Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015


ΜΕΡΟΣ 4ο

Γ.  ΜΟΡΦΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ
1. Ορθόδοξος Εθνικισμός (Συνέχεια 3ου μέρους)              
Ο Ορθόδοξος Εθνικισμός:
· Είναι η Κοσμοθεωρία αναφερομένη :
oΣτην δημιουργία της Κτίσεως, Ουρανού/Ουρανών και Γης, του Σύμπαντος, των συμπάντων των ατελευτήτων και όλων των κτισμάτων λογικών, αλόγων, εμψύχων, αψύχων, ορατών και αοράτων.
oΣτην προϊστορική δημιουργία όλων των φυλών της Γης, την ιστορική εμφάνιση-δράση-συνέχεια των υπαρκτών Εθνών, όπως δημιουργήθηκαν από τον Αληθινόν Θεόν Λόγον–Κτίστην/ Δημιουργόν, τον όντως Μέγιστον Αρχιτέκτονα .
oΣτον προσδιορισμό και αιτιολόγηση των ιστορικών ορίων των Εθνών, προ της ενάρξεως των βιαίων συστημικών ανακατατάξεων, στον παγκόσμιο διοικητικό και γεωγραφικό χάρτη.
· Είναι η πολιτική ιδεολογία του αγνού Πατριωτισμού, ορωμένη μέσα από τις σελίδες της αληθινής ιστορίας και ερμηνευομένη δια του Λόγου του Δημιουργού, όπως καταγράφεται στην Θεόπνευστη Αγία Γραφή. Αναλυτικώτερα είναι η ιδεολογία που:
oΥποστηρίζει την εναρμόνιση της πολιτικής, της θρησκευτικής και της εθνικής οντότητος. Η θρησκεία1 συνενώνει. Η Συνεπώς η Ορθοδοξία, ως Πίστη, υπό την ευρύτερη έννοια εμπεριέχει τον Εθνικισμό.
Η Ορθόδοξη θρησκεία ως η μόνη αληθινή πίστη, συνενώνουσα όλες τις ανθρώπινες κοινωνικές ομάδες και τάξεις πέριξ του κοινού ποτηρίου κατά την Θείαν Κοινωνίαν, όχι μόνο συμπεριλαμβάνει και διασώζει τον Εθνικισμό, αλλά ως διαφυλετική πίστη, τον προστατεύει από τις παιδικές και σύγχρονες ασθένειές του, ιδιατέρως τον Θρησκευτικό Εθνικισμό και τον Εθνοφυλετισμό (Ρατσισμό).
«Χάριν λοιπόν του έθνους μας, η Ορθοδοξία δέχθηκε στα πρόσωπα των μεγάλων Πατέρων της, να δοξάζεται ο Ελληνισμός μέσα στην Ορθοδοξία.  Ο μέγας Φώτιος ονομάσθηκε «Σωτήρ αληθής του Έθνους» και «ακαταμάχητος πολυμήχανος πρόμαχος της Εκκλησίας ημών και της εθνότητος»……Το ότι το Γένος των Ελλήνων, έφθασε στο 1821 με ακμαίο φρόνημα και με βαθιά επίγνωση της ελληνορθόδοξης ταυτότητός του, ήταν κατόρθωμα της Εκκλησίας. Αυτή είχε διασώσει και τα άλλα στοιχεία της εθνικής συνειδήσεως, όπως π.χ. την γλώσσα, τα ήθη, τα έθιμα, την παράδοση…»2.

«Η Ελληνική Ορθοδοξία, είτε το θέλουμε είτε όχι, έχει ταυτισθεί με την εθνική μας υπόσταση ήγουν με την ελευθερίαν μας. Έχει γίνει δηλαδή Εθνική θρησκεία, όπως το Δωδεκάθεο ήταν η εθνική θρησκεία των προγόνων μας…» 3

Ενσαρκώνει την ιδέα της πολιτικής αυτοδυναμίας, ως συνόλου πολιτικο-κοινωνικών ιδεών, αξιών και αρχών, αφορωσών στο Έθνος και  το κράτος, η οποία αντικατοπτρίζει και την αποστολήν του κράτους, ενός έθνους-κράτους και όχι απλώς ενός εθνικού κράτους. 

· Ουδεμία σχέση έχει με τον Σωβινισμό ή Ιμπεριαλισμό (παρά φύση μορφές Εθνικισμού), ούτε με τον Συστημικό Εθνικισμό (Φασισμό ή Ναζισμό Παλαιάς ή Νέας κοπής) ούτε με τον Εθνοφυλετισμό (ρατσισμό), όπως ισχυρίζονται οι Διεθνιστές και οι Οικουμενιστές.
Οι παραπάνω παραλλαγές, είναι παραχαραγμένες και αρρωστημένες μορφές Εθνικισμού (συνιστώσες της κοσμοθεωρίας του Συστήματος, του Ταλμουδικού Ιουδαϊσμού).
·Είναι αντίθετος προς την κοσμοθεωρία του Συστήματος, και κάθε μορφή Διεθνισμού(κατάργηση συνόρων και οποιασδήποτε διαφοράς, μεταξύ των λαών) φανερής ή συγκεκαλυμμένης [Μαρξισμός, Μπολσεβικισμός, Οικουμενισμός, (ψευτο)ανθρωπισμός, Πολυπολιτισμός, Πολυφυλετισμός, Κοσμοπολιτισμός, κ.α.].
·Φρονεί ότι, Εθνικές Θέσεις των υπαρκτών Εθνών-κρατών που είναι ιστορικώς, αρχαιολογικώς και εθνολογικώς βάσιμες, συνιστούν  αδιαπραγμάτευτα ζητήματα, δόγματα. 4 Συγκεκριμένως:
-Εθνική κυριαρχία (Επίγειος, εναέρια, θαλάσσια)
-Εθνικές Διεκδικήσεις [εδαφικές, οικονομικές, αρχαιολογικών (πνευματικών) θησαυρών].
-Ορθόδοξη Πίστη (Για τους Έλληνες και λοιπά ορθόδοξα έθνη, ως αναπόσπαστο τμήμα της ταυτότητός τους).
-Διαχρονικά σύμβολα του Έθνους/Γένους.
-Ονόματα-Ονομασίες διαχρονικής Εθνικής Κυριότητος (ήρωες / ηγέτες-τοπωνύμια-εδάφη, κλπ.), π.χ. για το Ελληνικό Έθνος, Μέγας Αλέξανδρος, Μακεδονία, Χερσόννησος Αίμου, Κωνσταντινούπολη, Ιωνία, Πόντος, κλπ.
      · Επιδιώκει την συνεργασία μεταξύ υπαρκτών Εθνών-Κρατών, βάσει των αρχών της αμοιβαιότητος, σεβασμού της ιστορίας και ιδιαιτεροτήτων κάθε Έθνους, της ισοτιμίας σε οικονομικά-κοινωνικά και πολιτιστικά θέματα. Η ασφαλέστερη δικλείδα για την επίλυση τυχόν διαφορών μεταξύ τους, είναι η κοινή συμμετοχή τους στην Θεία Κοινωνία κατά την Θεία Λατρεία.5  
· Λέγεται Ορθόδοξος, διότι:
-Πηγάζει από την γνήσια φυλετική ψυχή και την ιστορική ταυτότητα-ιδιοπροσωπεία κάθε ιστορικώς υπαρκτού Έθνους.
-Ερμηνεύει ορθώς τα θέματα και επιλύει ασφαλώς τα προβλήματα που αναφέρονται στην δημιουργία του Σύμπαντος, αφού χρησιμοποιεί ως ερμηνευτική κλείδα την Θεόπνευστη Αγία Γραφή και όχι τις κατά καιρούς διατυπωθείσες αβάσιμες, αυθαίρετες ερμηνείες δοκησίσοφων και αλαζόνων συστημικών επιστημόνων.
-Εκφράζει το ορθόν, δίκαιον και κοινωφελές, προς εφαρμογή, για όλες τις εκφάνσεις του ανθρωπίνου βίου.
-Εφαρμόζει τα καταλληλότερα και δικαιότερα μέτρα για κάθε περίσταση, καθώς και τον ορθώτερον και αποτελεσματικώτερον τρόπον ασκήσεως εξουσίας.
-Στηρίζεται σε αρχές, ιδέες και αξίες που απορρέουν από τον μόνον αλάνθαστο Νομοθέτη που είναι ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός, εκφραζόμενες μέσα από την μοναδική, αλάνθαστη και αληθινή πίστη, την Ορθοδοξία.
Τέλος, ο Ελληνικός Ορθόδοξος Εθνικισμός, διαθέτει στους ΕΛΛΗΝΕΣ πέντε πανίσχυρα όπλα, τα οποία μόνο το Έθνος-Κράτος είναι σε θέση να χειριστεί και αξιοποιήσει αποτελεσματικώς:
- Απόδημος Ελληνισμός.
- Ορθόδοξη πίστη (Ορθοδοξία).
- Πνευματική Κληρονομιά (Πνευματικός πολιτισμός, φωτοδότης του κόσμου).
- Γεωστρατηγική θέση της Ελλάδος.
- Υπόγειος και υποθαλάσσιος πλούτος.
                                                                 *
Αληθινοί Εθνικιστές, γνήσιοι εκφραστές του Έθνους/Γένους των Ελλήνων, είναι μόνον οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, διότι:
·Πληρούν όλες τις προϋποθέσεις ώστε να είναι μέλη του του Έθνους/Γένους των Ελλήνων. Ο Ιωάννης Καποδίστριας έχοντας επίγνωση της συνεχείας του Έθνους μέσα στην Ορθόδοξη Παράδοσή του, θα οριοθετήσει πνευματικώς το Έθνος με τον ακόλουθο τρόπο:
«Το Ελληνικόν Έθνος σύγκειται εκ των ανθρώπων, οίτινες από της αλώσεως της Κωνσταντινουπόλεως δεν έπαυσαν ομολογούντες την ορθόδοξον πίστιν και την γλώσσαν των πατέρων αυτών λαλούντες και διέμειναν υπό την πνευματικήν ή κοσμικήν δικαιοδοσίαν της Εκκλησίας των, όπου ποτέ της Τουρκίας και αν κατοικώσι»6
·Η Εθνοσυνέλευση της Επιδαύρου (20 Δεκ. 1821) ως η πρώτη ελευθέρα Συνέλευση των Ελλήνων ως Έθνους, Εθνοσυνέλευση, μετά 22 αιώνες, κλήθηκε να αποφασίσει «ποίοι είναι οι Έλληνες». Και η απάντηση που έδωσε ήταν σαφής και συγκεκριμένη (β΄ παράγραφος του β΄ τμήματος του Συντάγματος):
«Όσοι αυτόχθονες κάτοικοι της επικρατείας της Ελλάδος πιστεύουσι εις Χριστόν, εισί Έλληνες και απολαμβάνουσι άνευ τινός διαφοράς, όλων των πολιτικών δικαιωμάτων».
Η Εθνοσυνέλευση του Άστρους (1823) επιβεβαίωσε τα παραπάνω στο άρθρο β΄ του β΄ τμήματος του Συντάγματος προσθέτοντας τα εξής:
«Ομοίως Έλληνες εισίν και των αυτών δικαιωμάτων απολαμβάνουν, όσοι έξωθεν ελθόντες και την Ελληνικήν φωνήν πάτριον έχοντες και εις Χριστόν πιστεύοντες ζητήσωσιν  παρρησιαζόμενοι, εις τοπικήν Ελληνικής Επαρχίας αρχήν, να εγκαταριθμηθώσι δι’ αυτής εις τους πολίτας Έλληνας».
Τα ίδια επαναλαμβάνονται και στο πολιτικό Σύνταγμα της Τροιζήνος το 1827 (παρ. 6, τμήμα Γ), με τις εξής προσθήκες. «Έλληνες» είναι:
α. Όσοι αυτόχθονες της Ελληνικής Επικρατείας, πιστεύουσιν εις Χριστόν.
β. Όσοι από τους υπό τον Οθωμανικόν ζυγόν, πιστεύοντες εις Χριστόν, ήλθαν και θα έλθωσιν εις την Ελληνικήν Επικράτειαν, δια να συναγωνισθώσιν ή να κατοικήσωσιν εις αυτήν.
γ. Όσοι εις ξένας Επικρατείας, είναι γεννημένοι από πατέρα Έλληνα.
δ. Όσοι αυτόχθονες και μη και οι τούτων απόγονοι, πολιτογραφηθέντες εις ξένας Επικρατείας προ της δημοσιεύσεως του παρόντος Συντάγματος, έλθωσιν εις την Ελληνικήν  Επικράτειαν και ορκισθώσι τον Ελληνικόν όρκον.
ε. Όσοι ξένοι έλθωσι και πολιτογραφηθώσιν (ΣΣ: Προφανώς μετέχουν της Ελληνικής Παιδείας και δώσουν τον Ελληνικόν όρκον)».
Να σημειωθούν τα εξής:
-Στην προμετωπίδα όλων των Συνταγμάτων υπήρχε η φράση «Εν ονόματι της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος».
-Σε όλα τα Συντάγματα ανεφέρετο το «Ελληνικόν Έθνος» χάριν του οποίου συνήρχετο η Εθνοσυνέλευση και εψηφίζετο το Πολιτικόν Σύνταγμα και όχι στο όνομα του Ελληνικού λαού όπως καθιερώθηκε πολύ αργότερα, από τους Συνταγματικούς «φωστήρες» του Ιουδαιοταλμουδικού «Διαφωτισμού»/Σκοταδισμού.
-Στο περί θρησκείας κεφάλαιον όλων των Συνταγμάτων μέχρι και του τελευταίου, αναφέρεται ότι η επικρατούσα θρησκεία είναι η της Ανατολικής Ορθοδόξου του Χριστού Εκκλησίας.
Αυτά κατέγραψαν οι επαναστάτες Έλληνες που απελευθέρωσαν την Ελλάδα από τον οθωμανικό ζυγό και τα άφησαν ως παρακαταθήκη για τις επερχόμενες γενεές!
Οι μεταγενέστεροι και ιδιαιτέρως οι σύγχρονοι άκαπνοι, ευρωλιγούρηδες, κοσμοπολίτες, διεθνιστές, εγκάθετοι αθεϊστές-αποκρυφιστές εξουσιαστές, εγνώριζαν και γνωρίζουν περισσότερα ή καλύτερα, τα περί του Έθνους, Πατρίδος, Εθνικής ανεξαρτησίας, Πολιτικής/Εθνικής Ελευθερίας, ταυτότητος των Ελλήνων, από τους ήρωες αγωνιστές της Εθνικής Επαναστάσεως του 1821;
Όποιος δεν συμφωνεί ή έχει διαφορετική άποψη, σημαίνει ότι εκουσίως ή ακουσίως καθίσταται υβριστής των γενναίων εκείνων Ελλήνων προγόνων μας!
Εάν παρά ταύτα, κάποιος προβάλλει αντιρρήσεις ισχυριζόμενος ότι, από τότε μέχρι σήμερα έχουν περάσει αιώνες και έχουν μεταβληθεί οι πολιτικο-κοινωνικές συνθήκες αλλά και τα Εθνικά σύνορα των κρατών, η απάντηση είναι η εξής:
.Τα σύνορα των λαών έχουν αλλάξει βιαίως, μετά από παγκόσμιους πολέμους και τοπικές ένοπλες συγκρούσεις που σχεδίασε και υλοποίησε η Ιουδαιοταλμουδική «ε(α)λίτ» του Συστήματος. Συνεπώς είναι ιστορικώς αφύσικα και απαράδεκτα. Επιβάλλεται η αλλαγή και ιστορική αποκατάστασή τους.
.Τα επιβληθέντα νέα πολιτικά συστήματα διακυβερνήσεως εβασίσθησαν και βασίζονται σε διαμορφωθέντες, από τους βιαστές και λεηλάτες των Εθνών, νέες αρχές-ιδέες-θεσμούς, πρωτόγνωρους και αντίθετους προς κάθε είδος αρετής και φυσικής νομοτέλειας.
Οι διάφορες μορφές αρετής, όμως, καθώς και κάθε αρχή, ιδέα, αξία, θεσμός που βασίζεται σ’ αυτές (αρετές), είναι διαχρονικές, αναλλοίωτες, αμετάβλητες, αιώνιες. Οι αρετές καθορίζουν τα πάντα ακόμη και το είδος του πολιτεύματος για κάθε λαό και όχι η απουσία κάθε αρετής που έχει επιβληθεί σήμερον σε όλους τους τομείς του ανθρωπίνου βίου..
Σήμερα, με βάση τα αποτελέσματα από την εφαρμογή των νεοφανών πολιτικών συστημάτων παγκοσμίως, επιβεβαιώνεται η παντελής έλλειψη αρετής και αποκαλύπτεται το σατανικό σχέδιο του Συστήματος που εκτελείται κατά γράμμα, από τους κατά χώρα αχυρανθρώπους του, στερουμένων έστω και μιάς αρετής αλλά κεκοσμημένων με όλες τις ανθρώπινες κακίες / ανηθικότητες/διαστροφές.
Το Σύστημα έχει φροντίσει εδώ και αιώνες, να αδρανοποιήσει, να κατασυκοφαντήσει, να απομονώσει τους τρείς μοναδικούς εχθρούς του που θα μπορούσαν να απειλήσουν την παντοδύναμη και ανεξέλεγκτη δράση του σε βάρος της ανθρωπότητος, δηλαδή, Την Ορθόδοξη Πίστη, την Εθνοκρατία και τον Ορθόδοξο Εθνικισμό.
 Ο Ορθόδοξος Εθνικισμός μοιάζει με ένα χείμαρρο που πηγάζει από την φυλετική γη κάθε λαού και ρέει με την ορμητική δύναμη της Ορθοδόξου  πίστεώς του, στις ψυχές και τις καρδιές των μελών του Έθνους του.
Για τους Έλληνες πηγάζει από τον Ελληνισμό που προήλθε από την αρχική φυλετική πηγή των προελλήνων Ιώνων και ρέει με την δύναμη της Ορθοδόξου Πίστεως στις ψυχές και τις καρδιές όλων όσοι ενσυνειδήτως πιστεύουν και επιθυμούν να αποκαλούνται Έλληνες.
Όποιος προβληματίζεται ή αρνείται να βαπτισθεί σ’ αυτόν τον χείμαρρο με την δικαιολογία ότι τα νερά άλλοτε είναι ορμητικά και συνεπώς επικίνδυνα και άλλοτε παγωμένα ή καυτά, ΔΕΝ πρόκειται ποτέ να αισθανθεί το μεγαλείο του Έθνους του, αλλά ούτε και να νιώσει την ακατάβλητη δύναμη της Ορθοδόξου πίστεώς του.
2. Συστημικός Εθνικισμός        
Ο Συστημικός Εθνικισμός, εκφράζεται από πολιτικές ομάδες, εταιρείες, οργανώσεις, ιδρύματα, κόμματα κλπ. που ιδρύονται, οργανώνονται, δραστηριοποιούνται και ελέγχονται απολύτως από τις μυστικές υπηρεσίες του Ιουδαιοταλμουδικού Συστήματος, με τους εξής αντικειμενικούς στόχους:
-Καταγραφή των μελών και παρακολούθηση των απόψεων και δραστηριοτήτων τους.
-Παράδοση των σχετικών ονομαστικών καταλόγων, στις μυστικές υπηρεσίες, με πιθανό σχολιασμό από την παρακολούθηση των δραστηριοτήτων τους.
-Εγκλωβισμός, παγίδευση και παραπλάνηση των αγνών πατριωτών, ως προς τους σκοπούς της οργανώσεως ή του κόμματος.
-Ιδεολογικός αποπροσανατολισμός  των αγνών ή ζηλωτών πατριωτών/εθνικιστών, από την αγνή ιδεολογία του Ορθόδοξου Εθνικισμού και προπαγανδιστική διδασκαλία για ιδέες, αρχές, αξίες και πολιτικές απόψεις, φαινομενικώς πατριωτικές και Εθνικές, στην πραγματικότητα όμως αντεθνικές,  κρυπτο-συστημικές και αντιχριστιανικές.
-Προώθηση των νεοπαγανιστικών θεωριών με το πρόσχημα του  εθνικισμού, αντισημιτισμού και αντισιωνισμού.
-Χρησιμοποίηση των ζηλωτών πατριωτών και εθνικιστών χωρίς επίγνωση, σε δυναμικές δραστηριότητες και πράξεις βίας, χωρίς εθνική αιτιολόγηση, που αμαυρώνουν το πνεύμα του αληθινού/ορθόδοξου Εθνικισμού και καταλήγουν πάντοτε, στην συκοφαντία του Εθνικισμού και τον ανιστόρητον ταυτισμόν του, με τον εξτρεμισμό, τον σωβινισμό, τον ιμπεριαλισμό, τον Ναζισμό και Φασισμό.
-Μετασχηματισμός σε κόμματα εξουσίας ή αντιπολιτεύσεως, ώστε σε περίπτωση που ο λαός αφυπνισθεί και καταδικάσει όλα τα συστημικά κοινοβουλευτικά κόμματα, πάλιν το Σύστημα, μέσω του υποτιθέμενου πατριωτικού/Εθνικιστικού κόμματος εξουσίας ή αντιπολιτεύσεως, να ελέγχει την πολιτική κατάσταση και να κρατά τον λαόν εγκλωβισμένο και εσαεί δέσμιο και όμηρο στους νεοφεουδαρχίσκους βουλευτές, εντός των αντιδημοκρατικών-κοινοβουλευτικών θεσμών.
Ο συστημικός εθνικισμός ΔΕΝ είναι αντίθετος της κοινοβουλευτοκρατίας ούτε πολέμιος του διεθνιστικού κοσμοπολιτισμού. Συμπληρώνουν ο ένας τον άλλο, εκφράζοντας απ' την μία τις συνέπειες της αστικής πολιτικής και κοινωνικής κυριαρχίας στα λαϊκά στρώματα κάθε έθνους, και από την άλλη την αναπόφευκτα διεθνή διάσταση της οικονομικής ισχύος στην οποία βασίζεται αυτή η κυριαρχία.
Από τις χαρακτηριστικώτερες περιπτώσεις Συστημικού Εθνικισμού είναι:
oΟ Ναζισμός, η Εθνικιστική γαλλική Εταιρεία Action Francaise, το Ουκρανικό κόμμα «Ουκρανική Λαϊκή Συμμαχία για την Μεταρρύθμιση», στο εξωτερικό.
oΗ Εθνική Εταιρεία του 1894, η 4η Αυγούστου, του Κωνσταντίνου Πλεύρη και η «Χρυσή Αυγή» του Νικ. Μιχαλολιάκου, στην Ελλάδα. Εξ αυτών:
Ναζισμός ή Γερμανικός Εθνικισμός, αναλύθηκε εκτενέστατα στην παρουσίαση του θέματος: Ναζισμός, Αποκρυφιστική Εταιρεία των Ταλμουδιστών Ιουδαίων ( 30 Απριλίου – 6 Ιουνίου 2015).
Action Francaise, επαρουσιάζετο ως φανατικώς ακροδεξιά/αντισημιτική οργάνωση αλλά είχε ως ιδεολογικό πατριάρχη τον πράκτορα του Συστήματος, κρυπτο-ιουδαίο Charles Maurras (1868-1952), 7 και αρκετά μεταπολεμικά μέλη και στελέχη, κρυπτο-ιουδαίους ή τροφίμους Ιουδαιοκρατούμενων κολλεγίων (Pierre Pujo, Pierre Boutang, Michel Fromentoux, Bernard Pascoud, Steinbach, κλπ) .
-Το Εθνικιστικό ουκρανικο κόμμα «Ουκρανική Λαϊκή Συμμαχία για την Μεταρρύθμιση» (UDAR= Γροθιά) του Ταλμουδιστού Ιουδαίου Βιτάλι Κλίτσκο, είναι καθαρώς Ιουδαϊκής εμπνεύσεως και πλήρους ελέγχου, δηλαδή απολύτως συστημικό. Οι παρακάτω φωτογραφίες, χωρίς άλλα λόγια, είναι λίαν αποκαλυπτικές για τον …ψευτο-εθνικιστικό/αντισημιτικό χαρακτήρα του συστημικού κόμματος  του Κλίτσκο.






Στο περιοδικό Ιουδαϊκής Χασιδικής  κινήσεως Chabad - Lubavitch, 'Le Chaim', (Δεκέμβριος 2003), αναφέρονται λεπτομέρειες για τις Ιουδαϊκές και Σταλινικές ρίζες της οικογενείας Κλίτσκο.



Εξάλλου, ο επίσημος σύμμαχος των δύο βασικών κομμάτων της αντιπολιτεύσεως, της μωροφιλόδοξης αρχηγού της ουκρανικής μαφίας λαθρεμπόρων πετρελαίου, Γιούλια Τιμοσένκο και του Ιουδαίου Βιτάλι Κλίτσκο, το κόμμα «Σβόμποντα», που πρωτοεμφανίστηκε ως ναζιστικό, έχει τις ιστορικές του ρίζες στα τάγματα ασφαλείας του Δευτέρου Παγκοσμίου πολέμου.
Μέχρι το 2004 το «Σβόμποντα» ονομαζόταν «Εθνικοσοσιαλιστικό κόμμα της Ουκρανίας» με σαφή αναφορά στο «Εθνικοσοσιαλιστικό κόμμα» του Χίτλερ ενώ ο λογότυπος της νεοναζιστικής οργανώσεως ήταν το «Wolfsangel». Το συστημικό «Σβόμποντα», συνεργάστηκε με κόμματα όπως το γαλλικό «Εθνικό Μέτωπο» της Μαρί Λε Πέν και το νεοφασιστικό «Φιάμα Τρικολόρε».
Η αποδοχή του νεοναζιστικού αυτού κόμματος, τόσον από τα κόμματα της αντιπολιτεύσεως, όσον και από δυτικούς ηγέτες, σημαντική στην εξέλιξη των γεγονότων της Ουκρανίας, είναι απόδειξη της συστημικής προελεύσεως και ελεγχομένης από το Σύστημα δράσεως του συγκεκριμένου κόμματος.

Συνεχίζεται





1 Η Ορθοδοξία δεν είναι θρησκεία. Ο όρος θρησκεία της οποίας ο  ορισμός δίδεται από τον Ίδιον Τον Κύριον (Επιστολή Ιακώβου, 1/26-27), χρησιμοποιείται συμβατικώς και κατ’ οικονομίαν. Η Ορθοδοξία περιέχει το θρησκευτικό μέρος, την λογική λατρείαν, αλλά προχωρεί πολύ πέραν αυτού. Είναι υπέρβαση της θρησκείας. Η διάσταση της Ορθοδοξίας δεν είναι φυσική ή μεταφυσική, αλλά υπερφυσική, υπερλογική, διότι αποκαλύπτει την θεογνωστική συνείδηση.
2 Μακαριστός αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ως μητροπολίτης Δημητριάδος, εφ. ΒΗΜΑ, 30-10-1994.

3 Στρατής Μυριβήλης, Οι παραδόσεις του Γένους και η δύναμη της Βυζαντινής Μουσικής--Η Ελληνική Παράδοση – Γ´ έκδοση. Συλλογικός Τόμος εκδόσεων «ΕΥΘΥΝΗ».

4 Το Σύστημα αλλοίωσε τα χαρακτηριστικά των υπαρκτών Εθνών, εφηύρε ανύπαρκτα έθνη, κατεσκεύασε κράτη με λαούς/ανθρώπινες ομάδες, ιστορικώς ανυπάρκτων εθνοτήτων, αγνώστου ταυτότητος, με μοναδικό σκοπό την διάλυση των υπαρκτών Εθνών-κρατών και την εξυπηρέτηση των στρατηγικών επιδιώξεών του. Μερικά παραδείγματα:
 -Κατασκευή του Αλβανικού κράτους το 1913, από ανύπαρκτη ιστορικώς Αλβανική εθνότητα και Αλβανική φυλή (Σήμερα οι κατά τους Ευρωπαίους και λοιπούς λαούς, Αλβανοί, αυτοαποκαλούνται Σκιπετάροι, και αποκαλούν επισήμως την χώρα τους Σκιπερία ή Σκιπεταρία, γεγονός που επιβεβαιώνει την ιστορική ανυπαρξία Αλβανικού Έθνους).
-Κατασκευή του μορφώματος του Κοσσόβου και ονοματοδοσίας των πολιτών του ως Κοσσοβάρων, ενώ είναι ιστορικώς ανύπαρκτα έθνος και φυλή Κοσσοβάρων.
-Κατασκευή «Μακεδονικού» κράτους, ανύπαρκτης ιστορικώς Μακεδονικής εθνότητος και Μακεδονικού λαού (ο σημερινός λαός τού αυτοαποκαλούμενου  Μακεδονικού κράτους είναι άθροισμα Σλάβων, Βουλγάρων, Σκιπετάρων (Αλβανών), Σέρβων και Ελλήνων).
-Κατασκευή Γιουγκοσλαβικού κράτους από ανύπαρκτη ιστορικώς Γιουγκοσλαβική εθνότητα (Γιουγκοσλαβία= Χώρα των Νοτίων Σλάβων). Μετά τον Β΄ Π. Π. η Γιουγκοσλαβία διεσπάσθη σε έξη άλλα κράτη, άλλα ιστορικώς υπαρκτής και άλλα ανύπαρκτης εθνότητος (π.χ. ουδαμού αναφέρεται στις σελίδες της ιστορίας Βοζνιακή ή Ερζεγοβινιακή εθνότης/φυλή  και όμως κατεσκεύασαν κράτος Βοζνίας-Ερζεγοβίνης. Ουδαμού αναφέρεται Μακεδονική Εθνότης, και όμως κατασκεύασαν Μακεδονικό κράτος).
-Κατασκευή  απίστευτων κρατών με οντότητα και «εθνικόν» ύμνον, όπως νήσοι Φερόαι,  Άγιος Βικέντιος, Σολωμώντος, Τόνγκα, Τρινιτάντ, Γρενάδα, Saint Kitts, also known more formally as Saint Christopher Island (Saint-Christophe in French), κ.α. αγνώστου,  αγνώστων ή ανύπαρκτων εθνοτήτων ή φυλετικών ομάδων που να αντιστοιχούν στις ονοματοδοσίες των κρατών.
5 Υπάρχουν ιστορικά παραδείγματα διαμαχών και πολέμων μεταξύ ορθοδόξων κρατών που αντικρούουν και φαινομενικά ανατρέπουν την παραπάνω θέση (π.χ. Ελληνοβουλγαρικοί πόλεμοι, Ελληνοσερβικός πόλεμος, κλπ.).
Η εμβριθής έρευνα των βαθυτέρων και αληθινών αιτίων τέτοιου είδους αιματηρών συγκρούσεων μεταξύ ορθοδόξων κρατών, τα οποία (αίτια) δεν έχουν καταχωρισθεί στις σελίδες της συμβατικής ιστορίας, για ευνόητους λόγους, αποδεικνύουν ότι οι ηγέτες των κρατών,  εκείνης της εποχής, δεν ακολουθησαν τα δόγματα της Ορθοδόξου πίστεως αλλά ορμήθηκαν από προσωπικές/αλαζονικές/ φιλοδοξίες, προέβησαν σε συμμαχίες με αλλογενείς και αλλοδόξους, κ.α. Τέλος ΔΕΝ αντελήφθησαν την Ορθοδοξία ως Οικουμενική ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ, συμμετέχουσα στο μυστήριον της Θείας Κοινωνίας, αλλά ως πολιτικόν εργαλείον για κατακτητικούς σκοπούς!!! 
6 Απόκριση στον Willmot Horton, Παγανιστικός Ελληνισμός ή Ελληνορθοδοξία; 2003, Εκδ. Αρμός, σ.224.
7 Action Francaise, Royalism and Reaction ih Twentieth Century Franse, Stanford University Press, Stanford California, 1962, p.347,υποσημείωση d.[Καταγγελία Urbain Cohier].

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου