Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
ΚΑΙ Ο ΕΠΑΝΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ: ΕΠΙΚΑΙΡΕΣ ΕΝΑΓΩΓΕΣ1      
1. Όταν λέμε κυριαρχία, εννοούμεν την τέλεια και πλήρη εξουσία. Την αρχήν (πηγήν) πάσης κυριότητος [Κυριότης= Η δύναμις (το) χαρακτηριστικόν του κυρίου, εξουσία].2
Ως εξουσία ορίζεται η ικανότητα του άρχειν, δηλαδή της επιβολής ορισμένης θελήσεως επί άλλων θελήσεων, και μάλιστα κατά τρόπο ακαταγώνιστο (unwiderstehlich= άνευ αντιστάσεως). Σε σχέση με την κυριαρχία, η εξουσία είναι πάντως έλασσον, διότι η κυριαρχία προϋποθέτει και την επιπρόσθετη ικανότητα του ουδέποτε άρχεσθαι.
Ο κυρίαρχος καθορίζει και ανακαθορίζει την εξουσία των οργάνων του, καθώς και την δική του. Τα όργανα του κυριάρχου αντλούν την εξουσία τους από αυτόν (ετεροκαθορίζονται), ο κυρίαρχος αντλεί την εξουσία του από τον εαυτό του (αυτοκαθορίζεται, έχοντας την λεγόμενη «Kompetenz Kompetenz», την «αρμοδιότητα της αρμοδιότητας»).
Ποιός λοιπόν, είναι ο κυρίαρχος;
Κυρίαρχος είναι αυτός που άρχει απολύτως (απολυταρχικώς), χωρίς περιορισμούς, παρ’ εκτός ενδεχομένως εκείνων, τους οποίους ο ίδιος επιβάλλει στον εαυτό του και μπορεί εκάστοτε να μεταβάλλει κατά το δοκούν.
2. Σύμφωνα με το άρθρο 1 του ισχύοντος Συντάγματος (ΦΕΚ 120 Α΄/27-6-2008):
Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία (1/2).  Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από τον Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα (1/3).
3. Κατόπιν των παραπάνω και επειδή:
α. Ημείς οι Ρωμηοί ως νομοταγείς Έλληνες πολίτες, ανήκομεν εις τον συνταγματικώς κατοχυρωμένον, κυρίαρχον λαόν.
β. Οι εκλεγέντες από εμάς βουλευτές (από την μεταπολίτευση μέχρι σήμερον):
-Προ της εκλογής τους ως «εκπρόσωποι του λαού», μας υπεσχέθησαν προεκλογικώς, τελείως διαφορετικά από εκείνα που εψήφισαν και ενομοθέτησαν εντός του κοινοβουλίου.
-Μας απέκρυψαν όσα εκ των υστέρων και χωρίς να μας ενημερώσουν, εψήφισαν φανερώς ή κρυφίως [μνημόνια, μετοχολόγια τραπεζών, ΤΑΙΠΕΔ, πωλήσεις αποθεματικών τραπεζών-ταμείων, ιδιωτικοποιήσεις (δημοσίων οργανισμών, τραπεζών, κλπ), διαγραφές χρεών ολιγαρχών, κλπ],  ή όσες κακουργηματικές πράξεις έγιναν και έμειναν ατιμώρητες ή παρεγράφησαν [σκάνδαλα Siemens, Novartis, λίστες laggard και Μπόργιανς, υπεράκτιων εταιρειών, λαθρεμπορίου καυσίμων και καπνού, κλπ).
-Για τα μείζονα Εθνικά θέματα, μας κρατούν στο σκοτάδι και τα διαχειρίζονται ερήμην μας, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη, η γνώμη μας ως κυριάρχου φορέως υπεράνω κάθε πολιτικής εξουσίας (αντί να διεξάγουν δημοψήφισμα),  
-Mας ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΝ και συνεχίζουν να μας ΕΞΑΠΑΤΟΥΝ ανεντίμως και δολίως,
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να μας απαντήσουν επωνύμως και ενυπογράφως ή τηλεοπτικώς (πρωτίστως η παρούσα κυβέρνηση και δευτερευόντως οι βουλευτές) στα εξής:
1ον:  Ποίον το μετοχολόγιον ΟΛΩΝ των δραστηριοποιουμένων στην πατρίδα μας τραπεζών;
2ον: Ποίον το μετοχολόγιον των μεγάλων και πανελλαδικής εμβελείας τηλεοπτικών σταθμών και ΜΜΕ;
3ον: Ποίον το συνολικόν χρέος της πατρίδος μας σήμερον (κρατικός δανεισμός, έντοκα γραμμάτια δημοσίου, SWAPS, χρέος φορέων ευρύτερου δημόσιου τομέα, εξωτερικό ιδιωτικό χρέος με εγγύηση δημοσίου, δανεισμός «ελληνικών» τραπεζών από το ευρωσύστημα, κλπ);
4ον: Βάσει ποίων αποδεικτικών στοιχείων καταλήξατε στο συμπέρασμα, και μάλιστα με αδικαιολογήτως και ανεξηγήτως καθυστερημένη ανακοίνωση (Ενημερωτικόν δελτίον ΓΕΣ),  ότι οι δύο στρατιωτικοί μας, που εκτελούσαν περιπολίαν, συνελήφθησαν από τους Τούρκους στην περιοχή των Καστανιών Έβρου, διότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, έχασαν τον προσανατολισμόν τους και είσήλθαν λίγα μέτρα εντός του Τουρκικού εδάφους;
Εμείς είμαστε βέβαιοι, ότι δεν έγινε σύλληψη εντός του Τουρκικού εδάφους, αλλά επιμελώς προσχεδιασμένη, υφαρπαγή της περιπόλου των δύο Ελλήνων, από ομάδα τουρκικών ειδικών δυνάμεων, ΕΝΤΟΣ του Ελληνικού εδάφους..
5ον: Ουδεμία από τις κυβερνήσεις και ουδείς από τους διατελέσαντες πρωθυπουργούς και υπουργούς οικονομικών ή βουλευτές, από την μεταπολίτευση μέχρι το 2010, αντελήφθη, ότι οι ακολουθούμενες οικονομικές πολιτικές, καταστρέφουν την κοινωνία, βούλιαζαν τον λαό στην πείνα και εξαθλίωση και οδηγούσαν με μαθηματική ακρίβεια την χώρα στην χρεωκοπία;
Εάν το είχαν αντιληφθεί, γιατί δεν έλαβαν τα αναγκαία προληπτικά ή κατασταλτικά μέτρα, προς αποφυγή της επερχόμενης συμφοράς;
6ον: Ποίος σας έδωσε το δικαίωμα να διαπραγματεύεσθε το όνομα και την ιστορίαν της Μακεδονίας μας, αναπόσπαστου τμήματος της ιστορίας του Ελληνικού Έθνους, ερήμην του Ελληνικού λαού, όταν:
.Ο Ελληνικός λαός και σήμερον, όπως και στο παρελθόν, απέδειξε πολυτρόπως ότι ΔΕΝ δέχεται ονομασία του κρατιδίου των Σκοπίων, στην οποίαν να περιλαμβάνεται ο όρος «Μακεδονία» ή παράγωγον αυτού;
.Υπάρχει η απόφαση του Συμβουλίου των αρχηγών πολιτικών κομμάτων (πλην ΚΚΕ) του 1992 που επιβεβαιώνει την σημερινή αταλάντευτη θέση των Ελλήνων;
.Το σημερινόν κρατίδιον των Σκοπίων περιλαμβάνει γεωγραφικώς, ΜΟΝΟΝ ένα μικρό μέρος της ιστορικής Ελληνικής Μακεδονίας ενώ το μείζον τμήμα του κρατιδίου, είναι εκτός των γεωγραφικών ορίων της ιστορικής Μακεδονίας;
Συνεπώς, εκτός από το γεγονός ότι το Βόρειον τμήμα της ιστορικής Ελληνικής Μακεδονίας (Νότια Βαρντάρσκα), ευρίσκεται σήμερα υπό την κατοχήν του κρατιδίου των Σκοπίων, ιστορικώς και γεωγραφικώς, η σύνδεση του όρου «Μακεδονία» με την ονοματοδοσία του κρατιδίου των Σκοπίων, είναι από πάσης πλευράς αδόκιμη, αβάσιμη, απαράδεκτη, αντιεπιστημονική και εθνοπροδοτική
.Στο άρθρο 1/3 του Ελληνικού Συντάγματος, αναφέρεται σαφώς ότι: « Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από τον Λαό, και υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους…»;
Πως αγνοείτε αυτήν την συνταγματικήν πρόνοιαν, όταν το Έθνος ως ιστορικώς διαμορφωμένη και διαχρονικώς νοουμένη κοινότης ανθρώπων (λαός), είναι αναλλοίωτη και από κάθε άποψη, υπεράνω κάθε πολιτικής αρχής, και του λαού;
7ον: Στο Πρακτικό της Άγκυρας, που υπογράφτηκε στις 28 Δεκεμβρίου 1932, μεταξύ της Τουρκίας και της Ιταλίας, ορίστηκαν ή όχι τα θαλάσσια όρια μεταξύ των Ιταλοκρατουμένων Δωδεκανήσων και της Τουρκικής επικρατείας, βασιζόμενα επί των αγγλικών υδρογραφικών χαρτών υπ' αρ. 236, 872 και 1546;
Εάν ναι, τι περιλαμβάνει αναφορικώς με τα νησιά του Αιγαίου και τις βραχονησίδες (χάρτες, παραρτήματα, κλπ);
8ον: Τι περιλαμβάνει η επικυρωθείσα στις 22 Οκτωβρίου 1947, Συνθήκη Ελλάδας-Ιταλίας δια της οποίας επιστρέφει στις αγκάλες της μητρός πατρίδος Δωδεκάνησος; Το σχετικόν πρωτόκολλον παραδόσεως παραλαβής μεταξύ Ελλάδος Ιταλίας, περιελάμβανε τις νήσους, τις νησίδες/βραχονησίδες και τα όρια ΕΛΛΑΔΟΣ-ΤΟΥΡΚΙΑΣ, όπως ΑΚΡΙΒΩΣ τα είχε παραλάβει επισήμως και εγγράφως, η Ιταλία από την Τουρκία το 1932; 
9ον: Τα αναφερόμενα στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως 7/9.1.1948, όπου δημοσιεύεται ο Νόμος 518/48 «περί προσαρτήσεως της Δωδεκανήσου εις την Ελλάδα», συμπεριλαμβάνουν σε Παράρτημα ονομαστικώς και τις βραχονησίδες Ίμια,  Κίναρος  και Τσούκα;
10ον: Εάν ναι, τι συμβαίνει με την βραχονησίδα Τσούκα (Zouka) [Νοτίως των ΙΜΙΩΝ], στην οποίαν μέχρι τα τέλη της δεκαετίας 1970 (της «επάρατης επταετίας»), υπήρχε τσιμεντένια στήλη, κατασκευασθείσα από την Διεύθυνση Γεωδαισίας της Ελληνικής Γεωγραφικής Υπηρεσίας Στρατού, η οποία ανεγνωρίζετο και από τους Τούρκους ως Ελληνική, μέχρι τις αρχές του 1990 (όπως προκύπτει από τουρκικούς χάρτες της δεκαετίας 80 και 90);
Σήμερα, η νησίδα Τσούκα, ανήκει σ’εμάς ή στην Τουρκία (συμπεριλαμβάνεται στους νέους τουρκικούς χάρτες από  το 1995 και μετά, με την ονομασία Topan);
Ποία εθνοπροδοτική κυβέρνηση της Ελλάδος, παρεχώρησε σιωπηρώς ελληνικό έδαφος στον εχθρό και διατί; Τι έχουν πράξει περί τούτου, οι μεταγενέστερες κυβερνήσεις μέχρι και την σημερινή;
11ον: Οι χώρες του ΝΑΤΟ, της Ε.Ε.  έχουν στα αρχεία τους, χάρτες-αποδεικτικά στοιχεία της Ελληνικής κυριότητος των ΙΜΙΩΝ; Εάν ναι, γιατί προσεβλήθησαν από ΑΛΑΛΙΑΝ και ΔΕΝ αντιδρούν, ως οφείλουν, στις αλλεπάλληλες Τουρκικές προκλήσεις σε βάρος της Ελλάδος-κράτους μέλους της Ε.Ε.;
12ον: Γιατί η σημερινή Ελλαδική κυβέρνηση δεν αποστέλλει ΟΛΟΥΣ τους χάρτες και τα αντίστοιχα επίσημα έγγραφα που έχει στην διάθεσή της και αποδεικνύουν την αναμφισβήτητη Ελληνική κυριότητα στις βραχονησίδες ΙΜΙΑ, αρχαιολογικώς, εθνολογικώς, γεωγραφικώς και σύμφωνα με όλες τις διεθνείς συνθήκες και διεθνές δίκαιον, στα μέλη του Τουρκικού κοινοβουλίου, με αντίστοιχες επισημάνσεις και σχόλια;
Αναμένομεν σαφείς και συγκεκριμένες απαντήσεις σ’ αυτήν την πρώτη δέσμη ερωτημάτων. Προσεχώς, θα επανέλθωμεν με νέα δέσμη ερωτημάτων που θα αφορά σε έργα και ημέρες των μεταπολεμικών πρωθυπουργών και κυβερνήσεων (1912-1967).
Εάν ΔΕΝ δοθούν απαντήσεις, σ’ εμάς τον συνταγματικώς κυρίαρχον Ελληνικόν λαόν, θα θεωρήσουμε κυβέρνηση και βουλευτές:
-Εθνικά επικίνδυνους και υπευθύνους για την γενικευμένην πλέον, εσωτερικήν ανασφάλεια των πολιτών, την οικονομικήν- ιδιοκτησιακήν λεηλασίαν του Ελληνικού λαού και την καταστροφική πορεία του Ελληνικού Έθνους.
-Δεδηλωμένους εχθρούς της Ρωμηοσύνης, και συνεπώς εχθρούς του Ελληνικού λαού και ενσυνείδητους ή ασυνείδητους Εθνοδιαλυτές...3
*
25η ΜΑΡΤΙΟΥ: Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
ΚΑΙ Ο ΕΠΑΝΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

ΜΕΡΟΣ 3ο


  
6. Συνέπειες από την επικράτηση της Ελληνικής Επαναστάσεως.
α. Ηθικές συνέπειες
Για να γίνουν αντιληπτές οι συνέπειες τις οποίες είχε η Ελληνική Επανάσταση στον τομέα της ηθικής εξελίξεως της ανθρωπότητος πρέπει να αποσαφηνισθούν:
1/. Η έννοιες της Ηθικής και ηθικής εξελίξεως.
2/. Ο φορέας αυτής (της Ηθικής εξελίξεως).
Ως προς το πρώτον:
α/. Ηθική: Είναι η συνισταμένη της ανθρώπινης ηθικής Τριάδος, Σωφροσύνη-Δικαιοσύνη-Ευσέβεια (Πίστη). [Σωφροσύνη: Εγκράτεια, αγνότης, κοσμιότης απέναντι του εαυτού μας αλλά και στις σχέσεις με τους συμπολίτες/συνανθρώπους. Ευσέβεια: Ευλάβεια και ειλικρινής πίστη προς τον αληθινόν Θεόν].
β/. Η έννοια της ηθικής εξελίξεως αναφέρεται στην γενική ανθρώπινη συνείδηση. Αυτή εγκρίνει ή κατακρίνει την διαγωγή του ανθρώπου και την συμπεριφορά του προς τον συνάνθρωπον. Ετσι κάθε κοινωνική συμβίωση εξελίσσεται ηθικώς προς την κατεύθυνση προς την οποία ο άνθρωπος λαμβάνει αξία δηλ. τον ανθρωπισμό. Σε αντίθετη περίπτωση έχουμε απ-ανθρωπισμό ή θηριοποίηση του ανθρώπου.
Ως προς το δεύτερον, ο φορέας της ηθικής εξελίξεως είναι η κρατούσα κοινωνική κατάσταση. Αυτή γίνεται ανθρωπιστικότερη μόνον όταν η ανθρωπιστική δράση ατόμων ή λαών επηρεάζει το ιδεολογικό επιστέγασμα άλλων λαών.
Έτσι η 25η Μαρτίου, έγινε πυξίδα ηθικής εξελίξεως, είναι πλέον ηθική αξία ως προς την ζωή. Είναι το αντικειμενικό νόημα αντιστάσεως κατά της ωμής βίας, κατά της συντριβής της ανθρώπινης προσωπικότητας. Είναι η νίκη-ιστορικό παράδειγμα του Θεανθρωπισμού κατά του απανθρωπισμού και της βαρβαρότητας. Φυσικά δεν παραβλέπεται το γεγονός ότι οι βάσεις της ηθικής εξελίξεως ετέθησαν στον Μαραθώνα, σταθεροποιήθηκαν κατά την διαδρομή των αιώνων, υπό των Ελλήνων  και επιστηρίχθηκαν ακλονήτως, με την Επανάσταση του 1821.
β. Εθνικές συνέπειες
1/. Η αποκατάσταση του Ελληνικού Έθνους, σε θέση ανεξαρτήτου και κυρίαρχου ΄Εθνουςκράτους, μέσα στο οποίον οι ΄Ελληνες πολίτες ήσαν ελεύθεροι και απέκτησαν πολιτικά δικαιώματα.
2/. Η μοναδικότης της 25ης Μαρτίου ως ιστορικού γεγονότος, διότι δεν υπήρχε προηγούμενο και ούτε θα υπάρξει επόμενο (καμιά ανακύκλωση της Ιστορίας μπορεί να επανεμφανίσει παρόμοιο φαινόμενο, χωρίς την θεία πρόνοια ή θείο Ευαγγελισμό του ΄Εθνους).
3/. Αποτελεί για τις μελλοντικές γενεές πολύτιμη Εθνική κληρονομιά, διότι περικλείει δύο από τα βασικότερα χαρακτηριστικά του Ελληνικού πνεύματος, το γενναίο φρόνημα, την πολεμική αρετή των Ελλήνων και την ακλόνητη πίστη τόσον στο δίκαιο κάθε εθνικού αγώνος, όσον και στον Αληθινό Θεό.
«Όχι τα κλαριά να μας κόψης, όχι τα δένδρα, όχι τα σπίτια που μας έκαψες, μόνο πέτρα πάνω στην πέτρα να μη μείνει, εμείς δεν προσκυνάμε. Τι τα δένδρα μας αν τα κόψης και τα κάψης, τη γη δεν θέλει την σηκώσεις και η ίδια γη που τα έθρεψε, αυτή η ίδια γη μένει δική μας και τα ματακάνει. Μόνο ένας ΄Ελληνας να μείνη, πάντα θα πολεμούμε και μην ελπίζει πως τη γη μας θα την κάνεις δική σου. Βγάλτο από το νου σου» (Απάντηση του Κολοκοτρώνη προς τον Ιμπραήμ).


Ο αρχιστράτηγος της Ρωμηοσύνης, Θεόδ. Κολοκοτρώνης.

4/. Χάρις στην 25ην Μαρτίου, δημιουργήθηκαν οι Εποποιΐες των Βαλκανικών Πολέμων και του 1940, οι θυσίες των ηρώων και ολόκληρου του Κυπριακού Ελληνισμού για την ένωση της Κύπρου με την Μητέρα Ελλάδα, οι προδοθέντες αγώνες των αδελφών μας της Βορείου Ηπείρου και των άλλων ενδόξων πατέρων μας, για την απελευθέρωση των υπολοίπων εδαφών της Αυτοκρατορίας μας, το μείζον μέρος της οποίας παραμένει  δυστυχώς μέχρι σήμερα, υπό ξενική κατοχή.
5/. Χάρις στο πνεύμα της 25ης Μαρτίου, διατηρείται αειθαλής ο Ελληνισμός, ρωμαλέον το Γένος και αθάνατον το ΄Εθνος μας, έστω και αν δεν είναι εμφανές κάτι τέτοιο στις σημερινές ημέρες κρίσεως και πολιτικο-οικονομικής κατοχής που διανύουμε.
Υπάρχουν Ελληνόψυχες δυνάμεις απανταχού της γης, που συνεχώς «ποτίζουν» με προσευχές και άλλες αφανείς δράσεις, το δένδρον του Ευλογημένου από τον Θεόν μας Ελληνικού Έθνους…
Το πνεύμα της 25ης Μαρτίου, ζει στις καρδιές των Ρωμηών και ΔΕΝ θα σβύσει ποτέ, όσο και αν κάποιοι επίορκοι Ελλαδίτες πολιτικοί το ελησμόνησαν και άλλοι σύγχρονοι Ελλαδίτες εξουσιαστές, κάνουν τα πάντα για να διαγραφεί από την συμβατική ιστορία και να αντικατασταθεί με παραποιημένα γεγονότα και χαλκευμένα συμπεράσματα, συγγραφέντα από Νεοεποχίτες πνευματικούς ταχυδακτυλουργούς, διεθνιστές, εθνομηδενιστές και συρραφέντα με πολύχρωμες πολυπολιτισμικές κλωστές, κατασκευασμένες στα Ανθελληνικά και αντιχριστιανικά Εργαστήρια της Παγκοσμιοποιήσεως. 
6/. Χάρις στην 25ην Μαρτίου, η Κύπρος με τους ηρωϊκούς αγώνες της που συνεκλόνισαν τον κόσμο, απέκτησε την ανεξαρτησία της, η οποία ανεξαρτησία – ακεραιότητα σήμερα έχει κερματισθεί από την παράνομη εισβολή και κατοχή των Τούρκων, του 38% της νήσου και κινδυνεύει σήμερα όχι μόνο από τους Διεθνείς εμπόρους των Εθνών, αλλά και από μεσάζοντες Ελληνόφωνες διαχειριστές της Παγκόσμιας Νεοταξικής Διαπλοκής.
7/. Χάρις στην 25ην Μαρτίου, συνειδητοποιήθκε η ευθύνη των Ελλήνων έναντι του κοσμοϊστορικού ρόλου του Ελληνισμού, στην θεμελίωση του Παγκόσμιου Πολιτισμού από της εποχής του Μαραθώνος μέχρι σήμερα.
Η ευθύνη του πρωταγωνιστού, του πρωτομάστορα, του καθοδηγητού και όχι του κοινού εργάτου ή κομπάρσου στην παγκόσμια πολιτιστική εξέλιξη, όπως έχει καταντήσει τον Ελληνισμόν σήμερα, η συμμορία της ψευδο-δημοκρατικής αδελφότητος της νεοφεουδαρχικής ελληνόφωνης βουλευτοκρατίας.
8/. Χάρις στην 25ην Μαρτίου, επανεμφανισθήκαμε στο προσκήνιο της διεθνούς κοινωνίας, ως ισότιμα και υπολογίσιμα μέλη διεθνών οργανισμών και ισχυρών Συμμαχιών.
9/. Δια της 25ης Μαρτίου, καταδείχθηκε στον κόσμο η μεγαλοψυχία της Ελληνικής φυλής και η πολεμική αρετή των Ελλήνων, η οποία προκάλεσε τον θαυμασμό των αληθινών φίλων, τον θαυμασμό αλλά και την ανησυχία των εχθρών.
γ. Υπερεθνικές συνέπειες.
1/. Η δημιουργία για τους λαούς, διδάγματος όπως μη ανέχωνται την κατάσταση της δουλείας και επιχειρούν την αποτίναξη αυτής, ανεξαρτήτως της μαχητικής υπεροχής του δυνάστου.
2/. Προσφορά θετικής συμβολής στον τομέα της πολιτιστικής εξελίξεως της ανθρωπότητος, διότι:
α/. Διοίνηξε την οδόν για την αναγνώριση της υψίστης αξίας της πολιτικής ελευθερίας (όλοι οι άνθρωποι είναι ελεύθεροι, ανεξαρτήτως φυλής, θρησκείας, κοινωνικής τάξεως).
β/. Εθεμελίωσε επί διεθνούς επιπέδου, την αρχήν, ότι η δια της βίας κυριαρχία και εκμετάλλευση του ασθενεστέρου αλλοεθνούς, αποτελεί πράξη που αντιβαίνει στην Πανανθρώπινη Ηθική.
3/. Η 25η Μαρτίου, μετά τον Μαραθώνα, απετέλεσε το πρώτον αίτιον προς υποχώρηση της κατακτητικής πολιτικής. Διέσπασε την διεθνή ομοιογένεια της προκαταλήψεως για την κυριαρχία του ισχυρού επί του ασθενούς, δίκην κληρονομικού δικαιώματος.
4/. Πραγματοποιήθηκαν τα πρώτα βήματα για την απομάκρυνση από την μονολιθική εξωτερική πολιτική των κρατών, δια της αναζητήσεως δυνατοτήτων συνεργασίας σε διεθνές επίπεδο.
Η 25η Μαρτίου, αποτελεί Ιστορική καμπή της ανθρωπότητος, διότι αρχίζει να αναπτύσσεται η πίστη στην ηθική ανωτερότητα μιας διεθνούς κοινωνίας, όχι αυτής που επιχειρείται να επιβληθεί, δια των όπλων ή της απειλής χρήσεως όπλων με την μορφή της Νεοταξικής, πολυφυλετικής, πολυπολιτισμικής και παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας (ΟΗΕ=Οργανισμός Ηλεγμένων Εκκρεμοτήτων), αλλά μιας πανανθρώπινης Αδελφότητος, με κυρίαρχους λαούς που θα διατηρούν τα ήθη και τις παραδόσεις τους και ανεξάρτητα ΄Εθνη-Κράτη.
5/. Αποδοκιμάσθηκαν βαθμιαίως από την διεθνή κοινή γνώμη η ομαδική αλαζονεία, η περιφρόνηση προς την λαϊκή βούληση, ο θρησκευτικός φανατισμός, η ωραιοποίηση του ψεύδους  και της απάτης που αποτελούσαν το υπόβαθρο του κατακτητικού/επεκτατικού πολέμου.
6/. Απεκατεστάθη εις τα πλαίσια του ηθικού κανόνος η εφαρμογή επί του διεθνούς πεδίου η αρχή των εθνικοτήτων, με επακόλουθο το δικαίωμα αυτοδιαθέσεως των λαών, ένα δικαίωμα που ενεργοποιήθηκε για κάποιους λαούς, αλλά απαγορεύθηκε για την  Ελλάδα, στις περιπτώσεις της Κύπρου και της Βορείου Ηπείρου μας. Αποτέλεσμα:
-Η μεν Κύπρος να ανεξαρτητοποιηθεί αρχικώς, να διχοτομηθεί εκ των υστέρων και να κινδυνεύει να τουρκοποιηθεί σήμερον.
-Η δε Βόρειος Ήπειρος να διαρπαγεί από τις αγκάλες της μητρός Πατρίδος, να δοθεί το 1913 στους Αλβανούς-Σκιπετάρους ως δώρον μαζί με την νήσο Σάσωνα (1914) και σήμερα να έχει Αλβανοποιηθεί, με τους εναπομείναντες Βορειοηπειρώτες συμφυλέτες μας να υφίστανται τα πάνδεινα και ορατόν τον κίνδυνο αφανισμού τους ή αφομοιώσεώς τους από τους ληστάρχους λαθρεμπόρους ναρκωτικών Ουτσεκάδες που κυβερνούν ουσιαστικώς την Σκιπερίαν-Αλβανίαν…
Στην Ευρώπη, πρώτον το Ελληνικό ΄Εθνος απέκτησε την ελευθερίαν του με βάση την αρχή των Εθνικοτήτων. Η Ελληνική Επανάσταση έταμε την οδό όπως κάθε έθνος αποκτά το δικαίωμα να αποτελεί ιδίαν πολιτείαν και κάθε λαός να έχει το φυσικό δικαίωμα να διαθέτει εαυτόν κατά την ελευθέρα βούλησή του. Είναι η αρχή της δημιουργίας και αποδοχής του ΄Εθνους - Κράτους  (Το ΄Εθνος να προσδιορίζει την μορφή του Κράτους και όχι το Κράτος να καθορίζει την μορφή, τα χαρακτηριστικά, την σύνθεση και την κοινωνική δομή του λαού τον οποίο αντιπροσωπεύει (Κράτος - ΄Εθνος) κάτι που γίνεται σήμερα με την επέλαση της Παγκοσμιοποιήσεως).
Έτσι επεζητήθη η ανασυγκρότηση του χάρτου της Ευρώπης δια των Συνθηκών Βερσαλλιών, Νεϊγύ, Αγίου Γερμανού και Τριανόν). Το γεγονός ότι δεν έχουμε μέχρι σήμερα τα αναμενόμενα αποτελέσματα, αυτό οφείλεται σε άλλα αίτια που δεν είναι του παρόντος.
Σαφής απόδειξη των υπερεθνικών συνεπειών αποτελεί ο επικήδειος του Σπυρίδωνος Τρικούπη για τον Λόρδο Βύρωνα (10 Απριλίου 1824):
«Η επανάστασις της Ελλάδος δεν είναι εποχή του ΄Εθνους μας μόνον, είναι εποχή όλων των αιώνων, επειδή είναι φαινόμενον μοναδικόν εις την ιστορίαν των Εθνών».
7/. Η Επανάσταση του 1821 συνέθεσε το Ιδεολογικό επιστέγασμα των πολιτισμένων λαών του 20ου αιώνος, του οποίου τα βασικά χαρακτηριστικά μπορεί να θεωρηθούν:
(α) Η συνεχής τάση επικρατήσεως των ανωτέρων αξιών της ζωής.
(β) Η εδραίωση της κοινωνικής αλληλεγγύης.
(γ) Η κατοχύρωση της Ελευθερίας του ατόμου.
(δ) Ο σεβασμός της προσωπικότητας του συνανθρώπου.
Το γεγονός ότι οι εκπολιτιστικές και ειρηνιστικές προσπάθειες των λαών, δεν εστέφθησαν πάντοτε από επιτυχία ή ότι σήμερα είμεθα μάρτυρες της επικρατήσεως στο διεθνές προσκήνιον, η ανίερη αρχή «το δίκαιον του ισχυροτέρου», ουδόλως μειώνει την υπερεθνικήν ακτινοβολίαν της Ελληνικής Επαναστάσεως του 1821.
Τέλος, το πιο δραματικό δίδαγμα της Επαναστάσεως του 1821, είναι η ΔΙΧΟΝΟΙΑ, ο άτιμος  εχθρός μας, η Εθνική μας αρρώστια.  Η κύρια αιτία της μη δικαιώσεως, των Εθνικών και Δικαίων Πόθων του Ελληνισμού, ήτοι της απελευθερώσεως των κατεχομένων από αλλοεθνείς και αλλοδόξους, αρχαιόθεν Ελληνικών εδαφών, της Βορείου Ηπείρου, της Βόρειας κατεχομένης Μακεδονίας (Νότια Βαρντάρσκα/Σκόπια), της Ανατολικής Θράκης, της Ανατολικής Ρωμυλίας, Του Πόντου, της πανάρχαιης Ιωνίας και της βόρειας κατεχομένης Κύπρου μας.
Η επάρατος διχόνοια είναι επίσης, η βασική αιτία των συνεχών μετά το 1821 δοκιμασιών, τραγωδιών (με πιο πρόσφατη την Μικρασιατική τραγωδία), και επικρεμαμένων ορατών πανταχόθεν κινδύνων, κυρίως από Ανατολάς που απειλούν σήμερα, το Ελληνικό ΄Εθνος.
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Ο Εορτασμός της 25ης Μαρτίου, μας προσφέρει μοναδική ευκαιρία αφυπνίσεως της αδρανοποιημένης Ελληνικής/Ρωμαίϊκης ψυχής μας.
Ιδιαίτερα σε μια κρίσιμη περίοδο κατά την οποίαν:
-Οι Τούρκοι απροκαλύπτως πλέον διατυπώνουν διεκδικήσεις σε βάρος κυριαρχικών μας δικαιωμάτων, ιδιαιτέρως του Αιγαίου μας.
-Εξυφαίνονται σχέδια νέων βιαίων ανακατατάξεων στην ευρύτερη περιοχή (μετά την κατασκευήν από τους Εθνοκατασκευαστές  του Κοσόβου και του υβριδίου των Σκοπίων) και οι φλόγες νέων συγκρούσεων στην Χερσόννησο του Αίμου (Βαλκάνια), πλησιάζουν επικίνδυνα τα Βόρεια σύνορά μας.
-Όλοι οι παρείσακτοι γείτονες που κατέχουν εδάφη, αρχαιόθεν Ελληνικά, ανήκοντα στο Ελληνικό Έθνος, ιστορικώς, αρχαιολογικώς και Εθνολογικώς, διεκδικούν απροκαλύπτως ή συγκεκαλυμμένως, κάποιο κομμάτι της σημερινής ελλαδικής γης, αυτής που απέμεινε ως απολειφάδι από την πάλαι ποτέ κραταιά Ελληνική Αυτοκρατορία μας, την Ρωμανία μας, με πρωτεύουσα την Κωνσταντινούπολη.
-Ευρισκόμεθα ήδη κάτω από τον ζυγό οικονομικών δολοφόνων και τοκογλύφων τραπεζιτών, υποτελείς σε μια σύγχρονης μορφής πολιτικο-οικονομική επιτροπεία και κατοχή.
Για να απαλλαγούμε από αυτήν την κατοχή, είναι αναγκαίον όσον ποτέ άλλοτε, να αντλήσουμε και να εφαρμόσουμε τα σωτηριώδη διδάγματα του διπλού εορτασμού της 25ης Μαρτίου, τα οποία συνοψίζονται στα εξής:
oΕθνική συνείδηση, αναλυομένη στα εξής γνωρίσματα:
1ον/.Εθνική Μνήμη. Επίγνωση δηλαδή της ενιαίας καταγωγής και της ιστορίας του Έθνους.
2ον/. Εθνική Ομοψυχία/Συνοχή.
Ψυχική και πολιτιστική σύσφιξη δεσμών των ατόμων και μάλιστα διαχρονικά.
3ον/.Πολιτική Βούληση. Αποφασιστικότης και αγωνιστικότης τόσον για την διατήρηση της Εθνικής συνεχείας και συνεκτικότητος, όσον και για ένα καλύτερο εθνικό μέλλον.
Η μνήμη αποτελεί τον συνεκτικόν δεσμόν με το παρελθόν, η ομοψυχία σφυρηλατεί τους δεσμούς παρόντος και παρελθόντος και η βούληση συνιστά τον μοναδικόν άρρηκτον κρίκον παρελθόνος παρόντος και μέλλοντος, προδικάζουσα το βέλτιον και εύδαιμον μέλλον.
Η Εθνική Συνείδηση με τις τρείς ιδιότητες προϋποθέτει πάντοτε την Βιολογική-Πνευματική Συγγένεια. (Διατήρηση της εθνικής ταυτότητος).
oΕθνική Επαγρύπνηση και Πολεμική Ετοιμότητα (πολεμική ισχύς και πολεμική Αρετή).     
oΚαθολική και εθελουσία απόφαση [Λαού και Ηγεσίας(πολιτικής, στρατιωτικής και Εκκλησιαστικής)], για οποιαδήποτε θυσία «Για του Χριστού την πίστη την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία».
oΠίστη στην αδάμαστη Ελληνική θέληση, το Δίκαιον του αγώνος και στην δύναμη της Ελληνικής Ψυχής.
oΤεθεμελιωμένη, εδραία και αμετακίνητη πίστη και Μοναδική Ελπίδα, στον Τριαδικό Θεό.
«Εις τον Θεό, εστήριξα τις ελπίδες μου. Δεν θα φοβηθώ, οτιδήποτε επιχειρήσει να κάνη εναντίον μου, οποιοσδήποτε άνθρωπος» (ΨΑΛΜΟΙ: 55/12).
Ο Θεός μας έδωσε την Ελευθερία σε τέτοιο βαθμό, ώστε να μπορούμε ακόμη και να Τον αρνηθούμε. Μας έδωσε, όμως, και εξακολουθεί να μας δίδει, δια της μακροθυμίας Του, πολλές ευκαιρίες ανανήψεως.
Μια από αυτές είναι η επέτειος αναβαπτισμού των Ελλήνων στα νάματα του διπλού εορτασμού της 25ης Μαρτίου και ενός Νέου Επανευαγγελισμού του Έθνους, αφού είμαστε και πάλιν κατ’ επίφαση ελεύθεροι, ουσιαστικώς όμως υπό Πολιτικο-Οικονομική δουλεία .
Επειδή η λαίλαπα της παγκοσμιοποιήσεως σαρώνει τα πάντα και δεν αποκλείεται σύντομα να γίνουμε μάρτυρες της βιαίας καταργήσεως της πρωϊνής προσευχής στα σχολεία, των Εθνικών Επετείων και παρελάσεων που γίνονται σ’ αυτές, μας δίδεται, ίσως, μια από τις τελευταίες ευκαιρίες:
-Να αναλογισθούμε τα πολιτικά μας σφάλματα, την αδιαφορία-ολιγωρία στα Εθνικά μας θέματα και την αποστασία μας από τον Τριαδικό Θεό της Πίστεώς μας.
-Να ανανήψουμε ουσιαστικά, δυναμικά, αληθινά, ΟΡΙΣΤΙΚΑ και όχι επιφανειακά, νωθρά, φαρισαϊκά και προσωρινά κάτι που δεν θα σταματήσει τους παγκόσμιους εξουσιαστές της Νέας Εποχής και τους εντόπιους διαχειριστές της, αλλά θα τους ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο, αφού θα διαπιστώνουν ότι δεν διαθέτουμε πλέον δυνάμεις αντιστάσεως.
Ανάνηψη λοιπόν, εδώ και τώρα, αφύπνιση της συνειδήσεώς μας και φωτισμός από το πνεύμα του διπλού εορτασμού της 25ης Μαρτίου, ώστε να αντισταθούμε στην επερχόμενη λαίλαπα της παγκοσμιοποιήσεως που όλοι οι άπιστοι, ολιγόπιστοι και αφελείς νομίζουν ότι είναι ανίκητη.
Πως θα επιτευχθεί αυτή η αφύπνιση και αναγέννηση;
Πως θα απαλλαγούμε από τα δεσμά του μη βιώσιμου χρέους, από τους αδίστακτους τοκογλύφους δανειστές, από τις ύαινες που καραδοκούν να κατασπαράξουν τους υπερφορολογημένους Έλληνες και ήδη έχουν αρχίσει να λεηλατούν τον Εθνικό πλούτο της Ελλάδος;
Πως θα απαλλαγούμε από τους εντολοδόχους ελλαδίτες διαχειριστές της πολιτικής εξουσίας που παραπλανούν τον λαό απολαμβάνοντες τα υπερπρονόμια που τους δίδει το ΣΥΣΤΗΜΑ, ως αντάλλαγμα των παρεχομένων προς αυτό (Το Σύστημα) «υπηρεσιών» τους;
Η απάντηση, φρονούμεν ότι βρίσκεται στις εξής ενέργειες:
1η/ Συνειδητοποίηση από τους Έλληνες ότι είναι πλήρως εξαρτημένοι και εθισμένοι στα πολιτικο-ψυχοναρκωτικά που μας ποτίζει καθημερινώς το Σύστημα. Αυτό θα γίνει με την απόκτηση αυτογνωσίας, και κριτικής ικανότητος ΟΛΩΝ των μετεπαναστατικών (από το 1821) ιστορικών γεγονότων και τεκταινομένων στο πολιτικο-ιστορικό στερέωμα, τις τελευταίες δεκαετίες της μεταπολιτεύσεως.
2η/ Προσπάθεια πλήρους απεξαρτήσεως. Τούτο θα συμβεί με συνεχείς πνευματικούς αγώνες, μετάνοια, νηστεία και προσευχή, μέσα από τις λειτουργικές διαδικασίες της Εκκλησίας. Με άλλα λόγια άμεση επιστροφή στις Ρωμαίϊκες ρίζες μας.
3η/ Αναζήτηση, αναγνώριση και εντοπισμός ενός ανδρός που θα περικλείει τα προσόντα τριών ιστορικών προσωπικοτήτων, αληθώς Ελλήνων Ορθοδόξων Χριστιανών ή αναμονή εμφανίσεως του, εφ’ όσον ο Θεός αποφασίσει να τον παρουσιάσει ως εκτελεστήν των εντολών Του.
4η/ Προσφυγή και Καταφυγή των Ελλήνων πέριξ αυτού. Παροχή ψήφου εμπιστοσύνης-αισυμνητείας4 και προσευχές όλων μας για επιτυχία του έργου του.
Εδώ προκύπτει το εξής εύλογο ερώτημα:
Ποία ιστορικά πρότυπα αντιπροσωπεύουν τους τρεις αξίους και καθολικού κύρους Ορθοδόξους Έλληνες που θα προσωποποιηθούν στον ΕΝΑ, σ’ Εκείνον που θα αναλάβει με την Ευλογία τού Τριαδικού Θεού, το τιτάνιο έργο, φαινομενικώς αδύνατο, της αναγεννήσεως και απαλλαγής μας από τους κατακτητές μας;
Ένας νέος Παλαιών Πατρών Γερμανός, άξιος αρχιερέας, που θα μας προτρέψει να μετανοήσουμε για τις ανομίες μας και θα μας διατάξει σε νηστεία και προσευχή…
Ένας νέος Ιωάννης Καποδίστριας, Νέος Γνήσιος Έλλην/ Ρωμηός, που θα μας διδάξει την αληθινή ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ στην ξενοκρατία, τον λιτοδίαιτον και πνευματικόν βίον και θα μας απαλλάξει από τα δεσμά της οικονομικο-πολιτικής δουλείας του Συστήματος.
Ένας νέος Θεόδωρος Κολοκοτρώνης που θα αναλάβει την ηγεσία της Εθνικής Αμύνης και απελευθερώσεως ΟΛΩΝ των κατεχομένων από αλλοεθνείς και αλλοδόξους Εθνικών εδαφών… που θα σταματήσει  τα δάκρυα της Παναγιάς μας Δέσποινας, αφού μετά από χρόνια και καιρούς θα κάνει και πάλιν δική μας, όπως λένε και οι προφητείες, την Βασιλεύουσα, την Πόλη μας, την Κωνσταντινούπολη…
Τα παραπάνω ΔΕΝ είναι ΟΥΤΟΠΙΑ. ΔΕΝ είναι Φαντασιοπληξία, ούτε ευσεβείς πόθοι, ούτε όνειρον θερινής νυκτός….Είναι καταστάλαγμα των προφητευμένων για την συγκεκριμένη περίπτωση, και επιβεβαιωμένων από τα στόματα των κεκοιμημένων Αγίων Πατέρων μας…
Άλλωστε, εδώ και 2.000 χρόνια περίπου, δεν είχε προφητευθεί μετά την Ανάσταση του Κυρίου, ο αριθμός του ανθρώπου, του αντιχρίστου, ο αριθμός του θηρίου, το χξς (666) (ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: 13/17-18) ;
Δεν είχαν την ευκαιρίαν και δυνατότητα, οι αρχιερείς του Συστήματος, να αλλάξουν την χρήση του 666 στον γραμμωτό κώδικα (barcode)5 στα διάφορα προϊόντα, πιστωτικές κάρτες, ταυτότητες, σε άλλα μέσα ηλεκτρονικών συναλλαγών και στον εγκέφαλο του Αντιχρίστου/«θηρίου των Βρυξελλών»; Να βάλλουν για παράδειγμα, ως κωδικόν τον αρ. 665 ή 667 και να όχι μόνον να διαψεύσουν την προφητείαν, αλλά να αποδείξουν την Αγία Γραφήν, διαψευδομένην από την πραγματικότητα;
Γιατί δεν το έπραξαν;
ΔΕΝ το έπραξαν διότι, ΔΕΝ μπορούσαν να κάνουν διαφορετικά, αφού το 666 αποτελούσε προφητεία του Κυρίου δια στόματος Αγίου Ιωάννου Θεολόγου!!!
Ας το καταλάβουν εχθροί και φίλοι:
Ό,τι έχει προφητευθεί και είναι γεγραμμένο στην Αγία Γραφή και καταγεγεγραμμένο-επιβεβαιωμένο σε κείμενα των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας μας, θα πραγματοποιηθεί!!!
Ο Μεγάλος Θεός, ο Δημιουργός και κυρίαρχος των ΠΑΝΤΩΝ, είναι ΕΝΑΣ! Ο Ιησούς Χριστός! Αυτόν θα προσκυνήσουν οι πάντες και τα πάντα, όταν έλθει εν τη Δευτέρα Αυτού Παρουσία!!!
Να, γιατί αργά ή γρήγορα,.. θα επαληθευθεί και η προφητεία για την Βασιλεύουσα, την πρωτεύουσα της ΡΩΜΗΟΣΥΝΗΣ..
Εάν παρ’ελπίδα, δεν είναι εμφανής η παρουσία μιας τέτοιας προσωπικότητος, μεταξύ των σημερινών Ελλήνων ή δεν μας τον εμφανίσει ο Κύριος, σημαίνει ότι το έθνος μας εμαράνθη, εξέπεσεν, είναι έθνος υπό εξαφάνιση και είμαστε ανάξιοι να καλούμεθα Έλληνες πολύ δε περισσότερο Ρωμηοί, τουτέστιν Ορθόδοξοι Χριστιανοί.
Σημαίνει ότι ο Κύριος μας εγκατέλειψε λόγω της παρατεταμένης ανομίας μας ή εξακολουθεί δια της μακροθυμίας Του να μας δοκιμάζει μέσω ανυπέρβλητων δυσχερειών και οδυνών ή ακόμη και κάποιας μελλοντικής οδυνηρής δοκιμασίας…
Ημείς οι Ελληνόψυχοι Ρωμηοί, πιστεύομεν ακραδάντως, ότι ΔΕΝ μας εγκατέλειψε ο Κύριος και έχει το Σχέδιό Του για το Γένος των Ελλήνων, τους πρωτότοκους του Νέου Ισραήλ της Χάριτος…
Αυτό μας υπενθυμίζουν οι Άγιοι Πατέρες μας και επιτάσσει η φωνή των ηρώων, μαρτύρων και λοιπών αγωνιστών, προγόνων μας, που επέτυχαν το 1821 το ανθρωπίνως ακατόρθωτο, διότι αγωνίσθηκαν υπέρ Βωμών και Εστιών, υπό την σκέπην της Θεοτόκου, υπέρ Πίστεως και Πατρίδος, «για του Χριστού την Πίστη την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερίαν»…..


ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΡΩΜΑΙΪΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΜΑΣ! Η ΡΩΜΑΝΙΑ ΜΑΣ!

 Ελληνόπουλο μην ξεχνάς…..Αυτά είναι τα απαράγραπτα ιστορικά, αρχαιολογικά, γεωγραφικά, πολιτισμικά και Εθνολογικά όρια της Ελληνικής/ Ρωμαίϊκης Αυτοκρατορίας μας, της Ρωμανίας μας!!!


ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΩ ΘΕΩ ΔΟΞΑ

                                         


             
          





1 
2 Λεξικόν Ελληνικής γλώσσης, Σκαρλάτου Δ. του Βυζαντίου, 1839, σ.721.
4 Κατά την ιστορική περίοδο, ανώμαλες κοινωνικές καταστάσεις υπήρξαν για τον ελληνισμό από αρχαιοτάτων χρόνων. Άλλωστε στον χαρακτήρα του Έλληνα αυτό υπήρξε διαχρονικά ένα πρόβλημα. Οι αρχαίοι μας πρόγονοι, σε δημοκρατικό καθεστώς, όταν η πόλη (κράτος) κινδύνευε από εξωτερικούς εχθρούς κι’ από εσωτερικές πολιτικές έριδες και κοινωνικές ταραχές, όταν στην κοινωνία ορθώνονταν ανυπέρβλητα οικονομικά αδιέξοδα και δοκιμάζονταν ο τόπος από πολιτική διχοστασία κι αστάθεια και κοινωνικές συγκρούσεις, όταν η αναρχία και οι αντιξοότητες δημιουργούσαν μείζον πρόβλημα στις αντοχές της κοινωνίας και της δημοκρατίας, τότε κάποιοι πατριώτες, ο Δήμος, οι ταγοί της πόλης, η εθνική αντιπροσωπεία του τόπου, ενεργώντας ως συνείδηση του έθνους και θέλοντας να προστατεύσουν τα συμφέροντα του κοινωνικού συνόλου, με αίσθημα εθνικής ευθύνης αποφάσιζαν να επαναφέρουν την χώρα στην ομαλότητα.
Θεωρούσαν ότι είχαν την υποχρέωση και το εθνικό καθήκον να προστατεύσουν τα συμφέροντα του κοινωνικού συνόλου και του έθνους. Έτσι  καλούσαν μέσα από το λαό τον ικανότερο, τον άριστο εκ των ηγετικών ανδρών της επικράτειας και του παραχωρούσαν όλες τις θεσμικές πολιτικές, νομοθετικές και δικαστικές εξουσίες ώστε απρόσκοπτα, μέσα από ένα πρόγραμμα – οργανόγραμμα, να βγάλει τη χώρα από το αδιέξοδο. Άλλωστε η αναρχία και οι αντιξοότητες είχαν ήδη δημιουργήσει αδιέξοδα και μείζον πρόβλημα στις αντοχές της κοινωνίας και της δημοκρατίας. Έτσι τον καθιστούσαν απόλυτο άρχοντα, μονάρχη, ο οποίος θα οδηγούσε την χώρα στην γαλήνη, την ομαλότητα, την πρόοδο, την ευημερία και στην πραγματική δημοκρατία  Τα πρόσωπα αυτά ονομάζονταν αισυμνήτες. (Ο πολιτειακός θεσμός της αισυμνητείας στην Αρχαία Ελλάδα | Θέματα ... www.istorikathemata. com/2011/04/ blog-post_04.html.4 Απρ 2011 - Του Τηλέμαχου Τσελεπίδη).
Αἰσυμνήτης: Κριτής, διαιτητής. Το αρχαίο ρήμα αἰσυμνάω-ώ σημαίνει: Διανέμω εκάστω το δίκαιον, κρίνω, δικαιοδοτώ, βασιλεύω, διοικώ (Λεξικόν Ελληνικής γλώσσης Σκαρλάτου Βυζαντίου, εκδ. 1839, σ.30).
Στα διάφορα λεξικά η λέξη ερμηνεύεται ως κυβερνήτης, άρχων, ηγεμών αιρετός, όπως επίσης κοσμήτωρ,   κριτής αγώνων, διευθυντής επόπτης, κλπ. Η δε λέξη αισυμνητεία ως μοναρχία ασκούμενη από αιρετό ηγεμόνα.
Οι πρόγονοί μας επέλεγαν το πρόσωπο του «Αισυμνήτη» να είναι ανεπίληπτο. Ο ηγέτης που θα αναλάμβανε τέτοιες ευθύνες έπρεπε να είχε πολλαπλές ικανότητες και απόλυτη κοινωνική αποδοχή και καταξίωση. Να είχε βαθιά πνευματικότητα κι αναγνωρισμένο ηθικό και κοινωνικό κύρος. Να είχε ακέραιο χαρακτήρα, αλλά και η προσωπικότητά του να ενέπνεε την βεβαιότητα ότι δεν θα εκμεταλλεύονταν την ευκαιρία για να γίνει δικτάτορας-τύραννος στον τόπο του στο διηνεκές.
Αμέσως μετά την δρομολόγηση των μέτρων και αποφάσεών του, την ομαλοποίηση στη συνέχεια των πραγμάτων και την επαναφορά της χώρας σε Δημοκρατική ομαλότητα, ο αισυμνήτης είχε την υποχρέωση να παραδώσει την διακυβέρνηση της χώρας σε εκλεγμένους πολιτικούς.
Οι αισυμνήτες πάντα λογοδοτούσαν στον λαό και δεν ήταν ποτέ ασύδοτοι. Και προ πάντων η εξουσία τους διαρκούσε ή και παρατείνονταν όσο το πρόβλημα δεν είχε επιλυθεί. Η αναστολή του πολιτεύματος και οι έκτακτες εξουσίες τις οποίες τους ανέθεταν ήταν, όμως, μια προσωρινή κατάσταση.
Ιστορικώς, ο θεσμός του αισυμνήτου (αισυμνητεία) διαμορφώνεται κυρίως τον 8ον π.Χ. αιώνα, κι’ ήταν το αποτέλεσμα των πολιτικών συγκρούσεων μεταξύ των υποστηρικτών των θεσμών της βασιλείας, αριστοκρατίας και της δημοκρατικής μερίδας των πολιτών.
Στην  εγκυκλοπαίδεια του Χάρη Πάτση αναφέρεται ο αισυμνήτης ως πρόσωπο κοινής εμπιστοσύνης  που στις πολιτικές ανωμαλίες κι αδιέξοδα, της χώρας, ήτοι εξωτερικούς κινδύνους, εμφύλιες διαμάχες ή πολέμους επιφορτίζονταν  να βρει τρόπο συνδιαλλαγής των κομμάτων. Τότε ανελάμβανε πλήρως την εξουσία, ενώ αναστέλλονταν το πολίτευμα, μέχρι την αποκατάσταση της τάξεως.
Η αισυμνητεία, εθεωρείτο μια νόμιμη άσκηση εξουσίας του δημοσίου δικαίου και από τους Έλληνες και από τους Ρωμαίους κι όχι μια αυθαίρετη κατάσταση περιόδου δικτατορίας.
Ο Αριστοτέλης, όπως κι ο Θεόφραστος, θεωρούν την ασυμνητεία ενδιάμεση κατάσταση μεταξύ βασιλείας και κοιρανίας/τυραννίας. Την αισυμνητεία του Πιττακού ονομάζουν  «αιρετή τυραννίδα». 
Ως αισυμνήτες αναφέρονται: Από τους επτά σοφούς της αρχαιότητας ο Πιττακός ο Μυτιληναίος (640-570 π.Χ.), ο σοφός νομοθέτης Σόλων ο Αθηναίος (635-559 π.Χ.), ποιητής και πολιτικός, ο Βίας ο Πριηνεύς (6ος αιώνας), ο Περίανδρος ο Κορίνθιος (668-584 π.Χ.)..
Επίσης ο Αριστοτέλης, ο Θεόφραστος, ο Διογένης ο Λαέρτιος, ο Απολλώνιος ο Ρόδιος, ο Διονύσιος ο Αλικαρνασεύς, ο Κωνσταντίνος ο Πορφυρογέννητος, ο Ησύχιος, ο Όμηρος, ο Πλούταρχος, ο Παυσανίας και άλλοι. [Γ.Ν.Φιλάρετος:Αισυμνητεία, αισυμνήτης. Εγκυκλοπαίδεια Ελευθερουδάκη τόμος 1ος, σελ.570--Αριστοτέλης: Πολιτικά Γ΄9, 5 και Δ΄ 8, 2].
έλος, αναφέρουμε τυχαία τον τύραννο των Συρακουσών Διονύσιο, τον Τυννώνδα στην Εύβοια, τον Επιγένη στην Μίλητο, τον Χαιρήμωνα στην Απολλωνία, το Φοιβία στην Σάμο και τον Λυκούργο Λογοθέτη επίσης στην Σάμο, ο οποίος το 1821 αναδεικνύεται από την βουλή και τον δήμο της Σάμου ως αισυμνήτης της νήσου με υπερεξουσίες.
https://norfid.wordpress.com/2010/11/11/περιοδικό-οσια-είρήνη-χρυσοβαλάντου/11 Νοε 2010 - Γεωργίου Σαχινιάν.

-Ίερά μονή Όσίου Γρηγορίου – Ό Γραμμικός κώδικας (Bar Code) καί 'ο ...

neaproini.us › Εκκλησία › Εκκλησια, 20 Νοε 2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου