ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ !!!
(THIS IS TURKEY!!!)
ΕΝΑ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΕΝΟΣ
ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΩΣ ΕΘΝΟΥΣ, ΙΔΡΥΘΕΝ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΡΥΠΤΟΤΑΛΜΟΥΔΙΣΤΗ ΙΟΥΔΑΙΟ/ ΝΤΟΝΜΕ
(ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΚΕΜΑΛ) [1923] ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΟΥΜΕΝΟΝ ΣΗΜΕΡΟΝ, ΑΠΟ ΕΝΑ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΝ (ΤΑΓΙΠ
ΕΡΝΤΟΓΑΝ)1
ΧΑΡΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΔΑΦΗ (ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΘΡΑΚΗ,
ΙΩΝΙΑ, ΠΟΝΤΟΣ) ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ, ΟΙ ΑΙΜΟΣΤΑΓΕΙΣ
ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ !!!
ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΕ:
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΜΑΣ!!!
Yunan askerlerimiz
Türkiye’ ye geliyorlar!2
ΜΕΡΟΣ 9ον
7. Ο ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΧΑΖΑΡΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ
ΟΘΩΜΑΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ3
α. Γενικά
Προκειμένου να διαπιστώσουμε τον ρόλο που έπαιξαν οι Χάζαροι στην περίοδο
της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, κρίνεται σκόπιμον να ασχοληθούμε λεπτομερέστερον,
με την φυλετική και θρησκευτική ταυτότητα των Χαζάρων.
Διάφοροι ερευνητές και
μελετητές της ιστορικής πορείας των Εβραίων της Παλαιάς Διαθήκης (των Hebrews ή
Israelites), βασιζόμενοι σε στοιχεία της διεθνούς γραμματείας, αν
και δεν προέρχονται από επαρκή διαθέσιμη βιβλιογραφία, ταξινομούν τους
σημερινούς ανά τον κόσμον κατοικούντες «Εβραίους»
(Ιουδαίους-Τalmudist Jews), σε δύο κύριες
κατηγορίες, ως εξής:
1/. Σεφαρδίτες, Σεφαραδίτες, Σεφάρδοι
ή Σεφαρντίμ (Εβρ. ספרדים)
Αποκαλούνται τα μέλη
της φυλετικής κατηγορίας, η οποία προσδιορίζεται σε αντιδιαστολή με τους Ασκεναζίτες (Ασκεναζείμ) ή/και τους Μιζραχίτες (Μιζραχείμ) Ιουδαίους
(Βορειοαφρικανικής και μεσανατολικής προελεύσεως)...
Σεφαραδίτες ονομάζονται
οι Ιουδαίοι που κατάγονται από την Ιβηρική Χερσόνησο, συμπεριλαμβανομένων και
εκείνων που εκδιώχτηκαν από την Ισπανία, κατόπιν εντολής των παπικών μοναρχών
Φερδινάνδου και Ισαβέλλας το 1492 και από την Πορτογαλία, κατόπιν εντολής του
Βασιλιά Μανιουέλ το 1497, αλλά και από την Σικελία και την Απουλία της Ιταλίας.
Είναι σημιτικής καταγωγής και συνεπώς φυλετικά συγγενείς με τους Άραβες (Αγαρ-ηνούς). Η μόνη διαφορά τους είναι
η θρησκεία.4
Η ονομασία αυτή
προέρχεται από την λέξη Σεφεράδ, που στα εβραϊκά σημαίνει
«Ισπανοί» ή «Ιβήριοι». Οι άνθρωποι αυτοί μιλούσαν την Λατίνο, μια διάλεκτο
Καστιλλιάνικων ισπανικών με πολλά εβραϊκά στοιχεία, η οποία έχει διασωθεί μέσα
από τα τραγούδια τους.5
2/. Ασκενάζι, Ασκεναζίμ ή Ασκεναζίτες (εβραϊκά: אַשְכְּנַזִים):
Προέρχονται από την Ανατολική
Ευρώπη, κυρίως όμως από την καρδιά της Φράγκικης Αυτοκρατορίας, την σημερινή
Γερμανία, και έχουν μυστηριώδη καταγωγή. Κατά την άποψη μερικών ιστορικών, οι
Ασκενάζι Ιουδαίοι ΔΕΝ υπήρχαν πριν από 1200 χρόνια. Πως λοιπόν, και από πού,
εμφανίστηκαν;
Το μυστήριο της
εμφανίσεως των πολυάριθμων Ασκενάζι Ιουδαίων της Ανατολικής Ευρώπης, λένε
κάποιοι ότι ξεδιαλύθηκε (;) όταν μερικοί ιστορικοί και ερευνητές, απέδωσαν την
προέλευσή τους στον εξιουδαϊσμό των Χαζάρων, μιας φυλής της Ουραλοαλταϊκής
ομοεθνίας, που ίδρυσε για αρκετούς αιώνες, μια ισχυρή μεσαιωνική αυτοκρατορία,
μεταξύ Κασπίας και Μαύρης Θάλασσας.
β. Η φυλετική ταυτότητα των Χαζάρων
Επί τρεις περίπου αιώνες (650-965), οι ιστορικώς
καταγεγραμμένοι Χάζαροι,
κυριαρχούσαν στην τεράστια έκταση που εκτείνεται από τις στέπες του Βόλγα και
του Ντον, μέχρι την ανατολική Κριμαία και τον βόρειο Καύκασο. Έπαψαν να
υπάρχουν γύρω στον 11ον – 12ον αιώνα. Βρίσκονταν συγκεντρωμένοι δυτικά και
βόρεια της Κασπίας Θάλασσας, κυρίως στο βόρειο Καύκασο και την Ευρασιατική
στέπα.
«...Οι Χαζάροι φαίνεται να έχουν προκύψει κατά
την διάρκεια του 6ου αι., από την μεγάλη αυτοκρατορία των νομαδικών Ούν (δηλ.,
από τους Ούννους), που εκτεινόταν από τις στέπες της Ανατολικής Ευρώπης και της
λεκάνης του Βόλγα, μέχρι τα σύνορα της Κίνας … Οι περισσότεροι Ιουδαίοι
ιστορικοί σήμερα, χρονολογούν την μεταστροφή του βασιλέως των Χαζάρων στον
Ιουδαϊσμό, κατά το πρώτο μισό του 8ου αιώνος μ.Χ. …» [Παγκόσμια Εβραϊκή Εγκυκλοπαίδεια (The
Universal Jewish Encyclopedia)].
1/. Υπάρχει φυλετική σχέση Χαζάρων και Ιουδαίων;
Μερίδα ιστορικών και
ερευνητών, ισχυρίζεται ότι:
.Οι Χαζάροι, δεν
αποτελούν μονάχα την «13η φυλή του
Ισραήλ», αλλά και το 80-85% των σημερινών Ιουδαίων (Jews)!
.Το όνομα Ασκεναζίμ, προέρχεται από το όνομα του Αζχανάζ (εγγονού του Ιάφεθ), τρίτου
υιού του Νώε ( ΓΕΝΕΣΗ: 10/4).
Η άποψη αυτή περί Χαζάρων, κέρδισε διεθνή προβολή, όταν ο Πολωνο-ιουδαίος καθηγητής Shlomo Sand (pr. Zand; Hebrew:שלמה זנד; born 10 September 1946), του Πανεπιστημίου του Τελ Αβίβ, δημοσίευσε την «Επινόηση του Εβραϊκού λαού (The Invention of the Jewish People)», το 2008. Σ’ αυτό το βιβλίο, το οποίο έγινε best seller και μεταφράστηκε σε πολλές γλώσσες, ο Sand υποστήριξε ότι ο «Εβραϊκός λαός» είναι μια επινόηση, σφυρηλατημένη από μύθους και παραποιημένη «ιστορία», για να δικαιολογήσει την Εβραϊκή κατοχή της Γης του Ισραήλ.
Όμως, ένας άλλος Ισραηλινός ιστορικός, αμφισβήτησε ένα από τα θεμέλια της επιχειρηματολογίας του Sand: Τον ισχυρισμό του ότι οι Ασκενάζι Εβραίοι κατάγονται από τον λαό του βασιλείου των Χαζάρων, ο οποίος τον 8ον αιώνα ασπάστηκε μαζικά τον Ιουδαϊσμό, μ’ εντολή του βασιλιά του. Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Εβραϊκών Κοινωνικών Σπουδών», ο καθηγητής Shaul Stampfer, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι, δεν υπάρχουν στοιχεία που να στηρίζουν αυτόν τον ισχυρισμό. (Haaretz 26.6.2014, Ofer Aderet).
Η άποψη αυτή περί Χαζάρων, κέρδισε διεθνή προβολή, όταν ο Πολωνο-ιουδαίος καθηγητής Shlomo Sand (pr. Zand; Hebrew:שלמה זנד; born 10 September 1946), του Πανεπιστημίου του Τελ Αβίβ, δημοσίευσε την «Επινόηση του Εβραϊκού λαού (The Invention of the Jewish People)», το 2008. Σ’ αυτό το βιβλίο, το οποίο έγινε best seller και μεταφράστηκε σε πολλές γλώσσες, ο Sand υποστήριξε ότι ο «Εβραϊκός λαός» είναι μια επινόηση, σφυρηλατημένη από μύθους και παραποιημένη «ιστορία», για να δικαιολογήσει την Εβραϊκή κατοχή της Γης του Ισραήλ.
Όμως, ένας άλλος Ισραηλινός ιστορικός, αμφισβήτησε ένα από τα θεμέλια της επιχειρηματολογίας του Sand: Τον ισχυρισμό του ότι οι Ασκενάζι Εβραίοι κατάγονται από τον λαό του βασιλείου των Χαζάρων, ο οποίος τον 8ον αιώνα ασπάστηκε μαζικά τον Ιουδαϊσμό, μ’ εντολή του βασιλιά του. Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Εβραϊκών Κοινωνικών Σπουδών», ο καθηγητής Shaul Stampfer, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι, δεν υπάρχουν στοιχεία που να στηρίζουν αυτόν τον ισχυρισμό. (Haaretz 26.6.2014, Ofer Aderet).
Σύμφωνα με τον Άγγλο
συγγραφέα David
Icke,6 η καταγωγή των Εβραίων, είναι από την Χαζαρία που ήταν αυτοκρατορία,
δημιουργηθείσα από ημινομαδικούς τουρκόφωνους λαούς και άκμασε μεταξύ
του 7ου και 10ου αιώνα μ.Χ.
Συγκεκριμένα, λέγεται πως:
.Οι Εβραίοι Ασκενάζι (αυτοί που κατάγονται από Ανατολική
Ευρώπη), είναι στην πραγματικότητα Χάζαροι και όχι Εβραίοι.
.Κατά την περίοδο του Μεσαίωνα, πολλοί Εβραίοι
βρήκαν καταφύγιο στην Χαζάρικη Αυτοκρατορία, ενώ είχαν υποστεί διωγμούς στην
Περσία και το Βυζάντιο. Ως τον 10ο αιώνα, περίπου 30.000 Εβραίοι ζούσαν στην Χαζαρία.
2/ Ιστορικά στοιχεία για την ταυτότητα των Χαζάρων και το κράτος της
Χαζαρίας
α/. Η άγνωστη
ταυτότητα των Χαζάρων
Πέραν της πιθανολογούμενης τουρανικής
καταγωγής των Χαζάρων, η ακριβής φυλετική προέλευσή τους δεν είναι ακόμα εξακριβωμένη.
Κατά την πιθανότερη εκδοχή, προήλθαν από την ανάμιξη κάποιων μογγολικών φύλων,
με απομεινάρια των Ούνων και τοπικά φύλα, αγνώστου ταυτότητος, της ΒΔ
Κασπίας.
Μεταγενέστερα Ρωσικά
χρονικά, σχολιάζοντας τον ρόλο των Χαζάρων στην δημιουργία της Ουγγαρίας,
αναφέρονται σε αυτούς ως «Λευκούς
Ογούρους» και στους Μαγυάρους (Ούγγρους) ως
«Μαύρους Ογούρους».
Η
ταυτότητά των Χαζάρων είναι άγνωστη. Πιθανώς
να προέρχονται από κάποια ουνικά φύλα, αλλά ΔΕΝ είναι γενάρχες των σημερινών Ιουδαίων
της Ευρωπαϊκής διασποράς, όπως ισχυρίζεται ο David Icke,7 ο οποίος τους συσχετίζει, με μία σατανική
Βαβυλωνιακή αδελφότητα ανθρωποειδών.
Ο ισχυρισμός του,
βασιζόταν σε δύο βιβλία, το «H 13η φυλή» του Άρθρουρ Κέσλερ και το «Η εφεύρεση του λαού των Εβραίων», του προμνησθέντος Σλόμο Σαντ
(Shlomo Sand).
At the heart of his theories lies the idea that many prominent figures
belong to the Babylonian
Brotherhood, a group of shapeshifting reptilian humanoids who are
propelling humanity toward a global fascist state, or New World Order. The reptilians use
the rings of Saturn and the Moon, all reptilian constructs, to
broadcast our "five-sense prison": an "artificial sense of self
and the world" that humans perceive as reality.8
«οι Χαζάροι, που είναι μια συνομοσπονδία
τουρκικών και ιρανικών φύλων, που καθιέρωσαν μια σημαντική εμπορική
αυτοκρατορία στο δεύτερο μισό του 6ου αιώνα, καλύπτει το νοτιοανατολικό τμήμα
της σύγχρονης ευρωπαϊκής Ρωσίας …Στα
μέσα του 8ου αιώνα οι άρχουσες τάξεις υιοθέτησαν τον Ιουδαϊσμό ως θρησκεία τους.»
[Εγκυκλοπαίδεια Britannica
(15η έκδοση)].
«Μιλάμε
για έναν λαό τουρκικής καταγωγής του οποίου η ζωή και η ιστορία είναι
συνυφασμένες με τις απαρχές της ιστορίας των Εβραίων της Ρωσίας … που είναι
κινούμενος από τις νομαδικές φυλές των στεπών και από τη δική του επιθυμία για
την λεηλασία και την εκδίκηση … Στο δεύτερο μισό του έκτου αιώνος, οι Χαζάροι
εκινήθησαν δυτικώς…Το βασίλειον των Χαζάρων εδραιώθηκε ως επι το πλείστον στη
νότια Ρωσία πριν από την ίδρυση της ρωσικής μοναρχίας από τους Βαράγγους
(Varangians) … Εκείνη την εποχή, η βασιλεία των Χαζάρων στάθηκε στο ύψος της
δύναμής της και ήταν συνεχώς σε πόλεμο με άλλα έθνη γύρω της… Στο τέλος του όγδοου αιώνος, ο Chagan
(δηλ., βασιλεύς) των Χαζάρων, οι μεγιστάνες του, μαζί με ένα μεγάλο αριθμό των
ειδωλολατρών ανθρώπων του, ησπάσθησαν την εβραϊκήν θρησκείαν.»9
«Οι Χαζάροι ήταν μια μη-σημιτική, Ασιατική,
Μογγολική φυλετική φυλή που μετανάστευσαν στην Ανατολική Ευρώπη γύρω στο πρώτο
αιώνα, οι οποίοι ασπάστηκαν ως ένα ολόκληρο έθνος τον Ιουδαϊσμό, τον έβδομο
αιώνα…και οι οποίοι ευθύνονται για την παρουσία στην Ανατολική Ευρώπη των
μεγάλων αριθμών των Εβραίων που μιλάνε τα γίντις στη Ρωσία, την Πολωνία, τη
Λιθουανία, τη Γαλατία, τη Βεσσαραβία και τη Ρουμανία.» [Η εγκυκλοπαίδεια
Judaica (1972)].
Μέχρι σήμερα, είναι
άγνωστο γιατί αυτή η (αμφιλεγόμενη για πολλούς ιστορικούς), αλλαγή έλαβε χώρα,.
Ωστόσο, σύμφωνα με τους υποστηρικτές της θεωρίας των Ασκεναζίμ Εβραίων, μετά
την διάλυση της Χαζαρίας κατά το 10ον αιώνα, οι κάτοικοι που δεν ήταν Εβραίοι,
αλλά «Ιουδαϊστές» ή «Ιουδαιόφρονες», μετανάστευσαν προς την Δύση και έφτασαν
στις μέρες μας, να αυτοαποκαλούνται Ιουδαιογενείς ή Ιουδαίοι (Εβραϊκής
καταγωγής), ενώ ΔΕΝ είναι.
Οι Βυζαντινές πηγές
αναφέρονται στην Ουγγαρία ως Δυτική Τουρκία σε αντίθεση με την Χαζαρία, Ανατολική
Τουρκία. Η σειρά των γκιούλα έδωσε τους βασιλιάδες της μεσαιωνικής
Ουγγαρίας μέσω καταγωγής από τον Αρπαντ, ενώ οι Κάβαροι διατήρησαν τις
παραδόσεις τους επί μακρότερον και ήταν γνωστοί ως «μαύροι Ούγγροι» (΄΄φέκετε
μάγκιαρζαγκ΄΄).
Μερικά αρχαιολογικά ευρήματα από το Τσελάρεβο (Σερβία-Βοϊβοντίνα), δείχνουν ότι οι ομάδες
αποκαλούμενοι Κάβαροι, ακολουθούσαν
τον Ιουδαϊσμό, καθώς εκεί βρέθηκαν τάφοι πολεμιστών, όπως επτάφωτες λυχνίες, σοφάρ, ετρόγκ,
λουλάβ, σβεστήρες κεριών, τεφροδόχοι, επιγραφές στα Ιουδαϊκά και ένα εξάκτινο
αστέρι πανομοιότυπο με το Άστρο του Δαβίδ.
Σφραγίδα, που ανακαλύφθηκε σε ανασκαφές σε
Χαζαρικές τοποθεσίες, επιβεβαιώνει τον Εξιουδαϊσμό ή την μεγάλην επιρροην των
Ιουδαίων στις χαζάρικες περιοχές.
β/. Χαζαρία
(Κράτος των Χαζάρων): Ένα ασυνήθιστο φαινόμενο ανεκτικότητος, μυστηρίου και
καταφυγίου των διωκομένων Ιουδαίων.
"Of all the astonishing experiences of the
widely dispersed Jewish people, none was more extraordinary than that
concerning the Khazars."10
"The Khazar people were an unusual
phenomenon for Medieval times. Surrounded by savage and nomadic tribes,
they had all the advantages of the developed countries: structured government,
vast and prosperous trading, and a permanent army. At the time, when great
fanatism and deep ignorance contested their dominion over Western Europe, the
Khazar state was famous for its justice and tolerance. People persecuted
for their faiths flocked into Khazaria from everywhere. As a glistening
star it shone brightly on the gloomy horizon of Europe, and faded away without
leaving any traces of existence."11
"Though the Jews were everywhere a
subject people, and in much of the world persecuted as well, Khazaria was
the one place in the medieval world where the Jews actually were their own
masters.... To the oppressed Jews of the world, the Khazars were a
source of pride and hope, for their existence seemed to prove that God had not
completely abandoned His people."
[Raymond Scheindlin, in The Chronicles of the Jewish People (1996)].
[Raymond Scheindlin, in The Chronicles of the Jewish People (1996)].
γ. Η
θρησκευτική
ταυτότητα
των
Χαζάρων
Οι Χάζαροι ήταν ένας
μεσαιωνικός λαός, πιθανώτατης αν όχι βεβαίας ουνικής καταγωγής, που ακολουθούσε
την παγανιστικήν θρησκείαν (ειδωλολάτρες), ασπασθείς τον Ιουδαϊσμόν περί τα
μέσα του 8ου μ.Χ. αιώνος.
«Οι Χαζάροι είναι ένας μεσαιωνικός λαός, που
σχετίζονται πιθανώς με τους Βόλγα Βούλγαρους, των οποίων η άρχουσα τάξη υιοθέτησε
τον Ιουδαϊσμό κατά την διάρκεια του 8ου αι… [Η Παγκόσμια Εβραϊκή Εγκυκλοπαίδεια (The Universal Jewish
Encyclopedia)].
«…..η
βασιλική οικογένεια και η αριστοκρατία των Χαζάρων, ησπάσθησαν τον Ιουδαϊσμόν κατά την διάρκεια της βασιλείας του
βασιλιά Bulan (768 – 809 μ.Χ.) και μετέπειτα εθεωρήθη ο Ιουδαϊσμός ως επίσημη
θρησκεία του κράτους.» [Cadillac Modern Encyclopedia, σελίδα
822].
«οι Χαζάροι…οι οποίοι, προς το τέλος του 2ου
αιώνα της χριστιανικής εποχής, εγκαταστάθηκαν στην περιοχή μεταξύ του Καυκάσου
και των χαμηλότερων Ποταμών της Βόλγα και του Ντον … Στις αρχές του 8ου αιώνα
μ.Χ., οι δυναστικοί δεσμοί εδέσμευαν τους Χαζάρους στενότερα με την
Κωνσταντινούπολιν, κάτι που οδήγησε σε μια περιορισμένη διάδοση του
χριστιανισμού ανάμεσά τους. Επίσης,
εξοικειώθηκαν με τον Ιουδαϊσμόν από τους πολυάριθμους Εβραίους που ζούσαν στην
Κριμαία και κατά μήκος του Βοσπόρου. Όταν ο αυτοκράτορας του Βυζαντίου, ο
Λέων ο Ίσαυρος, εδίωξε τους Εβραίους το 723 μ.Χ., πολλοί Εβραίοι βρήκαν
καταφύγιο στο βασίλειο των Χαζάρων, και η επιρροή τους ήταν τόσο μεγάλη που,
γύρω στα μέσα του 8ου αιώνα, ο βασιλιάς των Χαζάρων και πολλοί της αρχοντιάς
των Χαζάρων ησπάσθησαν τον Ιουδαϊσμόν.» [Νέα Καθολική Εγκυκλοπαίδεια, τόμος VIII,
σελίδα 173].
«Οι Χαζάροι ασπάζονται
επίσημα τον Ιουδαϊσμόν κατά το έτος 740
μ.Χ. Έναν αιώνα αργότερα, είχαν συνθλιβεί από τους εισερχόμενους
σλαβόφωνους λαούς και διασκορπίστηκαν σε όλη την κεντρική Ευρώπη, όπου ήταν
γνωστοί ως Εβραίοι. Είναι από αυτή την ομάδα, όπου κατάγωνται οι περισσότεροι
γερμανικοί, πολωνικοί και ουγγρικοί Εβραίοι, και αποτελούν επίσης ένα σημαντικό
μέρος του πληθυσμού αυτού που βρίσκεται σήμερα στην Αμερική. Ο όρος Ασκεναζίμ
εφαρμόζεται σε αυτό το κυρτο-κέφαλο σκουρόχρωμο τμήμα.» [Η Εγκυκλοπαίδεια του Αμερικανικού Λαού,
1954, σελίδες 15 και 292].
«Οι
Χαζάροι ήταν ένας αρχαίος τουρκόφωνος λαός που κυβέρνησαν ένα μεγάλο και ισχυρό
κράτος στις στέπες βόρεια της οροσειράς του Καυκάσου, από τον 7ο αιώνα εως την
διάλυσή τους στα μέσα του 11ου αιώνα μ.Χ. … Τον 8ο αιώνα, ο πολιτικός και
θρησκευτικός τους άρχων…καθώς και το μεγαλύτερο μέρος της αριστοκρατίας των
Χαζάρων, εγκαταλείπουν
την ειδωλολατρία και ασπάζονται τον Ιουδαϊσμόν …» [Εγκυκλοπαίδεια Americana (1985)]
Σε κάποια περίοδο, λοιπόν,
μεταξύ 8ου και 9ου αιώνα, η κυβερνώσα ελίτ της Χαζαρικής Αυτοκρατορίας, φέρεται
να ασπάστηκε τον Ιουδαϊσμό.12
Ποιόν Ιουδαϊσμό όμως;
ΟΧΙ, εκείνον των Νώε,
Αβραάμ, Ιακώβ, Μωϋσέως, των Πατέρων και προφητών του παλαιού λαού Ισραήλ, του
Θεού Ιαχβέ/Ιησού Χριστού, αλλά τον παραχαραγμένο και μεταλλαγμένο από τους
ίδιους τους Eβραίους οι οποίοι ευρισκόμενοι σε δύο αιχμαλωσίες, υπό τους
Ασσυρίους και Βαβυλωνίους, ανεμείχθησαν με ειδωλολάτρες και σατανιστές και
ενόθευσαν την αληθινή πίστη τους (Αποκρυφισμός, Σατανολατρεία).
Το ψευδο-ιουδαϊσμόν, μιάς
νέας λατρείας [αποτυπωθείσης στην διδασκαλίαν του Ταλμούδ, το νέο απόκρυφο και
απόρρητο ακόμη και μέχρι τις ημέρες μας, «ιερό» Βιβλίο της Νέας Πίστεως, που αντικατέστησε
την Π.Δ. των Πατέρων του λαού Ισραήλ,
και αποτελεί το θρησκευτικόν Σύνταγμα της πίστεως, των σημερινών ψευδοεβραίων/Ταλμουδιστών
Ιουδαίων (Jews) της διασποράς και του κράτους του Ισραήλ (Ταλμουδισμός)..
Σ’ αυτές τις μυστικιστικές/αποκρυφιστικές
δοξασίες εμυήθησαν οι Χάζαροι, από τους αλλοεθνείς και μεταλλαγμένους/
αποστασιοποιημένους, πλέον, από την παραδοσιακή πίστη τους, Ιουδαίους...Ο αποκρυφιστικός χαρακτήρας του
ψευδο-ιουδαϊσμού των Χαζάρων προκύπτει και από το εξής γεγονός:
Η αλλαγή θρησκεύματος,
σε ένα τόσο ισχυρό, τότε, κράτος θα έπρεπε να είχε καταγραφεί σε πολλές πηγές.
Στην πραγματικότητα όμως, η μόνη διαθέσιμη πηγή είναι η λεγόμενη «Χαζάρικη Αλληλογραφία», μια σειρά
επιστολών που ανταλλάχθηκαν μεταξύ του Χαστντάι Ιμπν Σαμπρούτ, υπουργού
εξωτερικών της (ισλαμικής) Κόρδοβας και του ομόλογού του Τζόσεφ Χάγκαν, στην
Χαζάρια, περί το 950 μΧ.
Εκτός από αυτή την πηγή, δεν υπάρχει καμία άλλη αναφορά, σε
βυζαντινά ή άλλης προελεύσεως χρονικά. Αν μη τι άλλο, δεν είναι περίεργο και
παράδοξο;
δ. Υπήρχε
13η Εβραϊκή φυλή στον παλαιό λαό Ισραήλ; Εάν ναι, ποία ήταν και ποία η σχέση
της με τους Χαζάρους;
1/. Η απάντηση της Παλαιάς Διαθήκης
Η ιστορία
και η Παλαιά Διαθήκη, απαντούν ΝΑΙ!
«Ήσαν δε οι υιοί Ιακώβ δώδεκα, υιοί της Λείας, πρωτότοκος Ρουβήν, Συμεών, Λευϊ, Ιούδας,
Ισσάχαρ, Ζαβουλών..υιοί δε Ραχήλ, Ιωσήφ και Βενιαμίν, υιοί δε Βαλλάς παιδίσκης Ραχήλ, Δαν και Νεφθαλείμ..υιοί δε Ζελφάς παιδίσκης Λείας, Γαδ και Ασήρ…» (ΓΕΝΕΣΗ: 35/22-26).
Οι φυλές
του Ισραήλ (Ιακώβ), που
αναφέρονται και αριθμούνται στην Π.Δ.
(ΑΡΙΘΜΟΙ:1/α/ 21-47), είναι:
"21 οι απαριθμηθέντες εκ της φυλής Ρουβήν
ήσαν τεσσαράκοντα εξ χιλιάδες και πεντακόσιοι...
23 οι
απαριθμηθέντες εκ της φυλής Συμεών ήσαν πεντήκοντα εννέα χιλιάδες και
τριακόσιοι...
25 οι απαριθμηθέντες εκ της φυλής Γαδ
ήσαν τεσσαράκοντα πέντε χιλιάδες και εξακόσιοι πεντήκοντα...
27 οι απαριθμηθέντες εκ της φυλής Ιούδα
ήσαν εβδομήκοντα τέσσαρες χιλιάδες και εξακόσιοι...
29 οι απαριθμηθέντες εκ της φυλής Ισσάχαρ
ήσαν πεντήκοντα τέσσαρες χιλιάδες και τετρακόσιοι...
31 οι απαριθμηθέντες εκ της φυλής Ζαβουλών
ήσαν πεντήκοντα επτά χιλιάδες και τετρακόσιοι.
33 οι απαριθμηθέντες εκ της φυλής Εφραΐμ
ήσαν τεσσαράκοντα χιλιάδες και πεντακόσιοι...
35 οι απαριθμηθέντες εκ της φυλής Μανασσή
ήσαν τριάκοντα δύο χιλιάδες και διακόσιοι...
37 οι απαριθμηθέντες εκ της φυλής Βενιαμίν
ήσαν τριάκοντα πέντε χιλιάδες και τετρακόσιοι...
39 οι απαριθμηθέντες εκ της φυλής Δαν ήσαν εξήκοντα δύο χιλιάδες και επτακόσιοι...
41 οι απαριθμηθέντες εκ της φυλής Ασήρ
ήσαν χιλιάδες τεσσαράκοντα μία και πεντακόσιοι...
43 οι απαριθμηθέντες εκ της φυλής Νεφθαλί
ήσαν πεντήκοντα τρεις χιλιάδες και τετρακόσιοι...
47 Οι Λευΐται όμως, κατά την φυλήν των
πατέρων αυτών, δεν απηριθμήθησαν μεταξύ
αυτών."
Ειδικώτερα στο εδάφιο 47 λέει: «Οι Λευΐτες,
όμως, σύμφωνα με την φυλή των πατέρων τους, δεν απαριθμήθηκαν ανάμεσα σ' αυτούς».
Συνεπώς, έχουμε 13 και όχι 12 φυλές, αλλά ομιλούμε πάντα για 12 φυλές του λαού Ισραήλ, επειδή δεν συνυπολογίσθηκαν με αυτές, οι Λευΐτες,
καθ’ όσον αποτελούσαν την Ιερατική τάξη, χωρίς δικαιώματα ιδιοκτησίας.
Ας θυμηθούμε όμως, ότι ο 12ος γιος του Ιακώβ είναι ο Ιωσήφ,
και φυλή του Ιωσήφ, ΔΕΝ είναι
καταγεγραμμένη στο βιβλίον «ΑΡΙΘΜΟΙ» της Παλαιάς Διαθήκης. Τι απέγινε άραγε;
Ο Ιωσήφ
απέκτησε δύο τέκνα,
τον Εφραΐμ και τον Μανασσή, τα οποία ευλόγησε ο Ιακώβ (ΓΕΝΕΣΗ: 37/3 και 48/13-20)....Δηλαδή οι Ευφραίμ και Μανασσή, σχημάτισαν δύο διαφορετικές φυλές,
αντικαταστήσαντες την φυλή του πατρός τους
Ιωσήφ.
Ας δούμε τώρα, πόσες φυλές του παλαιού λαού
Ισραήλ, και πώς αναφέρονται στην ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ (7/ζ 4-8), ότι θα αφήσουν
«υπόλοιπον» σεσωσμένων ανθρώπων:
«4 Και άκουσα τον αριθμό των σφραγισμένων·
144.000 ήσαν σφραγισμένοι από κάθε φυλή των γιων Ισραήλ· 5 από τη φυλή τού Ιούδα,
12.000 σφραγισμένοι· από τη φυλή τού Ρουβήν, 12.000 σφραγισμένοι· από τη
φυλή τού Γαδ, 12.000 σφραγισμένοι· 6 από τη φυλή τού Ασήρ 12.000
σφραγισμένοι· από τη φυλή τού Νεφθαλείμ, 12.000 σφραγισμένοι· από τη
φυλή τού Μανασσή, 12.000 σφραγισμένοι· 7 από τη φυλή τού Συμεών,
12.000 σφραγισμένοι· από τη φυλή τού Λευΐ, 12.000 σφραγισμένοι· από τη
φυλή τού Ισσάχαρ, 12.000 σφραγισμένοι· από τη φυλή τού Ζαβουλών,
12.000 σφραγισμένοι· 8 από τη φυλή τού Ιωσήφ, 12.000 σφραγισμένοι· από τη φυλή τού Βενιαμίν
12.000 σφραγισμένοι».
Συγκρίνοντας τα όσα αναφέραμε για τις φυλές του
λαού Ισραήλ, προκύπτουν τα εξής ερωτήματα:
1ον/. Γιατί η φυλή Εφραΐμ,
δεν συγκαταλέγεται μεταξύ των φυλών
Ισραήλ, στο βιβλίον της ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ; Τι απέγινε; Εξαφανίστηκε;
2ον/. Γιατί επανεμφανίστηκε
στην ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ η φυλή του Ιωσήφ, η
οποία απουσίαζε από τους ΑΡΙΘΜΟΥΣ, όπου κατεγράφοντο και αριθμούντο οι φυλές
του λαού ισραήλ;
3ον/. Γιατί δεν έχει
καταγραφεί στην ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ η φυλή του Δαν, η οποία ήταν καταγεγραμμένη στην Παλαιά
Διαθήκη και απαριθμήθηκε με τις υπόλοιπες φυλές του Ισραήλ, στο βιβλίον των
ΑΡΙΘΜΩΝ;
Απαντήσεις
1η/. Όπως προφητικώς είχε
προβλέψει ο Ιακώβ (Ισραήλ) [ΓΕΝΕΣΗ:
48/19], ο Θεός απέρριψε τον Εφραΐμ, διότι οι υιοί του απεστάτησαν από τον
αληθινό θεόν και «…κατασκεύαζαν
άρτους προσφοράς προς τιμήν των αστέρων του ουρανού και προσέφερον σπονδάς εις ξένους θεούς…» (ΙΕΡΕΜΙΑΣ: 7/15-16).
Έτσι ο Θεός απέβαλλε την φυλή Ευφραϊμ, από την
γραμμήν των σεσωσμένων και την θέση του στην ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ, ξαναπήρε ο πιστός πατήρ
του Ιωσήφ. Ενώ οι φυλές έπρεπε να είναι 13, με την
προσθήκην και της φυλή Λευΐ,
τελικώς είναι 12, επειδή βλέπουμε να
απουσιάζει η φυλή
Δαν.
2η/. Η φυλή του
δικαίου Ιωσήφ, προφανώς με άλλους
απογόνους του, ίσως εκτός των Εφραΐμ
και Μανασσή, επανυπολογίζεται από τον Θεόν, πιθανώς, σε αντικατάσταση
του απορριφθέντος Εφραΐμ, προκειμένου να συμπληρωθεί ο συμβολικός
αριθμός 12..
3η/. Η φυλή του Δαν ήταν η
13η φυλή, η οποία διεγράφη και δεν συμπεριλαμβάνεται μεταχριστιανικώς,
στις σεσωσμένες φυλές του Ισραήλ, διότι:
.Ο
Δαν εξέπεσεν και δεν λάτρευε τον αληθινό Θεό της
Π.Δ., τον Ιαχβέ, αλλά έναν ψεύτικο, τον Εωσφόρο. Και είναι σημαντικό, ότι δεν αναφέρεται άλλη
φυλή
(ως φυλή) να συμμετέχει σ’ αυτή την πλάνη. Ας μην ξεχνάμε επίσης, ότι ο
Αντίχριστος θα αξιώσει να λατρεύεται ως Θεός. (Β΄ Θεσσαλονικείς 2/β΄ 4). Αυτόν
(τον Αντίχριστο) θα δεχθεί η φυλή του
στο σύνολό της, και δεν θα μείνει απ’ αυτήν υπόλοιπο προς σωτηρίαν.
Η πτώση τής φυλής τού
Δαν, φαίνεται σε μία εσχατολογική προφητεία: ΄΄οι ομνύοντες εις την
αμαρτίαν τής Σαμαρείας, και οι λέγοντες: «Ζει ο Θεός
σου Δαν»… θέλουσι πέσει, και δεν θέλουσι σηκωθεί
πλέον» (ΑΜΩΣ: 8/14).
.Προφητεύεται η
μελλοντική αποστασία των τέκνων του., δηλαδή ότι θα ακολουθήσουν εξ’ ολοκλήρου
τον ΄΄συμπατριώτη΄΄ τους Αντίχριστο, με
αποτέλεσμα να μην αφήσουν επαρκές ΄΄υπόλοιπο΄΄ σεσωσμένων, όπως οι
άλλες φυλές. Έτσι, δεν θεωρούνται ως ΄΄αληθώς Ισραηλίτες΄΄, αλλά αντί για σπέρμα
τού Αβραάμ, θεωρούνται σπέρμα ΄΄τού διαβόλου΄΄. (Ρωμαίους 2/β΄ 29.
Αποκάλυψις 3/γ΄ 9. Ιωάννης 8/η΄ 39 – 44).
2/. Συμπεράσματα:
α/. Υπήρχε 13η Εβραϊκή φυλή, του Δαν, που
ανόμησε, διεγράφη από την σωτηριώδη γραμμή του λαού Ισραήλ, μεταχριστιανικώς, τους «αληθώς Ισραηλίτες», επειδή οι απόγονοί του
θεωρήθηκαν «σπέρμα τού διαβόλου» και οι
απόγονοι του Δαν, ακολούθησαν τον Ταλμουδικό Ιουδαϊσμό (αποκρυφιστική Καμπάλα).
β/. Οι απόγονοι της φυλής Δαν (πιθανές
εκδοχές):
1//. Ανήκοντες φυλετικώς στην Αδαμική
Γραμμή, αφού ανόμησαν, απέρριψαν την Π.Δ. και ασπάσθηκαν τον αποκρυφισμό, εμύησαν
στην νέα λατρεία (Ταλμουδικό Ιουδαϊσμό), τους άρχοντες, την αριστοκρατίαν και
τον λαόν της Χαζαρίας, ιστορικώς ονομαζόμενοι Χάζαροι,
και πιθανώς όχι μόνον, στην κίβδηλον Εβραϊκή πίστη.
2//. Εισέδυσαν με τα φυλετικά τους
ονόματα ή με την ταυτότητα των Χαζάρων, στην Ευρώπη, στις Αυτοκρατορίες,
Βυζαντινή, Οθωμανική και Φράγκων
3//. Αναμίχθηκαν με την Καϊνική γραμμή, τους απογόνους των Φαρισαίων, ακολουθούντες
τις εντολές του κατά χώραν μεταναστεύσεώς τους, Καϊνικού Σανχέντριν (Συναγωγής),
παρουσιαζόμενοι ως Ιουδαίοι (Jews), ενώ ήσαν Εωσφοριστές
ταλμουδιστές Ιουδαίοι (αποτέλεσαν, κατά περίπτωση κράτος εν κράτει, και έδρασαν
αποκρύφως και παντοιοτρόπως, κατά την Ιουδαιοταλμουδικήν συνήθειαν, εναντίον
της ανθρωπότητος (Α΄ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ: 2/12-14).
4//. Από
τον 8ον π.Χ. αιώνα, όταν το 722 π.Χ. ο
Σαργών της Ασσυρίας, κατέλαβε το κράτος του Ισραήλ και μετέφερε το σύνολο
σχεδόν του πληθυσμού του στις βορειοανατολικές εκτάσεις της Ασσυρίας, όπου τους
αναφέρουν μεταγενέστερα ασσυριακά κείμενα, «χάθηκαν» τα ίχνη τους
από την Ιστορία, μαζί με το μείζον τμήμα του Λαού Ισραήλ (10 φυλές),
εκτός από τις φυλές Ιούδα,
Λευϊ και Βενιαμίν, που επέστρεψαν μετά την
αιχμαλωσίαν τους στην Ιουδαία.
γ/. Σχέση Ασκεναζι, Χαζάρων και 10 «χαμένων» φυλών
1//. Κατά την πιθανώτερη καθ’ ημάς εκδοχήν, οι λεγόμενοι
Ασκενάζι είναι οι αλλογενείς Χαζάροι, αναμεμειγμένοι με αλλαξοπιστήσαντες και ευρισκομένους εν αιχμαλωσία
Ιουδαίους, των 10
«χαμένων» φυλών, διασπαρέντων αργότερον, κι’
αποτελούντων, κατά μίαν εκδοχήν, το 80%,
όσων αποκαλούνται σήμερα, «Ιουδαίοι» (Jews).
2//. Στους επόμενους
αιώνες, με τις μεγάλες μετακινήσεις λαών, διασκορπίστηκαν στην Ευρώπη, χάνοντας
την επίσημη πατρώα θρησκεία και την γλώσσα τους. Είθισται να αποκαλούνται: «Οι Δέκα Χαμένες Φυλές του Ισραήλ».
Όντως, σύμφωνα με την Π.Δ. εκ της δευτέρας (Βαβυλωνιακής)
αιχμαλωσίας, επέστρεψαν στην γη Ισραήλ ΜΟΝΟΝ «42.360 Εβραίοι, 7. 337 δούλοι με
τις οικογενειές τους, 245 ψάλτες και ψαλτωδοί..» (ΕΣΔΡΑΣ Α΄: 5/41), εκ των
φυλών Ιούδα, Λευϊ και Βενιαμίν.
3//. Οι υπόλοιπες 10 φυλές, ΟΥΔΕΠΟΤΕ επέστρεψαν..Τι απέγιναν
άραγε; Ασφαλώς ΔΕΝ εξαφανίστηκαν.
Όσοι από τους ισραηλίτες των 10 «εξαφανισμένων» φυλών, των Εβραίων του αληθινού λαού
Ισραήλ, ανεγνώρισαν ως προφητευμένο Μεσία, τον Ιαχβέ/Ιησούν Χριστόν, ασπάστηκαν
τον Χριστιανισμόν, και πολιτιγραφήθηκαν χριστιανοί.
Οι υπόλοιποι, μεταξύ των οποίων, πιθανώτατα, ολόκληρη η φυλή ΔΑΝ, καθώς και οι
φερόμενοι ως
Ασκεναζίμ, έγιναν Εωσφοριστές, απέρριψαν την
Παλαιά Διαθήκη, ακολουθήσαντες εμφανώς ή αποκρύφως, τον Ταλμουδικόν Ιουδαϊσμόν.
Σήμερα, απόγονοι
των παραπάνω φυλών, ΔΑΝ και υπολοίπων τέκνων της
Ανομίας, ευρίσκονται στις τάξεις, πιθανώτατα και στις κορυφαίες βαθμίδες
ιεραρχίας, των κατά χώραν «Καχάλ»13 και του Ανώτατου Παγκόσμιου Σανχέντριν..
4//. Οι Χάζαροι, με την εθνοθρησκευτικήν μορφήν που έλαβαν,
μετά τον εξιουδαϊσμόν τους, φέρεται να είναι ο πυρήνας των λεγόμενων Ασκεναζιτών Ιουδαίων (Jews) της Διασποράς.
δ. Ο ρόλος
των Χαζάρων στην ραγδαία εξάπλωση των Σελτζουκιδών και Οσμανιδών.
Οι Χάζαροι με την πάροδο του χρόνου,
παρεισέφρυσαν στους γειτονικούς λαούς, υιοθετώντας τα έθιμα και την κουλτούρα
τους. Προχώρησαν μάλιστα και στην ίδρυση ξεχωριστών μυστικών ταγμάτων σε κάθε
θρησκεία. Ο εσώτερος κύκλος της ηγετικής κάστας των Χαζάρων, δημιούργησε ένα
δίκτυο ελέγχου στα υψηλότερα κλιμάκια κάθε θρησκευτικού οργανισμού. Αιώνες
πέρασαν χωρίς να το πάρουν είδηση, οι διοικούντες κάθε μίαν από τις λεγόμενες
μονοθεϊστικές θρησκείες.
Οι τρεις μυστικές
αδελφότητες που φέρεται να ίδρυσαν οι Χάζαροι, ήταν η Μουσουλμανική Αδελφότητα, το Τάγμα των Ναϊτών
και οι Σιωνιστές. Συνάπτονταν συνεχώς συνθήκες που κρατούσαν τις
ισορροπίες ανάμεσα στις αδελφότητες. Παραδείγματος χάριν, οι Ναΐτες πολεμούσαν
τους Μουσουλμάνους.
Η Εκκλησία αντάμειψε
την γενναιότητα τους στο πεδίο της μάχης δίνοντας τους εκτάσεις γης. Αυτές
έπηρεάζονταν από εξωτερικούς παράγοντες, τους οποίους καθόριζαν αφανείς
δυνάμεις. Οι δυνάμεις αυτές λειτουργούσαν κάτω από αυστηρότατο ιεραρχικό
έλεγχο.
«Οι Ασκεναζίμ είναι οι
Εβραίοι των οποίων οι πρόγονοι ζούσαν στα γερμανικά εδάφη … ήταν ανάμεσα στους Ασκεναζίμ Εβραίους όπου
ιδέα του πολιτικού Σιωνισμού προέκυψε για τη πρώτη φορά, οδηγώντας τελικά
στην ίδρυση του κράτους του Ισραήλ το 1948…Στα τέλη της δεκαετίας του 1960, οι Ιουδαίοι Ασκενάζι αριθμούσαν περίπου 11 εκατομμύρια, περίπου το 84 τοις
εκατό του παγκόσμιου εβραϊκού πληθυσμού.» [Εγκυκλοπαίδεια Americana (έκδ. 1985)].
Σημειωτέον ότι στον
έρημο χώρο όπου κατοικούσαν παλαιότερα οι Δέκα Φυλές του Ισραήλ (το μείζον
τμήμα των Εβραίων), οι Ασσύριοι αυτοκράτορες μετώκισαν Αραμαίους από τη Νότια
Μεσοποταμία, των οποίων μάλιστα οι απόγονοι αποδέχθηκαν την ιουδαϊκή θρησκεία,
αλλά οι Ιουδαίοι τους αποκαλούσαν Σαμαρείτες και δεν τους δέχονταν ως φυλετικά
και θρησκευτικά Ιουδαίους (αντίθετα με την πολύ θετική στάση του Ιησού ως προς
την Σαμαρείτιδα).14
Με βάση τα προαναφερθέντα, είναι προφανές ότι,
οι εξιουδαϊσμένοι Χάζαροι και οι εξιουδαΐσαντες τους Χαζάρους, στηριζόμενοι
κυρίως στην μυστική δράση τους, έπαιξαν σημαντικό ρόλο, στην διαμόρφωση των
εσωτερικών πραγμάτων των τουρκόφωνων Ογούζων, των Σελτζούκων, και επηρέασαν σοβαρώς,
την πολιτικο-θρησκευτική κατάσταση των Οθωμανών μετά την Ισλαμοποίησή τους.
Πολλοί Χάζαροι μισθοφόροι, ανήκοντες στην ίδια
φυλετική ομοεθνία (Μογγολική) με τους Ογούζους, υπηρετούσαν στους στρατούς του
Ισλαμικού Χαλιφάτου και εισήλθαν στην αυλή των Σουλτάνων, ως αστρολόγοι, ιατροί, οικονομικοί σύμβουλοι
αλλά και χρηματοδότες.
Έκτοτε, οι Χάζαροι15 είτε
ως πιστοί της Ιουδαϊκής θρησκείας είτε ως ντονμέδες, εισήλθαν αρχικώς στα
σουλτανάτα των Σελτζούκων και στην συνέχεια στην αυτοκρατορία των Οσμανιδών,
και παρέμειναν δια των απογόνων τους, μέχρι και την πτώση της Πόλης αλλά και
αργότερον, επηρεάζοντες σημαντικώς την πολιτικήν και οικονομίαν της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας
και διαδραματίσαντες σημαντικόν ρόλον στην νεκρανάστασή της, με το όνομα Τουρκία!!!.
Οι στέπες του Πόντου το 1015 (περιοχές με μπλε πιθανόν ακόμη υπό Χαζαρικό
έλεγχο)
Ο Πέρσης ιστορικός Ιμπν αλ-Φακίχ έγραψε ότι: «όλοι οι Χάζαροι
είναι Εβραίοι, αλλά εχουν εξιουδαϊσθεί πρόσφατα». Ο Αχμάντ ιμπν
Φαλντάν (Άραβας περιηγητής), βασιζόμενος στην αποστολή του εκ μέρους του Χαλίφη
της Βαγδάτης, στις περιοχές των Πρωτοβουλγάρων του Βόλγα, ανέφερε επίσης ότι «ο
πυρήνας του κράτους, οι Χάζαροι, ήταν «εξεβραϊσμένοι», όπως
υπογραμμίζεται από τον Ταλμουδιστή Ιουδαίο μελετητή, Γιακούμπ Κιρκισανί γύρω στα 937.16
Η σειρά των γκιούλα (ΣΣ: Τίτλος
ηγέτου διδόμενος στις ουγγρικές φυλές)17 έδωσε
τους βασιλιάδες της μεσαιωνικής Ουγγαρίας μέσω καταγωγής από τον Άρπαντ,18 ενώ οι Κάβαροι διατήρησαν τις
παραδόσεις τους επί μακρότερον και ήταν γνωστοί ως «μαύροι Ούγγροι» («φέκετε
μάγκιαρζαγκ»).
Το Χαζαρικό κράτος ήταν το μόνο «Ιουδαϊκό» κράτος που
δημιουργήθηκε στο διάστημα μεταξύ της καταστροφής της Ιερουσαλήμ (67-70 μ.Χ.)
και της ιδρύσεως του Ισραήλ (1948) και το παράδειγμά του διέγειρε μεσσιανικές
προσδοκίες, ήδη από τον Γιουντάχ Χαλεβί (1075
– 1141), Ισπανοεβραίο γιατρό, ποιητή και φιλόσοφο.
Τόσον πολύ είχαν
διεισδύσει οι Χάζαροι, στις μουσουλμανικές κοινωνίες, ώστε την εποχή του
Αιγύπτιου βεζίρη Μαλίκ αλ-Αφντάλ (π. 1121), κάποιος Σολομών μπεν Ντουγί, ταυτιζόμενος συχνά
με Χαζάρο Εβραίο, επιχείρησε να ξεσηκώσει μια μεσσιανική σταυροφορία για την
απελευθέρωση της Παλαιστίνης και επιστροφή σε αυτήν όλων των Εβραίων. Έγραψε σε
πολλές Εβραϊκές κοινότητες για να ζητήσει υποστήριξη. Τελικά μετακόμισε στο
Κουρδιστάν, όπου ο γιος του Μεναχέμ, μερικές δεκαετίες αργότερα, έλαβε τον
τίτλο του «Μεσσία» και, συγκροτώντας ένα στρατό για τον σκοπό αυτό, κατέλαβε το
φρούριο της Αμαντίγια, βόρεια της Μοσούλης.
Στο σχέδιό του
αντέδρασαν οι αρχές των ραβίνων και δηλητηριάστηκε στον ύπνο του. Μια θεωρία
υποστηρίζει ότι το Άστρο του Δαβίδ, μέχρι τότε διακοσμητικό μοτίβο ή μαγικό
έμβλημα, άρχισε να προσλαμβάνει την εθνική του σημασία στην μεταγενέστερη
Εβραϊκή παράδοση από την προηγηθείσα συμβολική χρήση του στην «σταυροφορία» του
Μεναχέμ.
Η λέξη Χάζαρος, ως
εθνώνυμο, χρησιμοποιήθηκε τελευταία το 13ον αιώνα, από ένα λαόν στον Βόρειο
Καύκασο, που πιστεύεται ότι ακολουθούσε τον Ιουδαϊσμό. Ο Αβραάμ ιμπν Νταούντ (Ισπανοεβραίος αστρονόμος, ιστορικός, φιλόσοφος)
αναφέρει ότι συνάντησε ραβινικούς σπουδαστές καταγόμενους από τους Χαζάρους,
μέχρι το Τολέδο (Ισπανία), την δεκαετία του 1160. Χαζαρικές κοινότητες
διατηρούντο εδώ κι’ εκεί.
Έχουν γίνει υποθέσεις
Χαζαρικής προελεύσεως ή ότι αφομοίωσαν τους Χάζαρους, για πολλούς λαούς, όπως
οι Σλαβικοί Ιουδαΐζοντες Σαββατιανοί, οι Εβραίοι της Μπουχάρα, οι Μουσουλμάνοι
Κουμύκ, οι Καζάκοι, οι Νογκάι, οι Κοζάκοι της περιοχής του Ντον, οι Τουρκόφωνοι
Κρίμτσακ Εβραίοι και οι γείτονές τους της Κριμαίας, οι Καραΐτες και οι Τσάγκο
της Μολδαβίας, οι Καυκάσιοι Εβραίοι και άλλοι.
Οι
Τουρκόφωνοι/Ταταρόφωνοι (Κριμαϊκή γλώσσα, Καραϊλάρ) Καραΐτες από την
Κριμαία στην Πολωνία και και στην Λιθουανία ισχυρίζονται ότι κατάγονται από
Χαζάρους, αλλά ειδικοί στη Χαζαρική ιστορία το αμφισβητούν. Η επιστημονική
κοινότητα είναι επιφυλακτική για τους ισχυρισμούς περί Χαζαρικής καταγωγής των
Ταταρόφωνων Κρίμτσακ Εβραίων της Κριμαίας.
Τέλος,
δεν είναι τυχαίον ή ανεξήγητον γιατί οι Χάζαροι είχαν μολύνει πριν διεισδύσουν
στην Οθωμανική Αυτοκρατορία, και την Ελληνική Αυτοκρατορία (Βυζάντιον),
παντοιοτρόπως. Είναι γωστά τα δεινά που πέρασε η Ελληνική Αυτοκρατορία επί
Χαζαρικής δυναστείας των Ισαύρων.19
Έγγραφα από την
μεσαιωνική Κωνσταντινούπολη, κάνουν λόγο για μια Χαζάρικη κοινότητα αναμειγμένη
με τους Ιουδαίους του προαστίου του Πέρα και Χάζαροι έμποροι δραστηριοποιούνταν
τόσο στην Κωνσταντινούπολη όσο και στην Αλεξάνδρεια, τον 12ον αιώνα.
Συνεχίζεται
1 Όπως βιβλιογραφία υποσ. 1, 1ου
μέρους.
2 geliyorlar: Third person plural present continuous of gelmek (gelmek==έρχομαι,
πηγαίνω, καταλήγω στον προορισμό μου, (αργκό)
εκσπερματώνω).3 -Απόστολος Φ. Κραλίδης, Οι Χάζαροι και το Βυζάντιο, εκδ. Ιστορική και θρησκειολογική προσέγγιση εκδ. Σαββάλας, 2003
-Αλέξης
Γ. Κ. Σαββίδης, «Προβλήματα σχετικά με την αποστολή του Κωνσταντίνου-Κυρίλλου
στους Χαζάρους. Η βυζαντινή προσπάθεια εκχριστιανισμού στο ανατολικό σύνορο της
Ευρώπης τον ένατο αιώνα», Βυζαντιακά, τομ.21 (2001), σελ.77-96.
-Ιστορία
της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Α. Α. Βασίλιεφ. Τόμος Β'. Μετάφραση Δημοσθένη
Σαβράμη. Εκδοτικός Οργανισμός Πάπυρος. Αθήνα 1971
-Ιστορία
του Ελληνικού Έθνους. Τόμος Θ', σελ. 42-49. Η Μικρά Ασία από το 1071 ως το
1204. Εκδοτική Αθηνών. Αθήνα 1972, 2000. ISBN
960-213-105-5.
-Ποιοι,
και τι ήταν ακριβώς οι Χάζαροι | Πολιτισμός Πολίτης, www.politismospolitis.
org/archives/11827, Ποιοι, και τι ήταν ακριβώς οι Χάζαροι. 24/2/2010;
-Περιοδικό «ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ», τ. 34, Γιώργος Στάμκος.
-Ιουδαίοι, Ισραηλίτες, Εβραίοι (Σεφαρντί), Χαζάροι (Ασκενάζι), το ...
-Οι 144.000 Εσφραγισμένοι. Ισραηλίτες Χριστιανοί πριν το τέλος τού ...
-Χάζαροι Τούρκοι: Η 13η φυλή του Ισραήλ - Οι περιβόητοι Ασκενάζι ...
-To Σπέρμα τού Όφεως. Δεν λέει "σπέρματα" ως περί πολλών...
-ΝΕΟ ΕΛΛΗΝ: ΤΟ ΕΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙ, neoellhn.blogspot. com/2016/04/blog-post_32.html, 5 Απρ 2016
-Περιοδικό «ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ», τ. 34, Γιώργος Στάμκος.
-Ιουδαίοι, Ισραηλίτες, Εβραίοι (Σεφαρντί), Χαζάροι (Ασκενάζι), το ...
-Οι 144.000 Εσφραγισμένοι. Ισραηλίτες Χριστιανοί πριν το τέλος τού ...
-Χάζαροι Τούρκοι: Η 13η φυλή του Ισραήλ - Οι περιβόητοι Ασκενάζι ...
-To Σπέρμα τού Όφεως. Δεν λέει "σπέρματα" ως περί πολλών...
-ΝΕΟ ΕΛΛΗΝ: ΤΟ ΕΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙ, neoellhn.blogspot. com/2016/04/blog-post_32.html, 5 Απρ 2016
-Απόσπασμα ενός άρθρου
που έγραψε και δημοσίευσε ο Άλλαν Κουκ (Allan Cooke), τον Σεπτέμβριο του 1990].
Πηγή: από το blog ΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ
http://antipliroforisi.blogspot.com/2008/12/blog-post_3174.html
-Haaretz
26.6.2014, Του Ofer Aderet (http://www.haaretz.com/jewish-world/jewish-world-features/17
Ιουλίου 2014).
https://greeksoftheorient.wordpress.com/2017/.../ιουδαίοι-ισραηλίτες-εβραίοι-σεφαρντ...,21 Ιουλ
2017 -Η
αληθινή καταγωγή των Εβραίων και εγχώριος αντισημιτισμός ...,
ellinikahoaxes.gr/2017/03/02/ashkenazi_ancestry/,2 Μαρ 2017
https://www.pentapostagma.gr/2017/.../χάζαροι-τούρκοι-η-13η-φυλή-του-ισραήλ-οι.ht...,13 Οκτ
2017 –
www.oodegr.
com/oode/esxata/and2.htm
4 Οι Οθωμανοί εδέχθησαν
μεγάλο μέρος από τους διωχθέντες Ιουδαίους και τους εγκατέστησαν, κυρίως στην
Θεσσαλονίκη και σε άλλα μέρη της Χερσονήσου του Αίμου (Βαλκανίων) τον 15ο
αιώνα. Οι Οθωμανικές αρχές ακολούθησαν εκείνη την περίοδο, μια ιδιαίτερα
φιλοιουδαϊκή πολιτική και παρώτρυναν την εγκατάσταση τους, αποβλέποντας με
αυτόν τον τρόπο στην τόνωση του εμπορίου, που τόσον καλά ήξεραν οι Ιουδαίοι,
αλλά και για να ελέγχουν και να κατασκοπεύουν την περιοχή, αφού οι Ιουδαίοι, ως
μισούντες σφόδρα τους Χριστιανούς, εχρησιμοποιούντο μαζί με τους Παπικούς Ιησουΐτες, ως ωτακουστές και κατάσκοποι των
λόγων και δραστηριοτήτων, των Ρωμηών/Ορθοδόξων Χριστιανών.
5 M. Molho, Historie des Israelites de Castoria, Θεσσαλονίκη, 1938 σσ. 23-24.
6 David Vaughan Icke (born 29 April 1952)
is an English writer and public speaker. Icke has been known since the 1990s as
a professional conspiracy theorist, calling himself a "full time
investigator into who and what is really controlling the world." He is the
author of over 20 books and numerous DVDs, and has lectured in over 25
countries…
7 Εν ολίγοις, ο David
Icke ισχυρίζεται πως η καταγωγή των Εβραίων είναι από την Χαζαρία που ήταν
αυτοκρατορία που δημιουργήθηκε από ημινομαδικούς τουρκικούς λαούς και
άκμασε μεταξύ του 7ου και 10ου αιώνα μ.Χ.
8
Andrew Neil, "David Icke on 9/11 and lizards in Buckingham
Palace theories",
This Week, BBC (video), 20 May
2016, 00:04:02.
For Saturn and the Moon, David
Icke, Human Race Get Off Your Knees:
The Lion Sleeps No More, Ryde: David Icke Books, 2010, 34ff, and David
Icke, Remember Who You Are: Remember
'Where' You Are and Where You 'Come' From, Ryde: David Icke Books, 2012.
For "five-sense prison,"
David Icke, Alice in Wonderland and
the World Trade Center Disaster, Ryde: Bridge of Love Publications,
2003, 462.
9 Benjamin Freedman στο βιβλίο του ‘Facts Are Facts’ (δηλ. Τα
γεγονότα δεν επιδέχονται αμφισβήτηση), στο κεφάλαιο ‘CHAZARS’ ( ΧΑΖΆΡΟΙ).
10 Nathan Ausubel, in Pictorial
History of the Jewish People (1953)
11 Vasilii V. Grigoriev, in his essay "O
dvoystvennosti verkhovnoy vlasti u khazarov" (1835), reprinted in his 1876
compilation book Rossiya i Aziya
on page 66.
12 The world of the Khazards, edited by Peter B. Golder, Haggai Ben-Shammai
and Andras Rona-Tas.
13 The Qahal (Hebrew: קהל) was a theocratic organizational structure in ancient
Israelite society according to the Hebrew
Bible. In later centuries, Qahal
was the name of the autonomous governments of Ashkenazi
Jews until being abolished in the 1840s. (Encyclopedia of Ukraine, (1989) volume 2, entry for Kahal).
14 Πολλοί
Σεφαρντί Ιουδαίοι προσπάθησαν να ανεύρουν, εντοπίσουν και ταυτίσουν τους
απογόνους των Δέκα Φυλών του Ισραήλ. Ένας από αυτούς ήταν ο Βενιαμίν εκ
Τουδέλης (12ος αιών) που ταξίδεψε και γι’αυτόν τον σκοπόν, από την Ισπανία
μέχρι την Ινδία.
15 Κατά το Γκιούλα Νέμεθ (Ούγγρος γλωσσολόγος και τουρκολόγος, μέλος
της Ουγγρικής Ακαδημίας Επιστημών), μετά το Ζόλταν Γκόμπος, το «Χάζαρ»
προέρχεται από ένα υποθετικό «Κάζαρ» που αντιστοιχεί σε μια Τουρκική ρίζα «καζ»
(«περιπλανώμενοι»), υποθετική παραλλαγή του Κοινού Τουρκικού «κεζ». Με την
έκδοση αποσπασμάτων των επιγραφών Τες και Τέρκινς της αυτοκρατορίας των
Ουϊγουρων (744-840), όπου απαντάται ο τύπος «Κάζαρ΄, αν και παραμένει αβέβαιο
αν αυτός αντιπροσωπεύει προσωπικό ή φυλετικό όνομα, σταδιακά εμφανίσθηκαν άλλες
υποθέσεις. Κατά το Λουί Μπαζέν (Γάλλος ασιατολόγος) προέρχεται από το Τουρκικό
«κας» (τυραννώ, καταπιέζω, τρομοκρατώ), στη βάση της φωνητικής ομοιότητας με το
φυλετικό όνομα των Ουιγούρων, Κάσαρ. Ο Αντρας Ρόνα Τας (Ούγγρος ιστορικός και
γλωσσολόγος) το συνδέει με το «Κέσαρ΄, τη μεταγραφή στα Μέσα Περσικά του
Ρωμαϊκού τίτλου Καίσαρ.
Ο Ν.Μ. Ντάνλοπ
(Βρετανός ασιατολόγος) προσπάθησε να συνδέσει τον Κινεζικό όρο για τους
«Χαζάρους» με ένα από τα φυλετικά ονόματα των Ουιγούρων Τοκούζ Ογκούζ, συγκεκριμένα
το «Γκέζα΄. Υπάρχουν οι αντιρρήσεις ότι το «Γκέζα/Κάζαρ» των Ουιγούρων δεν ήταν
φυλετικό όνομα αλλά μάλλον το επώνυμο του αρχηγού της φυλής Σικάρι των Τοκούζ
Ογκούζ και ότι στα Μέσα Κινέζικα το εθνώνυμο «Χάζαροι΄, πάντα προλεγόμενο με
την λέξη Τουγιουέ, που σημαίνει «Τούρκος» (Tουγιουέ Κεζά μπου:突厥可薩部; Tουγιουέ Χεζά:突厥曷薩), μεταγράφεται με
διαφορετικούς χαρακτήρες από εκείνους που χρησιμοποιούνται για να αποδώσουν το
«κα» στην λέξη των Ουιγούρων «Κάζαρ΄.
Μετά τον προσηλυτισμό
τους έχει αναφερθεί ότι υιοθέτησαν την Εβραϊκή γραφή και είναι πολύ πιθανό ότι,
αν και μιλούσαν μια Τουρκική γλώσσα, οι κυβερνητικοί των Χαζάρων υπό τον
Ιουδαϊσμό αλληλογραφούσαν στα Εβραϊκά.
16 Ο προσηλυτισμός
φαίνεται να είχε συμβεί σε ένα περιβάλλον προστριβών, που απέρρεαν από την
εντατικοποίηση της Βυζαντινής ιεραποστολικής δραστηριότητας από την Κριμαία
μέχρι τον Καύκασο και τις Αραβικές προσπάθειες να αποσπάσουν τον έλεγχο του
δεύτερου, τον 8ον αιώνα. Μια επανάσταση των καταγεγραμμένων ως Καβάρων που καταπνίγηκε, γύρω στα μέσα
του 9ου αιώνα, θεωρείται ότι εν μέρει, επηρεάσθηκε από την άρνησή τους να
δεχθούν τον Ιουδαϊσμό.
17 Gyula is named after the Medieval Hungarian ruler Gyula III. Gyula was also a title among the Hungarian
tribes and still a popular given name for boys. The first recorded
reference to Gyula was in a document dated 1313 which mentions a manastery
called Gyulamonostora (Julamonustra
in Latin). By 1332 the settlement around the monastery was being called Gyula /
Jula. The construction of Gyula Castle began in the 14th century but finished
only in the mid-16th century
18 Ο Άρπαντ
(ουγγρικά: Árpád, 845-907),
ήταν ο επικεφαλής της συνομοσπονδίας των ουγγρικών φυλών περί τον 9ο και 10ο
αιώνα. Μπορεί να ήταν είτε ο ιερός ηγέτης ή κέντε των
Ούγγρων ή ο στρατιωτικός τους ηγέτης γκιούλα, αν και το μεγαλύτερο
μέρος της ζωής του είναι αντικείμενο συζητήσεων και ερευνών από τους
ιστορικούς, διότι διαφορετικές πηγές περιέχουν αντιφατικές πληροφορίες.
Παρ' όλ' αυτά, πολλοί
Ούγγροι αναφέρονται σε αυτόν ως «ιδρυτής
της χώρας μας» και ο πρωταρχικός ρόλος του Άρπαντ στην ουγγρική κυριαρχία
της λεκάνης των Καρπαθίων, έχει τονιστεί από μερικά μεταγενέστερα χρονικά. Η
δυναστεία των Άρπαντ, κυβερνούσε το Βασίλειο της Ουγγαρίας μέχρι το 1301.
19 α. Ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος Ε' (γεν. 718, πέθ. 775) παντρεύτηκε την πριγκίπισσα Σισάκ των Χαζάρων, η οποία βαπτίστηκε Ειρήνη (πέθ. 750). Σε 2ο γάμο,
παντρεύτηκε την Ευδοκία. Από
τον 1ο γάμο απέκτησε δύο γιούς, τον Λέοντα Δ', τον επονομαζόμενο Χάζαρο. Από το 2ο γάμο, απέκτησε
τους Χριστόφορο, Νικηφόρο, ένα ακόμη γιο και μια κόρη
αγνώστων ονομάτων.
β.
Ο Λέων Δ' (γεν. 749, πεθ. 780) παντρεύτηκε την Ειρήνη την Αθηναία (γεν. περί το 755, πεθ. 803). Από το γάμο αυτό
ο Λέων Δ' απέκτησε ένα γιό, τον Κωνσταντίνο ΣΤ'.
γ.
Ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος ΣΤ' (γεν. 771, πεθ. 820/829) παντρεύτηκε (788) σε
1ο γάμο τη Μαρία από την Παφλαγονία, την οποία χώρισε το 795 για να παντρευτεί την
Θεοδότη. Από τον 1ο γάμο του
απέκτησε δύο κόρες, την Ευφροσύνη
και μια αγνώστου ονόματος. Από το 2ο γάμο του απέκτησε τον Λέοντα (γεννήθηκε 796, πέθανε το 797).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου