Η
ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ
ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΜΕΡΟΣ 3Ο
4. Συμβολισμός των Παραλλήλων
Γραμμών της Ελληνικής Σημαίας.
Η διάταξη των χρωμάτων της Εθνικής
Σημαίας, δια του τρόπου σχηματίζοντος σύνολον παραλλήλων λευκών και κυανών
γραμμών, αποτελεί συμβολική εικόνα:
· Αναφερομένη στην αρχαία προϊστορία
και ιστορία μας.
· Υπαινισσομένη τις ιερές αρχές που
προέκυψαν εκ των περί Θεού, Πατρίδος και Ελευθερίας ιδεών.
Για τον συμβολισμό των παραλλήλων γραμμών
δεν υπάρχουν επίσημες έγγραφες μαρτυρίες αλλά διάφορες εκδοχές και ερμηνείες
τις οποίες και θα αναφέρουμε. Παραλλήλως θα παρουσιάσουμε τον πιθανώτερο
συμβολισμό, κατά την κρίση μας, των παραλλήλων γραμμών της Ελληνικής Σημαίας
βασιζόμενοι:
· Σε μία πρωτότυπη όσο και σπάνια
μελέτη που εκπονήθηκε το 1903 από τον υπολοχαγό του 10ου Συντάγματος
Πεζικού, Βασίλειο Τζούρα.
· Στην σημειολογία των αριθμών που
περιλαμβάνεται στην Αγία Γραφή.
· Στην θρησκευτική σημασία των αριθμών
που απέδιδαν οι αρχαίοι Έλληνες.
Οι τέσσαρες Λευκές οριζόντιες
λωρίδες
Το 4 είναι ο αριθμός της πληρότητος
και σταθερότητος της ύλης, ο αριθμός του κόσμου και ειδικότερα της πόλεως. Υπό αυτήν την
έννοια συμβολίζεται η πληρότητα και η οργανωτική επάρκεια μιας πολιτείας,
ενός κράτους.
Την 4η ημέρα ετελείωσε η δημιουργία του
κόσμου, την δε 5η και 6η εδημιουργήθησαν τα ζώντα
πλάσματα επί της γης, μεταξύ των οποίων και ο άνθρωπος.
Τα στοιχεία της ύλης είναι τέσσερα : ΠΥΡ-ΓΗ-ΑΗΡ-ΥΔΩΡ.
Τέσσερα είναι τα σημεία του Ορίζοντος: Ανατολή – Δύση
– Βορράς – Νότος.
Τέσσαρες είναι οι εποχές του έτους:Άνοιξη – Καλοκαίρι
– Φθινόπωρο – Χειμώνας.
Τα 4 Ευαγγέλια αναφέρονται στην ζωή του Χριστού επί
της γης.
Οι γενεές των υιών του Νώε συνίστανται από τετραπλή
περιγραφή κάθε ανθρώπινου είδους: ΓΗ-ΓΛΩΣΣΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ/ΦΥΛΗ-ΕΘΝΟΣ.
«Αύται αι γενέσεις των υιών Νώε Σημ, Χαμ και Ιάφεθ ...
Από αυτούς προήλθαν οι λαοί που διεσπάρησαν σε διάφορα ειδωλολατρικά νησιά εις
την γη
αυτών, κατά τας γλώσσας
αυτών, τας φυλάς και τα ΄Εθνη των... 1».
·«Εν τω κύκλω
του Θρόνου τέσσαρα ζώα, γέμονται οφθαλμών2».
·Ο 4ος
στίχος της Κυριακής Προσευχής αναφέρεται στην γη («... Γεννηθείτω το θέλημά
σου, ως εν ουρανώ και επί της γης»).
·Τετράπολις :
Συγκρότημα από 4 πόλεις στην Αττική (Οινόη, Μαραθών, Προβάλινθος, Τρικόρυθος).
·Τετραρχία :
Η Θεσσαλία την οποία αποτελούσαν οι Επαρχίες: Θεσσαλιώτις, Φθιώτις,
Πελασγιώτις, Εστιαιώτις.
·Τετρακτύς :
Το άθροισμα των 4 πρώτων αριθμών, ήτοι
10, κατά τους Πυθαγορείους ήταν η ρίζα ή πηγή κάθε δημιουργίας.
·Οι
τετρακόσιοι: Ολιγαρχία 400 ανδρών κατασταθείσα το 411 π.Χ.
·
Άμφια του
Ιερέως.
«Θα κατασκευάσεις επίσης το λογείον (το
πρόσθιον μέρος της Σκηνής) των κρίσεων ... θα το κάμης όμοιον από
απόψεως υλικού και μορφής με την επωμίδα, δηλ. από χρυσή κλωστήν και από λινόν ύφασμα χρώματος κυανού,
βαθέος ερυθρού και κοκκίνου στριμμένον και από λευκόν λινόν επίσης στριμμένον.
Θα είναι τετράγωνον,
διπλωμένον εις δύο ...3».
·Τέσσαρες (4) άγκυρες ερρίφθησαν για την σταθεροποίηση
του πλοίου που μετέφερεν τον Παύλον εις την Ρώμην4.
·Τέσσαρες οι
άγγελοι της Αποκαλύψεως στις τέσσαρες γωνίες της γης κρατούντες/συγκρατούντες
τους τέσσαρες ανέμους της γης (οικουμένης).
«Μετά απ΄ αυτό είδα 4 αγγέλους να στέκονται στις 4
γωνίες της γης, να συγκρατούν τους 4 ανέμους της γης...5».
Επομένως, οι 4 λευκές οριζόντιες λωρίδες
συμβολίζουν, μια χώρα με αυτάρκεια-επάρκεια υλικών αγαθών, συγκροτημένη σε ένα
σταθερό έθνος-κράτος, με συγκεκριμένη αποστολή επί της γης, οικουμενικού
χαρακτήρος.
Οι πέντε
κυανές οριζόντιες Λωρίδες.
Το 5 είναι ο αριθμός της χάριτος του Θεού. Χάρις
σημαίνει εύνοια, δωρεά του Θεού.
Το Θεϊκόν έλαιον προς αγίαν χρήσιν και καθαγιασμόν
απετελείτο από 4 αρωματικά είδη (σμύρνα-κινάμωμο/κανέλλα-ευώδη κάλαμο-κασσίαν)
και ελαιόλαδον6.
Τέσσερα ήσαν και τα δώρα που προσφέρονταν στο Μαντείο
των Βραγχιδών προς τιμή του Απόλλωνα (μύρο-κασία-κινάμωμο και λιβάνι). ΄Ελλειπε το πέμπτο το ελαιόλαδο της ήμερης
ελαίας γιατί οι πρόγονοί μας δεν είχαν ακόμη κοινωνήσει με την αλήθειαν, την ήμερη ελαία, όντες
ειδωλολάτρες.
Για τον λόγο αυτό, αναζητώντας την αλήθεια προσέδιδον
τιμάς στους ανθρώπους, δια στεφάνου από άγρια ελαία και όχι από ήμερη ελαία, η
οποία κατά ανεξήγητο τρόπο εθεωρείτο θεϊκό δένδρο. Μάλιστα η κοπή κλάδων από την ήμερη ελαία
απηγορεύετο αυστηρώς και στους παραβάτες επεβάλλετο η ποινή του θανάτου.
·Πεντάπολις (Δωρική – Ροδία/Λίνδου, Ιαλυσού, Καμείρου, Κω, Κνίδου–
Σοδομιτική
– Φιλισταίων
– Θρακική
– Κυρηναϊκή).
·Βουλή των Πεντακοσίων (50
εξ εκάστης Φυλής) στις Αθήνες.
·Πεντηκοστή.
·Πέντε άρτοι και δύο ιχθύες « ... ήσαν γαρ
ωσεί πεντάκις
χιλίοις7».
·Πεντάτευχος = Το σύνολον των πέντε πρώτων βιβλίων
της Παλαιάς Διαθήκης του παλαιού λαού Ισραήλ, του πιστεύντος και λατρεύοντος
τον Ιαχβέ-Ιησούν
Χριστόν.
·Παραβολή των
ταλάντων (δωρεών του θεού). Με πέντε τάλαντα ειργάσθη ο δούλος και απέκτησε άλλα πέντε8.
·Στους
Ολυμπιακούς αγώνες των Ελλήνων είχε καθιερωθεί το πένταθλον (Άλμα – Δισκοβολία –
Ακοντισμός –δρόμος – πάλη). Εισήχθη στους Ολυμπιακούς το 708 π.Χ. Από το 1928
παρεχώρησε την θέση του στο 10θλον.
·Για το
καταπέτασμα της Σκηνής του Μαρτυρίου (Διαχωρισμός των Αγίων από τα ΄Αγια των
Αγίων) κατασκευάστηκαν 5 στύλοι και 5 βάσεις9.
Συνεπώς, οι πέντε (5) κυανές οριζόντιες
λωρίδες συμβολίζουν:
·Την αέναον βοήθειαν/προστασίαν
που παρέχει ο Θεός στο Ελληνικόν Έθνος.
·Την δωρεά-ευλογία των
Ελλήνων από τον Θεόν. Μία Ευλογία που εδόθη:
oΣτους δυστυχισμένους, εξαθλιωμένους,
και υποφέροντας Έλληνες σε χρόνους βασάνων, δοκιμασιών και δουλείας (έλεος,
συμπόνια).
oΣτους αποφασισμένους και σταθερούς
στην πίστη Έλληνες σε όλες τις δοκιμασίες τους (καρτερία, υπομονή).
oΣτους αναξίους αλλά μετανοούντες
Έλληνες (ΘΕΙΑ ΧΑΡΙΣ).
Οι
εννέα κυανόλευκες ταινίες.
Το εννέα (9) είναι ο αριθμός πέρατος της κρίσεως, των δοκιμασιών προς τους ανθρώπους και της Οργής του
Κυρίου10.
«και επάξω ρομφαίαν επί την γην,
επί τα όρη, επί τον σίτον,
επί τον οίνον, επί το έλαιον, επί όσα
εκφέρει η γη, επί τους ανθρώπους, επί
τα κτήνη και επί πάντας τους πόνους των χειρών αυτών...».
«Εγένετο δε Άβραμ ετών εννενήκοντα και ώφθη Κύριος τω Άβραμ»11.
« Κατά την πέμπτην ημέρα θα προσφέρετε εννέα μόσχους…»12.
Η
αριθμομετρία σημαντικών βιβλικών λέξεων που προσδιορίζουν κρίση, πίστη και
απόδοση δικαιοσύνης(οργή) του Κυρίου έχει παράγωγον τον αριθμό εννέα(9).
ΚΡΙΣΙΣ: 540(9.60)
ΑΜΗΝ
: [99(9.11)-Αμήν=Είθε, μακάρι, πίστις,
πιστότης (αφηγήσεως), γένοιτο!].
Το εννέα είναι ένας από τους αριθμούς του
Κριτού/Κυρίου, «τάδε λέγει ὁ
ἀμήν»13.
ΒΗΘΛΕΕΜ :[99(9.11)-Με την γέννηση του Κυρίου «τελειώνουν» τα βάσανα, της
ανθρωπότητος, λόγω του προπατορικού αμαρτήματος].
Ο αριθμός 9 στους αρχαίους είχε και θρησκευτική
σημασία14.
Εννεάδες : Κύκλος θεοτήτων.
Εννεάκρουνον : Κρήνη των Αθηνών, πρώην Καλιρρόη καλουμένη.
Εννέα Οδοί : Θρακικός τόπος περί την Αμφίπολιν.
Εννεάχορδον : Αρχαίον μουσικόν όργανον ομοιάζον με την
λύραν.
Εννεασύλλαβος στίχος.
Οι Μούσες ήσαν θεότητες της αρχαίας Ελληνικής
Μυθολογίας, προσωποποιήσεις διαφόρων κλάδων πνευματικής παραγωγής και καλλιτεχνικής
δεξιότητος εθεωρούντο θεραπενίδες της σοφίας του Θεού. Κατά την επικρατεστέραν
αρίθμηση ήσαν εννέα (9), ήτοι:
Κλειώ (προστάτις της Ιστορίας).
Ευτέρπη (της λυρικής ποιήσεως).
Θάλεια (της κωμωδίας και της Βουκολικής ποιήσεως).
Μελπομένη (της Τραγωδίας).
Τερψιχόρη (του χορού και της χορικής ποιήσεως).
Ερατώ (της Ερωτικής ποιήσεως).
Πολύμνια (της Θρησκευτικής ποιήσεως).
Ουρανία (της αστρονομίας).
Καλλιόπη (της επικής ποιήσεως).
Σε 9 μήνες τελειούται η κυοφορία και γεννώνται τα
παιδιά.
*
Συνεπώς οι εννέα κυανόλευκες λωρίδες
συμβολίζουν:
-Τις εννέα(9) Μούσες της αρχαιότητος,τις θεραπαινίδες
του Θεού.
Κατά μια εκδοχή, αποφασίσθηκαν κατ΄ απομίμηση του
Θυρεού του ΄Ελληνος Αυτοκράτορος Νικηρόφου Φωκά και της σημαίας των Καλλέργηδων, μεγάλης οικογενείας της
Κρήτης που συγγένευε με το γένος των Φωκάδων και είχε πλούσια επαναστατική
δράση.
-Το πέρας οποιασδήποτε δοκιμασίας, κρίσεως,
περιπετείας του Ελληνικού Έθνους.
-Την Πνευματικήν ανωτερότητα των Ελλήνων, τα
πνευματικά χαρίσματα που εδόθησαν από τον Θεό στους Έλληνες, την θύραθεν σοφία
αυτών, με την μορφήν της Ελληνικής σοφίας, φωτοδότειρας του κόσμου και μητρός
πασών των επιστημών.
-Την ατομικήν και εθνικήν Ελευθερίαν (από τα εννέα
γράμματα τη λέξεως Ε-Λ-Ε-Υ-Θ-Ε-Ρ-Ι-Α).
-Την πίστη του ευλογημένου από τον Θεόν έθνους (του
Νέου Ισραήλ της Χάριτος) για αίσιον
πέρας κάθε εθνικοαπελευθερωτικού αγώνος (αποκατάσταση της απολεσθείσης
ελευθερίας του).
-Το πέρας των βασάνων και δοκιμασιών των Ελλήνων (από τις εννέα συλλαβές της φράσεως
«ελευθερία ή θάνατος») που προέρχονται από την αμετανοησία και αποστασία των
Ελλήνων απέναντι στον Δημιουργόν τους.
Συνεχίζεται
1 ΓΕΝ: 10/5, 20, 31.
2 ΑΠΟΚ:4/6.
3 ΕΞ: 28/15-16. Μετάφραση υπό Ιωάννου Κολιτσάρα,
εγκεκριμένη υπό της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας, δια του
υπ’αρ.2340/1485/24-91928 εγγράφου.
4 ΠΡΑΞΕΙΣ:27/27.
5 ΑΠΟΚ: 7/1.
6 ΕΞΟΔΟΣ: 30/23-30.
7 ΛΟΥΚ: 9/13.
8
ΜΑΤΘΑΙΟΣ: 25/15-16.
9
ΕΞΟΔΟΣ: 26/37.
10 ΑΓΓΑΙΟΣ: 1/11.
11 ΓΕΝΕΣΗ,17/1.
12 ΑΡΙΘΜΟΙ, 29/26.
13 ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:3/14.
14 Ησιόδου Θεογονία, 801 –
ΙΛ : Β/96, Ζ/174 – ΟΔΥΣΣ :Λ/577,Η/253, Γ/7 κ.λ.π. υπάρχουν περισσότερες
λεπτομέρειες.-Εννέα:
Ο αριθμός εννέα παρ’ Ομήρω ήτο λίαν προσφιλής, έχων ιερόν τι, επειδή είναι τριπλή
τριάς (ΟΜΗΡΟΥ ΙΛΙΑΔΟΣ Β΄, Εκδ. ΠΑΠΥΡΟΣ, παρατήρηση 96,σ.83).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου