Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΜΕΡΟΣ 20ο
ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Ή ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
3.ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ
ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΣ: «ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ» (Συνέχεια 19ου μέρους).
Παρά το πλήθος των στοιχείων,
προερχομένων από πολλές και ποικίλες πηγές, που έχουμε παρουσιάσει μέχρι τώρα
για την Γ.Ε., ίσως μερικοί από τους
αναγνώστες συνεχίζουν να δυσπιστούν, να αμφιβάλλουν και να προβληματίζονται για
το αν πρέπει να αναθεωρήσουν τις απόψεις τους για την Γ.Ε. όπως τις έχουν διαμορφώσει, με βάση εκείνα
που εδιδάχθησαν στις εκπαιδευτικές τους
διαδρομές ή με όσα έχουν διαβάσει σε βιβλία της συμβατικής προπαγάνδας ή
συστημικών συγγραφέων. Εκτιμάται ότι, οι ενστάσεις τους, πιθανώς να
διατυπώνονται ως εξής :
«Αποτελούν
υπερβολή τα περί Μασωνίας, Ιλλουμινοποιημένης ή όχι….Αδιαφορούμε για Μασωνία,
Ιουδαίους και μυστικές εταιρείες… Εμείς γνωρίζουμε ότι το 1789 ο λαός
επανεστάτησε αυθόρμητα και ανέτρεψε την τυραννία των βασιλέων και
ευγενών-φεουδαρχών, για να εγκαθιδρυθεί κράτος ισότητος, ελευθερίας και λαϊκής
κυριαρχίας… Αυτά πιστεύουν σήμερα οι λαοί σε όλα σχεδόν τα κράτη του κόσμου».
Κατ’ αρχάς,
όπως προείπαμε, τα στοιχεία που παραθέσαμε για την μεγάλη αποχή του Γαλλικού
λαού από τις επαναστατικές και μετεπαναστατικές δραστηριότητες, τι είδους
καθεστώς «ισότητος, ελευθερίας και
λαϊκής κυριαρχίας» εγκαταστάθηκε, είναι πολλά, διασταυρωμένα ποικιλοτρόπως
και συντριπτικά. Παρ’ όλα αυτά, σε μια τελευταία προσπάθεια προκειμένου να
πεισθούν οι σύγχρονοι
άπιστοι Νεο-Θωμάδες, θα προσθέσουμε μερικά ακόμη προερχόμενα από αναγνωρισμένες
προσωπικότητες κύρους και κοινής αποδοχής…
Οι πηγές στις οποίες θα αναφερθούμε, είναι:
-O Αλφρέδος Ραμπώ (Alfred Nicolas Rambaud, 1842-1905), μέλος της
Ακαδημίας των καλών τεχνών των Παρισίων, διδάκτωρ της φιλολογίας, καθηγητής
της Ιστορίας, υπουργός Παιδείας, Διευθυντής της εκδόσεως της Γενικής ιστορίας της
Γαλλίας.1
-Ο κορυφαίος
κοινωνιολόγος Γουσταύος Λε Μπον.2
-Ο γνωστός Έλλην πολιτικός, Παναγιώτης Κανελλόπουλος, θεωρούμενος
από πολλούς σαν ένας από τους πατριάρχες της σύγχρονης Δημοκρατίας:
1η/ «Αν τα περί Μασωνίας είναι υπερβολικά, γιατί είχαν
φροντίσει να έχει κάθε Σύνταγμα Στρατού και από μία Μασωνική στοά, όπου έκαναν
αδελφοποίηση οι αξιωματικοί με τους λοχίους; Διατί το πρώτον έργον των επαναστατών δεν ήταν η αδελφοποίησις αλλά
ο ομαδικός πνιγμός των Αξιωματικών του πολεμικού Ναυτικού;» [Alfred Nicolas Rambaud, Histoire
de la civilisation française (2
vols., 1885, 1887; 9th ed., 1901)].
2η/ «Ο λαός αποδέχεται γενικά μίαν επανάσταση χωρίς να
γνωρίζει το γιατί και όταν τυχαία φθάσει στο σημείο να το αντιληφθεί, η
επανάσταση έχει πια τελειώσει από πολύν καιρό. Ο λαός κάνει μίαν επανάσταση,
γιατί σπρώχνεται να την κάνει αλλά επειδή δεν καταλαβαίνει και πολλά πράγματα
από τις ιδέες των δημαγωγών του, τις εξηγεί με τον τρόπον του κι’ ο τρόπος
αυτός δεν μοιάζει καθόλου με τον τρόπον των αληθινών πρωτεργατών του κινήματος.
Η Γαλλική επανάσταση παρέχει σ’ αυτό το σημείο ένα εκπληκτικό παράδειγμα.
Η Επανάσταση του 1789 είχε σαν πραγματικό σκοπό
να αντικαταστήσει την εξουσία των ευγενών με την εξουσία της αστικής τάξεως. Στην πρώτη αυτή φάση
της Γαλλικής Επαναστάσεως πολύ λίγο έμπαινε ζήτημα για τον λαό. Είχε βέβαια
διακηρυχθεί η λαϊκή κυριαρχία, αλλά μεταφραζόταν μόνο με το δικαίωμα να εκλέγει
τους αντιπροσώπους του. Ο λαός εντελώς αμόρφωτος, μη ελπίζοντας, όπως η αστική
τάξη, ν’ ανεβεί τις βαθμίδες της κοινωνικής κλίμακας, μη νοιώθοντας διόλου τον
εαυτό του ισότιμο με τους ευγενείς και μη φιλοδοξώντας να το
πετύχει, είχε βλέψεις και συμφέροντα πολύ διαφορετικά από τα συμφέροντα των
ανεπτυγμένων τάξεων της κοινωνίας.
Οι
αγώνες της Εθνοσυνελεύσεως με την βασιλική εξουσία οδήγησαν στην ανάμιξη του
λαού σ’ αυτήν την πάλη. Η όλο και μεγαλύτερη συμμετοχή του λαού μετέβαλε πολύ
γρήγορα την αστική επανάσταση σε λαϊκή. Η μεταμόρφωση αυτή έγινε πολύ γρήγορα, όταν ο
λαός άκουσε τους ανθρώπους εκείνους, που τους θεωρούσε σαν κυβερνήτες του να
τον διαβεβαιώνουν, ότι ήταν ίσος με τους παλαιούς αφέντες του. Εθεώρησε τότε τον εαυτόν του θύμα κι’ άρχισε να
λεηλατεί, να πυρπολεί, να σφάζει, νομίζοντας ότι εξασκεί κάποιο δικαίωμα. Η
μεγάλη δύναμη των επαναστατικών αρχών, κατέληξε γρήγορα στο να δώσει ελεύθερη
διέξοδο στα ένστικτα της πρωτόγονης βαρβαρότητας, που χαλιναγωγούνταν ως τότε
από τους πανάρχαιους απαγορευτικούς φραγμούς του κοινωνικού περιβάλλοντος, από
την παράδοση και τους νόμους.
Τα
πλήθη σπάζοντας κάθε μέρα όλους τους κοινωνικούς φραγμούς που τα συγκρατούσαν,
είχαν την εντύπωση πως αποκτούσαν μια απεριόριστη εξουσία και δοκίμαζαν την
χαρά να βλέπουν τους παλιούς αφέντες τους να αφανίζονται και να
απογυμνώνονται...Ο νόμιμος(;) αυτός θρίαμβος των αταβιστικών ενστίκτων ήταν
τρομερός...Οι νόμοι της ψυχολογίας των όχλων δείχνουν ότι ο λαός δεν ενεργεί
ποτέ χωρίς δημαγωγούς...Ο όχλος που ξεσηκώνεται από
τους δημαγωγούς, ενεργεί κυρίως σαν μάζα. Η δράση του μπορεί να παραβληθεί με την δράση μιας οβίδας, που
τρυπάει ένα θώρακα με την ενέργεια μιας δύναμης που δεν εδημιούργησε. Ο όχλος
σπανίως αντιλαμβάνεται κάτι από τις επαναστάσεις, που συντελέστηκαν με την
βοήθειά του. Ακολουθεί
υπάκουα τους δημαγωγούς, χωρίς καν να προσπαθεί να μαντέψει τι επιθυμούν να
γίνει. Ανέτρεψε τον Κάρολο τον Ι΄, εξ αιτίας των διαταγμάτων του, χωρίς νάχει
καμμίαν ιδέα για το περιεχόμενό τους και θα βρισκόταν σε αμηχανία, αν τον
ρωτούσαν αργότερα, γιατί ανέτρεψε τον Λουδοβίκο-Φίλιππο» (Η ψυχολογία των
επαναστάσεων, Γουσταύος Λε Μπον, εκδ. Μαρή, σ. 63-67).
Να, ποιος ήταν ο ρόλος
του Γαλλικού λαού στα τραγικά γεγονότα του 1789, τον οποίον οι σύγχρονοι
Ηρακλείς της Δημοκρατίας σκόπιμα αποκαλούν «κυρίαρχο» εκθειάζουν δήθεν και
υπερεκτιμούν για ευνόητους λόγους, σαν «πρωταγωνιστή».
Ο αυτόφωτος και βουλομάχος
Γαλλικός λαός ήτο ΑΠΩΝ από τα γεγονότα του 1789, προ της παραδόσεως-πτώσεως της
Βαστίλλης. Ο θλιβερός «πρωταγωνιστής» της περιόδου εκείνης ήταν ο σκοταίος όχλος (διότι μόνον ο όχλος
συμμαχεί και καθοδηγείται από τις σκοτεινές και αποκρυφιστικές δυνάμεις που
στοχεύουν ΠΑΝΤΟΤΕ στην διάλυση Εθνών-λαών-κρατών).
Εκείνο το θηριοποιημένο
πλήθος συμπαρέσυρε αργότερα βιαίως και με την απειλήν του
αποκεφαλισμού και άλλες λαϊκές μάζες, οι οποίες συνολικώς και συγκριτικώς με τον
γαλλικό πληθυσμό, ήταν ένα μικρό τμήμα του γαλλικού λαού, με τις οποίες
συναπετέλεσε την καταστροφική καταιγίδα που εσάρωσε την άλλοτε κραταιά Γαλλία.
Ο «Επαναστάτημένος Γαλλικός
λαός», λοιπόν, τον Ιούλιον του 1789, ήταν μια ετεροφορτισμένη, άβουλη,
φλεγόμενη, αφιονισμένη και αιμοχαρής μάζα εγκληματιών, καταδίκων, αλητόβιων,
λιποτακτών που απελευθέρωσε όλα τα κτηνώδη ένστικτά της και
εστάλη στην πρώτη γραμμή, σαν υπνωτισμένος ψυχρός και αδίστακτος
εκτελεστής-καταλυτής του νόμου και της τάξεως, από τον «άγνωστο υλακόμωρον
υπνωτιστήν του».
Τον Σατανολάτρη
εμπρηστή της Παγκόσμιας Ειρήνης και καταστροφέα της ανθρωπότητος. Τον
φθονερό, μισαρό, δειλό και πανούργο
Αρχιερέα του Σατανά, τον
Ταλμουδιστή Ιουδαίο!!!.
Τον Ιουδαίο με τους
διαβολικούς συνεργάτες του (ιερείς και νεωκόρους του Ναού του Εωσφόρου), που
είχαν προκαθορισμένη
αποστολή, τουτέστιν να εγκαθιδρύσουν μία νέα τυραννική Τάξη
πραγμάτων, την ούτω αποκληθείσα Αστική Δημοκρατία. Μία δημοκρατία που οι
Ιουδαίοι είχαν την δύναμη να ελέγχουν ή τουλάχιστον όπως απεδείχθη από τα μεταγενέστερα
γεγονότα, την δύναμη να αποκτήσουν σταδιακά τον ολοκληρωτικό έλεγχό της, όπου
και αν επεκράτησε, σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου.
3η/ «Γεύθηκε ο λαός, γράφει ο Οκτάβ Ωμπρύ, το αίμα.
Από την στιγμή εκείνη θάναι αιμοχαρής. Η νίκη του τον έκανε να μεθύσει. Το μυαλό του
τρικλίζει. Οι αστοί του Δημαρχείου τον κολακεύουν με χαμέρπεια. Ένας
θρύλος διαμορφώνεται (Σ.Σ:
Ένας μύθος διαμορφώνεται. Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ). Οι νικητές της Βαστίλλης που είναι ληστές, γίνονται ήρωες» (Ιστορία του Ευρωπαϊκού
πνεύματος, Παν. Κανελόπουλος, 1976, τ. 6ος σ. 373-374).
*
Για
να επιβιώσει, όμως, η Νέα Δημοκρατική Τάξη και να καλύψει τους αχνούς του
αίματος που πλημμύριζε τους δρόμους, τις οικίες και τα χωράφια ολόκληρης της
Γαλλίας, και όσα άλλα ανοσιουργήματα εσχεδίαζε για το μέλλον, αλλά να συγκαλύψει και την παταγώδη αποτυχίαν
της, με την άνευ όρων παράδοση της εξουσίας σ’ ένα άλλον
Μονάρχην-Δικτάτορα-Βασιλέα, τον Ναπολέοντα,
έπρεπε κατ’ αρχάς να παρουσιάσει κάποιο θεωρητικό και κοινωνικό προσωπείο, με
συγκεκριμένους πολιτικούς και κοινωνικούς στόχους. Έτσι θα «έπειθε» τον λαό για
την ιστορική αναγκαιότητα και την πολιτική της μοναδικότητα.
Έσπευσαν
λοιπόν οι κυνικοί εγκέφαλοι της εποχής εκείνης, με εμπροσθοφυλακή τους
αυτοαποκαλούμενους «διαφωτιστές» ή εγκυκλοπαιδιστές (δηλαδή σκοταδιστές) στις
Ταλμουδικές βιβλιοθήκες, εμελέτησαν ραββινικά συγγράμματα, συνεβουλεύθησαν
"έγκριτους" επιστήμονες και τελικά συνέταξαν και παρέδωσαν στους
λαούς την λεγομένη θεωρία περί Φιλελευθερισμού ή Αστικής Δημοκρατίας.
Μία
θεωρία που δεν ήταν τίποτε άλλο παρά ο ιδεολογικός μανδύας μιας νέας οφιώδους πανουργίας,
μιας παγκόσμιας μονοπωλιακής, πολιτικοοικονομικής επιχειρήσεως για την
λαφυραγώγηση των Εθνών στο όνομα, δήθεν, της ελευθερίας, της αδελφότητος και
της ισότητος!
Μιας
Οικουμενικής εμπορευματικής επιχειρήσεως για την καταλήστευση των λαών,
συσταθείσης από μία συμμορία Ιουδαίων και Ιουδαιολάγνων απατεώνων, οι οποίοι
διεγράφησαν από τις καταστάσεις των βασιλικών αυλών και φεουδαρχικών δείπνων, όπου ήσαν μονίμως τρόφιμοι
μέχρι το 1789, και μετεγράφησαν αιφνιδίως στους
καταλόγους της «δοκιμαζομένης» ή κατ’ άλλους «καταπιεζομένης» Νέας Αστικής Τάξεως.
«Η
αμερικανική επανάσταση και η γαλλική επανάσταση οικοδόμησαν τις ιδεολογικές
βάσεις της εμπορευματικής κοινωνίας, στην οποία ζούμε και της οποίας η
Ντίσνεϋλαντ είναι μια έκφραση» (Γαλλική και Αμερικανική επανάσταση, Πιέρ
Βιάλ,1987).
«Πράγματι
όταν εξετάζουμε τα κείμενα της διακηρύξεως της ανεξαρτησίας και του
αμερικανικού Συντάγματος από την μία και από την άλλη τα κείμενα που εκφράζουν
τις αρχές του 1789, βρίσκουμε την έκφραση των ίδιων αρχών, της ίδιας
ιδεολογίας. Αυτή στηρίζεται στον οικουμενισμό, στον ατομικισμό και στον
ωφελιμισμό» (όπως ανωτέρω).
Οι χαρακτηρισμοί για την αποκρυφιστική Ιουδαϊκή
συμμορία των εμπνευστών και πρωτεργατών της λεγομένης Γαλλικής Επαναστάσεως,
δεν αποτελούν σχήμα λόγου. Τόσον
τα αρχικά όσον και τα μετεπαναστατικά βδελύγματά τους, προκύπτουν από ακλόνητα
αποδεικτικά στοιχεία που παρουσιάσαμε μέχρι τώρα, κυριώτερα των οποίων ήσαν:
-Απαγόρευση
της λειτουργίας των χριστιανικών μοναχικών ταγμάτων.
-Αιματηροί
διωγμοί, εκτελέσεις των μοναχών και δημόσιοι εξευτελισμοί του μοναχικού
σχήματος.
-Εξαναγκασμός
των ιερέων με την απειλή της ποινής του θανάτου, σε όρκο πίστεως προς το νέο
«Σύνταγμα».
-Εκτέλεση
επιστημόνων οι οποίοι δεν εδέχοντο τις υλιστικές θέσεις των αθέων σφαγέων.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του Λαβουαζιέ3.
«Όταν
οι άθεοι του Ροβεσπιέρου έγιναν κύριοι της Γαλλικής επαναστάσεως συνέλαβαν τον
πιστόν Λαβουαζιέ, τον ιδρυτήν της νεωτέρας χημείας και τον εξετέλεσαν! Και ενώ
ο Λαβουαζιέ εζητούσε να αναβληθεί η εκτέλεσίς του δι’ ολίγας ημέρας ώστε να
τελειώσει την μελέτην του περί «αναπνοής των ζώων», το δικαστήριον των αθέων…δημοκρατών
του έδιδε την απάντησιν: Η Δημοκρατία
δεν χρειάζεται πλέον επιστήμονας» (Η
Χριστιανική πίστις εις τον αιώνα της Επιστήμης,
Νικ.Βασιλειάδης, 1989).
-Δημιουργία
νέων θρησκειών. Εγκαινίαση της λογικής
ως νέας θρησκείας και εορτασμός λατρευτικώς τόσον εντός των
βεβηλωθεισών εκκλησιών, όσον και εντός του διευθυντηρίου των επαναστατών.
«Οι
επαναστάτες έντυσαν μια τραγουδίστρια της όπερας σαν την θεά Νίκη και
καθιέρωσαν λατρευτικές τελετουργίες αφιερωμένες σ αυτήν. Απαγόρευσαν κάθε τι το χριστιανικόν… Μυστικοί
αστυνόμοι γυρνούσαν παντού κατηγορώντας χιλιάδες αθώους ανθρώπους σαν συνωμότες
ενάντια στο θεϊκό κράτος...Όλα αυτά φυσικά δικαιολογήθηκαν κάτω από την έλευση
μιας νέας εποχής: Ισότητος, Αδελφότητος και Ελευθερίας..» (Οι Αρχαίες
Αυτοκρατορίες της νέας Εποχής, Paul de Parrie-Mary Pride, σ. 180).
«Το
1792 μέσα στην παραζάλη της Γαλλικής επαναστάσεως που κατάργησε με διάταγμα τον
Θεό και τον Χριστό και απεφάσισε να φτιάξη δική της θρησκεία, ένας La Reveiller έφτιαξε μιας ιδικής
του εμπνεύσεως θρησκεία, την θρησκεία των φιλανθρώπων. Είχε πίσω του όλο τον
παντοδύναμο μηχανισμό της Γαλλικής επαναστάσεως...» (Τι είναι Χριστός, Μητροπολίτου Πρεβέζης Μελετίου, 1991, σ. 94...αναφορά στο βιβλίο του Anton Koch, Hom. Handbuch, Bd I. Freiburg, 1952, σ. 445).
-Άρνηση
και καταπολέμηση της θεότητος του Χριστού και της διδασκαλίας Του.
-Προαγωγεία
της ειδωλολατρείας και αθεΐας, με αποκορύφωμα τα υστερικά κηρύγματα του
ιουδαίου βουλευτού Ζακ Ντυπόν, εντός της
εθνοσυνελεύσεως, υπό τα θυελλώδη χειροκροτήματα των λοιπών βουλευτων:
«Πολίτες,
θέλετε να στερεώσετε την δημοκρατίαν; Αναγείρατε νέους βωμούς! Η φύσις και ο
νους, ιδού μερικοί εκ των θεών του ανθρώπου, ιδού μερικοί εκ των θεών μας.
Σπεύσατε, διδάξατε εις τα σχολεία, το νέον τούτο κήρυγμα»(Οι αιρετικοί, ο
αντίχριστος, οι σπουδασταί των Γραφών και η καθαιρούσα τούτους δίστομος μάχαιρα
της βασιλείας του Χριστού. Σωτήριος Κυριαζόπουλος, Αθήναι, 1934).
Κάτω
από αυτές τις απερίγραπτα τραγικές συνθήκες, την κόλαση της αντιχριστιανικής
υστερίας και τον ατελεύτητα ανατριχιαστικό ήχο της λαιμητόμου, την οποίαν δεν
απέφυγαν ούτε οι πρωτεργάτες της παραδόσεως-πτώσεως της Βαστίλλης, γεννήθηκε η Νέα Δημοκρατική Τάξη
πραγμάτων!!!
Οι σύγχρονοι θεωρητικοί και
υπέρμαχοι της Δημοκρατίας κάθε φορά που αναφέρονται στα γεγονότα του 1789
κομπάζουν αντί να αισχύνωνται, θριαμβολογούν αντί να θλίβωνται για τα εγκλήματα
και τους εξευτελισμούς του ανδραπώδους πλήθους, σε βάρος ανθρώπων και
ανθρωπίνων αξιών.
Στροβιλιζόμενοι μέσα
στην παραζάλη της ιδιοτελείας, της χρηματολατρείας, της μυθώδους και ποικιλόμορφης αμοιβής τους από το ΣΥΣΤΗΜΑ
(για παροχή «υπηρεσιών» υποτελείας), του ψεύδους και της υποκρισίας,
χαρακτηρίζουν σαν Δημοκρατία την κοινωνικοπολιτική συγκρότηση μιας «ισόνομης
και φιλελεύθερης» πολιτείας στην οποία η κυβέρνηση εκλέγεται, λένε,
κατόπιν ψηφοφορίας (εκλογές) από τους έχοντες δικαίωμα ψήφου πολίτες και η εξουσία
ασκείται αντιπροσωπευτικά στο όνομα του λαού (ΣΣ: Ανεξιχνίαστο το βάθος του ανερυθρίαστου φαρισαϊσμού τους).
«Λέγεται συνήθως ότι η
Δημοκρατία συνίσταται εις την διακυβέρνησιν του λαού υπό του λαού. Λακωνικός
ορισμός αλλά περιεκτικός και κατ’ αρχήν ακριβής. Διότι είναι γεγονός ότι κύριον
χαρακτηριστικόν του δημοκρατικού πολιτεύματος είναι η διακυβέρνησις του εν
ευρεία εννοία λαού- τουτέστιν των πολιτών ή ιθαγενών-υπό του εν στενή εννοία
λαού ή άλλως- των ενεργών πολιτών, του εκλογικού σώματος. Αλλά η συγκρότησις
του τελευταίου τούτου, δια να υπάρχει δημοκρατία, πρέπει να στηρίζεται εις τας
αρχάς της καθολικότητος και της ισότητος, να ανήκει δηλαδή το εκλογικό δικαίωμα
εις όλους τους ωρίμους και ικανούς προς ενέργειαν πολίτας, άνευ εξαιρέσεως
κατηγοριών και άνευ θεσπίσεως προσόντων κοινωνικής και οικονομικής φύσεως ή
μορφώσεως, έκαστος δε πολίτης να διαθέτει μία ψήφον. ..
Απαιτείται, εξ’ άλλου,
η συνδρομή και μιας δευτέρας προϋποθέσεως, δηλαδή το επί τη βάσει των αρχών της
καθολικότητος και της ισότητος συγκροτούμενον εκλογικόν σώμα να είναι το
κυρίαρχο όργανο του κράτους. Κατ’ αυτόν τον τρόπον, τόσον η αρχή της λαϊκής
κυριαρχίας όσον και εκείνη της
καθολικότητος και της ισότητος του εκλογικού δικαιώματος, παρουσιάζονται
αρρήκτως συνδεδεμέναι προς την έννοιαν της Δημοκρατίας.4
Αυτή την συγκρότηση της
πολιτείας που οι σύγχρονοι πολιτικοί ιεροφάντες βαπτίζουν σαν Δημοκρατία (Δ), συναντάμε σήμερα με διάφορες μορφές κυριώτερες
των οποίων είναι:
-Έμμεση
Δημοκρατία: Όταν η κρατική εξουσία
ασκείται με όργανα που εκλέγονται από τον λαό. Διακρίνεται σε:
.Προεδρική ή
αβασίλευτη: Ο ανώτατος άρχων είναι αιρετός και όχι κληρονομικός, εκλεγόμενος
απ’ ευθείας από τον λαό (Γαλλία), έμμεσα από τους εκλέκτορες (Η.Π.Α.) ή από τα
αντιπροσωπευτικά σώματα (Ιταλία).
.Κοινοβουλευτική: Ο
πρόεδρος εκλέγεται από το νομοθετικό σώμα (βουλή) ή σε ωρισμένες περιπτώσεις
από τον ίδιο τον λαό.
-Άμεση ή «καθαρή»
Δημοκρατία: Ο λαός ασκεί άμεσα την κρατική εξουσία
στις κυριώτερες μορφές της (π.χ. διενέργεια δημοψηφίσματος για να αποφανθεί ο
λαός αν εγκρίνει την διατήρηση ή διάλυση των Ενόπλων Δυνάμεων, όπως συμβαίνει
στην Ελβετία).
-Βασιλευομένη
Δημοκρατία: Τα
δικαιώματα του ανωτάτου κληρονομικού άρχοντος (βασιλεύς) καθορίζονται δια του
Συντάγματος (Δανία, Αγγλία, Ολανδία, Σουηδία και Ελλάς από το 1864 μέχρι το
1973 με μικρά διαλείμματα).
-Συνταγματική
Δημοκρατία: Η
άσκηση της κρατικής εξουσίας καθορίζεται με κάθε λεπτομέρεια από τις διατάξεις
του Συντάγματος και οι οποίες δεν τροποποιούνται ούτε καταργούνται παρά μετά
από διαδικασίες που προβλέπονται από το Σύνταγμα.
Ο συνήθης τύπος δημοκρατικού
πολιτεύματος στην εποχή μας είναι ο κοινοβουλευτισμός ή αντιπροσωπευτική
δημοκρατία. Η κυβέρνηση που προέρχεται από την
κοινοβουλευτική πλειοψηφία, ασκεί εξουσία μόνον εφ’ όσον απολαμβάνει της
εμπιστοσύνης από την πλειοψηφία του κοινοβουλίου, ανεξάρτητα από το
προβλεπόμενο χρονικό διάστημα για το οποίο εξελέγη με τις εκλογές.
Κοινοβούλιο
καλείται το αντιπροσωπευτικό σώμα το οποίον ασκεί (μόνο ή μετά του ανωτάτου
άρχοντος) την νομοθετικήν εξουσία.
*
Όπως
προανεφέρθη, θεωρητικοί εγκέφαλοι της σύγχρονης δημοκρατίας στην προσπάθειά
τους να προστατεύσουν και κατοχυρώσουν την κατ’ αυτούς νομιμότητα του «νεογνού»
του 1789, έσπευσαν να το περιβάλλουν με ιστορικά-ηθικά-πολιτικά-κοινωνικά
σπάργανα, τα οποία ονόμασαν «αρχές λειτουργίας».
Σαν
θεμελιωδέστερη άρχή, διεκηρύσσετο από τους θεωρητικούς της Δ.,
η λεγομενη «λαϊκή κυριαρχία» (τα πάντα εκπηγάζουν από τον λαό, γίνονται δια του
λαού και στο όνομα του λαού) ενώ οι βασικές αρχές είναι της ισότητος, της
ατομικής ελευθερίας, της πολιτικής ελευθερίας και της πλειοψηφίας.
-Ισότης:
Σύμφωνα με την
δημοκρατία, όλοι οι άνθρωποι γεννώνται και παραμένουν ίσοι κατά τα δικαιώματα
ανεξάρτητα από την κοινωνική-οικονομική-πνευματική τους κατάσταση (Άρθρο 1 της
διακηρύξεως των δικαιωμάτων του ανθρώπου, της Γαλλικής εθνοσυνελεύσεως στις
26-8-1789).
Κατά την τελετήν
υπογραφής του νόμου περί πολιτικών δικαιωμάτων στις Η.Π.Α. ο τότε πρόεδρος
Λύντον Τζόνσον επεκαλέσθη μεταξύ άλλων και την ισότητα όλων απέναντι στον Θεό,
αδιακρίτως φυλής.
«Όλοι οι άνθρωποι
γεννώνται ελεύθεροι και ίσοι εις την αξιοπρέπειαν και τα δικαιώματά τους, θα
πρέπει δε να συμπεριφέρωνται μεταξύ τους εν πνεύματι αδελφότητος» (Άρθρον 1
διεθνούς δηλώσεως περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων την οποίαν απεδέχθη ομόφωνα η
Γενική Συνέλευσις του Ο.Η.Ε. στις 29 Νοεμβρίου 1948).
-Ατομική Ελευθερία:
Το
δικαίωμα της ελευθέρας προσωπικής δράστηριότητος του ατόμου απαγορευόμενης
κάθε παρεμβάσεως του κράτους, πλην των περιπτώσεων που κρίνεται ότι η επέκτασή
της παραβιάζει τους νόμους του κράτους.
Η
έννοια της ατομικής ελευθερίας κατά την Δ. αποτελεί συνισταμένη
επί μέρους ελευθεριών, ήτοι:
.Θρησκευτικής.
.Επιλογής
εργασίας και ατομικής ιδιοκτησίας.
.Νομικής
υπερασπίσεως από αυθαιρεσίες του κράτους.
.Κοινωνικών
σχέσεων και προσωπικής ασφαλείας.
.Εκπαιδεύσεως(στοιχειώδους-μέσης-ανωτέρας)
και γενικής μορφώσεως.
-Πολιτική Ελευθερία:
Το
δικαίωμα κάθε πολίτη να οργανώνεται σε κόμματα, συλλόγους, οργανώσεις και να
εκφράζει είτε ο ίδιος είτε δια των οργάνων του, τις πολιτικές πεποιθήσεις του.
Δια της πολιτικής ελευθερίας, θεωρείται ότι «συμμετέχει» άμεσα η έμμεσα στην
άσκηση της εξουσίας(δικαίωμα εκλέγειν και εκλέγεσθαι).
-Πλειοψηφία:
Το δικαίωμα που παρέχεται στο
κόμμα που πλειοψήφησε στις εκλογές, να σχηματίσει κυβέρνηση, της πλειοψηφίας
νοουμένης είτε σαν απόλυτης (πάνω από 50%), είτε σαν σχετικής (μεγαλύτερο
ποσοστό από τα υπόλοιπα κόμματα, όπως ορίζουν οι εκάστοτε εκλογικοί νόμοι).
Πέραν
από τις παραπάνω αρχές, για την λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος
πρέπει να συντρέχουν και ορισμένες απαραίτητες προϋποθέσεις, οι οποίες είναι:
-Ελευθερία Λόγου-Τύπου-Σκέψεως.
-Πολυκομματισμός.
-Καθολική ψηφοφορία.
-Διεξαγωγή ελεύθερων και αδιάβλητων εκλογών.
*
Οι παραπάνω αρχές και
προϋποθέσεις λειτουργίας της Δημοκρατίας, που συνιστούν το βάθρο και τους
κίονες του δημοκρατικού οικοδομήματος, θα αναλυθούν και ακτινογραφηθούν στα
επόμενα κεφάλαια, μέσα από το πρίσμα της ιστορικής αλήθειας, της εγχώριας
και διεθνούς πραγματικότητος, της ζώσης κοινωνικής καθημερινότητος καθώς και
των κειμένων των ιδίων των θεωρουμένων σαν πατέρων και διδασκάλων της
Δημοκρατίας.
Αντίθετα
με τις μεθόδους που χρησιμοποιούν οι δημοχαριστές
(οι κολακεύοντες τον όχλον), θα παρουσιασθεί η Δημοκρατία απηλλαγμένη από τα
απύθμενα ψεύδη, την ωραιοποιημένη μάσκα του ανθρωπισμού και απογυμνωμένη, όπως
ακριβώς είναι η φύση, η δομή και η λειτουργικότητά της.
Αυτό
θα γίνει κάτω από το ανελέητο σφυροκόπημα μίας άδολης
κριτικής, αυτής
που αρνείται η ίδια η Δημοκρατία να γίνει δημόσια, γιατί
δεν την συμφέρει. Γιατί αν γινόταν, τότε θα απεκαλύπτετο ο Μύθος της Δημοκρατίας και η
απάτη της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας!
Στο
τέλος αυτής της διζήσεως, που η φιλελεύθερη, δήθεν, Δημοκρατία απαγορεύει να
γίνει γνωστή στον λαό, χαρακτηρίζοντάς την άλλοτε μεν ως περιττή, διότι κατ’
αυτήν η κριτική της Δημοκρατίας γίνεται από τους νομίμους «αντιπροσώπους του
λαού» στην βουλή, άλλοτε δε ως «επικίνδυνη», «αβάσιμη», «ακροδεξιά»,
«εξτρεμιστική», «φασιστική», κλπ, θα αποδειχθεί εάν η σημερινή Κοινοβουλευτική Δημοκρατία,
αποτελεί:
-Το μοναδικό αλκτήριο (φάρμακον, αντίδοτον), για τα
δεινά της ανθρωπότητος, όπως ισχυρίζονται οι θιασώτες της ή
-Τον
άναγνο
(μιαρόν) ΜΥΘΟ των
εξουσιαστών και απόλιδων, όπως διατείνονται οι αγηνόρειοι αντίπαλοι της
σημερινής (ψευδο) Δημοκρατίας.
Συνεχίζεται
1 Alfred Nicolas Rambaud, was born in Besançon. After studying at the École Normale
Supérieure, he completed his studies in Germany. He was one of that band of young scholars, among whom were also Ernest Lavisse, Gabriel Monod and Gaston Paris, whose enthusiasm was
aroused by the principles and organization of scientific study as applied
beyond the Rhine, and who were ready to devote themselves to their cherished
plan of remodelling higher education in France. He was appointed répétiteur
at the École des Hautes Études on its foundation in 1868.
His researches were at that time directed towards the Byzantine period of the Middle Ages, and to this period
were devoted the two theses which he composed for his doctorate in letters, De byzantino hippodromo et circensibus
factionibus (revised in French for the Revue des deux mondes, under the title of Le monde byzantin; le sport et l'hippodrome,
1871), and L'Empire grec au Xe siècle,
Constantin Porphyrognete (1870).
This latter work is still accepted as a good authority, and caused
Rambaud to be hailed as a master on the Byzantine period; but with the
exception of one article on Digenis Acritas, in the Revue des deux mondes (1875), and one
other on Michael Psellus, in the Revue Historique
(vol. iii., 1876), Rambaud's researches were diverted towards other parts of
the East: The Franco-Prussian War inspired him with the idea for some courses of lectures which developed
into books: La domination française en
Allemagne; les Français sur le
Rhin, 1792–1804 (1873) and L'Allemagne
sous Napoleon I. 1804–1811 (1874). He watched attentively the role
played by Russia, and soon observed how much to the
interest of France, a good entente with this power would be.
He accordingly threw himself into the study of Russian history, staying in Russia in
order to learn its language, institutions and customs. In 1874 he took part in
the 3rd Archeological Congress that was held in Kiev, and wrote a report on it
for the "Revue des Deux Mondes". On his return, he published La Russie épique, a study of the dumas, Ukrainian epic songs (1876), a short but
excellent Histoire de la Russie depuis
les origines jusqu'à l'année 1877 (1878; 5th ed., 1900), Français et Russes, Moscou et Sévastopol
1812–1854 (1876; 2nd ed., 1881), and finally the two important volumes on
Russian diplomatic history in the Recueil
des Instructions données aux ambassadeurs (vols. vii. and ix., 1890 and
1891). He was not improbably moved by considerations of foreign policy to
publish his Russes et Prussiens,
guerre de Sept Ans (1895), a popular work, though based on solid
research.
After teaching history in the Faculties of Arts at Caen (1871) and Nancy
(1873), he was called to the Sorbonne (1883), where he was the first to occupy the chair of contemporary
history. By this time he had already entered into politics; he had been chef
du cabinet of Jules Ferry
(1879–1881), though this did not distract him from his literary work. It was
under these conditions that he composed his
Histoire de la civilisation française
(2 vols., 1885, 1887; 9th ed., 1901) and his Histoire de la
civilisation contemporaine en France (1888; new ed. entirely
revised, 1906), and undertook the general editorship of the Histoire générale du IVe siècle jusqu'à nos
jours. The plan of this great work had been drawn up with
the aid of Ernest Lavisse, but the entire supervision of its execution was carried out by
Rambaud.
He was anxious to see the rise of a Greater France, on the model of
Greater Britain, and it was with this idea that he undertook to present to the
public a series of essays, written by famous explorers or political men, under
the title of La France coloniale,
histoire, geographie, commerce (1886; 6th ed., 1893).
Having become senator for the département of Doubs (1895–1902), Rambaud held the position of minister of Public Instruction from 29 April 1896 to 28 June 1898, and in that capacity endeavoured to
carry on the educational work of Jules Ferry, to whose memory he always
remained faithful. He dedicated to his former chief a book (Jules Ferry,
1903), which is a valuable testimony to the efforts made by France to organize
public education and found a colonial empire; but this fidelity also won him
some enemies, who succeeded for some time in preventing him from becoming a
member of the Institute. He was finally elected a member
of the Académie des Sciences morales et politiques on 11 December 1897 in place of the duc d'Aumale, of whose life he wrote an account (vol. xxii., 2nd series, of the Mémoires of this academy). His many
interests ended by wearing out even his robust constitution, and he died at Paris in 1905.
2 Ο Γουσταύος Λε Μπον (1841,
Nogent-le-Rotrou - 1931, Παρίσι) υπήρξε ψυχολόγος, κοινωνιολόγος, ιστορικός και
αρχαιολόγος. Από το 1876 αφοσιώθηκε στην ανθρωπολογία, την ιστορία και την
αρχαιολογία, χωρίς όμως να πάψει να ενδιαφέρεται για την ιατρική.
3 Λαβουαζιέ Αντώνιος-Λαυρέντιος (1743-1794): Διάσημος Γάλλος
χημικός. Ανέτρεψε την θεωρία του φλογιστού και απέδειξε ότι η καύση είναι ένωση
με οξυγόνο. Σ' αυτόν οφείλονται η ανακάλυψη του αζώτου ως συστατικού του
ατμοσφαιρικού αέρα, η εφεύρεση του χημικού ζυγού και ο διαχωρισμός του νερού
στα συστατικά του.
4 Κ. Γεωργόπουλος, καθηγητής
Συνταγματικού δικαίου, εφ. Ελεύθερος Κόσμος 15-3-1981.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου