Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ !!!
(THIS IS TURKEY!!!)
ΕΝΑ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΕΝΟΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΩΣ ΕΘΝΟΥΣ, ΙΔΡΥΘΕΝ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΡΥΠΤΟΤΑΛΜΟΥΔΙΣΤΗ ΙΟΥΔΑΙΟ/ ΝΤΟΝΜΕ (ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΚΕΜΑΛ) [1923] ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΟΥΜΕΝΟΝ ΣΗΜΕΡΟΝ, ΑΠΟ ΕΝΑ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΝ (ΤΑΓΙΠ ΕΡΝΤΟΓΑΝ)1
ΧΑΡΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΔΑΦΗ (ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΘΡΑΚΗ, ΙΩΝΙΑ, ΠΟΝΤΟΣ) ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ, ΟΙ ΑΙΜΟΣΤΑΓΕΙΣ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ !!!
ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΕ: ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΜΑΣ!!!
Yunan askerlerimiz Türkiye’ ye geliyorlar!2

ΜΕΡΟΣ 19ον

12. Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΗ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟ (μη) ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ (Συνέχεια 18ου μέρους).
β. Η ανατροπή της αντιεπιστημονικής, παραμυθολογικής και παρανοϊκής ιστορίας των Νεο (μη) τούρκων (Συνέχεια 18ου μέρους)3
2/. Η ανατροπή από την Ιστορία, αρχαιολογία και λοιπές επιστήμες (Συνέχεια 18ου μέρους).
ε/. Αρχαίοι Ολυμπιονίκες από την Μικρά Ασία

Το Στάδιο της Ελληνικής πόλεως Αφροδισιάδος στην Μικρά Ασία, είναι ένα από τα καλύτερα διατηρημένα κτίσματα του είδους του, στην Μεσόγειο. Έχει διαστάσεις περίπου 262 x 59 μ., 22 σειρές καθισμάτων και χωρητικότητα 30.000 θεατών. Χρησιμοποιήθηκε για αθλητικές εκδηλώσεις μέχρι τον 7ο αιώνα.
Ονόμαστος ο Σμυρναίος
Ο Ονόμαστος, ο οποίος καταγόταν από τη Σμύρνη, υπήρξε ο πρώτος αρχαίος Έλληνας ολυμπιονίκης στο άθλημα της πυγμαχίας το 688 π.Χ. στην 23η Ολυμπιάδα και εισηγητής των κανονισμών του αθλήματος. Η πυγμαχία δεν συμπεριλαμβανόταν στο πρόγραμμα των αγώνων της Ολυμπίας, αν και ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές άθλημα και διεξαγόταν πολλούς αιώνες πριν, όπως προκύπτει από απεικονίσεις σε μινωικά και μυκηναϊκά αγγεία. Σύμφωνα με τον ιστορικό Φιλόστρατο:
Ο ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΟΝΟΜΑΣΤΟΣ ΠΥΚΤΕΥΣΑΣ ΕΝΙΚΗΣΕΝ… ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ ΕΓΡΑΨΕΝ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΟΥΤΟΣ ΠΥΚΤΙΚΟΥΣ, ΟΙΣ ΕΧΡΩΝΤΟ ΟΙ ΗΛΕΙΟΙ. 
Ο Ονόμαστος, που καταγόταν από την Σμύρνη της Ιωνίας, σύμφωνα και με τον Παυσανία, ήταν διάσημος πύκτης, δηλαδή πυγμάχος του 7ου αιώνα π.Χ., με νίκες σε διάφορους τοπικούς αγώνες. Μετέβη ο ίδιος στην Ήλιδα και έπεισε τους ελλανοδίκες να συμπεριλάβουν το άθλημα στο πρόγραμμα της 23ης Ολυμπιάδος, το 688 π.Χ. Μάλιστα, κωδικοποίησε τον κανονισμό διεξαγωγής του αθλήματος, το οποίον ως τότε διεξαγόταν με διαφορετικούς τρόπους σε κάθε τοπική διοργάνωση. Συνεπώς, ο Ονόμαστος εκτός από ολυμπιονίκης, υπήρξε ο εισηγητής των πρώτων κανονισμών της αθλητικής πυγμαχίας.

Ο Δίαλλος ο Σμυρναίος, υιός του Πόλλιδος από την Σμύρνη, υπήρξε αρχαίος Έλληνας ολυμπιονίκης στο άθλημα παγκράτιο παίδων στην 152η Ολυμπιάδα, το 172 π.Χ. Υπήρξε ο δεύτερος ολυμπιονίκης από την αρχαία Σμύρνη, σχεδόν μισή χιλιετία μετά τη νίκη του Σμυρναίου πυγμάχου Ονόμαστου στην 23η Ολυμπιάδα το 688 π.Χ. Σύμφωνα με τον Παυσανία υπήρξε ο πρώτος παγκρατιαστής ολυμπιονίκης από όλη την Ιωνία.
«ΔΙΑΛΛΟΣ Ο ΠΟΛΛΙΔΟΣ ΑΝΑΚΕΙΤΑΙ, ΓΕΝΟΣ ΜΕΝ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ, ΙΩΝΩΝ ΔΕ ΠΡΩΤΟΣ ΛΑΒΕΙΝ ΕΝ ΟΛΥΜΠΙΑΙ ΦΗΣΙΝ ΟΥΤΟΣ Ο ΔΙΑΛΛΟΣ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΝ ΕΝ ΠΑΙΣΙΝ»
Έτος
Πόλη – περιοχή

  Ολυμπιονίκης

          Άθλημα
688 π.Χ.
Σμύρνη (Μικρά Ασία)
Ονόμαστος
Πυγμαχία
596 π.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Πολυμήστωρ
Στάδιον παίδων
472 π.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
[…]αμος
Πένταθλον
424 π.Χ.
Μαγνησία στο Μαίανδρο (Μικρά Ασία)
Κλεόμαχος
Πυγμαχία
392 π.Χ.
Αλικαρνασσός (Μικρά Ασία)
Φορμίων
Πυγμαχία
388 π.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Αντίπατρος
Πυγμαχία παίδων
380 π.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Σωτάδης
Δόλιχος
368 π.Χ.
Αθήνα (κεντρική Ελλάδα) ή Έφεσσος (Μικρά Ασία)
Πυθόστρατος
Στάδιον
356 π.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Πυριλάμπης
Δόλιχος
352 π.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Αθηναίος
Πυγμαχία παίδων
344 π.Χ.
Μαγνησία στο Μαίανδρο (Μικρά Ασία)
Καλλικράτης
Οπλίτης δρόμος
340 π.Χ.
Μαγνησία στο Μαίανδρο (Μικρά Ασία)
Καλλικράτης
Οπλίτης δρόμος
324 π.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Αστυάναξ
Παγκράτιον
320 π.Χ.
Κολοφών (Μικρά Ασία)
Ερμησιάναξ
Πάλη παίδων
320 π.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Αστυάναξ
Παγκράτιον
316 π.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Αστυάναξ
Παγκράτιον
308 π.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία) ή Αθήνα
Αντήνωρ
Παγκράτιον
300 π.Χ.
Μαγνησία στο Μαίανδρο (Μικρά Ασία)
Άγνωστο όνομα
Οπλίτης δρόμος
300 π.Χ.
Μαγνησία στο Μαίανδρο (Μικρά Ασία)
Πυθαγόρας
Στάδιον
296 π.Χ.
Τράλλεις (Μικρά Ασία)
(Σω)σιάδης
Πάλη παίδων
296 π.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Αντίπατρος
Στάδιον παίδων
296 π.Χ.
Μαγνησία στο Μαίανδρο (Μικρά Ασία)
Άγνωστο όνομα
Οπλίτης δρόμος
296 π.Χ.
Μαγνησία στο Μαίανδρο (Μικρά Ασία)
Πυθαγόρας
Στάδιον
292 π.Χ.
Κλαζομεναί (Μικρά Ασία)
Ηρόδοτος
Στάδιον παίδων
276 π.Χ.
Πέργαμος (Μικρά Ασία)
Άτταλος
Τέθριππον πωλικόν
256 π.Χ.
Κολοφών (Μικρά Ασία)
Εικάσιος
Πάλη παίδων
212 π.Χ.
Τρωάς (Μικρά Ασία)
Ακεστορίδης
Άγνωστο αγώνισμα (συνωρίς ή τέθριππον πώλων)
204 π.Χ.
Άσσος (Μικρά Ασία)
Σώδαμος
Στάδιον παίδων
200 π.Χ.
Κολοφών (Μικρά Ασία)
Μόσχος
Πυγμαχία παίδων
200 π.Χ.
Αλεξάνδρεια στην Τρωάδα (Μικρά Ασία)
Φαίδιμος
Παγκράτιον παίδων
192 π.Χ.
Κύζικος (Μικρά Ασία)
Αγέμαχος
Στάδιον
184 π.Χ.
Ερυθραία (Μικρά Ασία)
Επιθέρσης
Πυγμαχία
180 π.Χ.
Ερυθραία (Μικρά Ασία)
Επιθέρσης
Πυγμαχία
176 π.Χ.
Άσπενδος (Μικρά Ασία)
Θυμίλος
Στάδιον
172 π.Χ.
Σμύρνη (Μικρά Ασία)
Δίαλλος
Παγκράτιον παίδων
156 π.Χ.
Ερεσός (Λέσβος) (ή Έφεσος στη Μικρά Ασία)
Αμύντας
Παγκράτιον παίδων
144 π.Χ.
Κύζικος (Μικρά Ασία)
Άλκιμος
Στάδιον
144 π.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Ξενόθεμις
Πυγμαχία
140 π.Χ.
Σικυών (Πελοπόννησος) (ή Κύζικος στην Μικρά Ασία)
Διόδωρος(ή Ανώδωκος ή Ανώδωρος)
Στάδιον
128 π.Χ.
Τράλλεις (Μικρά Ασία)
Τιμόθεος
Στάδιον
108 π.Χ.
Φιλαδέλφεια (Μικρά Ασία)
Νικόμαχος
Στάδιον
92 π.Χ.
Μαγνησία στο Μαίανδρο (Μικρά Ασία)
Πρωτοφάνης
Πάλη
92 π.Χ.
Μαγνησία στο Μαίανδρο (Μικρά Ασία)
Πρωτοφάνης
Παγκράτιον
72 π.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Εκάτομνος(ή Εκατόμνως)
Στάδιον
72 π.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Εκάτομνος(ή Εκατόμνως)
Οπλίτης δρόμος
72 π.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Εκάτομνος(ή Εκατόμνως)
Δίαυλος
72 π.Χ.
Αδραμύττιον (Μικρά Ασία)
Ατυάνας
Πυγμαχία
68 π.Χ.
Υπαιπηνός (Μικρά Ασία)
Διοκλής
Στάδιον
24 π.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Δημοσθένης
Αγώνας σαλπιγκτών
24 π.Χ.
Πέργαμος (Μικρά Ασία)
(Φίλι)ππος Γλύκων
Παγκράτιον
20 π.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Άγνωστο όνομα
Δίαυλος
20 π.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Δημοσθένης
Αγώνας σαλπιγκτών
16 π.Χ.
Τύανα (Μικρά Ασία)
Διόδοτος
Στάδιον
16 π.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Δημοσθένης
Αγώνας σαλπιγκτών
12 π.Χ.
Αιολία (Μικρά Ασία)
Διοφάνης
Στάδιον
8 π.Χ.
Θυάτειρα (Μικρά Ασία)
Αρτεμίδωρ
Στάδιον
8 π.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Νικοφών
Πυγμαχία
4 π.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Δημάρατος
Στάδιον
1 μ.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Δημάρατος
Στάδιον
5 μ.Χ.
Μαγνησία στο Μαίανδρο (Μικρά Ασία)
Παμμένης
Στάδιον
9 μ.Χ.
Αλικαρνασσός(Μικρά Ασία)
Ασιατικός
Στάδιον
13 μ.Χ.
Στρατονίκεια(ή Μαίανδρος) (Μικρά Ασία)
Αριστέας
Πάλη
13 μ.Χ.
Στρατονίκεια(ή Μαίανδρος) (Μικρά Ασία)
Αριστέας
Παγκράτιον
17 μ.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Αισχίνης (ο Γλαυκίας)
Στάδιον
25 μ.Χ.
Μαγνησία στο Μαίανδρο (Μικρά Ασία)
Δημοκράτης
Πυγμαχία
29 μ.Χ.
Μαγνησία στο Μαίανδρο (Μικρά Ασία)
Δημοκράτης
Πυγμαχία
29 μ.Χ.
Πέργαμος (Μικρά Ασία)
Ερμογένης
Στάδιον
33 μ.Χ.
Λαοδίκεια (Μικρά Ασία)
Εράς
Παγκράτιον
33 μ.Χ.
Μαγνησία στο Μαίανδρο (Μικρά Ασία)
Δημοκράτης
Πυγμαχία
37 μ.Χ.
Φιλαδέλφεια (Μικρά Ασία)
Ερμογένης
Άγνωστο αγώνισμα
41 μ.Χ.
Λαοδίκεια (Μικρά Ασία)
Ευβουλίδας
Στάδιον
49 μ.Χ.
Καρία (Μικρά Ασία)
Μελανκόμας
Πυγμαχία
49 μ.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Πούπλιος Κορνήλιος Αρίστων
Παγκράτιον παίδων
53 μ.Χ.
Στρατονίκεια (Μικρά Ασία)
Άγνωστο όνομα
Παγκράτιον
57 μ.Χ.
Φιλαδέλφεια (Μικρά Ασία)
Πούπλιος Πομπήϊος Ευτύχης
Άγνωστο αγώνισμα
61 μ.Χ.
Φιλαδέλφεια (Μικρά Ασία)
Πούπλιος Πομπήειος Ευτύχης
Άγνωστο αγώνισμα
65 μ.Χ.
Φιλαδέλφεια (Μικρά Ασία)
Τρύφων
Στάδιον
69 μ.Χ.
Κέραμος (Μικρά Ασία)
Πολίτης
Στάδιον
69 μ.Χ.
Κέραμος (Μικρά Ασία)
Πολίτης
Δίαυλος
69 μ.Χ.
Κέραμος (Μικρά Ασία)
Πολίτης
Δόλιχος
69 μ.Χ.
Τράλλεις (Μικρά Ασία)
Τι.Κλαύδιος Αρτεμίδωρος
Παγκράτιον
69 μ.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Διογένης
Αγώνας σαλπιγκτών
73 μ.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Διογένης
Αγώνας σαλπιγκτών
77 μ.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Διογένης
Αγώνας σαλπιγκτών
81 μ.Χ.
Σμύρνη (Μικρά Ασία)
Τι.Κλαύδιος Ρούφος
Παγκράτιον
81 μ.Χ.
Ξάνθος (Μικρά Ασία)
Ερμογένης(οκαι Ίππος)
Άγνωστο αγώνισμα (δίαυλος ή οπλίτης δρόμος)
81 μ.Χ.
Ξάνθος (Μικρά Ασία)
Ερμογένης(οκαι Ίππος)
Στάδιον
81 μ.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Διογένης
Αγώνας σαλπιγκτών
85 μ.Χ.
Ταρσός (Μικρά Ασία)
Απολλοφάνης(ο και Πάπης)
Στάδιον
85 μ.Χ.
Ξάνθος (Μικρά Ασία)
Ερμογένης(οκαι Ίππος)
Οπλίτης δρόμος (;)
85 μ.Χ.
Ξάνθος (Μικρά Ασία)
Ερμογένης(οκαι Ίππος)
Δίαυλος
85 μ.Χ.
Άδανα (Μικρά Ασία)
Τ.Φλάβιος Αρτεμίδωρος
Παγκράτιον
85 μ.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Διογένης
Αγώνας σαλπιγκτών
85 μ.Χ.
Ιασός (Μικρά Ασία)
Τ.Φλάβιος Μητρόβιος
Δόλιχος
89 μ.Χ.
Ξάνθος (Μικρά Ασία)
Ερμογένης(οκαι Ίππος)
Άγνωστο αγώνισμα (δίαυλος ή οπλίτης δρόμος)
89 μ.Χ.
Ξάνθος (Μικρά Ασία)
Ερμογένης(οκαι Ίππος)
Στάδιον
89 μ.Χ.
Άδανα (Μικρά Ασία)
Τ.Φλάβιος Αρτεμίδωρος
Παγκράτιον
89 μ.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Νικάνωρ
Παγκράτιον παίδων
93 μ.Χ.
Αλεξάνδρεια στην Τρωάδα (Μικρά Ασία)
Ηρακλείδης
Πυγμαχία
97 μ.Χ.
Καππαδοκία (Μικρά Ασία)
Στέφανος
Στάδιον
117 μ.Χ.
Μαγνησία στο Μαίανδρο (Μικρά Ασία)
Π.Αίλιος Αριστόμαχος
Παγκράτιον παίδων
121 μ.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Αριστέας
Στάδιον
125 μ.Χ.
Πέργαμος (Μικρά Ασία)
Μόσχος
Άγνωστο αγώνισμα
129 μ.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Μ.Ούλπιος Δομέστικος
Παγκράτιον
137 μ.Χ.
Λαοδίκεια (Μικρά Ασία)
Π. Αίλιος Αρτεμάς
Αγώνας κηρύκων
137 μ.Χ.
Μαγνησία στο Σίπυλο (Μικρά Ασία)
(Ερμα)γόρας
Πάλη
149 μ.Χ.
Σάρδεις (Μικρά Ασία)
Αττικός
Στάδιον
165 μ.Χ.
Σμύρνη (Μικρά Ασία)
Μ.Αυρήλιος Χρύσιππος
Πάλη
165 μ.Χ.
Ταρσός (Μικρά Ασία)
Τ. Αίλιος Αυρήλιος Απολλώνιος
Αγώνας κηρύκων
169 μ.Χ.
Φιλαδέλφεια (Μικρά Ασία)
Άγνωστο όνομα
Άγνωστο αγώνισμα δρόμου
173 μ.Χ.
Σάρδεις (Μικρά Ασία)
Μ.Αυρήλιος Δημόστρατος Δαμάς
Παγκράτιον
173 μ.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Φωτίων
Πυγμαχία
177 μ.Χ.
Σάρδεις (Μικρά Ασία)
Μ.Αυρήλιος Δημόστρατος Δαμάς
Παγκράτιον
177 μ.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Γ. Ιούλιος Βάσσος
Αγώνας κηρύκων
177 μ.Χ.
Μαγνησία στο Σίπυλο (Μικρά Ασία)
Μ.Αυρήλιος Ερμαγόρας
Πάλη
181 μ.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Κ[…]κταβηνός
Οπλίτης δρόμος
185 μ.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Κ[…]κταβηνός
Οπλίτης δρόμος
185 μ.Χ.
Φιλαδέλφεια (Μικρά Ασία)
Τ. Αίλιος Αυρήλιος Μητρόδωρος
Άγνωστο αγώνισμα
189 μ.Χ.
Σμύρνη (Μικρά Ασία)
Κλαύδιος Απολλώνιος
Άγνωστο αγώνισμα (πάλη ή πυγμαχία ή παγκράτιον)
189 μ.Χ.
Σμύρνη (Μικρά Ασία)
Τι.Ιούλιος Σεπτήμιος Ιουλιανός
Άγνωστο αγώνισμα
189 μ.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Μ.Αυρήλιος Φιλοσέβαστος
Άγνωστο αγώνισμα
197 μ.Χ.
Κύζικος (Μικρά Ασία)
Αυρ. Μητρόδωρος
Πένταθλον
197 μ.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Άγνωστο όνομα
Πυγμαχία
201 μ.Χ.
Νύσα (Μικρά Ασία)
Μ.Αυρήλιος Ιεροκλής
Άγνωστο αγώνισμα
201 μ.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Άγνωστο όνομα
Πυγμαχία
205 μ.Χ.
Κύζικος (Μικρά Ασία)
Επίνικος(οκαι Κυνάς)
Στάδιον
209 μ.Χ.
Θυάτειρα (Μικρά Ασία)
Γ.Περήλιος Αυρήλιος Αλέξανδρος
Παγκράτιον
213 μ.Χ.
Μαγνησία στο Μαίανδρο (Μικρά Ασία)
Λ. Σιλίκος Φίρμος Μανδρογένης
Παγκράτιον
213 μ.Χ.
Βιθυνία (Μικρά Ασία)
Άγνωστο όνομα (ο και Γράος)
Δόλιχος
217 μ.Χ.
Έφεσος (Μικρά Ασία)
Π. Αίλιος Αυρήλιος Σεραπίων
Αγώνας σαλπιγκτών
217 μ.Χ.
Βιθυνία (Μικρά Ασία)
Άγνωστο όνομα (ο και Γράος)
Δόλιχος
221 μ.Χ.
Βιθυνία (Μικρά Ασία)
Άγνωστο όνομα (ο και Γράος)
Δόλιχος
225 μ.Χ.
Μίλητος (Μικρά Ασία)
Π.Αίλιος Γρανιανός Φάνιος Αρτεμίδωρος
Άγνωστο αγώνισμα
245 μ.Χ.
Σινώπη (Μικρά Ασία)
Βαλέριος Εκλεκτός
Αγώνας κηρύκων
249 μ.Χ.
Δάλδη (Μικρά Ασία)
Μ. Αυρήλιος Πείος
Άγνωστο αγώνισμα (πάληή παγκράτιον)
253 μ.Χ.
Σινώπη (Μικρά Ασία)
Βαλέριος Εκλεκτός
Αγώνας κηρύκων
257 μ.Χ.
Σινώπη (Μικρά Ασία)
Βαλέριος Εκλεκτός
Αγώνας κηρύκων
261 μ.Χ.
Σινώπη (Μικρά Ασία)
Βαλέριος Εκλεκτός
Αγώνας κηρύκων
369 μ.Χ.
Φιλαδέλφεια (Μικρά Ασία)
Φιλούμενος
Άγνωστο αγώνισμα (πάλη ή πυγμαχία ή παγκράτιον)
γ. Ερωτήματα προς τους ιθύνοντες της σημερινής κρυπτοιουδαϊκής/ ψευδοτουρκικής ηγεσίας της Τουρκίας.
1/. Συμπεράσματα (από την μέχρι τώρα παρουσίαση ιστορικών και λοιπών επιστημονικών αποδεικτικών στοιχείων, για την εθνολογική και αρχαιολογική κυριότητα της Μικράς Ασίας)
α/. Η ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ από την 3η π.Χ. χιλιετηρίδα κατοικήθηκε από τους ΙΩΝΕΣ, αυτόχθονες κατοίκους της ΑΤΤΙΚΗΣ, της ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ, των Β.Δ. και Δυτικών παραλίων της ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ και από τα μέρη αυτά εξαπλώθηκαν αρχικά στην Δυτ. παραλία της Μικράς Ασίας, η οποία από τους ΙΩΝΕΣ, ονομάστηκε «ΙΩΝΙΑ», στην συνέχεια έφθασαν μέχρι την σημερινή Κύπρο, ακόμη και μέχρι τα σύνορα του σημερινού ΙΡΑΚ. 
β/. Η ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ από την 3η π.Χ. χιλιετηρίδα, μένει καθαρά πλέον με Ελληνικό στοιχείο, γλώσσα, ήθη, έθιμα, πολιτισμόν και θρησκεία Ελληνική.  Η ΙΩΝΙΚΗ αυτή ΕΛΛΑΔΑ, παραμένει Ελληνική μέχρι το 1453 μ.Χ., παρά την εισβολή των Οσμανιδών και κατοικείται από Έλληνες μέχρι το 1922, περίοδος σφαγών των Ελλήνων από τους Τούρκους και υποχρεωτικής αλλαγής φυλετικής ταυτότητος (επιβολή της «τουρκικής»), καθώς και ανταλλαγής των πληθυσμών.
γ/. ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ως ιστορικός ή εθνολογικός όρος, ΔΕΝ αναφέρονται πουθενά, ούτε στην ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ των αρχαίων Εβραίων του παλαιού λαού Ισραήλ της αγίας Γραφής, ούτε στην γραμματεία τουλάχιστον της πρώτης μεταχριστιανικής χιλιετίας. Δεν αναφέρουν τίποτε για «Τούρκους» ούτε οι Ρωμαίοι Ιστορικοί ΦΛΑΒΙΟΣ ΙΩΣΗΠΟΣ, ΠΛΙΝΙΟΣ, ΤΑΚΙΤΟΣ κ.λ.π. Ο χαρακτηρισμός «τούρκοι» που συναντάται σε χρονογραφήματα βυζαντινών συγγραφέων, προ του 10ου αιώνος,  ΔΕΝ αφορά σε Τούρκους κατά την φυλήν ή εθνότητα, αλλά σε διαφορετικά ουραλοαλταϊκά φύλα (Ούγγροι, ογούζοι, βούλγαροι, κλπ) που ομιλούσαν την ίδια μογγολογενή διάλεκτον, με γεωγραφική σημασία (κοινός χώρος προελεύσεως των φύλων).
Όσον για κράτος ή σουλτανάτον με το όνομα ΤΟΥΡΚΙΑ, δεν αναφέρεται ιστορικά ούτε στα μεταχριστιανικά χρόνια, διότι, απλά ΔΕΝ υπήρχε τουρκικό κράτος ή έθνος.
δ/. Περί το τέλος του 10ου μ.Χ. αιώνα, πρωτοεμφανίζονται στην Ιστορία, μογγολικά φύλα τα οποία βρίσκουμε εις ημιαγρία κατάσταση στις πεδιάδες του Μαχάν και Κορασάν, φέρουν δε το όνομα ΚΑΓΙΧΑΝΙΔΕΣ και όχι Τούρκοι. Το συμπληρωματικόν Τούρκοι (Καγιχανίδες Τούρκοι), προσεκόλλησαν ανιστορήτως, διάφοροι ιστορικοί και μελετητές, κυρίως μεταγενέστεροι του 10ου αι., για τους λόγους που αναφέρονται στην προηγουμένη παράγραφο (12 γ1/γ/.).
ε/ Τον 13ο αιώνα μ.Χ. κάνουν την παρουσία τους ως μισθοφόροι της ΠΕΡΣΙΑΣ, με αρχηγό κάποιο ΣΟΥΛΕΪΜΑΝ ΣΑΧ. Αργότερα επί Μογγόλου ΤΖΙΓΙΣΧΑΝ ΤΕΜΟΥΤΖΙΝ συγχωνεύθηκαν με αυτούς και εγκαταστάθηκαν το πρώτον εις την περιοχή των Ελληνικών ΑΔΑΝΩΝ της Μ. ΑΣΙΑΣ.  Εκ της συγχωνεύσεως των ΚΑΓΙΧΑΝΙΔΩΝ και των λοιπών μογγολικών φύλων του ΤΖΙΓΙΣΧΑΝ, προήλθαν οι Ασιάτες πιθανώς Τουρκόφωνοι (Α/Τ) [ΣΣ: Τουρκόφωνοι με την γεωγραφική έννοια του όρου, όπως εξηγήσαμε και αποδείξαμε σε προηγούμενο κεφάλαιο], που εισέβαλλαν στην ΙΩΝΙΚΗ Ελλάδα. 
Όμως, με την πάροδο των δεκαετιών, οι (Α/Τ) αναμίχθηκαν μετά των Αράβων, ασπάστηκαν τον Μωαμεθανισμόν, απώλεσαν την γλώσσα τους και άρχισαν να ομιλούν αραβοπερσικά και την γλώσσα των πολυπληθεστέρων λαών, τους οποίους λεηλατούσαν, εξισλάμιζαν και κατακτούσαν..
στ/. Οι βαρβαρικές εισβολές των 11ου-15ου αιώνων, σάρωσαν τον μεσογειακόν δυτικόν μικρασιατικόν πληθυσμόν και έως τους νεότερους χρόνους, ο Ιωνικός τύπος, έντονα αναμεμειγμένος με τον ημιμογγολοειδή των εισβολέων, καθώς και με άλλους ασιατικούς τύπους (ανατολικομεσογειακός, βορειοκαυκάσιος, κ.ά.), δημιούργησε έναν μιγαδικόν που επικράτησε σχεδόν σε ολόκληρη την έκταση της Μικράς Ασίας, με τον μεσογειακό τύπο, να ανιχνεύεται ως μειονότητα ή να έχει απωθηθεί σε απομακρυσμένες περιοχές.
ζ/. Αρκετοί ειδικοί (Vampery, κ.ά.) θεωρούν ότι οι Ογούζοι Τουρκόφωνοι (στην ομάδα των οποίων κατατάσσονται οι Σελτζούκοι και οι Οθωμανοί) που εισέβαλαν στο Ιράν-Αφγανιστάν και στην Μικρά Ασία, διατηρούσαν σε κάποιο βαθμό τον αρχέγονο μογγολοειδή τύπο, πριν εισβάλλουν στην Μικρά Ασία [βόρειος μογγολοειδής, δηλαδή ο ακραιφνέστερος μογγολικός (των Βορείων Κινέζων, Μογγόλων, Τουγγούσων/ Μαντσού κ.α.)].
Ωστόσο οι Σελτζούκοι και Οθωμανοί, όταν εισέβαλαν στην Μικρά Ασία είχαν ήδη σε μεγάλο βαθμό ιρανική όψη, λόγω των μακρόχρονων επιγαμιών τους με τους Ιρανούς της Κεντρ. Ασίας, του Ιράν και Κουρδιστάν και στην συνέχεια μεταλλάχθηκαν σε ευρωποειδή, λόγω των ακατάσχετων επιμειξιών με Ρωμηές/ Ελληνίδες και λοιπές αλλοεθνείς..
η/. Το πρώτο ισλαμικό κράτος ιδρύθηκε επάνω στην ΙΩΝΙΚΗ Ελλάδα το 1300 περίπου μ.Χ., από τον ΟΣΜΑΝ ή ΟΘΩΜΑΝ εξ' ου και ΟΣΜΑΝΛΙΔΕΣ ή ΟΘΩΜΑΝΟΙ. Το Οθωμανικό κράτος (δηλ. Οθωμανοσμανλήδες), δια συνεχών σφαγών επεκτείνεται προς το Ελληνικόν (Βυζαντινόν) κράτος.  Μετά τον θάνατο του Οσμάν το 1326 μ.Χ., αναλαμβάνει ο ΟΡΧΑΝ ο οποίος μεταξύ άλλων καθιστά πρωτεύουσα του Κράτους την Προύσα, ιδρύει τα σώματα των Γενιτσάρων (προερχόμενοι από το παιδομάζωμα, ήταν τόσο φανατισμένοι, ώστε μπορούσαν να σκοτώσουν ακόμη και τους γονείς των). 
Ο Ορχάν λεηλατεί σφάζει και καταστρέφει τα πάντα στο διάβα του και εξισλαμίζει λαούς με το γιαταγάνι.  Επίσης το 1337 και το 1340 μ.Χ. αλληλοδιαδόχως, οι αλλοιωμένοι μογγολογενείς επιδρομείς επιτίθενται κατά των Κρατών της Ευρώπης.
θ/. Τον Ορχάν διαδέχεται ο ΜΟΥΡΑΤ Α΄  το 1353 μ.Χ. Αυτός καταλαμβάνει το Διδυμότειχο και την Ανδριανούπολη, την οποία και καθιστά πρωτεύουσα. Με συνεχείς κατακτητικούς πολέμους κατά των Βουλγάρων, Σέρβων, κατοίκων Κοσσυφοπεδίου και Βοσνίας κατακτά τα εδάφη αυτά και εξισλαμίζει δια της βίας κατοίκους των περιοχών αυτών. Το 1389 τον Μουράτ Α΄ διαδέχεται ο ΒΑΓΙΑΖΗΤ, ο οποίος καταλαμβάνει το μείζον μέρος του Βαλκανικού χώρου, δηλαδή της χερσονήσου του ΑΙΜΟΥ.4 
2/. Αμείλικτα Ερωτήματα προς προς τους ιθύνοντες της σημερινής κρυπτο-ιουδαϊκής/ ψευδοτουρκικής ηγεσίας της Τουρκίας
Μετά την συνοπτική ιστορική και αρχαιολογική παρουσίαση τριών από τις σημαντικώτερες Ελληνικές περιοχές της Μικράς Ασίας, Βιθυνία, Ιωνία, Πόντος), ερωτώμεν τους πανάθλιους ψευδοτούρκους, Κεμαλιστές και ντονμέδες ψευδο-ισλαμιστές της σημερινής ηγεσίας της Τουρκίας: 
1ον: Που ήσαν οι πρόγονοί σας, όταν:
-Οι αρχαίοι Ίωνες ίδρυαν την Δωδεκάπολιν και δημιουργούσαν την Ελληνικήν φιλοσοφίαν και τον παγκοσμίου αίγλης ελληνικόν /Ιωνικόν πολιτισμόν;
-Οι αρχαίοι Έλληνες δημιουργούσαν αποικίες, πόλεις, στάδια, θέατρα  και ιερά της πίστεώς τους, στον Εύξεινο Πόντο και τις άλλες περιοχές της Μικράς Ασίας, εδώ και 3.000 χρόνια περίπου;
-Οι Έλληνες Κομνηνοί ίδρυαν την αυτοκρατορίαν της Τραπεζούντος (1204);
2ον: Είναι Τουρκικό έργο, ο Ναός της ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ στην ΕΦΕΣΣΟ για τον οποίον δυστυχώς, χωρίς ίχνος ερυθριάσεως, οι Τούρκοι ξεναγοί τον παρουσιάζουν ως δημιούργημα των αρχαίων Τούρκων.... και πολλοί τουρίστες που γνωρίζουν ιστορία, όταν το ακούν εκφράζουν την δυσφορία τους και γελούν;
3ον: Ο χώρος της Μ. Ασίας στον οποίο κατοικείτε σήμερα, δεν αποκτήθηκε δι' αρπαγής, σφαγών και λεηλασιών των Ελλήνων και της κληρονομιάς τους; Χωρίς καμία ιστορική αμφιβολία, οι πανάρχαιοι κάτοικοι της Μ. Ασίας δεν ήσαν έποικοι εξ Ελλάδος; Δεν το αποδεικνύουν επίσης και τα παρακάτω, ιστορικά καταγεγραμμένα φύλα που κατοικούσαν στην Μ. Ασία, ΜΥΣΟΙ, ΛΥΔΟΙ, ΚΑΡΕΣ, ΠΙΣΙΔΕΣ, ΙΣΑΥΡΟΙ, ΚΙΛΙΚΕΣ, ΠΑΦΛΑΓΟΝΕΣ, ΠΑΜΦΥΛΙΟΙ, ΚΟΛΧΟΙ, ΠΟΝΤΙΟΙ, ΒΙΘΥΝΙΟΙ, ΑΙΟΛΕΙΣ, ΙΩΝΕΣ & ΤΡΩΕΣ όλοι Έλληνες, με γενάρχη τον εξ ΑΡΚΑΔΙΑΣ Πελοποννήσου ΠΕΛΑΣΓΟΝ;
4ον: Οι τρεις μέγιστοι φωστήρες της τρισηλίου Θεότητος, είναι τούρκοι; Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ από την Αντιόχεια, ο ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ από την Ναζιανζό της Καπαδοκίας, ή ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ από την ΚΑΙΣΑΡΕΙΑ; Και οι τρείς δεν ήσαν τέκνα της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΩΝΙΑΣ;
5ον: Ο ΘΑΛΗΣ (640 π.Χ.) από την Μίλητο, ένας από τους επτά σοφούς της αρχαιότητος, πρώτος θεμελιωτής της Άλγεβρας, που καθόρισε πρώτος τις 365 ημέρες του έτους, μέτρησε τις πυραμίδες από τις σκιές των, άφησε στην ανθρωπότητα τις ρήσεις : "ό σύ μισείς ετέρω μη ποιήσεις", "κακίας απέχου", "Άργος μη μένε μηδ' αν πλούτης" και άλλα, ήταν Τούρκος;.
6ον: Ο ΒΙΑΣ (570 π.Χ.) από την ΠΡΙΗΝΗ της Μ. ΑΣΙΑΣ, επίσης ένας από τους επτά σοφούς της αρχαιότητος, νομικός και φιλόσοφος ήταν τούρκος; Γνωρίζετε ότι μας άφησε επίκαιρες ρήσεις: "Το να λέγει τις αλήθειες που συμφέρουν την πατρίδα, προϋποθέτει ψυχικόν μεγαλείον", "Μη αδιαφορείς για την δυστυχία του άλλου", "Το καλλίτερο απόκτημα του ανθρώπου είναι η ευσέβεια και η δικαιοσύνη".
Ο ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ (ΣΙΝΩΠΕΥΣ), ο κωμωδοποιός ΔΙΟΔΩΡΟΣ, Ο δραματοποιός ΔΙΦΙΛΟΣ, ο κωμωδιογράφος ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, κ.α. επιφανείς Σινωπίτες, είναι Τούρκοι;
7ον: Η ΣΜΥΡΝΗ ή ΣΜΥΡΝΑ ήταν ΤΟΥΡΚΙΚΗ;  Εσείς δεν την αποκαλούσατε «Γκιαούρ Ισμίρ»; Εάν έτσι νομίζετε, παρουσιάσατε τα ιστορικά αποδεικτικά στοιχεία…Επειδή όμως ξέρουμε ότι δεν διαθέτετε τέτοια, διότι είσθε ψεύτες, απατεώνες αιμοδιψείς μισέλληνες, πλαστογράφοι και αδίστακτοι παραχαράκτες της ιστορίας, σας ενημερώνουμε ότι, η Σμύρνη:
.Κτίστηκε από τους ΚΥΜΑΙΟΥΣ ΑΙΟΛΕΙΣ  το 1130 π.Χ. (1η εκδοχή) ή από τον Βασιλέα των Αθηναίων ΘΗΣΕΑ μεταξύ 1250-1220 π.Χ. και  της έδωσε το όνομα της συζύγου του Σμύρνας (2η εκδοχή). Στην Σμύρνη ετελούντο αγώνες προς τιμήν του Ποσειδώνος και ονομάζοντο "ΠΑΝΙΩΝΙΑ" (κατά μαρτυρία του περιηγητή Παυσανία). 
.Τιμήθηκε και κοσμήθηκε από τους Ρωμαίους αυτοκράτορες. Ο Τιβέριος την χειροτονεί εις ΝΕΟΚΟΡΟΝ πόλη.  Είναι μεγάλη τιμή για μια πόλη η διάκριση αυτή την εποχή εκείνη. Ήταν οι πόλεις όπου εκτίζοντο πολλοί ναοί, δηλ. ΙΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ.
Εκτός από την ΣΜΥΡΝΗ παρακάτω κατονομάζομεν ελληνικές πόλεις της Μ. Ασίας, οι οποίες δεν υπολείπονται σε Ελληνική Ιστορία της Σμύρνης, που καταμαρτυρούν περιτράνως, ότι η σημερινή Τουρκία έγινε κράτος επάνω στην πανάρχαια Ελληνική γη, το γράφουν οι ιστορικοί, το δείχνουν οι χάρτες και τα αρχαιολογικά ευρήματα, το γράφει η Οικουμενική Ιστορία.
Οι Έλληνες έχουν την αποκλειστική και πλήρη κυριότητα του μείζονος της Μικράς Ασίας.
Ιδού λοιπόν μερικές από τις Ελληνικές πόλεις της Μ. Ασίας από τους πανάρχαιους χρόνους, που δοξάζουν και θα δοξάζουν αιώνια την Ελλάδα:
ΑΒΥΔΟΣ (Η μνήμη της πόλεως στην Ιστορία που πρώτος την αναφέρει ο Όμηρος5 και στην συνέχεια ο Ηρόδοτος, Θουκυδίδης,6 Ξενοφών κλπ. οφείλεται στην γεωγραφική της θέση που ήταν το στενότερο σημείο διαπορθμεύσεως από την Ασιατική ακτή προς την έναντι επίσης γνωστή πόλη Σηστό και αντίστροφα. Σπουδαίας σημασίας, από την εποχή του Τρωϊκού πολέμου.. ΑΓΚΥΡΑ,7 ΑΔΑΝΑ, ΑΔΡΑΜΜΥΤΙΟΝ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ (4 πόλεις καταγεγραμμένες με το όνομα αυτό. Μεταξύ αυτών πόλη της Τρωάδος, η πρώην Αντιγόνεια και πόλη στις εκβολές του Τίγρη, μετονομασθείσα σε Αντιόχεια ή Χάραξ), ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΣ, ΑΜΙΣΟΣ, ΑΝΤΙΟΧΕΙΑ, ΑΝΤΙΦΕΛΛΟΣ (Αρχαία πόλη της Λυκίας, στην Μικρά Ασία. Βρισκόταν στον ισθμό της χερσονήσου που χωρίζει τα σημερινά λιμάνια Πόρτο Σίδερο και Πόρτο Βαθύ, τρία μίλια ΒΑ από το νησί Μεγίστη (Καστελόριζο). Η πόλη ιδρύθηκε μάλλον τον 4ο αι. π.Χ. και ήκμασε ιδιαίτερα κατά την ελληνιστική και την ρωμαϊκή περίοδο. Ανασκαφές έχουν αποκαλύψει κάποια αξιόλογα κτίρια (ναός, θέατρο) και πολλές σαρκοφάγους. ΑΡΧΕΛΑΪΣ, ΑΤΤΑΛΕΙΑ, ΑΦΡΟΔΙΣΙΑΣ (Μητρόπολη της Καρίας, Είχε 50.000 κατοίκους τον 5ον μ.Χ. αιώνα)..
ΒΥΘΥΝΙΑ, ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΓΟΡΔΙΟΝ, ΔΙΔΥΜΑ Ή ΒΡΑΓΧΙΔΑΙ (Προάστιον του σημερινού ΑΪΔΙΝΙΟΥ. Υπήρχε ο μεγαλύτερος αρχαίος ναός στην Μ. Ασία, όπου διετέλεσε ιερέας του ο Ιουλιανός), ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΑΣ, ΔΟΡΥΛΑΙΟΝ,   ΕΡΥΘΡΑΙΑ, ΕΦΕΣΟΣ8
ΗΡΑΚΛΕΙΑ, ΙΕΡΑΠΟΛΙΣ, ΙΜΒΡΟΣ (Η Ίμβρος και η Τένεδος, άρρηκτα συνδεδεμένα νησιά με τον ελληνικό πολιτισμό, από τα αρχαία χρόνια, γνώρισαν σημαντική ακμή. Η Ίμβρος συγκεκριμένα, ανήκε, μαζί με την Λήμνο, στην Αθηναϊκή Συμπολιτεία. Στην Τένεδο εγκαταστάθηκαν κάποια από τα προ-ελληνικά φύλα, όπως Τυρρηνοί και Πελασγοί. Κατά τα μεταχριστινικά χρόνια, τα δύο νησιά και ιδιαιτέρως η Τένεδος, λόγω της γεωπολιτικής και στρατηγικής της θέσεως, αποτέλεσαν πόλον έλξεως μεταξύ Οθωμανών και Ενετών, οι οποίοι διεκδικούσαν την κυριαρχία τους επ’ αυτών. Το 1920, χρονιά υπογραφής της Συνθήκης των Σεβρών, τα νησιά αυτά κατοικούνταν αποκλειστικά και μόνο από Έλληνες και προσαρτήθηκαν στην ελληνική επικράτεια. Η Μικρασιατική Καταστροφή, όμως, ανάγκασε την ελληνική κυβέρνηση να τα εκχωρήσει στο «τουρκικό», πλέον, κράτος.
ΚΕΡΑΣΟΥΣ, ΚΑΙΣΑΡΕΙΑ, ΚΟΛΟΣΣΑΙ [Οι Κολοσσές ή Κολοσσαί («Αἱ Κολοσσαί») ήταν αρχαία πόλη της Φρυγίας, γνωστή από την εποχή του Ξενοφώντα, ο οποίος έγραψε τον 4ο αιώνα π. Χ.  ότι οι Κολοσσαί, ήταν μία από τις πιο σημαντικές πόλεις της Φρυγίας. Οι Κολοσσές είναι γνωστές και από την αρχή του χριστιανισμού από την Επιστολή του αποστόλου Παύλου προς Κολοσσαείς και καταστράφηκε από σεισμό την εποχή του αυτοκράτορα Νέρωνα. Οι Κολοσσοί βρίσκονται στην περιοχή της Ρωμαίϊκης πόλεως Χώναι (της σύγχρονης Honaz), που ιδρύθηκε από πρόσφυγες των Κολοσσών, στον 8ο αιώνα.]9
ΚΟΤΥΛΑΙΟΝ, ΚΥΜΗ, ΛΥΔΙΑ, ΛΥΚΙΑ, ΛΥΣΤΡΑ, ΝΑΖΙΑΝΖΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΜΑΓΝΗΣΙΑ, ΜΟΥΔΑΝΙΑ,
ΞΑΝΘΟΣ (Πρώην ΤΕΡΜΗΛΙΣ. Το παλαιότερον όνομά της ήταν Άρνα ή Άρινα. Πρωτεύουσα της Λυκίας, Κρητική αποικία, συληθείσα από τους Άγγλους. Τα αρχαία κλοπιμαία αναστηλώθηκαν στο Βρετανικό μουσείο του Λονδίνου), ΠΑΤΑΡΑ (Έδρα της Λυκιακής συμπολιτείας. Αναφέρονται στην Ιλιάδα του Ομήρου, ενώ ο Θουκιδίδης τα αναφέρει ως λιμάνι που χρησιμοποίησαν οι Πέρσες κατά την διάρκεια των Περσικών πολέμων, τον 5ον π.Χ. αιώνα).10
ΠΑΤΑΡΗΪΣ (Αποικία Δωριέων εκ Κρήτης. Διοικητής της διετέλεσε ο περίφημος ναύαρχος του Μ. Αλεξάνδρου, Νέαρχος), ΠΑΦΛΑΓΟΝΙΑ, ΠΕΡΓΑΜΟΣ,
ΣΑΓΑΛΑΣΣΟΣ Ή Αγαλασσος (Μία από τις σημαντικότερες πόλεις και οχυρά της ΒΔ Πισιδίας, με το υψηλότερο θέατρο στον κόσμο, χωρητικότητος 9.000 θεατών!), ΣΑΡΔΕΙΣ, ΣΕΒΑΣΤΕΙΑ, ΣΕΛΕΥΚΕΙΑ, ΣΙΔΗ (Πόλη της Παμφυλίας, αποικία των Κυμαίων, επίσημη έδρα λατρείας της θεάς Αθηνάς, με θέατρον χωρητικότητος 15.000 θεατών), ΣΙΝΑΣΟΣ (Η αρχαία Ασούς ή η αρχαία Ναζιανζός. Έλληνες Σινασίτες έμποροι είχαν στα χέρια τους το μονοπώλιο χαβιαριού από την Κασπία μέχρι την Κωνσταντινούπολη και την Ευρώπη!!!), ΣΙΝΩΠΗ (Η πρώτη Ελληνική αποικία στον Πόντο, κτίσθηκε από Μιλησίους τον 8ον π.Χ. αιώνα, οι οποίοι βρήκαν εκεί σκόρπια εγκατεστημένους κάποιους Ασσυρίους με τους οποίους ήλθαν σε συμφωνία. Στα τέλη του 5ου π.Χ. αι. η Σινώπη αποτελεί μέλος της Αθηναϊκής συμμαχίας), ΤΑΡΣΟΣ, ΤΕΝΕΔΟΣ, ΤΡΑΠΕΖΟΥΣ, ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΦΡΥΓΙΑ, ΧΑΛΚΗΔΩΝ,  και αμέτρητες άλλες.
H Ελληνική/Βυζαντινή Αυτοκρατορία Αυτοκρατορία το 1025
(πηγή χάρτη: commons.wikimedia.org)

8ον: Στον παρακάτω χάρτη που καταδεικνύει την πορεία διδασκαλίας του ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ (30-60 μ.Χ.,), έχουμε μια σαφή εικόνα των Ελληνικών πόλεων της Μ. Ασίας της εποχής εκείνης και μάλιστα με κατοίκους Έλληνες. Που ευρίσκοντο οι υποτιθέμενοι προγονοί σας, επί της εποχής του Παύλου τον 1ον μ.Χ. αιώνα και με τι ησχολούντο; Αναφέρατε, έστω ένα όνομα (με αποδεικτικά στοιχεία), την περίοδον εκείνη, καταγεγραμμένου ως Τούρκου.
9ον: Η αρχαία ελληνική πόλη Στρατονίκεια, η μεγαλύτερη μαρμάρινη πόλη στον κόσμο, που ανεκαλύφθη το 2014 στην δυτική επαρχία Yatagan στα Μούγλα της σημερινής Τουρκίας, είναι Τουρκική;
Τι εδήλωσε μετά την ανακάλυψή της ο επικεφαλής των ανασκαφών στην αρχαία πόλη καθηγητής Bilal Söğüt, του πανεπιστημίου Pamukkale;
Δεν εδήλωσε ότι η Στρατονίκεια είναι μία από τις σημαντικότερες πόλεις στη νοτιοδυτική Μικρά Ασία, η οποία σύμφωνα με τον αρχαίο ιστορικό Στράβωνα, ιδρύθηκε από τον Σελευκίδη βασιλιά Αντίοχο Α΄ τον Σωτήρα(281-261 π.Χ. ); Ότι η πόλη πήρε το όνομά της από την σύζυγό του Στρατονίκη και στο μεγαλύτερο μέρος της ιστορικής ζωής της, κατοικήθηκε κυρίως από ελληνικούς πληθυσμούς ή πληθυσμούς που μιλούσαν ελληνικά;
10ον: Είναι Τούρκοι οι πάνω από 120 καταγεγραμμένοι ιστορικώς, προμνησθέντες ολυμπιονίκες, καταγόμενοι από την Μικρά Ασία, έχοντες Ελληνικώτατα και Ρωμαίϊκα ονόματα;
11ον: Στην Ελληνική αυτή περιοχή της Μ. Ασίας, όπου αναπτύχθηκε ο Ελληνικός πολιτισμός, και εξίσου  μεγαλούργησαν Έλληνες σοφοί της αρχαιότητας, και σήμερα ονομάζεται Τουρκία, υπάρχουν τα μνημεία των αρχαίων Ελλήνων κατοίκων της Μ. Ασίας..
Εκεί επικάθηνται ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ οι αιμοδιψείς Ντονμέδες και λοιποί μαχαιροβγάλτες, απόγονοι των σφαγέων και γενοκτόνων  των «μη τουρκικών» πληθυσμών, μία Συστημική Συμμορία, που αυτοαποκαλούνται Τούρκοι..
Εσείς οι απόγονοι των προμνησθέντων επήλυδων κατακτητών-σφαγέων, τι έχετε να παρουσιάσετε για την προγονική Ιστορία σας;
Ποία πόλη έκτισαν οι πρόγονοί σας;
Ποίοι σοφοί Τούρκοι καθιερώθηκαν στην Παγκόσμια Ιστορία;
Ποία είναι τα αρχαία μνημεία των προγόνων σας (θέατρα, στάδια, αγάλματα, λατρευτικοί ναοί, κλπ) ;
Ποίοι Τούρκοι πρόγονοί σας, ανεδείχθησαν ολυμπιονίκες στους αρχαίους Ολυμπιακούς αγώνες, μέχρι τον 4ον μ.Χ. αιώνα;
Η απάντηση είναι πασίγνωστη!!! ΤΙΠΟΤΕ! ΤΙΠΟΤΕ! ΤΙΠΟΤΕ!!!
*
Όλοι οι πολίτες «Μη Τούρκοι» της σημερινής Τουρκίας, που αποτελούν την μεγάλην, και σε  «αναβρασμόν» ευρισκομένη πληθυσμιακήν πλημμυρίδα, είναι έτοιμοι να πνίξουν τους απογόνους (βιολογικούς ή πνευματικούς) των πρώτων εισβολέων (11ου-12ου αι.), όσοι και εάν έχουν απομείνει, και των  σφαγέων-βιαστών τους, ντονμέδων Νεο (μη) τούρκων.
Ώ άθλιοι Νέο (μη) τουρκοι!
Επειδή θρασυστόμως, αυθαιρέτως και φρενομανώς ισχυρίζεσθε (οι ντονμέδες ψευδότουρκοι προπαγανδιστές και η ψευδοτουρκική συμμορία τους), με θρασύτητα χιλίων πιθήκων, παραποιώντας κάθε μέτρο και διαστρεβλώνοντας τις Ιστορικές Αλήθειες:
-Γράφετε και παρουσιάζετε ακόμη και τον ΟΜΗΡΟ και τον ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ,  ως προγόνους ..αρχαίων τούρκων,
-Ισχυρίζεσθε ότι το 1829 δημιουργήθηκε Ελληνικό κράτος με την ανεξήγητη βοήθεια των Ευρωπαίων, επάνω στα εδάφη της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και, ιδιαιτέρως της δοξασμένης ολόφωτης και Μαρτυρικής Ελληνικής Μ. Ασίας, προσπαθώντας να μας πείσετε ότι είναι χώρα των αυτοχθόνων τούρκων.
-Εγκαθιδρύσατε ένα αντιδημοκρατικό καθεστώς, στηριζόμενον στην τρομοκρατία αδίστακτων νεο (μη) τούρκων εγκληματιών, στις λόγχες και τα όπλα που σας χορηγούν οι φίλοι και σύμμαχοί σας.
Συνεχίζουμε, προκειμένου να υπενθυμίσουμε σε πάντα ενδιαφερόμενο, ότι όχι  μόνον η συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού της σημερινής Τουρκίας, ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχει με «Τούρκους», αλλά ο ίδιος ο πρόεδρος και σημαίνοντα στελέχη της αυτοαποκαλουμένης Τουρκικής ψευδοδημοκρατίας σας, όπως και ο ιδρυτής της Κεμάλ, είναι αλλοεθνείς και πρώην ετερόδοξοι.
Συνεχίζεται









1 Όπως υποσ.1 του 1ου μέρους.
2 geliyorlar: Third person plural present continuous of gelmek (gelmek==έρχομαι, πηγαίνω, καταλήγω στον προορισμό μου, (αργκό) εκσπερματώνω).
-«Kimlik Meselesi» Το πρόβλημα ταυτότητας της Τουρκίας,
www.oodegr.com/ oode/istoria/ o8wmanoi/taftot_toyrk_1.htm,18 Ιουν 2010 - Σ
-Αρχαίοι Έλληνες Ολυμπιονίκες από τη Μικρά Ασία | ΕΝΩΣΗ ...
3 -Άρθρο από το Pontios Akritas Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ ~ pontios akritas http://pontiosakritas.blogspot.com/p/blog-page_01.html#ixzz5He6UqO00
-Barclay Vincent Head (1844-1914), μετάφραση Ιωάννης Σβορώνος (1863-1923), επιμ. (1898) (στα Ελληνικά). Ιστορία των νομισμάτων. Αθήνα: Π. Δ. Σακελλαρίου, βιβλιοπωλείο Καρόλου Μπεκ, σελ. Τόμος Β'. Ανακτήθηκε στις 12 Οκτωβρίου 2009.
-David and Patt Alexander "Το εκπληκτικό Εγχειρίδιο της Βίβλου", Εκδόσεις Πέργαμος, Αθήνα 1993, σελ.671.
https://mikrasiatwn.wordpress.com/2016/01/.../αρχαίοι-ολυμπιονίκες-από-τη-μικρά-ασ...30 Ιαν 2016 -
-Η Άγνωστη Μικρά Ασία, Γεώργιος Λεκάκης, εκδ. ΚΑΔΜΟΣ, 2008.
4 Το όνομα της αποκαλουμένης σήμερον Βαλκανικής Χερσονήσου ή Βαλκάνια, ήταν αρχαιόθεν, Χερσόνησος του ΑΙΜΟΥ, από το δεσπόζον όρος ΑΙΜΟΣ, το οποίον με την σειρά του, ονομάστηκε έτσι,  διότι σύμφωνα με την Ελληνική ΘΕΟΓΟΝΙΑ του ΗΣΙΟΔΟΥ, κατά την Γιγαντομαχία, ο ΖΕΥΣ τραυμάτισε τον Γίγαντα ΤΥΦΩΕΑ ο οποίος διερχόμενος από το όρος αυτό τραυματισμένος, το κοκκίνισε με το αίμα του και έκτοτε ονομάστηκε  ΑΙΜΟΣ. 
Δυστυχώς, η Χερσόνησος του ΑΙΜΟΥ, όπως αναφερόταν σε όλες τις διεθνείς συνθήκες, διπλωματικά και άλλα έγγραφα,  μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνος, ανιστορήτως μετονομάσθηκε (με την τουρκική ονομασία-σφετερισμόν του ελληνικού ονόματος ΑΙΜΟΣ), με το τουρκικό ΜΠΑΛΚΑΝ (Σύνθετη λέξη ΜΠΟΛ-ΚΑΝ που σημαίνει τουρκικά ΠΟΛΥ – ΑΙΜΑ).
5 Homerus Epic., Ilias Book 2, line 836 Οἳ δ' ἄρα Περκώτην καὶ Πράκτιον ἀμφενέμοντο καὶ Σηστὸν καὶ Ἄβυδον ἔχον καὶ δῖαν Ἀρίσβην, > τῶν αὖθ' Ὑρτακίδης ἦρχ' Ἄσιος ὄρχαμος ἀνδρῶν, > Ἄσιος Ὑρτακίδης ὃν Ἀρίσβηθεν φέρον ἵπποι αἴθωνες μεγάλοι ποταμοῦ ἄπο Σελλήεντος.
6 Thucydides Hist., Historiae Book 8, chapter 61, section 1, line 3 Τοῦ δ' ἐπιγιγνομένου θέρους ἅμα τῷ ἦρι εὐθὺς ἀρχομένῳ Δερκυλίδας τε ἀνὴρ Σπαρτιάτης στρατιὰν ἔχων οὐ πολλὴν παρεπέμφθη πεζῇ ἐφ' Ἑλλησπόντου Ἄβυδον ἀποστήσων (εἰσὶ δὲ Μιλησίων ἄποικοι), καὶ οἱ Χῖοι, ἐν ὅσῳ αὐτοῖς ὁ Ἀστύοχος ἠπόρει ὅπως βοηθήσοι, ναυμαχῆσαι πιεζόμενοι τῇ πολιορκίᾳ ἠναγκάσθησαν.
7 Η πόλη αναπτύχθηκε κάτω από την κυριαρχία των Φρυγών, γύρω στο 1000 π.Χ., ύστερα από μαζική μετανάστευση κατοίκων από το Γόρδιο. Σύμφωνα με την παράδοση των Φρυγών, ο βασιλιάς Μίδας ήταν ο ιδρυτής της πόλεως. Τα επόμενα χρόνια η πόλη έχασε τον περισσότερο πληθυσμό της και την αξία της. Την πόλη κατέλαβαν οι Λυδοί, οι Πέρσες και αργότερα ο Μέγας Αλέξανδρος με τον στρατό του (334 π.Χ.). Μετά τον θάνατό του η πόλη πέρασε κάτω από την κυριαρχία του Αντίγονου. Γνώρισε μια νέα περίοδο αναπτύξεως κατά την Ελληνιστική περίοδο, όταν εγκαταστάθηκαν Έλληνες από τον Πόντο, που θέλησαν να κάνουν την πόλη εμπορικό κέντρο μεταξύ Μαύρης θάλασσας και Κριμαίας.
Το 314 έγινε στην πόλη, η Τοπική Σύνοδος της Άγκυρας. Τον 4ο αιώνα, στην πόλη αναπτύχθηκε διαμάχη μεταξύ των οπαδών του Αρειανισμού και των υπόλοιπων Χριστιανών. Μαζί με τα υπόλοιπα ανατολικά εδάφη περνά στην Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, με έδρα την Κωνσταντινούπολη. Μετά τον 6ο αιώνα, η πόλη έπεσε αρκετές φορές στα χέρια των Αράβων. Η πόλη κατακτάται το 1073 από τους Σελτζούκους (η πόλη εκείνη την εποχή θα πάρει το όνομα Άνγκορα) ενώ το 1354 καταλήφθηκε από τους Οθωμανούς. Το 1402 γίνεται η μάχη της Άγκυρας και η πόλη περνά στα χέρια του Ταμερλάνου, αλλά οι Οθωμανοί θα την επανακτήσουν την επόμενη χρονιά.
8 Σύμφωνα με τις αρχαίες παραδόσεις περί της Εφέσου που διέσωσαν οι αρχαίοι Έλληνες συγγραφείς ιστορικοί, γεωγράφοι κ.λπ., η Έφεσος φέρεται να κατοικήθηκε κατά τους προϊστορικούς (μυθικούς) χρόνους από τις Αμαζόνες, που λέγεται ότι κινήθηκαν από την περιοχή του Καυκάσου, κάνοντας επιδρομές στην Μικρά Ασία καταλαμβάνοντας διάφορες περιοχές - πόλεις που πήραν το όνομα των ικανοτέρων εξ αυτών, οι οποίες μεταξύ άλλων ήταν, η Έφεσος, η Κύμη, η Μύρινα και η Σινώπη.
Ο Στράβων, αναφέρει επιπροσθέτως, ότι σε μεταγενέστερους χρόνους οι πόλεις αυτές λάτρευαν τις επώνυμες αυτών ηρωΐδες Αμαζόνες και έκοβαν ακόμα και νομίσματα με παραστάσεις Αμαζόνων. Οι Εφέσιοι συγκεκριμένα κατά τον 5ο αιώνα π.Χ. θέλοντας να τιμήσουν την επώνυμη Αμαζόνα Έφεσο προκήρυξαν διαγωνισμό μεταξύ των διασημότερων γλυπτών της εποχής τους για την κατασκευή αγάλματος προκειμένου να το τοποθετήσουν στο ναό της Εφεσίας Αρτέμιδος. Η Έφεσος ήταν πόλη αφιερωμένη στην Ελληνική θεά Αρτέμιδα. Η πόλη είχε στην αρχή ένα μικρό ναό, που αργότερα καταστράφηκε, για να κτιστεί το μεγαλόπρεπο Αρτεμίσιον, που η κατασκευή του κράτησε 120 χρόνια. Ο ναός αυτός, ένα από τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου, ήταν το μεγαλύτερο οικοδόμημα της Ιωνίας. Το ιερό της Αρτέμιδος υπηρετούσαν ιερείς και ιέρειες παρθένοι, που ονομάζονταν Μεγάβυζοι. Ο ναός καταστράφηκε το 356 π.Χ.
Η πόλη των Κολοσσών κτίστηκε πριν από την βασιλεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου (4ος αιώνα π.Χ.) και ήταν, σύμφωνα με τα λόγια του Ξενοφώντα, μία από τις πιο σημαντικές πόλεις της Φρυγίας. Ο Κύρος αφού έφυγε από τις Σάρδεις την άνοιξη του 401 π.Χ., πέρασε εκεί μια εβδομάδα με τον στρατό του. Στον 1ο αιώνα, κατά την διάρκεια της βασιλείας του Νέρωνα, καταστράφηκε από σεισμό. Από τον 2ο αιώνα, η πόλη έχασε την σημασία της, εξαιτίας της εγγύτητας των πόλεων της Ιεραπόλεως και Λαοδικείας.
Σε έναν ναό του Αρχαγγέλου Μιχαήλ, υπηρετούσε ο ευλαβής Άρχιππος, εγκρατής και ασκητικός. Οι ειδωλολάτρες από φθόνο θέλησαν να εκτρέψουν δύο ποτάμια εναντίον του ναού και του Αρχίππου, αλλά ο Αρχάγγελος Μιχαήλ με θαυμαστό τρόπο παρενέβη και οι δύο ποταμοί "χωνεύθηκαν" χωρίς να βλαφθεί ο ναός και ο πιστός Άρχιππος. Γι' αυτό το μέρος ονομάστηκε Χώναι. Η ανάμνηση του θαύματος, εορτάζεται στις 6 Σεπτεμβρίου κάθε έτους.
10 Τα Πάταρα ήταν αρχαιότατη πόλη και λιμένας της Λυκίας, χτισμένη μεταξύ των εκβολών του ποταμού Ξάνθου και του όρμου Αντιφέλλου. Σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία ιδρύθηκε από τον Ικάδιο.
Ο Στράβων αναφέρει ότι πήρε το όνομά της από τον Πάταρο, γιο του Απόλλωνα και της Λυκίας, κόρης του Ξάθου. Κατά τον Εκαταίο εποικίστηκε από Κρήτες Δωριείς. Στην πόλη λατρευόταν ο Απόλλων ο Παταρεύς, και υπήρχε σπουδαίο μαντείο, ισάξιο αυτού των Δελφών, ήταν «μεγάλη πόλις, λιμένα έχουσα και ιερό Απόλλωνος, κτίσμα Πατάρου. Πτολεμαίος δε ο Φιλάδελφος επισκευάσας, "Αρσινόην" εκάλεσε "την εν Λυκία", επεκράτησε δε το εξ αρχής όνομα».

1 σχόλιο:

  1. "ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΕ: ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΜΑΣ!!!"

    Ελπίζω να σκοτωθούν οι στρατιώτες σας.

    "ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ως ιστορικός ή εθνολογικός όρος, ΔΕΝ αναφέρονται πουθενά..."

    Αναφέρονται στα Κινεζικά χρονικά ως "Τούκιου" ή "Τούκιε".

    "Ο χαρακτηρισμός «τούρκοι» που...."

    "Τούρκοι" είναικαι όχι "τούρκοι".

    "συναντάται σε χρονογραφήματα βυζαντινών συγγραφέων, προ του 10ου αιώνος, ΔΕΝ αφορά σε Τούρκους κατά την φυλήν ή εθνότητα, αλλά σε διαφορετικά ουραλοαλταϊκά φύλα..."

    Δηλαδή σε τουρανικά/τουρκικά φύλα. Άρα ψεύδεστε.

    "Οι Έλληνες έχουν την αποκλειστική και πλήρη κυριότητα του μείζονος της Μικράς Ασίας.."

    Πλέον οι Τούρκοι έχουν την αποκλειστική και πλήρη κυριότητα του μείζονος της Μικράς Ασίας.

    "...Το 1920, χρονιά υπογραφής της Συνθήκης των Σεβρών, τα νησιά αυτά κατοικούνταν αποκλειστικά και μόνο από Έλληνες.."

    Ψέμα.

    "Γράφετε και παρουσιάζετε ακόμη και τον ΟΜΗΡΟ και τον ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ, ως προγόνους ..αρχαίων τούρκων,..."

    Έλεος. Κάποιοι παλαβοί τα λένε αυτά.

    "η συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού της σημερινής Τουρκίας, ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχει με «Τούρκους»"

    Έχει. Στη συντριπτική τουπλειοψηφία είναι Τούρκοι (με ενδιαφέρει η συνείδηση τους και όχι η καθαρότητα του DNA τους).

    "αλλά ο ίδιος ο πρόεδρος και σημαίνοντα στελέχη της αυτοαποκαλουμένης Τουρκικής ψευδοδημοκρατίας σας, όπως και ο ιδρυτής της Κεμάλ, είναι αλλοεθνείς και πρώην ετερόδοξοι"

    Δεν είναι αλλοεθνείς. Ισχύει ότι είπα στην προηγούμενη μου απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή