Δευτέρα 27 Μαΐου 2024

 
OI ΤΕΛΕΥΤΑΙEΣ ΙΑΧΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ- «ΔΕΣΜΩΤΕΣ» ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΚΦΥΛΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ.

[OUR LAST RALLYING CRIES TO AWAKE THE FREE-PRISONERS OF THE SYSTEM AND AGAINST THOSE OF CAINITE BIOLOGICAL RACE, ENEMIES OF THE HUMANITY].

ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΕΣ ΚΑΡΤΕΡΙΚΩΣ AΦΥΠΝΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ.

(WAITING PATIENTLY THE CONSCIENCES’ AWAKENING)

Μέρος 22ον

ΣΤ΄ IΣΤΟΡΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ [ΑΠΟ ΑΛΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ (1453) ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (1821)]

3. ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ(17ος-18ος αι.)

α. Ύστερα από το ΟΡΙΣΤΙΚΟ σχίσμα τού 1054 και την Προτεσταντική Μεταρρύθμιση (16ος αιώνας), το τρίτο μεγάλο γεγονός που ευθύνεται για την δημιουργία της σύγχρονης μετά Χριστόν-αντιχριστιανικής εποχής, είναι ο λεγόμενος Διαφωτισμός.

Κατά τον 17ον και 18ον αιώνα, ορισμένοι Άγγλοι και Γάλλοι φιλόσοφοι [προτεστάντες (κυρίως) και παπικοί], άρχισαν να απομυθοποιούν κάθε πτυχή περί θρησκείας, με ιδιαίτερη εμονή στον Χριστιανισμόν, ακόμη και την ιδέα ότι υπάρχει το υπερφυσικόν, και να αντικαθιστούν τέτοιου είδους θρησκευτικές έννοιες με ό,τι αυτοί ονόμαζαν «λόγο» (αιτία). Έτσι θεοποίησαν την ανθρώπινη λογική, τον Ορθολογισμό.

Μέσα σ’αυτό το εκρηκτικό περιβάλλον της αμφισβητούμενης και αποσταθεροποιημένης βεβαιότητας για την ιστορική Χριστιανική Πίστη, τού φραγκοπαπικού σχολαστικισμού, των νέων προτεσταντικών εθελοθρησκευτικών δογμάτων και τού άκαμπτου ορθολογιστικού Καλβινικού ντετερμινισμού,1 γεννήθηκε ο «Διαφωτισμός»!!!

Εκείνο που έκαναν οι «φιλόσοφοι» τού Διαφωτισμού ήταν, να εκκοσμικεύσουν την προτεσταντική μεταρρύθμιση και να την συμπληρώσουν με τον ίδιον περίπου τρόπον, με τον οποίον ο Δαρβίνος αργότερα εκκοσμίκευσε την θεολογική έννοια της επιλογής και την ονόμασε «φυσική επιλογή». Κάτι παρόμοιο έκανε και ο Μαρξ που εκκοσμίκευσε την Καλβινιστική ιδέα τού απόλυτου προορισμού και την ονόμασε «ντετερμινισμό της ιστορίας».

β. Βασικές Διακηρύξεις του «Διαφωτισμού» κατά την Συστημική άποψη.

Η σκέψη και η αμφισβήτηση είναι αρετές.

Ανεξιθρησκεία.

Παιδεία σημαίνει επιστροφή προς την γνώση/μάθηση. Ο άνθρωπος ήταν ανώριμος γιατί ήταν αμόρφωτος.

Οι αριστοκράτες και οι βασιλείς παύουν να μονοπωλούν την κοινωνική, πολιτική και καλλιτεχνική ζωή.

Το «καλό» και το «λογικό» είναι ισάξια(!!!)

Ελευθερία αντί απολυταρχίας, ισότητα αντί ταξικών διαφορών, επιστήμη αντί δεισιδαιμονιών και προκαταλήψεων, ανεξιθρησκεία αντί δογματισμού.

Η ελευθερία και η αυτονομία ισχύουν και για την λογοτεχνία (παύει πλέον να εξυπηρετεί συμφέροντα αριστοκρατών και βασιλέων).

Η σοφία και η ευφυΐα του ανθρώπου είναι αρετές.2

Η δημοκρατία είναι το ιδανικό πολίτευμα, το «ελιξήριον» του πολιτικού βίου..

Όλοι οι άνθρωποι γεννήθηκαν και παραμένουν ίσοι και ελεύθεροι.

Αρχικόν Σχόλιον:

Απατήλια λόγια, παραπλανητικές και ελκυστικές θεωρίες, αντιεπιστημονικές, ανέφικτες, λαϊκίστικες, μηδέποτε εφαρμοσθείσες μέχρι τις ημέρες μας και αποδεδειγμένως ανεφάρμοστες, που εστόχευαν/ στοχεύουν στην παγίδευση του ανθρώπου, την αυτοθεοποίησή του και στην πραγματικότητα την απομάκρυνσή του από την μελέτη της Αγίας Γραφής και την απόρριψη της διδασκαλίας του Ιησού Χριστού (Αληθή/Ορθόδοξο Χριστιανισμό).

γ. Η ταυτότητα των εμπνευστών και οι χώροι «ζυμώσεως» του Διαφωτισμού.

1/. Όποιος νομίζει ότι ο «Διαφωτισμός» υπήρξε πνευματικό γέννημα και θρέμμα, ενός Βολταίρου, ενός Μοντεσκιέ, ενός Ζαν Ζακ Ρουσσώ, ενός Ντιντερό, κι’ άλλων «Εγκυκλοπαιδιστών», όπως προπαγανδίζουν οι εγκάθετοι συστημικοί και περιγράφουν στα εκπαιδευτικά τους εγχειρίδια, βρίσκεται σε μεγάλη και ανεπίτρεπτη πλάνη!!!

Ο Διαφωτισμός ήταν το τερατώδες πολιτικο - φιλοσοφικόν γέννημα, Ιουδαιοταλμουδικής εμπνεύσεως, το οποίον «εζυμώθη» και ανετράφη, μέσα από τις αέναες συζητήσεις, τα «συμπλέγματα»  κάθε σεξουαλικής ανωμαλίας και τις «σοδομικές περιπτύξεις», που ελάμβαναν χώρα στα σαλόνια-πορνεία του Παρισίου.

Σ’ εκείνα τα πολυτελή πορνεία, υπήρχαν «κόκκινα δωμάτια» στα οποία εξυπηρετούντο οι  σεξουαλικές επιθυμίες και διαστροφές των τροφίμων και επισκεπτών, αλλά και «ιδιαίτερες αίθουσες» (συνήθως υπόγειες), στις οποίες συνεδρίαζαν αποκρύφως οι εωσφοριστές συνωμότες, σχεδιάζοντες τις μελλοντικές δράσεις τους τόσον για την «αποκαθήλωση» της Γαλλικής Μοναρχίας, όσον για το…. μέλλον όλης της ανθρωπότητος!!!

Το έργο που οι εγκάθετοι του Συστήματος ονόμασαν κατ’ευφημισμόν ως «Διαφωτισμόν», χρηματοδοτήθηκε εμπνεύστηκε, σεναριογράφτηκε, σκηνοθετήθηκε, διαφημίστηκε και παρουσιάστηκε, με τους κατάλληλους ηθοποιούς, από τον 18ον αιώνα, στο ευρύ χριστιανικό κοινό του Δυτικού κόσμου.

Σημειώνεται ότι είχαν γίνει αρκετές πρόβες σ’ εκείνα τα σαλόνια-πορνεία, των μυρωδάτων, λουσάτων και χλιδάτων πορνών πολυτελείας, καθ’ όσον εκείνη την εποχή, σ’ αυτά συγκεντρώνονταν κάθε βράδυ η «ελίτ» της πολιτικής, οικονομικής και πνευματικής ζωής της Γαλλίας αλλά και προσκεκλημένοι, συνήθως Άγγλοι και Γερμανοί-Φράγκοι, αντιχριστιανοί ομοϊδεάτες τους...

2/. Δια του λόγου το αληθές παρουσιάζουμε κατωτέρω τις πιο διάσημες ιδιοκτήτριες εκείνων  των σαλονιών-πορνείων, κάποιες ιουδαϊκής καταγωγής, την χρηματοδότηση των οποίων είχαν αναλάβει εργολαβικώς, οι Ιουδαίοι τραπεζίτες, όπου εσύχναζαν οι αυτοαποκαλούμενοι «Γάλλοι φιλόσοφοι και άνθρωποι των γραμμάτων», καθώς και «διάσημοι» κατά το Σύστημα, ξένοι προσκεκλημένοι:

.Μαρκησία ντε Ντεφάν (1697-1780)

Στο σαλόνι της σύχναζαν υψηλοί ευγενείς, και καρδινάλιοι και φυσικά ο Βολταίρος…. Ο Μοντεσκιέ θαμώνας προ πάντων του σαλονιού της Μαντάν Ντε Τανσέν, συχνάζει και στο δικό της σαλόνι (Παναγιώτης Κανελλόπουλος, ιστορία του Ευρωπαϊκού πνεύματος, VI/353)…O Nτ’ Αλαμπέρ έμπασε τον Ντιντερό  στα σαλόνια της μαντάμ Ντεφάν  και της Μαντά Ζοφρέν. (VI/308)

.Μαντάμ Ντε Τανσέν (1685-1749)

Στο σαλόνι της σύχναζαν ο Φοντενέλ, ο Μοντεσκιέ, ο Μιραμπώ, ο φιλόσοφος Ελβέτιος και πολλοί άλλοι διάσημοι άνδρες…» (ο.α, VI/309).

.Μαρκησία ντυ Σατελέ (1706-1749).

Την ερωτεύθηκε ο Βολταίρος, αλλά το 1748 την έπιασε επ’ αυτοφώρω στην αγκαλιά του ποιητή και φιλοσόφου Jean Francois marquis de saint Lambert..» (ο.α. V/22).

.Μαρκησία ντε Λαμπέρ (1647-1733).

Όπως σημειώνει  στο ημερολόγιό του, ο μαρκήσιος ντ’ Αρζανσόν, που χρημάτισε υπουργός εξωτερικών  «…αυτή έφτιαξε τους μισούς από τους σημερινούς ακαδημαϊκούς μας…» (V/82). Στο σαλόνι της σύχναζε και ο Μοντεσκιέ (ο.α. V/53).    

.Μαντάμ Ζοφρέν (1699-1777).

Το σαλόνι της επεσκέπτοντο οι Γίββων, Αββάς Γκαλιάνι, υψηλοί ευγενείς και ηγεμόνες, ο Ντ’ Αλαμπέρ και ο Ντιντερό. (ο.α. VI/357-358).

.Κόμμησσα Ντ’ Εγκμόν (1740- 1773).

Ήταν κόρη του παλιού φίλου του Βολταίρου, στρατάρχη ντε Ρισελιέ. Στο σαλόνι αυτής της ωραιοτάτης γυναίκαςδιάβαζε ο Rουσσώ τις «εξομολογήσεις του» (ο.α. VI/300).

.Μαντάμ Ντ’ Επιναί (1726-1783).

Συζούσε με τον βαρώνο Grim, με τον οποίον απέκτησε ένα νόθο τέκνο…(VI/212,343). Θαμώνες του σαλονιού της υπήρξαν οι  Ρουσσώ και Ντιντερό. (ο.α. VI/343).

.Μαντεμουαζέλ Ντε Λεσπινάς (1732-1776).

Στο σαλόνι της εσύχναζαν εκτός από τον Ντ’ Αλαμπέρ, τον Τυργκό και Μαρμοντέλ, και ο Αββάς ντε Κοντιγιάκ, ο αδελφός του Αββάς ντε Μπαμπλύ, καθώς και ο Κοντορσέ…(ο.α. VI/355).

.Μαρκησία Ντε Πομπαντούρ (1721-1764).

Ο Βολταίρος ήταν φίλος της μητέρας της και είχε συμβάλει μαζί με τον φίλο του στρατάρχη δούκα ντε Ρισελιέ, στο να γίνει η μεγάλη ευνοουμένη του Λουδοβίκου ΙΕ΄.

.Madame Dupin (1706-1799). Louise-Marie-Madeleine Guillaume de Fontaine (after marriage known as Madame Dupin).

Famous for her intellect and beauty, the aristocratic yet much-beloved Madame Dupin ran a prestigious Parisian salon attended by the great luminaries of French society, which included some of the best known writers, poets, and philosophers of the Renaissance, including the young Rousseau, whom she hired as her personal secretary but who later became her close friend, adviser, and protégé. Rousseau, who was also hired by Dupin to tutor her son, Jacques-Armand, wrote Emile (1762), one of his most famous – and, as we will see below, one of his most pro-Jewish – works for the boy.

Voltaire nicknamed her, the goddess of beauty and music;

Her seductive power attracts all the sympathies, including men of letters, philosophers and scholars. In this circle and the dinners that she hosted, Madame Dupin had animated conversations, led the debates and proposed discussions. In the Hôtel Lambert, Chenonceau or in the Hôtel de Vins, she held a literary and scientific salon: among her guests are notably Voltaire, the Abbot of Saint-Pierre, Fontenelle, Marivaux,  Montesquieu, Buffon, Marmontel, Mably, Condillac, Grimm, Bernis and Rousseau; in addition, she received a great members of the French nobility, like the Princess of Rohan, the Countess of Forcalquier, the Duchess of Lévis-Mirepoix, the Baroness Hervey and the Princess of Monaco.

δ. Θέσεις και απόψεις των κυριώτερων από τους «Διαφωτιστές».

Μέσα από τέτοια άγνωστα στους πολλούς, ΟΖΟΝΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ ερωτικών δεσμών και επιδόσεων, ανομολόγητων διαστροφών και παθών, αφανών κοινωνικο-πολιτικών διασυνδέσεων κι’αλληλεξαρτήσεων, καθώς και μυστικών συμφεροντολογικών αλληλοεξυπηρετήσεων, προβλήθηκαν, διακρίθηκαν και κέρδισαν την υστεροφημίαν όλα τα «μεγάλα πνεύματα» κι’οι αντίχριστες, αντιχριστιανικές κι’ αλλοπρόσαλλες ιδέες τους, που πέρασαν στην ιστορία ως «Διαφωτισμός».3

Παραθέτομεν μερικές από τις θέσεις των πρωταγωνιστών του λεγομένου Διαφωτισμού:

1/. Βολταίρος (1694-1778)

«Βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση ν’ αποδείξω ότι ο Ιησούς δεν ήτο ο Χριστός..» («Ο Άλλος Ιησούς», του Alfred Lapple, μετάφραση Ευαγγέλου Γεωργούλα, 1999, σ.277).

«…Ο Ιησούς ήταν ένας «Επαρχιώτης Σωκράτης»… και Κομφούκιος ως διδάσκαλος της ηθικής ήταν πολύ ανώτερος του Ιησού…» Οuvres Completes de Voltaire VII, Παρίσι 1879, 129, κεφ. Dieu et Les Hommes= Ο Θεός κιάνθρωποι, σ. 277),

2/. Ζαν Ζακ Ρουσσώ (1712-1778)

Το 1756 εγκαταστάθηκε στο Ερμιτάζ, στην αγροικία της μαντάμ ντ’ Επιναί, με σκοπό να αφιερωθεί στο… γράψιμο. Το 1757 ψυχράνθηκε μαζί της και πήγε να μείνει με ένα φίλο κοντά στο Παρίσι. Η επόμενη πενταετία του ήταν η πιο δημιουργική της ζωής του, με αποκορύφωμα τα δύο πιο γνωστά και σημαντικά του έργα που δημοσιεύτηκαν τον ίδιο χρόνο, το 1762. Πρόκειται για το «Αιμίλιος ή περί εκπαιδεύσεως» και το «Περί του κοινωνικού συμβολαίου», με προφανή προτροπή των Ταλμουδιστών Ιουδαίων. Και τα δύο προκάλεσαν μεγάλες αντιδράσεις.

Το πρώτο αφορίστηκε από τον αρχιεπίσκοπο καθώς διατύπωνε την άποψη πως ο άνθρωπος δεν χρειάζεται διαμεσολαβητές στην σχέση του με το Θείο, το δεύτερο ρίχτηκε στην πυρά καθώς έγραψε για ισότητα και ισονομία, και για τα δυο καταδικάστηκε από δικαστήριο του Παρισιού και αναγκάστηκε να περάσει τα επόμενα χρόνια διωκόμενος και κρυμμένος με ψεύτικα ονόματα σε μικρές επαρχιακές πόλεις και σε εξοχικές κατοικίες.

Ο Ρουσσώ εχειραγωγείτο από τους Ταλμουδιστές Ιουδαίους και ουδέποτε δέχθηκε την Θεανθρώπινη φύση του Ιησού, ούτε τα θαύματα και την Ανάστασή του.

The political ideas of Jean Jacques Rousseau have contributed in large measure to the emancipation of the Jews, at first in France and later in other Western European countries. His educational theories had a direct effect on the Haskalah movement which developed in Jewish circles during the following century.

Rousseau not only demanded equal civic rights for the Jews. he also, uniquely among French writers of the Enlightenment, expressed the hope that they would be restored to a country of their own: "I do not think I have ever heard the arguments of the Jews as to why they should not have a free state, schools, and universities where they can speak and argue without danger. Then alone can we know what they have to say" [Emile, Book 4, tr. B. Foxely (1911; repr. 1966), 268].

In a page unpublished in his lifetime, Rousseau expressed his admiration for the national qualities of the "eternal people":

"The Jews present us with an outstanding spectacle: the laws of Numa, Lycurgus, and Solon are dead; the far more ancient ones of Moses are still alive. Athens, Sparta, and Rome have perished and all their people have vanished from the earth; though destroyed, Zion has not lost her children. They mingle with all nations but are never lost among them; they no longer have leaders, yet they are still a nation; they no longer have a country and yet they are still citizens…"

Το 1765 μετέβη στην Αγγλία προσκεκλημένος του φιλόσοφου Ντέιβιντ Χιουμ, αλλά σύντομα ήρθε σε διένεξη μαζί του και επέστρεψε στην Ελβετία, να ζήσει σαν περιπλανώμενος και κατατρεγμένος. Ανάμεσα στα άλλα γραπτά αυτής της περιόδου, ξεχωρίσει το «Εξομολογήσεις» μια σειρά από διαλόγους με τον εαυτό του.

«Οι ατυχίες όμως ηύξανον παραλλήλως με την φήμην του, και τα υπόλοιπα  έτη της ζωής του υπήρξαν πραγματική τραγωδία, με επιστέγασμα τις παραισθήσεις του και κατά περιόδους παραφροσύνην του».

Το 1778 αποσύρθηκε στο κτήμα ενός θαυμαστή του μαρκήσιου, πέθανε εκεί, αιφνίδια, στις 2 Ιουλίου του 1778.

3/. Μοντεσκιέ (1689-1755).

Ο αντίχριστος Μοντεσκιέ, θαμώνας διαφόρων σαλονιών-πορνείων, κυρίως όμως του σαλονιού της Μαντάν Ντε Τανσέν, και της Madame Dupin, στο έργο του «Σκέψεις επί των αιτίων του μεγαλείου και της παρακμής των Ρωμαίων», διετύπωσε την άποψη για το «Βυζάντιο» : «η ιστορία της ελληνικής αυτοκρατορίας δεν είναι τίποτε άλλο από μία υφή επαναστάσεων, ανταρσιών και απιστιών» και καταλήγει πως «προτιμά την δημοκρατία από την δυτικήν Αυτοκρατορίαν και την Δυτικήν Αυτοκρατορίαν από την Ανατολικήν».4

«…Ο Μοντεσκιέ στην θέση των θεολογικών κριτηρίων εισήγαγε τον «φυσικό νόμο»….αναζητούσε στην ιστορία όχι την βούληση του Θεού….αλλά αίτια που μόνον ο απροκατάληπτος νους μπορεί να συλλάβει…» (Παν. Κανελλόπουλος, ιστορία του Ευρωπαϊκού πνεύματος V/57, 63,85). 

4/. Ντιντερό (1713-1784).

Γιος ενός σιδερά από την πόλη Λάγκρ (Langres), διδάχθηκε από Ιησουΐτες κληρικούς και σπούδασε στην Σορβόνη, από όπου αποφοίτησε το 1732 ως νομικός. Αναδείχθηκε σε επιφανή φιλόλογο, φιλόσοφο και συγγραφέα ενώ ήταν εμπνευστής και ηγέτης της προσπάθειας για συγγραφή της «Εγκυκλοπαίδειας» από το 1746 μέχρι το 1780. Σε όλα τα έργα του διέδιδε το πνεύμα του «διαφωτισμού», ήταν άθεος και υλιστής, κατεφέρετο κατά του Χριστιανισμού που τον χαρακτήριζε ως δεισιδαιμονία και θρησκοληψία.

«Ο Ντιντερό ήταν ο άνθρωπος που δίχως αυτόν, δεν θα ολοκληρωνόταν το μέγα μνημείον…η Εγκυκλοπαίδεια….Πριν εκδοθεί το πρώτο του μυθιστόρημα …έγραψε εγκαταλείποντας πέρα για πέρα τον Χριστιανισμό, ένα δοκίμιον για την  επάρκεια της φυσικής θρησκείας…Η φύση για τον Ντιντερό είχε αδειάσει από τον Θεό. Η θέση του θεού (στην εγκυκλοπαίδεια) ΔΕΝν ήταν πουθενά…» (Παναγιώτης Κανελλόπουλος, ιστορία του Ευρωπαϊκού πνεύματος, VI/311-312, 321, VI/315, 323).

5/. Ντ’ Αλαμπέρ ( 1717-1783)

Ήταν ο παράνομος καρπός του έρωτα της πόρνης Μαντάμ ντε Τανσέν, με κάποιον από τους «υψηλούς» θαμώνες του σαλονιού-πορνείου της. Γράφει ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος (VI/311), γι’ αυτό το «χαϊδεμένο παιδί» των «διαπλεκομένων» στο Παρίσι του 18ου αιώνος:

«Ενώ ήταν μεταξύ των «φιλοσόφων» των «Φώτων», ένας από τους πιο ακραίους αρνητές της θρησκείας και η αθεΐα του έφθανε σε προλήψεις ισοδύναμες με τις προλήψεις των φανατικών θρησκευτικών ζηλωτών (ΣΣ: Ζηλωτών, ου κατ’ επίγνωση), απέφυγε επιμελέστατα να εκθέσει δημόσια τις πεποιθήσεις του αυτές».

O Ντ’ Αλαμπέρ, έχοντας την υψηλή προστασία της πόρνης-μητέρας του Μαντάμ ντε Τανσέν στο σαλόνι-πορνείο της οποίας εσύχναζαν ευγενείς, Υπουργοί, Αυλικοί, Καρδινάλιοι, Διπλωμάτες, Δικαστικοί, Μασώνοι, Ακαδημαϊκοί, Ταλμουδιστές ιουδαίοι, Τραπεζίτες, κ.α., προωθήθηκε ταχύτατα και αθόρυβα. Έτσι, το ΣΥΣΤΗΜΑ τον προώρισε από πολύ νωρίς, για τον ρόλο ενός «αθόρυβου» σκαπανέα στο θερμοκήπιο της Αντίχριστης σποράς που το απεκάλεσαν «Διαφωτισμό».

Ταυτόχρονα έχοντας και την «υποστήριξη» της διάσημης ερωμένης του μαντεμουαζέλ Ντε Λεσπινάς, σε ηλικία μόλις 23 ετών έγινε μέλος της «Ακαδημίας των επιστημών»!!!!! Σε ηλικία 37 ετών εκλέγεται μέλος και της γαλλικής ακαδημίας ως συντάκτης της εισαγωγής της «Εγκυκλοπαιδείας», ενώ λίγα χρόνια αργότερα γίνεται ισόβιος γραμματέας της Γαλλικής Ακαδημίας!!!

Τα ίδια ακριβώς επίστευαν και διετύπωσαν μέσα από τα έργα τους και οι υπόλοιποι «Διαφωτιστές», μερικοί μάλιστα μη διστάσαντες να καθυβρίζουν δημοσίως τον Ιησούν και τον Χριστιανισμόν, δικαιώνοντας όλους εκείνους τους αμερόληπτους μελετητές και ερευνητές του έργου τους, που τους έδωσαν το αρμόζον προσωνύμιον:

Σκοταδιστές/Σατανιστές, με προσωπείον ανθρωπιστών, φιλελεύθερων και…υπερασπιστών των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

ε. Ο Διαφωτισμός και ο Εγκυκλοπαιδισμός: Τα ναρκωτικά που εδίδοντο στους λαούς, από τους εμπόρους και διακινητές, τους κατ’ευφημισμόν προβληθέντας υπό του Συστήματος ως  «διαφωτιστές», στην πραγματικότητα όμως, σκοταδιστές.

1/. O Διαφωτισμός και ο Εγκυκλοπαιδισμός, ήσαν οι «ναρκωτικές ουσίες» που αποχαύνωσαν τους μωροφιλόδοξους, τους αιθεροβάμονες, τους αφελείς, τους τυχοδιώκτες αλλά και τους άδολους αλλά ακατήχητους και τους παγίδευσαν στα δίκτυα των σατανικών εμπνευστών τους, οι οποίοι μαζί με άλλους «μυημένους», κατέστησαν «…οι πανούργοι διακινητές («Διαφωτιστές») των ηδέως ηχουσών ιδεών και ασμένως γενομένων αποδεκτών των πνευματικών αυτών «ναρκωτικών ουσιών». (Παναγιώτης Κανελλόπουλος, VI/311).

Ναρκωμένοι από τα απατηλά συνθήματα των Διαφωτιστών-Εγκυκλοπαιδιστών, οι ασπασθέντες τις ιδέες τους, κυρίως οι ανήκοντες στις λαϊκές τάξεις (Για την Γαλλία τότε, η Τρίτη Τάξη), δεν ήσαν σε θέση να αντιληφθούν την αλήθεια και  το μέγεθος της εξυφαινομένης συνωμοσίας κατά του Γαλλικού λαού, αλλά και κατά της ανθρωπότητος γενικώτερον.

Όσοι συναπετέλεσαν αργότερα τον θηριώδη και άβουλον όχλον κατά την διάρκειαν της Γ.Ε. ήσαν ανίκανοι να αντιληφθούν τις πανουργίες των Διαφωτιστών-Εγκυκλοπαιδιστών, τον μύθον της διακηρυττομένης ψευτο-Δημοκρατίας τους και την απάτην της συνθηματολογίας τους (ελευθερία, ισότης, αδελφότης), καθ’ όσον

-Ναρκωμένοι από τα απατηλά συνθήματά τους, αυτοπαγιδεύτηκαν και δρούσαν όπως οι αφιονισμένοι που βρίσκονται  σ’ένα άλλο κόσμο των παραισθήσεών τους.

-Φανατισμένοι από την ατελείωτη αντιμοναρχική προπαγάνδα, μάλλον ικανοποιούντο αφού εξυπηρετούσαν τα ζωώδη ένστικτά τους και ικανοποιούσαν τα εγκληματικά απωθημένα τους, χρησιμοποιούμενοι ως εκτελεστές/δήμιοι της Γαλλικής Επαναστάσεως.

Αλλά και όσοι από τους υπολοίπους, διεπίστωναν την απάτην και τον μύθον και ζητούσαν εξηγήσεις ή επιχειρούσαν να αποχωρήσουν από το «στημένο παιγνίδι», εχαρακτηρίζοντο ως «εχθροί του λαού» ή «εχθροί της Επαναστάσεως» και εκαρατομούντο…

2/. Ο λεγόμενος Διαφωτισμός, ήγουν Σκοταδισμός, μπορεί να κατανοηθεί μόνο σαν το εκκοσμικευμένο νόθο παιδί τριών αντιδραστικών κινημάτων, τα οποία όλα εμφανίστηκαν εξ αιτίας της διαφθοράς της Παπικής Εκκλησίας: Του κινήματος του Σχολαστικισμού, της Αναγεννήσεως και της Προτεσταντικής Μεταρρυθμίσεως.  

«Ο μύθος που γαλούχησε και νάρκωσε τις χριστιανικές γενιές του 19ου και 20ου αιώνα ότι ο «Διαφωτισμός» υπήρξε (τάχα) η εποχή των μεγάλων φωτισμένων πνευμάτων….που διέλυσαν (τάχα) την στενοκεφαλιά και την καταχνιά του Μεσαίωνα κι’ έδωσαν (τάχα) νέα πνοή στο ευρωπαϊκό πνεύμα, στον πολιτισμό και στην ιστορία, είναι καιρός να καταρριφθεί. Για να  φανεί και κατανοηθεί απ’ όλους, πως ό,τι πιο δηλητηριώδες και ψυχοφθόρο έχουν πλασσάρει στις Χριστιανικές κοινωνίες οι δυνάμεις του μυστηρίου της ανομίας, υπήρξεν ο «Διαφωτισμός». Η μεγαλύτερη, μετά απ’ εκείνη σε βάρος της Εύας, δαιμονική πλεκτάνη και πλάνη ΟΛΩΝ των εποχών» (Διαφωτισμός, Ιωάννη Γ. Παλαιτσάκη, Αθήνα, 2002, σ.17).

4. ΤΟ ΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΩΝ (ILLUMINATI}

«There is in Italy a power which we seldom mention in this House ...I mean the secret societies.... It is useless to deny, because it is impossible to conceal, that a great part of Europe--the whole of Italy and France and a great portion of Germany, to say nothing of other countries--is covered with a network of these secret societies, just as the superficies of the earth is now being covered with railroads. And what are their objects? They do not attempt to conceal them. They do not want constitutional government; they do not want ameliorated institutions ... they want to change the tenure of land, to drive out the present owners of the soil and to put an end to ecclesiastical establishments. Some of them may go further....» (DISRAELI in the House of Commons, July 14, 1856.).

α. Eμπνευστές-Ιδρυτές του Τάγματος

1/. Το 1770 οι διεθνείς τραπεζίτες-τοκογλύφοι (που μόλις είχαν οργανώσει τον Οίκο των Ρόθτσιλντ),5 προσέλαβαν τον Αδάμ Βαϊσχάουπτ (Α.Β.)6 καθηγητή του κανονικού δικαίου στο Πανεπιστήμιο του Ίνγκολστατ της Βαυαρίας και πρώην Ιησουΐτη, για να αναθεωρήσει και να ανανεώσει τα πανάρχαια «πρωτόκολλα» που είχαν συγγραφεί-σχεδιαστεί, από τους προγόνους των Ιουδαίων τοκογλύφων. Ο Mayer Amschel Rothschild ήταν εκείνος που έπεισε τον Weishaupt να αποδεχθεί το Καμπαλιστικό δόγμα των Φρανκιστών και αργότερον κατέστη ο κύριος χρηματοδότης των Illuminati.

At this time a young Jew named Mayer Amschel (born February 23rd, 1744) was being tutored to become a rabbi. Amschel lived with his parents in the Jewish ghetto of Frankfurt am Main. He later took the name Rothschild. It was Mayer Amschel Rothschild who convinced Weishaupt to wholly accept the Frankist Cabbalist doctrineand who afterwards financed the Illuminati. Rothschild had given Weishaupt the task of reestablishing the old Alumbrado movement for the Cabbalist Jews. Theoretical Cabbala embraces only secret teachings about God and nature. But practical Cabbala (such as Frankism) attempts to affect earthly matters. It involves the use of amulets and magic numbers as well as the conjuring of evil spirits. Both the Talmud and Midrash contain Cabbalist information. ("Ancient Oriental and Jewish Secret Doctrines", Leipzig, 1805).

2/. Ο Amschel Moses Rothschild εκμεταλλεύτηκε την θέση του ως οικονομικός σύμβουλος του πρίγκηπος της Έσσης και ίδρυσε την πρώτη του επενδυτική τράπεζα στην γενέτειρά του. Πολύ γρήγορα επεκτάθηκε και ίδρυσε υποκαταστήματα στα μεγάλα εμπορικά κέντρα της Ευρώπης, με επικεφαλής τους πέντε γιους του: Άμσελ Μάγιερ Ρότσιλντ (1773-1855) στην Φραγκφούρτη, Σάλομον Μάγιερ Ρότσιλντ (1774-1855) στην Βιέννη, Νάθαν Μάγιερ Ρότσιλντ (1777-1836) στο Λονδίνο, Κάλμαν Μάγιερ Ρότσιλντ (1788-1855) στην Νάπολη, Τζέιμς Μάγιερ Ρότσιλντ (1792-1868) στο Παρίσι.

Βασικός κανόνας του πατρός Ρότσιλντ, την οποία μετέδωσε στα παιδιά του, ήταν ότι οι επιχειρήσεις δεν θα έπρεπε να ξεφύγουν από τα χέρια της οικογένειας, γιατί μόνον έτσι θα μπορούσαν να κρατήσουν σε πέπλο μυστικότητας το μέγεθος του πλούτου τους και τα «επιχειρηματικά τους επιτεύγματα».

Μάγερ Άμσελ Μπάουερ – Ρότσιλντ

Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες των Ρότσιλντ εγνώρισαν άνθιση κατά την  Γαλλική Επανάσταση (1789) και τους Ναπολεόντειους πολέμους (1792-1815). Εκείνες τις περιόδους, χρηματοδοτούσαν με δάνεια ΟΛΑ τα εμπόλεμα μέρη και εμπορεύονταν σιτηρά, βαμβάκι, αποικιακά προϊόντα και όπλα. Είχαν αναπτύξει ένα εκτεταμένο δίκτυο αντιπροσώπων και συνεργατών, που περιλάμβανε ιδιωτικό ταχυδρομείο και υπηρεσία πληροφοριών.  Το δικό τους κατασκοπευτικό δίκτυο πληροφόρησε τον Ρότσιλντ για την νίκη του Ουέλινγκτον στην Μάχη του Βατερλώ (18 Ιουνίου 1815), μία ημέρα πριν από την άφιξη των επισήμων στρατιωτικών αγγελιοφόρων.

Γνωρίζοντας το αποτέλεσμα της μάχης ο Ρότσιλντ, με πράκτορές του, διέσπειρε ψευδείς ειδήσεις ότι δήθεν έχασαν οι Άγγλοι την μάχη, με αποτέλεσμα να εξαπατήσει τους Άγγλους, να προκληθεί πανικός στις τράπεζες και να αναγκασθούν οι μέτοχοι των τραπεζών να πωλήσουν άρον-άρον τις μετοχές τους, σε εξευτελιστικές τιμές σε ανθρώπους-«κράχτες» του Ρότσιλντ. Έτσι γιγαντώθηκε οικονομικώς η οικογένεια Ρότσιλντ!

Οι Ρότσιλντς συμμετείχαν στο κονσόρτσιουμ που χορήγησε τα δύο υπερτοκογλυφικά δάνεια στην επαναστατημένη Ελλάδα το 1824, ενώ ήταν και από τους ιδρυτικούς μετόχους της Εθνικής Τράπεζας το 1841. Σήμερα η λεγομένη Εθνική τράπεζα της Ελλάδος ανήκει σε ποσοστόν 95% σε μέλη της οικογενείας Ρότσιλντ και 5% σε άλλους μετόχους αλλά εξαρτώμενους από τους Ρότσιλντς, δηλαδή η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος ΔΕΝ είναι Ελληνική!!!

Ο Βάϊσχάουπτ άρχισε να μελετά από τότε, τα παραδοθέντα σ’ αυτόν έγγραφα (Πρωτόκολλα) και απεφάσισε την δημιουργία ενός Συστήματος (Σ), εκσυγχρονισμένη παραλλαγή του πανάρχαιου των Καϊνιτών Φαρισαίων, για την αποτελεσματική υλοποίηση του περιεχομένου των πρωτοκόλλων. Το αρχικό όνομα που έδωσε στο σχεδιαζόμενο Σύστημα ήταν «The Order of Perfectibilists-To Τάγμα των Τελειοποιητών».

3/.  Η Ίδρυση του Τάγματος

α/. Τα «Πανάρχαια Πρωτόκολλα» περιελάμβαναν το σχέδιο και τις διαδικασίες για την απόλυτη κοσμοκρατορία των Ιλλουμινάτι. Δηλαδή την επιβολή μιας παγκόσμιας υπερκυβερνήσεως και την κυριαρχία της Εωσφορικής Ιδεολογίας στα υπολείμματα του ανθρωπίνου γένους, μετά τον τελικό κοινωνικό κατακλυσμό, που θα δημιουργούσαν οι ίδιοι και τα όργανά τους παγκοσμίως.

Ο Βαϊσχάουπτ ολοκλήρωσε το έργο του με την υποστήριξη του Βαρώνου Άντολφ Φραντζ Φρίντριχ Λούντβιχ Φον Κνίγκε και πολλών άλλων, την Τετάρτη το βράδυ, 1ην Μαΐου του 1776, όταν συγκεντρώθηκαν στην οικία του στο Ingolstadt, ο ίδιος και τρείς καλεσμένοι του.,

Ο μαθητής του πρίγκηπας  Anton von Massenhausen, ο νομικός Franz Xaver Zwack (ενεγράφη ως μέλος την 22α Φεβρουαρίου 1778) και ο Γάλλος κόμης Honore Gabriel Riqueti de Mirabeau, μέλος Γερμανικής μασονικής στοάς. Ο Α.Β. ήλθε σ’επαφή με τον Μιραμπώ μέσω Ταλμουδιστών Τραπεζιτών. Αποτέλεσμα της συναντήσεως εκείνης ήταν η δημιουργία ενός Τάγματος.

«Το Τάγμα αυτό που ονομαζόταν “The Order ot the Perfectibilists” («Εταιρεία των Τελειοποιημένων Ανθρώπων»),, αργότερα πήρε τον τίτλο «Οι Αρχαίοι και Δικαιωμένοι Πεφωτισμένοι Μάγοι της Βαυαρίας», ενώ έμεινε γνωστό τελικά ως «Τάγμα των Πεφωτισμένων» (Illuminates) ή «Illuminati»,“Τάγμα των Ιλλουμινάτι” ((Orden der Illuminaten).8

Το 1777 ο Βάισχάουπτ έγινε δεκτός στην Τεκτονική Στοά «Lodge Theodore of Good Counsel» (που πολλοί μελετητές την γνωρίζουν ως «Lodge Theodore of Caution»), στο Μόναχο, κι’ από εκείνη την στιγμή προσπαθούσε να ενώσει τις υποθέσεις του Ιλλουμινατισμού με τον Ελευθεροτεκτονισμό.

Το Τάγμα διαλύθηκε από την Βαυαρική κυβέρνηση το 1784, και οι πληροφορίες που υπάρχουν για την τύχη του Βάϊσχάουπτ λένε ότι απεβίωσε το 1811 ή το 1830. [Από την Coil’s Masonic Encyclopedia, (το λήμα έχει γραφτεί από τον Henry Wilson Coil, Τέκτονα Μέγα Διδάσκαλο 33ου, το 1961)].

β/. Η απόφαση για την ημέρα ιδρύσεως του Τάγματος των Ιλλουμινάτι ΔΕΝ είναι τυχαία! Ελήφθη την νύκτα της 30ης Απριλίου/1η Μαΐου, της γνωστής από τον 8ον αιώνα ως Βαλπούργειας νύκτας.9 Για τους αποκρυφιστές-καμπαλιστές Ιουδαίους ο αριθμός 15 (1/5) συμβολίζει το ιερό και μυστικό όνομα του «Θεού» τους και γι’ αυτό θεσπίστηκε ως θρησκευτική/μυστική αργία!!!

It was no coincidence that the Order of the Illuminati was founded on the first of May. Among the Cabbalist Jews, this date, 15 (1.5), symbolized the sacred number of Yahweh and so became their occult holiday. According to Johann Wolfgang von Goethe, the first of May - the day following Walpurgis Night - is when the dark mystical forces are celebrated. Among the Cabbalist Jews, this date, 15 (1.5), symbolised the sacred number of Yahweh and so became their occult holiday.

Ο ιερός αριθμός του Ιλλουμινατικού σχεδίου είναι το 5, απ’ αυτό και το «Πεντάγωνο» κεντρικό επιτελείο των Η.Π.Α. αλλά και πολλών άλλων χωρών. Σύμβολο τους – το οποίο εισήγαγε στο κοινό ο Τσώρτσιλ – είναι το γνωστό σήμα της νίκης (V), προτείνοντας τον δείκτη και τον παράμεσο του αριστερού χεριού, που ΔΕΝ σημαίνει «Victory» αλλά δηλώνει τον λατινικό αριθμό 5 (V), ονομάζεται «Διχάλα του Τυφώνα» είναι σύμβολο καταστροφής και σημαίνει «αφανίστε τον εχθρό»

Αυτό είναι το πραγματικό αλλά αποκρυπτόμενο νόημα της Συστημικής παγκόσμιας εορτής της πρωτομαγιάς και όχι ο εορτασμός της Παγκόσμιας ημέρας του εργάτη!!

Τα αιματηρά γεγονότα του Σικάγο (1886) σχεδιάστηκαν από το (Σ) να γίνουν την 1ην Μαΐου έτσι ώστε να καθιερωθεί η «Πρωτομαγιά» ως ημέρα της εργατικής τάξεως και αργία, προκειμένου να αφιερωθεί από όλους τους «ενδιαφερομένους», στην λατρεία του Εωσφόρου!!!

4/. Η συνεργασία Βάϊσχάουπτ και βαρώνου Φον Κνίγκε

α/. Ο Βάϊσχάουπτ σύντομα, βρέθηκε να συνεργάζεται με τον βαρώνο Φον Κνίγκε, έναν μυστικιστή λόγιο ευγενή από την Βόρειο Γερμανία. Αμφότεροι ίσως να είχαν καταφέρει να πετύχουν τους στόχους τους, αν δεν είχαν απέναντι τους την εχθρότητα των Ιησουϊτών (που ήταν ακόμη τότε πολύ δυνατοί, αν και εκδιωγμένοι τυπικά από την Βαυαρία) και του Παπικού («Ρωμαιοκαθολικού») κλήρου. 

Ο Βάϊσχάουπτ και ο Κνίγκε:

.Ανήκαν στον Γαλάζιο Τεκτονισμό, ως χαμηλόβαθμα μέλη (The Lodge Theodore of Caution, 1777) από τις τάξεις του οποίου όμως παραιτήθηκαν αργότερα. Αρκετοί Ιλλουμινάτοι συμμετείχαν στις συνεδριάσεις της Μεγάλης Στοάς της Φρανγκφούρτης, η οποία είχε παράνομα αναγνωρίσει ως δορυφορικό το Τάγμα των Ιλλουμινάτι, έπειτα από εισήγηση του Μαρκήσιου Ντε Κοστάντζο, ενώ ο Βαρώνος Φον Κνίγκε είχε δεχθεί την βοήθεια του μεγάλου Γερμανού Τέκτονος Γιόχαν Μπόντε, στον σχηματισμό των βαθμών του Τάγματος.

β/. Από τις γραπτές μελέτες πάνω στον Ιλλουμινατισμό και από άλλες πηγές, πληροφορούμεθα ότι, το 1784 η Βαυαρική κυβέρνηση κατέλυσε δια της βίας όλες τις «μυστικές εταιρείες» ως πυρήνες ανατροπής και συνωμοσίας ενάντια στην βασιλεία.

Τον επόμενο χρόνο ο Βάϊσχάουπτ καθαιρέθηκε από την έδρα του στο πανεπιστήμιο και εξορίστηκε από την χώρα. Κατέφυγε στην πόλη Γκόθα και βρήκε άσυλο στον πύργο του Δούκα Ερνέστου, όπου και παρέμεινε μέχρι τον θάνατο του το 1811. Στην Γκόθα, δημοσίευσε έναν αριθμό έργων. Αυτά που αφορούσαν τον Ιλλουμινατισμό, έχουν καταταγραφεί στην αγγλόφωνη βιβλιογραφία με τους τίτλους: A Picture of Illuminism (1786), A Complete History of the Persecutions of the Illuminati in Bavaria (1785, κυκλοφόρησαν μόνο δύο τόμοι από τους προγραμματισμένους πέντε), An Apology for the Illuminati (1786), An Improved System of Illuminism (1787), Studies in Illumination (1789), και αρκετά άλλα.

β. Το ιδεολογικό και αποκρυφιστικό υπόβαθρον των Ιλλουμινάτι (The Ideological Background of the Illuminati).

Η ιδεολογία των Alumbrados και των Ιησουϊτών του κρυπτο-ιουδαίου/ταλμουδιστού Ιγνατίου Λογιόλα, απετέλεσε το υπόβαθρο της οργανώσεως και αποκρυφιστικής δράσεως, των «πεφωτισμένων» (Ιλλουμινάτι) του Adam Weishaupt (18ος αιώνας), οι οποίοι στις μυστικές λατρευτικές συνάξεις τους, ακολουθούσαν τα δόγματα της Καμπάλα, ήτοι του ταλμουδικού Ιουδαϊσμού.

Illuminati, designation in use from the 15th century, assumed by or applied to various groups of persons who claimed to be unusually enlightened. The word is the plural of the Latin illuminatus (“revealed” or “enlightened”). Spanish historian Marcelino Menéndez y Pelayo, first finds the name about 1492 (in the form aluminados, 1498) but traces them back to a gnostic origin and thinks their views were promoted in Spain through influences from Italy.

One of their earliest leaders—indeed, some scholars style her as a “pre-Alumbrado”—was María de Santo Domingo, who came to be known as La Beata de Piedrahita. She was a labourer’s daughter, born in Aldeanueva, south of Salamanca, around 1485. She joined the Dominican Order as a teenager and soon achieved renown as a prophet and mystic who could converse directly with Jesus Christ and the Virgin Mary. Ferdinand of Aragon invited her to his court, and he became convinced of the sincerity of her visions. The Dominicans appealed to Pope Julius II for guidance, and a series of trials were convened under the auspices of the Inquisition. Her patrons, which by then included not only Ferdinand but also Francisco Cardenal Jiménez de Cisneros and the duke of Alba, ensured that no decision was taken against her, and she was cleared in 1510.10

In 1492, the Alumbrado (The Enlightened) movement was founded by Spanish Marranos (baptised Jews who secretly kept their Talmudic faith) and a similar organisation was founded in France in 1623 - "Guerients " who changed their name to Illuminati in 1722. The Spanish authorities attempted to stop the Alumbrado movement as early as 1527 when Ignatius Loyola was temporarily arrested for his activities with the Illuminati.

Loyola (Inigo Lopez de Regalde), who was of Jewish blood, was born in the 1490s. In 1534, he founded his own order - the Jesuits - taking out a loan for the purpose. The Pope acknowledged the Jesuit Order on the 5th of April 1540.

Benjamin Disraeli, author and prime minister of Great Britain in 1868, and 1874-76, himself a Jew, wrote in his book "Coningsby" (London, 1844) that the first Jesuits were Jews. In this new order, all members were under Loyola's surveillance. It was the Jewish Jesuit Cardinal Roberto Bellarmino (1542-1621) who ordered the philosopher Filippo Giordano Bruno burnt at the stake on the 17th of February 1600.

In 1771, 23-year-old Weishaupt met Kolmer, a Danish Cabbalist Jew who had just returned from Egypt. Kolmer initiated Weishaupt into the secrets of Osiris magic, the Cabbala and the Alumbrado movement. Nesta Webster assumed that he had been known in Italy as Altotas, Cagliostro's master. Kolmer's occult knowledge made a deep impression on Weishaupt, who later chose the Egyptian pyramid as the Illuminati's symbol of power, probably using an illustration from the book "Pyramidography" (1646) by Jean Greaves, professor of astronomy at Oxford.

One year earlier (1770), Weishaupt had been given a post as lecturer in canon law at the University of Ingolstadt. He later received his doctor's degree and in 1773, at the age of 25, became a professor at the same university. During a short period he even held the post of principal. In 1800, the university moved to Landshut (Nesta Webster, Secrets Sicieties and Subversive movements, p.199-200).

γ. Bασικές αρχές συνωμοτικής δράσεως των Ιλλουμινάτι

1/. Από το 1776 ο Βαϊσχάουπτ άρχισε να οργανώνει τους Ιλλουμινάτι για να οδηγήσει στην πράξη το σχέδιό τους. Όσοι εμυούντο στην οργάνωση του Βαϊσχάουπτ:

-Επρέσβευον/επείθοντο ότι ήσαν οι εκλεκτοί του Σατανά-Εωσφόρου, ισχυριζόμενοι ότι, λαμβάνοντες το φως της παγκοσμίου γνώσεως από αυτόν (τον Εωσφόρο), ήσαν «πεφωτισμένοι» και εντεταλμένοι να κυβερνήσουν τον κόσμο.

-Έδιδαν όρκο αιώνιας σιωπής, απαρασάλευτης αφοσιώσεως και ολοκληρωτικής υποταγής στο Τάγμα, το οποίο έπρεπε να υπερασπισθούν ακόμη και με την ζωή τους.

-Ελάμβαναν ψευδώνυμα ώστε να μην αποκαλύπτεται η ταυτότητά τους και να διευκολύνονται οι συνωμοτικές δραστηριότητές τους.

-Προειδοποιούντο ότι εάν επρόδιδαν μυστικά της οργανώσεως, θα πλήρωναν την προδοσία τους ακόμη και με την ζωή τους, αφού δεν θα απέφευγαν την οργή των «αδελφών» της οργανώσεως, οι οποίοι θα τους κατεδίωκαν όπου και αν πήγαιναν και θα τους βασάνιζαν μέχρι τα εσώτερά (σωθικά) τους.

Officially, the Illuminati were supposed to spread virtue and wisdom, which was to subdue evil and stupidity. They wanted to make great discoveries in all branches of science. The Illuminati were to be cultivated into noble, eminent people, also according to "Guidance for Freemasons".

2/. Οι βασικές αρχές των Ιλλουμινάτι του Βάϊσχάουπτ, συνοψίζονται στα παρακάτω πέντε (5) σημεία:

1ον/. Κατάργηση των Μοναρχιών και όλων των κυβερνήσεων που ασκούν εξουσία και εκδίδουν διαταγές.

2ον/. Κατάργηση της ιδιοκτησίας και των κληρονομιών παντός ιδιώτου-πολίτου, σε όλους τους λαούς της γης.

3ον/. Κατάργηση του Εθνικισμού και κάθε είδους πατριωτικής ιδεολογίας ως «επιζήμιας» για την ανθρωπότητα.

4ον/. Κατάργηση των θεσμών της οικογενείας και του Γάμου και εγκαθίδρυση μιας κοινωνίας,  κοινής εκπαιδεύσεως των παιδιών.

5ον/. Κατάργηση ΟΛΩΝ των θρησκειών (ΣΣ: Αρχικώς δεν ανεφέροντο, για ευνόητους λόγους, σε μία Παγκόσμια θρησκεία/Οικουμενισμό)

«Το σχέδιον του Ιλλουμινατισμού, όπως κωδικοποιείται από τα παραπάνω πέντε (5) σημεία, συνεχίζει μέχρι σήμερα να διαμορφώνει το ακριβές πρόγραμμα  της Παγκόσμιας Επανάστασης…» (Nesta Webster).

Ο στόχος αυτός θα πραγματοποιείτο με την διαίρεση των ανθρωπίνων μαζών, τις οποίες οι Ιλλουμινάτι ονόμαζαν Γκόϊμ (όρος περιλαμβανόμενος στο Ταλμούδ και αναφερόμενος αποκλειστικώς από τους Ταλμουδιστές Ιουδαίους, για τους μη Ιουδαίους), σε αντιτιθέμενα στρατόπεδα για θέματα πολιτικά, φυλετικά, κοινωνικά, οικονομικά και άλλα.

Την περίοδο εκείνη ο Adam Weishaupt άρχισε να συνεργάζεται στενώς με τον γνωστό Ιουδαίο Ταλμουδιστή και τέκτονα Μωϋσή Μέντελσον [the Jewish Masonic leader Moses Mendelssohn (1729-1786)]. Αργότερα ο Α.Β. ίδρυσε τις Στοές της Μεγάλης Ανατολής, για να αποτελέσουν τα μυστικά αρχηγεία τους.

δ. Μέθοδοι δράσεως των Ιλλουμινάτι

Το αρχικό σχέδιο του Βαϊσχάουπτ προσδιώρισε τους στόχους και ζητούσε από τους μυημένους να πράξουν αναλόγως, ώστε να βοηθήσουν στην πραγματοποίηση των στόχων του Τάγματος. Συγκεκριμένα:

1/. Χρησιμοποίηση του χρήματος και του σεξ (επιλεγμένη πορνεία) προς παγίδευση των υψηλά ισταμένων στην πολιτική-κοινωνική-οικονομική και θρησκευτική ιεραρχία.

2/. Δημιουργία νέας οικονομικής επιστήμης (Economics) και «ειδικών» περί τα οικονομικά (Economists/οικονομολόγων).

Οι Ιλλουμινάτι εφηύραν και δημοσίευσαν κατά καιρούς δια των λεγομένων  επιστημόνων τους, «διεθνούς κύρους», διάφορες οικονομικές θεωρίες τις οποίες κατηγοριοποίησαν στην αποκληθείσα «Οικονομική επιστήμη» (Economics) και προέβαλλαν αναλόγως του συστήματος πολιτικής διακυβερνήσεως και των επιθυμητών στόχων τους (παραμονή στην εξουσία της κυβερνήσεως, ανατροπή της κυβερνήσεως, κλπ). Παραλλήλως εδημιούργησαν στρατιές «οικονομολόγων» (Economists) όπως τους ονόμασαν, οι οποίοι προπαγάνδιζαν κάποια από τις θεωρίες των Ιλλουμινάτι αναλόγως της αποστολής που εκτελούσαν.

Κεϊνσιανή οικονομική, καπιταλισμός της ελεύθερης αγοράς, μονεταρισμός, θεωρία παιγνίων, "αόρατο χέρι", κλπ είναι μερικές από τις οικονομικές θεωρίες που επηρέασαν την ανθρωπότητα, με γνωστότερους από τους ιδρυτές της σύγχρονης οικονομικής επιστήμης και οικονομολόγους, τους Άνταμ Σμιθ, Ντέιβιντ Ρικάρντο, και Άλφρεντ Μάρσαλ, Μάλθους, Τζ. Σ. Μίλλ, Βέμπλεν, Κέϋνς και Σουμπέτερ, άπαντες όργανα και πράκτορες των Ιλλουμινάτι. Από τον μαρξισμό μέχρι τον μερκαντιλισμό, και ό,τι άλλο έχει μεσολαβήσει.

Αρχικός στόχος ήταν,  να πείσουν ότι θα ικανοποιήσουν τις οικονομικές ανάγκες και προσδοκίες του ακροατηρίου που επέλεγαν οι εντολοδότες τους, ερεθίζοντας τις σαρκικές/υλιστικές/κερδοσκοπικές ορέξεις των πολιτών και εμποδίζοντάς τους να προβούν σε κριτική των δυνατοτήτων εφαρμογής τους ή της αποτελεσματικότητός τους (δηλαδή εάν τα προπαγανδιζόμενα ήταν εφικτά ή ανέφικτα).

Τελικός στόχος ήταν και είναι, (το διαπιστώνουμε ευκόλως, από την σημερινή καθημερινή πραγματικότητα), η παγίδευση των πολιτών, η συνεχής οικονομική ανισότης, η διατήρηση των «κεκτημένων» της Συστημικής νομενκλατούρας, και η διαρκής ομηρία και λεηλασία του εθνικού πλούτου των λαών.

Κύρια κέντρα προσηλυτισμού και εκπαιδεύσεως, ήσαν και είναι τα γνωστά πανεπιστήμια, Harvard, Yale και  London School of Economics.

Γνωρίζετε άραγε κανένα διεθνή ή εγχώριο «διαπρεπή» οικονομολόγο που να μην έχει αποφοιτήσει από τα προμνησθέντα πανεπιστήμια ή από κάποιο παράρτημά τους; 

3/. Επιλογή-προσηλυτισμός «πνευματικών» ανθρώπινων στόχων, ασκούντων επιρροή και Διοίκηση (Ιδιαίτερη έμφαση στην αναζήτηση των κατάλληλων/ευφυών φοιτητών σε κολλέγια και πανεπιστήμια με εξαιρετικές πνευματικές ικανότητες που ανήκαν σε εύπορες οικογένειες, με διεθνείς διασυνδέσεις, για να λάβουν ειδική εκπαίδευση στον διεθνισμό και όλες τις μορφές του)

Δηλαδή, πρσέγγιζαν τα υποψήφια μέλη, με το δέλεαρ ότι οι άνθρωποι με ιδιαίτερες ικανότητες και ευφυΐα, σε σχέση με τους υπόλοιπους πολίτες, έχουν το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να διοικούν τους κατ’αυτούς, λιγώτερο προικισμένους, διότι οι Γκοΐμ (οι μη ιουδαϊκές μάζες) δεν γνωρίζουν τι είναι καλύτερο για αυτούς, για το σώμα, την ψυχή και το πνεύμα.

Σήμερα τέτοια ειδικά σχολεία βρίσκονται στο Γκόρντονστουν στην Σκωτία, στο Σάλεμ11 στην Γερμανία και σε πολλά μέρη του κόσμου, μεταξύ των οποίων και η Ελλάς. Ο αποθανών πρίγκιπας Φίλιππος, ο σύζυγος της αποθανούσης Βασίλισσας Ελισσάβετ της Αγγλίας, σπούδασε στο  Γκόρντονστουν με την υποκίνηση του Λόρδου Λουΐς Μαουντμπάντεν, θείου του που έγινε Αρχιναύαρχος του Βρετανικού στόλου, μετά το πέρας του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. 

4/. Διείσδυση στις εκκλησιαστικές διοικήσεις και ιεραρχικές τάξεις όλων των θρησκειών και θρησκευτικών δογμάτων

Αρχικός στόχος η διάβρωσή τους και τελικός η κατάργησή τους, αφού χρησιμοποιηθούν ως εργαλεία προς όφελος του Ιλλουμινισμού.

5/. Καταστολή κάθε αισθήματος πατριωτισμού/εθνικισμού και μακροπροθέσμως συμμετοχή σε διεργασίες για την κατάργηση των Εθνών και την προώθηση της ιδέας ενός Ιλλουμινατοποιημένου Παγκόσμιου υπερκράτους.

6/. Δημιουργία δικτύου ασφυκτικής κατασκοπείας και καταγγελτικού συστήματος των πάντων. 

Χρησιμοποίηση σπουδαστών που υφίσταντο ειδική εκπαίδευση ως πράκτορες, στα παρασκήνια ΟΛΩΝ των κυβερνήσεων, ως «ειδικοί σύμβουλοι» και «εμπειρογνώμονες». Άνθρωποι με επιρροή παγιδεύτηκαν και πέρασαν κάτω από τον έλεγχο των Ιλλουμινάτι.

7/. Απόκτηση ελέγχου στον τύπου και όλες τις σχετικές υπηρεσίες που παρέχουν πληροφορίες στο κοινό (ΣΣ: Τότε μόνον του τύπου, σήμερα όλων των τύπων ΜΜΕ (έντυπος, ηλεκτρονικός, διαλέξεις σε fora, συνέδρια, κλπ).

Ο στρατηγικός στόχος του Σχεδίου συνίσταντο στην ολοκληρωτική καταστροφή των εκλεγμένων κυβερνήσεων και των κρατουσών Θρησκειών.

Όταν το μυημένο μέλος αποκτούσε τον βαθμό του Σκώτου ιππότη, του επόπτη ή του ιερέως, τότε και μόνον απεκαλύπτοντο μερικά από τα μυστικά του Τάγματος στον μύστη, όπως:

«…Θα θυμάσαι πως από τις πρώτες συναντήσεις μας….ξεκινήσαμε λέγοντάς σου πως δεν σχεδιάζουμε τίποτε εναντίον της εκκλησίας….Είχαμε πολλές προκαταλήψεις να ξεπεράσουμε πριν αποφασίσουμε να σε πείσουμε πως η απατηλή θρησκεία του Χριστού δεν ήταν τίποτε άλλο από την υπηρεσία που προσέφερε ο κλήρος στην εξαπάτηση και την τυραννία…Να το μυστικό μας…Με σκοπό να καταστρέψουμε τον Χριστιανισμό και κάθε θρησκεία προσποιηθήκαμε πως μόνο εμείς κατέχουμε την αληθινή θρησκεία…».12   

Πλείονα αποδεικτικά στοιχεία περί της αντιχριστιανικής και μισανθρώπινης συνωμοτικής δράσεως των εωσφοριστών Ιλλουμινάτι, για πάντα ενδιαφερόμενον, ευρίσκονται σε πολλά βιβλία μεταξύ των οποίων και του διατελέσαντος μέλους των Ιλλουμινάτι, άγγλου επιστήμονος John Robison (τον οποίον οι ολεσήνορες «δίποδες τυφλοπόντικες» του Συστήματος, αποκαλούν…συνωμοσιολόγον), στο βιβλίο του οποίου αποκαλύπτονται φοβερά και τρομερά πράγματα για την εγκληματική δράση των Ιλλουμινάτι (το βιβλίον έχει μεταφραστεί και στην ελληνική γλώσσα)..

First Page of John Robison's Proofs of a Conspiracy Against all the Religions and Governments of Europe (1798)

                                       

Συνεχίζεται








1 Ντετερμινισμός ή Αιτιοκρατία, είναι η φιλοσοφική άποψη, σύμφωνα με την οποίαν, δοθείσης μιας καταστάσεως μπορούμε κατόπιν πλήρους περιγραφής και αναλύσεώς της, να προσδιορίσουμε την νέαν κατάσταση που θα προκύψει εξ αυτής. Κατά την αιτιοκρατική άποψη, η εκλογή μιας ενεργείας ή πράξεως υπό ενός ατόμου δεν είναι αποτέλεσμα ελευθέρας βουλήσεως (ΣΣ: Πλήρης ταύτιση με την προτεσταντική αντίληψη περί απολύτου προορισμού και ανυπαρξίας ελευθέρας βουλήσεως), αλλά καθορίζεται υπό μιας αλληλουχίας αιτιών, οι οποίες είναι ανεξάρτητες της θελήσεως του ατόμου [Πηγή: Πολιτική Ορολογία, Δημήτρης Ευαγγελίδης, εκδ. ΛΑΒΡΥΣ, 1979, σ.11].

2 Στην εποχή μας, οι υπάνθρωποι του Συστήματος, εφηύραν και τον αδόκιμον όρον  «Απόλυτη ευφυΐα» (Limitless).

3 Διαφωτισμός, Ιωάννη Γ. Παλαιτσάκη, Αθήνα, 2002, σ.52.

4 Considerations sur les causes de ia grandeur des Romains et de leur decadence (1734). [Vasiliev, Vasiliev, Ιστορία της Βυζαντινής αυτοκρατορίας, 324-1453 (μετάφρ. Δ. Σαβράμη), Αθήνα 1954,  σ. 18 έ. ].

5 Το πρώτο μέλος της οικογενείας γνωστό με το όνομα «Rothschild» ήταν ο Izaak Elchanan Rothschild, γεννηθείς το 1577. Το όνομα Ρότσιλντ (Rothschild) σημαίνει στα Γερμανικά «κόκκινη ασπίδα». Η κυριαρχία της οικογενείας στο διεθνές στερέωμα, άρχισε με την γέννηση του  Mayer Amschel Rothschild στην Frankfurt am Main, της Γερμανίας. Ο Άμσελ ήταν γιός του Amschel Moses Rothschild (γεννηθέντος περί το 1710). 

Γενάρχης της δυναστείας θεωρείται ο Μάγερ Άμσελ Μπάουερ (1743 ή 1744 -1812), ο οποίος κληρονόμησε το επίθετο Ρότσιλντ από το σήμα της επιχειρήσεως του πατέρα του, που διατηρούσε ενεχυροδανειστήριο στην Φραγκφούρτη.

Η οικογένεια Ρότσιλντ παραμένει αν όχι ο μεγαλύτερος, ένας από τους μεγαλύτερους τρισεκατομμυριούχους παίκτες στην σημερινή παγκόσμια τραπεζική αγορά. Σύμφωνα με τον συγγραφέα Ντες Γκρίφφιν (Des Griffin), στο βιβλίο του «Descent into Slavery?/Κάθοδος προς την σκλαβιά;»:

«Υπολογίζεται πως ελέγχουν τον μισό πλούτο παγκοσμίως. Η τράπεζα Ομοσπονδιακού αποθεματικού της Νέας Υόρκης, ελέγχεται από 5 τράπεζες των Ρότσιλντς που κατέχουν το 53% των αποθεμάτων της..» (ΣΣ: Σήμερα εκτιμάται ότι κατέχουν  πολύ μεγαλύτερο ποσοστόν από το 53%).

Οι Ρότσιλντς ανήκουν στους αυτοαποκαλούμενους «Πεφωτισμένους» («Illuminati»). Είναι μία από τις οικογενειακές δυναστείες που κυβερνούν τον κόσμο, μαζί με τους Ροκφέλλερ, τους Ντιπόν, τους Άστορ, κ.ά. Ο σπουδαίος αμερικανός ποιητής, Έζρα Πάουντ΄ μέσα από τις ραδιοφωνικές του εκπομπές στην Ρώμη κατά την διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, υποστήριζε ότι:

«…οι Ρότσιλντς συμμετείχαν σε μια κλίκα τραπεζιτών που προκάλεσαν τους δύο παγκόσμιους πολέμους με αποτέλεσμα να θησαυρίσουν δια της τοκογλυφίας»!!!!

6 Άνταμ Βάϊσχαουπτ [Joseph Johann Adam Weishaupt (1748-1830)]. Γεννήθηκε στο Ίνγκολστατ της Βαυαρίας από ιουδαϊκή οικογένεια (Pouget de Sait Andres,Les autres caches de la revolution francaise. p.16).

7 Frankism, a Jewish Cabbalist religious movement of the 18th and 19th centuries, centered on the leadership of the Jewish Messiah claimant Jacob Frank, who lived from 1726 to 1791. At its height it claimed perhaps 50,000 followers, primarily Jews living in Poland and other parts of Eastern Europe.

8 Η λέξη Illuminati (Ιλλουμινάτι) σημαίνει «Φορείς Φωτός» ή «Πεφωτισμένοι». 

9 Η Βαλπούργκ από το Ντέβον του Ηνωμένου Βασιλείου, εβοήθησε τον Άγιο Βονιφάτιο που προσηλύτισε τους Φράγκους  στον Χριστιανισμό, τον 8ον-9ον αιώνα. Έχει ανακηρυχθεί ως Αγία από την ενιαία τότε, Χριστιανική Εκκλησία και η μνήμη της εορτάζεται την 1ην Μαΐου.

Η εορτή της ενεπλάκη με τοπικά παγανιστικά έθιμα των Φράγκων την παραμονή της 1ης Μαΐου, κατά τα οποία Walpurgisnacht περιγράφονται οι τελετές των μαγισσών που συγκεντρώνονται κάθε χρόνο και εορτάζουν μαζί με τους δαίμονες που επικαλούνται τον αρχηγό τους Εωσφόρο!!! Μία τέτοια νύκτα περιγράφει ο  Γιόχαν Βόλφγκανγκ φον Γκαίτε στον Φάουστ!

Σύμφωνα με το Σατανικό ημερολόγιο των «μεγάλων αγίων ημερών», η 19η Απριλίου εγκαινιάζει μία περίοδο θυσίας, που η μεγάλη της κλίμακα καταλήγει την 1η Μαΐου. Κατά την 1ην Μαΐου οι αρχαίοι Δρυΐδες τιμούσαν τον Θεό Ήλιο και τις θεές τους σε μία πολυπληθή εορτή. Κατά την εορτή ελάμβαναν κυκλικές τελετουργίες γύρω από ένα συμβολοποιημένο φαλλό, το γονιμοποιητικό όργανο του Θεού Ήλιου. Ο τελετουργικός χώρος που χρησιμοποιείτο για την λατρεία της ηλιακής θεότητος, ήταν παραδοσιακά ένας κύκλος από μεγάλες πέτρες. Στο Στόουνχετζ της Αγγλίας υπάρχουν υπολείμματα μιάς παρόμοιας τοποθεσίας

10 Illuminati/Facts, History, and conspiracy/Encyclopaedia Britannica.

11  Shcule Sehloss Salem: Οικοτροφείο με πανεπιστημιουπόλεις στο Hohenfels, Salem και Uberlingen (Βάδη-Βυρτεβέργη). Ιδρύθηκε από τον Ταλμουδιστή-Ιουδαίο-Ιλλουμινάτο Kurt Matthias Robert Martin Hahn (1886-1974).

Ο Kurt Hahn ήταν Γερμανός εκπαιδευτικός Ιουδαϊκής καταγωγής. Μετά την επικράτηση του Ναζισμού εδιώχθη και εφυλακίσθη. Με προσωπική παρέμβαση του Βρεττανού πρωθυπουργού Ramsey Macdonald, επίσης Ιουδαϊκής καταγωγής, απεφυλακίσθη, εγκατέλειψε την Γερμανία και εγκατεστάθη στην Βρετανία. Εκεί εκτός του School of Gordonstoun ίδρυσε τα πανεπιστήμια Outward Bound (1940), σήμερα αλυσσίδα 40 περίπου σχολείων σε όλο τον κόσμο και United World Colleges (UWC), αλυσσίδα 15 περίπου κολλεγίων σ’ όλο τον κόσμο.

Gordonstoun (Salem school of Gordonstoun):

Ιδρύθηκε από τον Kurt Hahn όταν αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την Γερμανία το 1933 και να μεταβεί στην Αγγλία.

12  Παγκόσμια Επανάσταση, Νέστα Γουέμπστερ, εκδ. Στερέωμα, σ. 23.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου