δυσκολονόητες και απαγορευμένες από τους εγκαθέτους κομματικούς και κοινοβουλευτικούς, η παμψηφία σχεδόν των οποίων είναι κοσμοπολίτες, ευρωπαϊστές, διεθνιστές, οικουμενιστές.
Όσοι από τους υποψηφίους ή εκλεγμένους βουλευτές, αναφέρονται στο έθνος, την πατρίδα και την ορθοδοξία (δυστυχώς ένα μικρόν μόνον ποσοστόν από τους εκλεγέντες), το πράττουν φαρισαϊκώς, για ψηφοθηρικούς και επικοινωνιακούς λόγους, αφού μοναδικός στρατηγικός στόχος τους είναι η απόκτηση της βουλευτικής/ νεοφεουδαρχικής έδρας!
Ένας στόχος που όταν επιτευχθεί θα δώσει στον βουλευτή απίστευτα προνόμια σε σύγκριση με εκείνα των υπόλοιπων πολιτών, που θα του δώσουν εξουσίες ανάλογες εκείνων του μεσαιωνικού φεουδάρχου, δηλαδή θα τον καταστήσουν νέο-φεουδαρχίσκο!
4ο/ Τα ειδικά προνόμια που δίδει η Κοινοβουλευτική Δημοκρατία (Κ.Δ.) στους εκάστοτε εκλεγόμενους βουλευτές είναι αντιδημοκρατικά, άδικα, αντισυνταγματικά  και νεοφεουδαρχικής αντιλήψεως. 3
Ειδικόν προνομιακόν καθεστώς των Βουλευτών
Σε μια εποχή πρωτοφανούς λιτότητος, που ο μέσος Έλληνας εργαζόμενος καλείται να πληρώσει τα «σπασμένα» των κυβερνήσεων της μεταπολιτεύσεως, οι «εθνοπατέρες» απολαμβάνουν προκλητικών προνομίων που εκκινούν από την βουλευτική αποζημίωση και τις φορολογικές «διευκολύνσεις» και φθάνουν ως το επίδομα οικογενειακών βαρών, τα έξοδα μισθώσεως κατοικιών και ξενοδοχείων, την ατέλεια των κινητών τηλεφώνων και την χρονομίσθωση πολυτελών αυτοκινήτων υψηλού κυβισμού...
Όλα αυτά συνιστούν απλώς πρόκληση ή καταδεικνύουν γενικευμένη πολιτική αλειτεία; (αλείτης= Ο παραπλανών τινα, ο παρεκβαίνων της ευθείας, παραβάτης).
Αν και η θεμελειώδης συνταγματική αρχή της ισότητας (άρθρο 4 του Συντάγματος) επιτάσσει πως τίτλοι ευγενείας ή διακρίσεως δεν απονέμονται και δεν αναγνωρίζονται σε Έλληνες πολίτες, μηδενός εξαιρουμένου, και ότι οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους, τα προνόμια των βουλευτών, τα οποία συνιστούν οι κάθε λογής παροχές, επιδόματα και ατέλειες που τους προσφέρονται, ΔΕΝ συνάδουν με τις ως άνω επιταγές του Ελληνικού Συντάγματος...
Συνεπώς τα χορηγούμενα βουλευτικά προνόμια είναι αντιδημοκρατικά και αντισυνταγματικά…Αναλυτικώτερα:
α/ Βουλευτική αποζημίωση
Απολαβές... πείνας, 5.705 ευρώ (βασικός μισθός) σε περίοδο οικονομικής κρίσεως!!! 4
Σε απόλυτους αριθμούς, μετά την «γενναία» μείωση του 5% για το 2010 και του 10% για τα επόμενα έτη, οι απολαβές των μελών της Βουλής των Ελλήνων μέσο όρο κυμαίνονται γύρω στις 6.350 ευρώ μηνιαίως (σύμφωνα με δήλωση του τέως προέδρου της Βουλής Πετσάλνικου στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ) ή 5.705 Ευρώ μετά τις…περικοπές .
Αυτό που λησμόνησε να αναφέρει και απέφυγε να σχολιάσει ο τότε πρόεδρος της Βουλής, είναι το γεγονός, ότι αυξήθηκε κατακόρυφα ο αριθμός των ειδικών επιτροπών(!), κι’ έτσι οι βουλευτές αναπληρώνουν ουσιαστικά το χαμένο τους εισόδημα.
Υπήρξε ημέρα που λειτούργησαν στην Βουλή ούτε μία ούτε δύο, αλλά εννέα επιτροπές(!), οι οποίες μάλιστα προκάλεσαν τα εύλογα σχόλια των κοινοβουλευτικών συντακτών. Η απάντηση την οποία πήραν οι δημοσιογράφοι, οι οποίοι υπέβαλαν το σχετικό ερώτημα, είναι πως επρόκειτο για «επιτροπές απαραίτητες». Οι επιτροπές αυτές εξακολουθούν να είναι «απαραίτητες»  και σήμερα
Κάθε βουλευτής στοιχίζει περίπου 20.000 ευρώ τον μήνα στα δημόσια ταμεία!
Οι βουλευτές δικαιούνται αποζημίωση ίση με το σύνολο των πάσης φύσεως μηνιαίων αποδοχών του ανωτάτου δικαστικού λειτουργού, δηλαδή περί τις 6.000 ευρώ. Οι κρατήσεις στις οποίες υπόκειται η βουλευτική αποζημίωση είναι 6,67% (δηλαδή 400 ευρώ) για τον κλάδο συντάξεως και ως 20% (1.200 ευρώ) υπέρ κόμματος (κάθε βουλευτής δηλώνει εγγράφως το ποσοστό που επιθυμεί να παρακρατείται και το οποίο πρέπει να συμπίπτει με το ποσοστό που έχει ζητήσει το κόμμα του: Η ΝΔ και το ΠαΣοΚ έχουν ορίσει, μέχρι πρότινος τουλάχιστον, την κράτηση αυτή σε 10%, δηλαδή 600 ευρώ, ενώ το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ σε 20%, δηλαδή 1.200 ευρώ), ενώ υπέρ του Δημοσίου για υγειονομική περίθαλψη είναι 2,55% (150 ευρώ) και υπέρ του Λογαριασμού Αλληλοβοηθείας Βουλευτών και Ευρωβουλευτών παρακρατούνται τρία (3) ευρώ τον μήνα (και 30 ευρώ εφάπαξ από τους νεοεκλεγέντες).
Ερώτημα 1ον:
Γιατί θα πρέπει να αμείβονται οι βουλευτές επιπλέον, για εργασία την οποία παρέχουν στα πλαίσια των κοινοβουλευτικών τους καθηκόντων;
Κατά τα λοιπά και οι εθνικοί αντιπρόσωποι λαμβάνουν δώρο Χριστουγέννων ίσο με το ύψος των μηνιαίων απολαβών τους, δώρο Πάσχα και επίδομα αδείας κατά το ήμισυ. Συμπερασματικά, τα μηνιαία έσοδα ενός βουλευτή κυμαίνονται από 6.500 ως 7.500 ευρώ, κατά μέσο όρο (καθαρές απολαβές), αναλόγως των συμμετοχών του στις επιτροπές, των χρημάτων που παρακρατούνται υπέρ του κόμματος, κ.ο.κ.
Σχετικά με την συμμετοχή τους στις κοινοβουλευτικές επιτροπές και στα θερινά τμήματα της Βουλής προβλέπονται τα εξής: Οι παρόντες στις συνεδριάσεις των επιτροπών αλλά και τα μέλη των αποστολών της Βουλής στο εξωτερικό, λαμβάνουν αποζημίωση ίση με το 1/20 των απολαβών τους ανά παρουσία, δίχως να φορολογούνται τα ποσά αυτά. Δηλαδή για την συμμετοχή του σε κάθε συνεδρίαση επιτροπής ο βουλευτής λαμβάνει 300 ευρώ με μικρές κρατήσεις, περίπου 250 Ευρώ καθαρά.
Οι συνολικές απολαβές του βουλευτή ετησίως κυμαίνονται μεταξύ 100.000 - 120.000 ευρώ, μη υπολογιζομένων των πάσης φύσεως ειδικών παροχών. Επίσης τους παρέχεται επίδομα οικογενειακών βαρών βάσει δηλώσεως για την οικογενειακή κατάστασή τους (ισχύει ό,τι για τους δημόσιους υπαλλήλους: 10% για τον έγγαμο και 5% για κάθε παιδί).
Παρατήρηση: Τα στοιχεία για τις βουλευτικές αποζημιώσεις και λοιπές οικονομικές παροχές τους, έχουν ληφθεί από τις πηγές που αναφέρονται στις υποσημειώσεις. Δεν διαθέτουμε πρόσφατα στοιχεία (Noέμβριος 2016). Δεν γνωρίζουμε εάν έχουν διαφοροποιηθεί. Προς αποκατάσταση της αληθείας, παρακαλούμε τους αρμοδίους να αναρτήσουν στο διαδίκτυο, συγκριτικούς πίνακες στους οποίους να αναφέρονται τα εξής:
Ετήσιες  συνολικές- καθαρές αποδοχές πάσης φύσεως (μισθών και συντάξεων): Προέδρου Δημοκρατίας - Πρωθυπουργού - Υπουργών - βουλευτών - Ανωτάτων δικαστικών - Αρχηγών ΓΕΕΘΑ/ΓΕΣ/ΓΕΝ/ΓΕΑ – πρυτάνεων και καθηγητών Α΄βάθμιας, Β΄βάθμιας, Γ΄βάθμιας Εκπαιδεύσεως. Δεν προχωρούμε στα μισθολόγια των υπολοίπων τάξεων-βαθμίδων, καθ’ όσον εκτιμούμε ότι οι διαφορές σε σχέση με τις απολαβές των βουλευτών είναι πασιφανώς κολοσσιαίες και κάθε σύγκριση καθίσταται περιττή…
β/ Φορολογία Βουλευτών
Όσον αφορά την φορολογία της βουλευτικής αποζημιώσεως γίνεται αυτοτελώς και σε ολόκληρο το ποσό, δηλαδή το εισόδημά τους αυτό δεν προστίθεται κατά την εκκαθάριση στα άλλα εισοδήματα που έχουν και για τα οποία φορολογούνται. Τα εισοδήματα των βουλευτών φορολογούνταν αυτοτελώς, χωρίς να αθροίζονται με τα εισοδήματα από άλλες πηγές (ακίνητα, κινητές αξίες κ.λπ.), τα οποία φορολογούνται με τις λεγόμενες «γενικές διατάξεις».
Έτσι, ένας βουλευτής με ετήσια έσοδα 84.000 ευρώ από βουλευτι­κή αποζημίωση και 30.000 ευρώ από ακίνητα πλήρωνε φόρο 27.600 ευρώ, ενώ, αν φορολογούνταν όπως όλοι οι άλλοι πολίτες, ο φόρος που θα αναλο­γούσε στα εισοδήματά του θα έφτανε τα 39.000 ευρώ.
Επίσης σε όσους βουλευτές έχουν αναστείλει την άσκηση του επαγγέλματός τους, όπως επιβάλλει άλλωστε το ασυμβίβαστο, καταβάλλονται κανονικά οι εισφορές κατά τη διάρκεια της βουλευτικής θητείας τους για κύρια σύνταξη, επικουρική ασφάλιση και πρόνοια στους ασφαλιστικούς φορείς που υπάγονταν (από 1.1.2003) προτού εκλεγούν και μάλιστα με χρήματα που βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον προϋπολογισμό της Βουλής(!!!), δηλαδή τον έλληνα φορολογούμενο.
Συμπερασματικώς, οι βουλευτές έχουν υποστεί συνολικές μειώσεις αποδοχών κατά 26%, την ώρα που οι περικοπές στους δημόσιους υπαλλήλους κυμαίνονται, κατά μέσο όρο, από 45-60%. Όπως ανέφερε η εφημερίδα «Realnews», οι βουλευτές συνεχίζουν να λαμβάνουν ως βασικό μισθό τα 5.780 ευρώ που έπαιρναν και το 2009, ενώ αντίθετα έχουν ψαλιδιστεί τα διάφορα επιδόματα και η αμοιβή για τη συμμετοχή τους σε επιτροπές.
Αξίζει να αναφερθεί μία περίπτωση βουλευτή, του οποίου η αποζημίωση μειώθηκε μόλις 15% τα τελευταία τρία χρόνια: Τον Νοέμβριο του 2009 λάμβανε συνολικά 6.929,90 ευρώ, ενώ το Ιανουάριο του 2013 πήρε 5.930,22 ευρώ.5
Ερώτημα 2ον:
Σύμφωνα με το 'Αρθρο 4/1 και 4/5: (Ισότητα των Ελλήνων) του Ελληνικού Συντάγματος, «Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του Νόμου» και  «Oι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους».
Με βάση όσα καταγράψαμε μέχρι τώρα, υπάρχει κάποιος, εκτός των εξουσιαστών και της χιλιαρχίας της παραεξουσίας, που πιστεύει ότι οι βουλευτές συνεισφέρουν στα δημόσια βάρη ανάλογα με τις δυνάμεις τους;
γ/ Ατέλειες και παροχές για τα έξοδα.6
Επίδομα οργάνωσης γραφείου.
Οι βουλευτές λαμβάνουν επίδομα οργανώσεως γραφείου, το οποίο κατανέμεται ως εξής: Για τους βουλευτές Επικρατείας, Α΄ και Β΄ Αθηνών, Α΄ και Β΄ Πειραιώς είναι ίσο με το 20% της αποζημιώσεώς τους (1.200 ευρώ) και για τους βουλευτές της περιφέρειας είναι ίσο με το 25% (1.500 ευρώ),ποσά τα οποία είναι αφορολόγητα. Ανάλογα με την εκλογική περιφέρεια όπου εκλέγονται, οι βουλευτές λαμβάνουν από 738,88 έως 935,88 ευρώ για την οργάνωση του γραφείου τους. Επίσης παρέχεται ατέλεια τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Έξοδα κινήσεως
Αναφορικά με τα έξοδα κινήσεως στους βουλευτές Επικρατείας, Α΄ και Β΄ Αθηνών, Α΄ και Β΄ Πειραιώς, αλλά και σε όσους οι περιφέρειες διαθέτουν αεροπορική σύνδεση με τις Αθήνες, καταβάλλεται το ποσό των 450 ευρώ, στους βουλευτές των οποίων οι περιφέρειες είναι πλησιέστερα στην πρωτεύουσα, καταβάλλονται 600 ευρώ και σε όσους οι περιφέρειες βρίσκονται μακριά, καταβάλλονται 750 ευρώ, ενώ στους βουλευτές Κυκλάδων και Δωδεκανήσου καταβάλλεται το ποσό των 1.000 ευρώ.
Για τις μετακινήσεις τους με τον σιδηρόδρομο ή τα υπεραστικά λεωφορεία ή τα πλοία των εσωτερικών γραμμών, υπάρχει ατέλεια.
Οι βουλευτές της επαρχίας έχουν στην διάθεσή τους 104 αεροπορικά εισιτήρια τον χρόνο για να πηγαίνουν στις εκλογικές τους περιφέρειες. Πενήντα δύο αεροπορικά εισιτήρια μετ' επιστροφής για τον νομό τους, εφόσον αυτός απέχει περισσότερα από 200 χιλιόμετρα από την Αθήνα.
Τηλεφωνικά έξοδα
Οκτώ σταθερές γραμμές τηλεφωνίας (μέχρι 12.000 ευρώ).. Η ατέλεια βαρύνει βεβαίως τη Βουλή μέχρι του συνολικού ποσού των 13.500 ευρώ ετησίως για κάθε βουλευτή και για το σύνολο των συνδέσεων, ενώ καλύπτει και γραμμή διαδικτύου (Internet). Σχετικά με την κινητή τηλεφωνία κάθε βουλευτής δικαιούται μία γραμμή συνδέσεως με εταιρεία της επιλογής του και η Βουλή τού καλύπτει μηνιαίως ως 250 ευρώ πλέον των παγίων τελών.
Οι βουλευτές δικαιούνται δωρεάν συσκευή κινητού και η Βουλή καλύπτει λογαριασμούς έως και 200 ευρώ. Αν υπερβούν το όριο, καταβάλλουν οι ίδιοι την διαφορά.
Όσον αφορά τα (σταθερά) τηλέφωνα που χρησιμοποιούν ατελώς, υπάρχουν και εδώ κάποιες διαβαθμίσεις: Στους βουλευτές Επικρατείας, Α' και Β' Αθηνών, Α' και Β' Πειραιώς, παρέχονται επτά τηλεφωνικές συνδέσεις, ενώ στους υπολοίπους, οκτώ.
Παράλληλα δίδεται η δυνατότητα στους βουλευτές να προμηθευτούν με χρήματα της Βουλής τηλεπικοινωνιακό υλικό και εξοπλισμό πληροφορικής. Μάλιστα πριν μερικά χρόνια είχε εγκριθεί από την ολομέλεια της Βουλής συνολικό επίδομα 1.500.000 ευρώ(!) για την αγορά εξοπλισμού γραφείου...
Ο διακανονισμός 35 εκατομμύρια ευρώ για τηλεφωνικά τέλη!
Μια μεγάλη οικονομική εκκρεμότητα η οποία όδευσε προς ευνοϊκή για τους «μπαταχτσήδες» βουλευτές ρύθμιση είναι τα τηλεφωνικά χρέη που άφησαν κατά την κοινοβουλευτική περίοδο 2005. Πρόκειται για υπέρογκα ποσά που το 2005, επί προεδρίας της Αννας Μπενάκη-Ψαρούδα, έφθαναν στα 35.000.000 ευρώ(!) τα οποία ανέλαβε να ξεχρεώσει η Βουλή με διακανονισμό!!!!
Μάλιστα τότε ο Δ. Σιούφας ζήτησε και έλαβε την εξουσιοδότηση του Σώματος (Σιγά μην δεν την ελάμβανε!), να υπογράψει συμβάσεις με τους παρόχους σταθερής και κινητής τηλεφωνίας για την ρύθμιση, τον διακανονισμό και την τμηματική εξόφληση με δόσεις των εκκρεμών χρεών εκ τηλεφωνικών τελών που οφείλονται σε όσους διετέλεσαν βουλευτές κατά την ΙΑ' Περίοδο της Βουλής και μέχρι ενάρξεως της ΙΒ΄ Περιόδου.
Πρόκειται φυσικά για χρήματα που εβάρυναν τον προϋπολογισμό της Βουλής, δηλαδή τους Έλληνες φορολογουμένους. Παράλληλα εδόθη η δυνατότητα στους βουλευτές να προμηθευτούν με χρήματα της Βουλής τηλεπικοινωνιακό υλικό και εξοπλισμό πληροφορικής.
Δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχείο
Δωρεάν διαμονή σε κεντρικό ξενοδοχείο για τους βουλευτές της επαρχίας ή ρευστό, κατά μέσο 1.000 ευρώ, σε όσους επιθυμούν να μείνουν σε διαμέρισμα. Οι εξ επαρχίας βουλευτές για την στέγασή τους, δικαιούνται να μένουν σε ξενοδοχείο ή να μισθώνουν οικία στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών και να λαμβάνουν μηνιαίως 1.000 ευρώ.!!!!!
Ταχυδρομική ατέλεια,
Άλλο ένα προνόμιο που υπολογίζεται σε 909,31 ευρώ. Για τις γνωστές επιστολές που λαμβάνουν οι πολίτες από τους εκλεγμένους εκπροσώπους τους, καταβάλλεται στους βουλευτές κάθε μήνα ποσό που αντιστοιχεί σε 1.000 επιστολές και διπλασιάζεται φυσικά τα Χριστούγεννα και το Πάσχα.
δ/ Επιστημονικοί συνεργάτες-Μετακλητοί υπάλληλοι-Ασφάλεια
Η Βουλή μισθοδοτεί και έναν επιστημονικό συνεργάτη για κάθε βουλευτή, ο οποίος και τον προσλαμβάνει με την προϋπόθεση ότι θα απασχολείται πλήρως. Θα πρέπει, δε, να διαθέτει «αυξημένα προσόντα» - διδακτορικό, μεταπτυχιακό ή τουλάχιστον πτυχίο ΑΕΙ, και να κατέχει επαρκώς κάποια ξένη γλώσσα. Επίσης κάθε βουλευτής έχει το δικαίωμα να αποσπά τρεις (3) συνεργάτες από το Δημόσιο, ενώ του διατίθεται και ένας αστυνομικός για την προσωπική φρούρησή του.
Κάθε βουλευτής έχει στην υπηρεσία του τέσσερις υπαλλήλους. Οι δύο είναι μετακλητοί και πληρώνονται από τις υπηρεσίες τους και οι άλλοι δύο οι επιστημονικοί συνεργάτες, από την Βουλή. Οικογενειακή παροχή και εργοδοτική εισφορά υπέρ ΕΟΠΥΥ περίπου 350 ευρώ.
ε/ Χρηματοδοτική μίσθωση οχημάτων  με εταιρεία Leasing
Όσον αφορά τα αυτοκίνητα που παρέχονται στους βουλευτές, αυτό γίνεται μέσω συμβάσεως χρηματοδοτικής μισθώσεως με εταιρεία Leasing. Μάλιστα εδώ και καιρό, μετά την λήξη των υφιστάμενων συμβάσεων αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθούν κυρίως υβριδικά αυτοκίνητα «ως ένδειξη συμμετοχής του Κοινοβουλίου στην πρωτοβουλία της διεθνούς κοινότητας για τη μείωση της ρύπανσης του περιβάλλοντος και την εξοικονόμηση ενέργειας».
Οι βουλευτές του λεκανοπεδίου Αττικής (Α', Β' Αθηνών και Πειραιά και υπόλοιπο Αττικής) δικαιούνται αυτοκίνητο έως 1.400 κυβικά εκατοστά και έως 750 ευρώ μηνιαίο μίσθωμα. Για τους βουλευτές περιφέρειας προβλέπεται Ι.Χ. έως 1.800 κ.εκ. και 1.200 ευρώ μίσθωμα. 
Τελικώς τα αυτοκίνητα που επελέγησαν ήταν κυρίως τα «ταπεινά» Lexus των 3.700 κυβικών(!), που κοστίζουν 72.000 ευρώ έκαστο...
στ/  Συντάξεις των Βουλευτών
Η μεγαλύτερη πρόκληση έναντι του μέσου εργαζόμενου δεν βρίσκεται σε όσα προαναφέρθηκαν, αλλά στο γεγονός ότι οι βουλευτές κατοχυρώνουν δικαίωμα συντάξεως με 48 μήνες κοινοβουλευτικής θητείας για την ελάχιστη κατώτερη σύνταξη (η οποία κυμαίνεται γύρω στα 1.400-1.500 ευρώ μηνιαίως) και με 17 χρόνια κοινοβουλευτικής θητείας για πλήρη σύνταξη, η οποία είναι το 80% της εν ενεργεία αποζημιώσεώς τους!!!!!
Στο γεγονός, επίσης, ότι έχουν δικαίωμα να λαμβάνουν δύο και τρεις συντάξεις -μία ως πρώην κοινοβουλευτικοί, μία από τον επαγγελματικό ασφαλιστικό τους φορέα και μία τρίτη υπό μορφήν χορηγίας, εάν έχουν διατελέσει συνδικαλιστές, νομάρχες ή δήμαρχοι. Στο γεγονός, ακόμη, ότι οι βουλευτές που επέλεξαν να μην εργαστούν μετά την άρση του επαγγελματικού ασυμβίβαστου παίρνουν διπλή σύνταξη από την Βουλή.
Στο γεγονός, τέλος, ότι έχουν την δυνατότητα να επιλέγουν εκείνοι από ποια εισοδήματά τους θα εκπέσουν οι δαπάνες που δικαιολογούνται από την Εφορία, ώστε τελικά να πληρώσουν τον λιγότερο δυνατό φόρο!
Συντάξεις-Συνταξιοδοτικό δικαίωμα.
Οχυρωμένοι πίσω από νομοθεσίες 10ετιών, στις οποίες έχουν βάλει τις δικές τους υπογραφές, οι ελλαδίτες βουλευτές αποκτούν συνταξιοδοτικό δικαί­ωμα (ελάχιστη σύνταξη) ύστερα από μόλις τέσσερα χρόνια θητείας. Και αν προκύψει ζήτημα διακοπής της θητεί­ας μιας κυβερνήσεως ή πρόωρων εκλογών, ο νομοθέτης έχει φροντίσει, να μην υπάρχει πρόβλημα.
Το δικαίωμα στην ελάχιστη σύντα­ξη αποκτάται ανεξάρτητα από το αν η θητεία είναι διαρκής ή διακεκομμένη. Αρκεί να συμπληρωθεί το όριο των 48 μηνών. Η κατώτατη σύνταξη αυτή ισο­δυναμεί με 1.400 ευρώ. Όση δηλαδή θα είναι από το 2012 μια από τις πιο υψηλές που θα μπορεί να λαμβάνει ένας Έλληνας πολίτης της μνημονιακής εποχής.
Για να πάρει κανείς βουλευτική σύ­νταξη ισχύει η εξής ηλικιακή προϋπό­θεση: Οι «παλιοί» (όσοι έχουν εκλεγεί μέχρι το 1990) θεμελιώνουν δικαίωμα συντάξεως με την συμπλήρωση των 48 μηνών, εφόσον έχουν συμπληρώσει το 55ο έτος της ηλικίας τους. Οι «νεώτε­ροι» (από το 1993 και μετά) αποκτούν δικαίωμα συντάξεως εφ’ όσον έχουν συ­μπληρώσει τους 48 μήνες, αλλά και εφ’ όσον έχουν περάσει τα 65 τους χρόνια. Για τα άτομα με ειδικές ανάγκες προβλέπεται θεμελίωση συντάξεως με 2 χρό­νια βουλευτικής θητείας και όριο ηλι­κίας τα 55!!!
Πάντως, για όσους κάνουν βουλευ­τική καριέρα, η ελάχιστη σύνταξη των 1.400 ευρώ προσαυξάνεται κα­τά 25% για κάθε έτος βουλευτικής θητείας μετά το 4ο έτος και μέχρι το 10ο έτος μιας βουλευτικής θητείας. Έτσι, για τα 10 χρόνια θητείας η σύ­νταξη φτάνει τα 3.500 ευρώ. Από το 10ο μέχρι και το 17ο έτος προσαυξά­νεται κατά 10%, με αποτέλεσμα τελικώς να προσεγγίζει ή υπερβαίνει (4.880) το …μικρό ποσόν, για τα δεδομένα της οικονομικής κρίσεως, μόλις….των 4.5000 Ευρώ ή κατ’ άλλους υπολογισμούς, να υπερβαίνει ακόμη και τα 5.000Ευρώ !!!!
Ερώτημα 3ον:
Όταν ο βουλευτής συμπληρώ­σει 17 χρόνια θητείας, αποκτά δικαίω­μα πλήρους συντάξεως από την «Βουλή των Ελλήνων». Στα συντάξιμα χρόνια του βουλευτού, για την συμπλήρωση της 17ετίας (άλλοι απλοί πολίτες θέ­λουν 40-45 χρόνια για να λάβουν πλήρη σύνταξη), υπολογίζονται τα χρόνια πι­θανής θητείας στην Ευρωβουλή, αλλά και τυχόν θητείας του ως εξωκοινο­βουλευτικού υπουργού.
Με βάση όσα καταγράψαμε μέχρι τώρα, υπάρχει κάποιος, εκτός των εξουσιαστών και της χιλιαρχίας της παραεξουσίας, που πιστεύει ότι οι βουλευτές και οι λοιποί Έλληνες/Ελληνίδες πολίτες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου και έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις;
Και όλα αυτά, ενώ προσφάτως (Οκτ. 2016), ανακοινώθηκε η αύ­ξηση των αποδοχών των δικαστικών, που θα συμπαρασύρει προς τα πάνω την βουλευτική αποζημίωση και κατά συνέπεια και τις συντάξεις τους, που υπολογίζονται με βάση τις αποδοχές εν ενεργεία, ενώ πολλοί συνταξιούχοι βουλευτές έχουν προσφύγει στα δικα­στήρια και για άλλες αυξήσεις!!!
Όπως προείπαμε, οι βουλευτές έχουν ρυθ­μίσει τις υποθέσεις τους κατά τέτοιο τρόπο (με τον νόμο δηλαδή), ώστε να μπορούν να λαμβάνουν δύο ή και πε­ρισσότερες παράλληλες συντάξεις. Το ίδιο συμβαίνει και με τις συντάξεις άλ­λων δημοσίων αρχόντων (πρώην συνδικαλιστές, δήμαρχοι και νομάρχες, στους οποίους καταβάλλεται χορη­γία), οι οποίοι λαμβάνουν δεύτερη ή και τρίτη σύνταξη από τον ασφαλιστι­κό οργανισμό του επαγγέλματος που ασκούσαν πριν εκλεγούν βουλευτές.
Ακόμη να σημειώσουμε ότι για τα λίγα χρόνια που εφαρμόστηκε, την δε­καετία του 2000, το «επαγγελματι­κό ασυμβίβαστο» οι φορολογούμενοι (επισήμως λέγεται προϋπολογισμός της Βουλής των Ελλήνων) επιβαρύνο­νταν με πρόσθετες εισφορές για την κύρια σύνταξη, την επικουρική ασφά­λιση και την πρόνοια στους ασφαλιστι­κούς φορείς στους οποίους υπάγονταν οι βουλευτές πριν περάσουν το κατώ­φλι της Βουλής.
Το καταπληκτικό είναι ότι όλα τα πα­ραπάνω ισχύουν μετά τις περικοπές που εφαρμόστηκαν προσφάτως, σε σχέση με τις βουλευτικές αποζημιώσεις!
ζ/ Ειδικά προνόμια για τους «στενούς» συνεργάτες τους…
Δεν είναι μόνον οι βουλευτές οι οποίοι κοιτούν να μη θίξουν τα δικά τους «κεκτημένα», αλλά πολύ εύκολα θα εγκρίνουν μεθαύριο την πλήρη κατάργηση όλων των κοινωνικών κεκτημένων και του Κράτους Πρόνοιας. Είναι και τα «δικά τους παιδιά», δηλαδή οι υπάλληλοι της Βουλής. Και όταν μιλάμε για «υπαλλήλους της Βουλής» μην πάει το μυαλό σας μόνο σε εκείνους που πραγματικά εργάζονται. Να πηγαίνει το μυαλό σας σε όλους εκείνους που κατείχαν κορυφαίες κρατικές θέσεις δίπλα στους εκάστοτε προέδρους κομμάτων και πρωθυπουργούς και οι οποίοι διορίστηκαν ως μόνιμοι στην Βουλή.
Όλοι αυτοί, λοιπόν, εργαζόμενοι και «πρίγκιπες», έχουν, ως γνωστόν, προνομιακό καθεστώς εργασίας. Έχουν υψηλούς μισθούς σε σχέση με τους άλλους εργαζόμενους, πληρώνονται το μέγιστο που προβλέπει ο νόμος σε επιδόματα και υπερωρίες, είτε τις δουλέψουν είτε όχι, έχουν επιδόματα κινήσεως και άλλα πολλά.
Πριν λίγο καιρό ενόψει της δεινής οικονομικής κατάστασης, η κυβέρνηση ανακοίνωσε τα εξής «σκληρά» μέτρα.... Μειώθηκαν κατά 10% τα επιδόματά τους, και μόνο το επίδομα έκτακτης αποζημιώσεως μειώθηκε κατά 15%, όταν αυτό υπερβαίνει τα 1.000 ευρώ ανά μήνα!  Παραμύθια, δηλαδή κοροϊδία!
Με προνομιακό καθεστώς εργάζονταν τα «δικά τους παιδιά» προ των μέτρων, με προνομιακό καθεστώς εργάζονται και σήμερα. Τώρα θα πουν κάποιοι, εάν ήταν να μπαίνουν και αυτοί στο ίδιο «τσουβάλι» με τους υπόλοιπους εργαζόμενους, τι «δικά τους παιδιά» θα ήταν; Σωστό και αυτό. Παρ’ όλα αυτά, ο κόσμος εξακολουθεί να καθεύδει με αποτέλεσμα οι τριακόσιοι βο(υ)λευτές να κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν. Και βέβαια εκείνοι είναι που τον προπερασμένο Δεκέμβριο, διόρισαν άλλα 230 «δικά τους παιδιά» σε μια βουλή που έφτασε να έχει 1.800 υπαλλήλους(!)
Ο τότε πρόεδρος της Βουλής ισχυρίστηκε, ότι δεν υπήρχε τρόπος να μη γίνουν αυτές οι προσλήψεις, γιατί είχαν εγκριθεί από το περασμένο καλοκαίρι.
Ουαί υμίν φαρισαίοι, υποκριτές πολιτικάντηδες βο(υ)λευτές!
Ερώτημα (πολυδύναμον) 4ον:
Τόσον αναγκαίες ήσαν οι προσλήψεις νέων υπαλλήλων της Βουλής; Και οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών; Οι προσλήψεις των γιατρών; Των νοσοκόμων; Οι προσλήψεις των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ; Όλες αυτές οι προσλήψεις, που είναι και απαραίτητες και όχι κομματικά ρουσφέτια, δεν είχαν εγκριθεί πριν από τα μέτρα; Και ο ΛΑΦΚΑ στις συντάξεις, ο οποίος έχει κριθεί αντισυνταγματικός και όμως διατηρείται; Και τα εργατικά κεκτημένα που συνεχώς περιστέλλονται; Και οι περικοπές ακόμη και σε συντάξεις αναπήρων;
Την στιγμή που οι βουλευτές ευαγγελίζονται την ανάγκη μειώσεως των ήδη πενιχρών μισθών, σε μια χώρα που τα παιχνίδια κερδοσκοπίας οργιάζουν και το κόστος ζωής ξεπερνάει κατά πολύ το αντίστοιχο της Ευρώπης, την στιγμή που μειώνονται έτι περαιτέρω οι ήδη εξευτελιστικές συντάξεις για τον απλό εργαζόμενο, την στιγμή που περιστέλλεται άνευ κάθε προηγουμένου κάθε εργατικό κεκτημένο, ΟΥΔΟΛΩΣ σκέπτονται να αρχίσουν τις περικοπές από τα δικά τους «αριστοκρατικά»/ νεοφεουδαρχικά προνόμια....
Ερώτημα 5ον:
Πώς άραγε σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα, σε μια σύγχρονη δημοκρατία, όπως ισχυρίζονται οι εξουσιαστές και οι κολλήγοι τους, με «δημοκράτες» πολιτικούς, ενυπάρχουν τέτοιου είδους θεσμοί και λαμβάνονται τέτοιες  προκλητικές αποφάσεις που μόνο δημοκρατία (έστω και κατ’ επίφασιν...) δεν θυμίζουν...;
Ερώτημα 6ον:  
Πώς είναι δυνατόν να επικαλούνται οι «δημοκράτες» πολιτικοί μας το Σύνταγμα και την ίδια στιγμή να παραβιάζουν όχι μόνο το πνεύμα του Συντάγματος αλλά προδήλως και το γράμμα του... ;
η/ Βουλευτική Ασυλία
Οι βουλευτές έχουν ασυλία από όλα τα ποινικά και αστικά αδικήματα. Προσφάτως ψηφίστηκε νόμος σύμφωνα με τον οποίο αναστέλλονται τα φορολογικά και άλλα προνόμια των βουλευτών όταν καταδικαστούν αμετάκλητα για κακουργήματα, αλλά και για πλημμελήματα όπως η κλοπή, η απάτη, η εκβίαση, η πλαστογραφία, η ψευδής βεβαίωση, η ψευδορκία, η απιστία περί την υπηρεσία, η παράβαση καθήκοντος, η συκοφαντική δυσφήμηση, η υπεξαγωγή εγγράφου, το έγκλημα κατά της γενετήσιας ελευθερίας και η οικονομική εκμετάλλευση της γενετήσιας ζωής, καθώς και η παραβίαση του νόμου περί ναρκωτικών.
Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι η ολομέλεια του κοινοβουλίου θα άρει την βουλευτική ασυλία.
θ/ Άτοκα δάνεια
Όλοι οι βουλευτές έχουν το δικαίωμα να λαμβάνουν άτοκο δάνειο από την Βουλή, σε 48 μηνιαίες δόσεις μέσω παρακρατήσεως του ποσού που τους αναλογεί από τον μισθό τους. Τα παιδιά των βουλευτών πηγαίνουν δωρεάν στον παιδικό σταθμό της Βουλής. Οι βουλευτές έχουν το δικαίωμα να ψωνίζουν από το συγκρότημα εξυπηρετήσεως του προσωπικού της Πολεμικής Αεροπορίας.
Την ώρα που οι άνθρωποι του καθημερινού μόχθου, πολίτες που εργάστηκαν δεκαετίες για να πάρουν στο τέλος μια σύνταξη πεί­νας, δέχονται αλλεπάλληλες και βίαι­ες αναπροσαρμογές στην μηνιαία αποζημί­ωση που λαμβάνουν, κάποιοι πραγμα­τικά προνομιούχοι Έλληνες σιωπούν προ της πασιφανούς αδικίας και ανομίας. Σιωπούν για να διατηρήσουν τα δικά τους «κεκτημένα». Και κυρίως το «δι­καίωμα» σε μια παχυλή σύνταξη, το οποίο μάλιστα «κέρδισαν» έπειτα από μόλις 4 χρόνια «σκληρής και κοπιώδους, μεθ’ ιδρώτος εργασίας», και αυτά με προνομιακούς όρους.
Σε μια περίοδο που το βι­οτικό επίπεδο των Ελλήνων πλήττεται διαδοχικά και για τους περισσότερους Έλληνες οι συντάξεις βρίσκονται κά­τω από το επίπεδο της πείνας, θα περίμενε τουλάχιστον από τους βου­λευτές, να περικόψουν αυτοβούλως τα νεοφεουδαρχικά τους προνόμια.
ι/ Συμμετοχή των βουλευτών στις κοινοβουλευτικές επιτροπές και στα θερινά τμήματα της Βουλής.
Σχετικά με την συμμετοχή τους στις κοινοβουλευτικές επιτροπές και στα θερινά τμήματα της Βουλής, προβλέπονται τα εξής: Οι παρόντες στις συνεδριάσεις των επιτροπών αλλά και τα μέλη των αποστολών της Βουλής στο εξωτερικό, λαμβάνουν αποζημίωση ίση με το 1/20 των απολαβών τους ανά παρουσία, δίχως να φορολογούνται τα ποσά αυτά. Δηλαδή για την συμμετοχή του σε κάθε συνεδρίαση επιτροπής ο βουλευτής λαμβάνει 300 ευρώ με μικρές κρατήσεις.
Το ποσό αυτής της επιπλέον αποζημιώσεως μπορεί να φτάσει και τα 1.000 ευρώ μηνιαίως! Προβλέπονται 75 ευρώ ανά συνεδρίαση μετά τις περικοπές. Πάντως, από τα πιο προκλητικά στοιχεία στο ζήτημα των «βουλευτι­κών προνομίων» είναι το εξής: Οι εθνοπατέρες, πλέον της βουλευτικής αποζη­μιώσεως, έχουν επιπλέον αμοιβές από την συμμετοχή τους στις κοινοβουλευ­τικές επιτροπές και στα θερινά τμήμα­τα της Βουλής, στις οποίες, όπως μπο­ρεί κάποιος να δει παρακολουθώντας τον... τηλεοπτικό δίαυλο της Βουλής, σπανίως παρευρίσκονται.
Επίσης σε όσους βουλευτές έχει ανασταλεί η άσκηση του επαγγέλματός τους, όπως επιβάλλει άλλωστε το ασυμβίβαστο, καταβάλλονται κανονικά οι εισφορές κατά την διάρκεια της βουλευτικής θητείας τους για κύρια σύνταξη, επικουρική ασφάλιση και πρόνοια στους ασφαλιστικούς φορείς που υπάγονταν (από 1.1.2003) προτού εκλεγούν και μάλιστα, με χρήματα που βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον προϋπολογισμό της Βουλής, δηλαδή τον έλληνα φορολογούμενο πολίτη.
Ερώτημα 7ον:  
Με βάση όσα καταγράψαμε μέχρι τώρα, σε συνδυασμό με το άρθρο 4 του Ελληνικού Συντάγματος, πιστεύετε ότι οι χαρακτηρισμοί «νεοφεουδάρχες», «δικτατορίσκοι», «ψευδώνυμοι δημοκράτες» που προσδώσαμε στους βουλευτές, είναι δίκαιοι ή άδικοι, βάσιμοι ή αβάσιμοι, επιεικείς ή σκληροί;
Εάν οι βουλευτές,  θέλουν να νομιμοποιούνται όταν ομιλούν για ευνομία, δικαιοσύνη, αξιοπρέπεια, τήρηση του Συντάγματος, κ.α. και να έχουν το δικαίωμα να ζητούν από τον απλό πολίτη «θυσίες», θα πρέπει πρώτα οι ίδιοι να δώσουν το παράδειγμα, με πρώτο βήμα την ουσιαστική μείωση των μισθών και συντάξεών τους και κατάργηση ΟΛΩΝ των υπερπρονομίων τους. Τότε θα αποδείξουν ότι είναι όντως πατριώτες!!!
Σε διαφορετική περίπτωση, έχουμε κάθε ηθικό και εθνικό δικαίωμα να τους χαρακτηρίζουμε ως νεοφεουδάρχες, ψευτοδημοκράτες και νεοφαρισαίους.
Ας θυμηθούν, έστω και τώρα, τα λόγια του Εθνικού Κυβερνήτου Ιωάννου Καποδίστρια, προς την Δ΄ Εθνοσυνέλευση των Ελλήνων:
«Ελπίζω ότι όσοι εξ’ υμών συμμετάσχουν εις την Κυβέρνησιν θέλουν γνωρίσει μεθ’ εμού ότι εις τας παρούσας περιπτώσεις, όσοι ευρίσκονται εις δημόσια υπουργήματα δεν είναι δυνατόν να λαμβάνουν μισθούς αναλόγως με τον βαθμό του υψηλού υπουργήματός των και με τας εκδουλεύσεις των, αλλα ότι οι μισθοί ούτοι πρέπει να αναλογούν ακριβώς με τα χρηματικά μέσα, τα οποία έχει η Κυβέρνησις εις την εξουσίαν της»….
«Eφ’ όσον τα ιδιαίτερα εισοδήματά μου αρκούν διά να ζήσω, αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού τα δημόσια χρήματα, ενώ ευρισκόμεθα εις το μέσον ερειπίων και ανθρώπων βυθισμένων εις εσχάτην πενίαν».


Συνεχίζεται








1 Διευκρίνηση των όρων Δικτατορία, Φεουδαρχία, Νεοφεουδαρχία, όπως στην ανάλυση του θέματος: ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΣΜΟΣ, Αστική Δημοκρατία ή Βουλευτική Δικτατορία; 30 Ιανουαρίου 2015, υποσημείωση (2) 4ου μέρους.

2 «Το Κοινωνικό Συμβόλαιο». Jean Jacques Rousseau. Εκδόσεις Πόλις, σελίδες 139-140

3 Άρθρο του Σ. Κατσούλη , ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - Πόσα από τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και του ...www.ramnousia.com › ... › Κοινωνία › Πολιτικό Σύστημα, 10 Μαΐου 2013
--Κλέαρχος Μαυριλάκος, [Πηγές:1.Προυπολογισμός δαπανών της Βουλής για το έτος 2010, Εφημερίδες: «Το Βήμα», «Καθημερινή», «Ελευθεροτυπία»]
--ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΥΡΙΑΖΗ (www.lifo.gr/mag/columns/694428 Ιαν 2015)
--Το ΠΟΝΤΙΚΙ, 3 Οκτ. 2011
--Εφ, ΒΗΜΑ, αναδημοσίευση του άρθρου Σταυρόπουλου Λάμπρου, της 21 Οκτ. 2007
--Νίκου Ιγγλέση greekattack.wordpress.com…Το άρθρο αυτό δημοσιεύθηκε στο περιοδικό ΕΠΙΚΑΙΡΑ στις 15-7-16
--Θα πέσουν κεφάλια…πρώτα τα δικά σας, κι’ύστερα των πολιτικών και των ραγιάδων τους,Καλλιόπη Σουφλή
--Διακήρυξη των δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Πολίτη της γαλλικής Επαναστάσεως (1789) [ΔΔΑΠ της Γ.Ε.].

4 Τι κερδίζει σήμερα ένας Έλληνας Βουλευτής, nikosxeiladakis.gr/τι-κερδιζει-σημερα-ενασ-ελληνασ-βουλε/22 Απρ 2016 -

Οι βουλευτές έχουν τις μισές μειώσεις μισθών από ό,τι οι δημόσιοι ...www.iefimerida.gr/.../οι-βουλευτές-έχουν-τις-μισές-μειώσεις-μισθών-από-ότι-οι-δημό... 24 Φεβ 2013
6 Πιθανώς τα ποσά των αναφερομένων παροχών και επιδομάτων να έχουν υποστεί μικρή μείωση με τον τελευταίον προϋπολογισμόν. Αυτή ουδόλως μεταβάλλει ουσιαστικώς, το συνολικώς δαπανώμενον από το δημόσιον ποσόν, ετησίως, για κάθε βουλευτή. Λοιπά όπως στην παρατήρηση στο τέλος της παρ. 13γ/4ο/α/.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου