Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2019

ADOLPH HITLER IS NOT ONLY THOUGHT TO HAVE BEEN A ZIONIST JEW, BUT TRULY WAS AN OCCULTIST ZIONIST JEW!

Ο ΑΔΟΛΦΟΣ ΧΙΤΛΕΡ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΩΣ ΕΝΑΣ ΣΙΩΝΙΣΤΗΣ ΙΟΥΔΑΙΟΣ, ΑΛΛΑ ΑΛΗΘΩΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΗΣ ΣΙΩΝΙΣΤΗΣ ΙΟΥΔΑΙΟΣ!
Μέρος 3ον

3. Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ/ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ
α. Οι πρώτες επαφές του Χίτλερ στην Βιέννη
1/. Πατριάρχης του σύγχρονου Γερμανικού αποκρυφισμού, μπορεί να θεωρηθεί ο πρίγκηπας της Πρωσίας Φρειδερίκος, ο αργότερα αποκληθείς από τους «αδελφούς» του Συστήματος «Μέγας» (ΣΣ: Όπως από τον «ομόδοξο αδελφό» Βολταίρο), για τους ίδιους λόγους που το Σύστημα έχει χαρακτηρίσει ως «μέγα» και τον αγράμματο, αιρετικό (Αρειανιστή), σφαγέα των αιχμαλώτων Σαξόνων και όσων δεν εδέχοντο τον προσηλυτισμό τους, στον ψευδοχριστιανικόν Παπικο-Αρειανισμόν του, Κάρολο Α΄ (Καρλομάγνο).
1

Ο Φρειδερίκος, εμυήθη στον αποκρυφισμό την 14-15 Αυγούστου 1738, με ένα τελετουργικό που δεν έγινε σε τεκτονική στοά, για ευνόητους λόγους, αλλά σε ξενοδοχείο, με την παρουσία μασονικής αντιπροσωπείας υπό τον Graf von LippeBuckeburg, της Μεγάλης στοάς του Αμβούργου.2
Έκτοτε, η επίσημη πολιτικοστρατιωτική ηγεσία της Πρωσίας (Γερμανίας- Αυστρίας), ηλέγχετο από την Τεκτονική στοά του Αμβούργου και από το 1776 και μετά, από τους ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ του Ιουδαίου Σατανιστή, Άνταμ Βαϊσχάουπτ!
Επί της εποχής των πρώτων πολιτικών βημάτων του Χίτλερ, οι Ιουδαιοταλμουδιστές αποκρυφιστές Ιλλουμινάτι, κινούσαν τα νήματα στην κορυφή της Γερμανικής πολιτικοστρατιωτικής πυραμίδος και ήλεγχαν δια του τύπου, της οικονομίας και της πορνείας, τα πλατειά στρώματα και τον υπόκοσμο του Γερμανικού λαού.
Οι Ιλλουμινάτι ανέβαζαν και κατέβαζαν ηγεμόνες, πολιτικούς και κυβερνήσεις.
2/. Το 1909, στον αριθμό 22 της Felberstrasse στην Βιέννη, διέμενε ένας νεαρός που φιλοδοξούσε να σταδιοδρομήσει ως ζωγράφος στην πρωτεύουσα της Αυστροουγγρικής Αυτοκρατορίας. Δύο τετράγωνα πιο πέρα, υπήρχε ένα καπνοπωλείο από όπου προμηθευόταν το ρατσιστικό και αποκρυφιστικό περιοδικό «Ostara». Εκδότης του ήταν κάποιος Λαντς φον Λίμπενφελς, τον οποίο μια μέρα ο νεαρός εκείνος επισκέφθηκε στο γραφείο του και του ζήτησε να αγοράσει παλαιότερα τεύχη που έλειπαν από την συλλογή του.
Ο εκδότης, διαπιστώνοντας από την εμφάνισή του την άθλια οικονομική του κατάσταση, όχι μόνο του χάρισε τα τεύχη, αλλά και του έδωσε και χρήματα να πάρει το τραμ της επιστροφής για το σπίτι του. Δεν φανταζόταν (;;;) ότι αυτός που βρισκόταν μπροστά του θα συγκλόνιζε τον κόσμο τρεις δεκαετίες αργότερα. Το όνομά του: Αδόλφος Χίτλερ.
3/. Το 1913 στους δρόμους της Βιέννης, ένας απένταρος πρώην φοιτητής καλών τεχνών έμπαινε συχνά στην αίθουσα του μουσείου Χόφμπουργκ για να ζεσταθεί από το τσουχτερό κρύο. Είχε εντυπωσιασθεί από μερικά ανεκτίμητα κομμάτια που ήταν γνωστά σαν σύμβολα των Αψβούργων. Ο φοιτητής, που άκουγε στο όνομα Αδόλφος Χίτλερ, εντυπωσιάστηκε ιδιαίτερα από την Ιερή Λόγχη που ελέγετο  ότι ήταν η ίδια που  τρύπησε το σώμα του Χριστού πάνω στον σταυρό. Η Ιερή Λόγχη, έγινε εμμονή και το σύμβολο του μετέπειτα «δικτάτορα» του αιώνα, ο οποίος φαίνεται πως είχε εντρυφήσει στον αποκρυφισμό και την μεταφυσική.
Είναι χαρακτηριστική η αφήγησή του, στον Αυστριακο-ούγγρο Ιουδαίο Ουώλτερ  Γιοχάνες Στάϊν,3 μαθηματικό και αποκρυφιστή, που υπήρξε μάλιστα και σύμβουλος του Ουΐνστον Τσώρτσιλ4, για την επίδραση της ιερής Λόγχης πάνω του και για τις συνθήκες γνωριμίας του με τον Χίτλερ.
Ο Ιουδαίος αποκρυφιστής Στάϊν, συχνός συνομιλητής του Χίτλερ, είναι από τους λίγους μάρτυρες που μας πληροφόρησαν για την ζωή του Χίτλερ, κατά την περίοδο 1909-1913.5 Είχε κάνει συνήθειά του να συχνάζει σε βιβλιοπωλεία μεταχειρισμένων βιβλίων στην παλιά πόλη της Βιέννης, όχι μόνο διότι αυτά τα άκομψα μικρά καταστήματα ήταν φτηνά, αλλά διότι πολύ συχνά είχαν βιβλία για τις θρησκείες, τον αποκρυφισμό, την θεοσοφία, την αλχημεία και για άλλα συγγενικά θέματα.
4/. Ένα ηλιόλουστο πρωϊνό του Αυγούστου του 1912, ο Στάϊν επεσκέφθη το βιβλιοπωλείο κάποιου ονόματι Έρνστ Πρίτσε. Κοιτώντας ψηλά σε κάποιο ράφι με τα βιβλία τοποθετημένα αραιά, βρήκε ένα αντίγραφο του Πάρσιβαλ (ΣΣ: Μεσαιωνικό επικό έργο, με ήρωα τον Parzival ή Percival, στην Αγγλική γλώσσα, έναν ιππότη που έψαχνε να βρει το χαμένο "Ιερό Δισκοπότηρο"), μιας εκδόσεως του 19ου αιώνα, αντίγραφο από το γνήσιο.
Η τιμή του τόμου ήταν αρκετά χαμηλή για τα οικονομικά μέσα του Στάϊν, και έτσι τον αγόρασε. Αυτό που κατέβασε τόσο χαμηλά την τιμή και ταυτόχρονα τράβηξε το ενδιαφέρον του, ήταν οι εγγραφές στα περιθώρια από τον προηγούμενο κάτοχο του βιβλίου. Σχεδόν κάθε σελίδα ήταν γεμάτη από σημειώσεις, ταξινομήσεις  σε πίνακα, σταυρωτές αναφορές, σημειώματα προς υπόμνηση, και επεξηγήσεις του κειμένου. Όλα γραμμένα με τον ίδιο κομψό, μικροσκοπικό γραφικό χαρακτήρα.
Ο Στάϊν πλήρωσε λίγα χέλλερ για το δερματόδετο τόμο και μετά πήγε στο Kohlmarkt της Βιέννης όπου και κατέλαβε την συνηθισμένη του θέση στο καφέ Demels. Ήταν συνήθεια των φοιτητών της εποχής εκείνης να βρίσκουν ένα ήσυχο μέρος όπως ένα καφέ, να παραγγέλνουν ένα γλυκό (για τα οποία το Demels ήταν ονομαστό) ή ένα φθηνό ποτήρι κρασί ή μπύρα και να περνούν τις επόμενες λίγες ώρες, μελετώντας.
Ο Ουώλτερ Στάϊν, φυλλομέτρησε ολόκληρο τον τόμο συγκρίνοντας τις σημειώσεις του προηγούμενου ιδιοκτήτη με το κείμενο. Δεν πέρασε πολύ ώρα που αισθάνθηκε φόβο μπροστά στην "τρομερή" φύση των σημειώσεων. Κατάλαβε γρήγορα πως ο προηγούμενος κάτοχός του, δεν ήταν απλά ένας ευκαιριακός αναγνώστης, αλλά ένας άνθρωπος μυημένος στις αποκρυφιστικές πρακτικές. Οι παρατηρήσεις που αποκάλυπταν βαθειά γνώση, οδήγησαν τον Στάϊν σε εντελώς νέες ερμηνείες του Πάρσιβαλ και τις ιστορίες της «αναζητήσεως του Ιερού Δισκοπότηρου».
Ανάμεσα στις παρατηρήσεις για το έργο, υπήρχαν σημειώσεις για Εβραϊκές και Χριστιανικές «διαστροφές» της αγνής Αρίας γενεαλογίας την εποχή του Ιερού Δισκοπότηρου (δηλαδή τον 9ον αιώνα μ.Χ.). Σύμφωνα με τον προηγούμενο αναγνώστη του Πάρσιβαλ, μόνο αυτοί που είχαν αγνή γενεαλογική καταγωγή, ήσαν ικανοί να κατέχουν το Δισκοπότηρο.  Πάντως, ο Στάϊν συμπέρανε πως ο προηγούμενος κάτοχος του τόμου, ήταν ένα σκοτεινό πνεύμα γεμάτο μνησικακία και πικρό μίσος για όλη την ανθρωπότητα. Γρήγορα συνειδητοποίησε πως ήταν σαν να διάβαζε «τις σημειώσεις του Εωσφόρου» .
Την στιγμή εκείνη, ο Στάϊν παρατήρησε πως ένας άλλος πελάτης του Demels  τον παρατηρούσε μέσα από το τζάμι που χώριζε το εσωτερικό του καφέ, από τα εξωτερικά τραπέζια που ήταν κάτω από την τέντα. Ο Στάϊν παρατήρησε το «πιό αλλαζονικό πρόσωπο και τα πιο δαιμονικά μάτια που είχε ποτέ δει». Ήταν ένα πρόσωπο, αταίριαστο για καλλιτέχνη που σύχναζε στο Kohlmarkt, προσπαθώντας να πουλήσει υδατογραφίες στους τουρίστες. Ο καλλιτέχνης πούλησε μία υδατογραφία στον Στάϊν και μετά έφυγε χαμογελώντας μάλλον κοροϊδευτικά. Ο Στάϊν εξεπλάγη αργότερα, όταν ανακάλυψε πως το όνομα που ήταν γραμμένο στις πρώτες σελίδες του βιβλίου που μόλις ανεγίγνωσκε, ήταν το ίδιο με την υπογραφή στον πίνακα που είχε αγοράσει: Αδόλφος Χίτλερ.
5/. Από εκείνη την πρώτη συνάντηση των δύο ανδρών, ο Ιουδαίος αποκρυφιστής Στάϊν:
-Άρχισε να βλέπει  συχνά τον Χίτλερ και του δινόταν η ευκαιρία να συζητούν για πολλά θέματα που σχετίζονταν με τον αποκρυφισμό.
-Γνώρισε καλύτερα τον βιβλιοπώλη Πρίτσε τους μήνες που ακολούθησαν. Υπογραμμίζεται ότι, ο Πρίτσε εκαυχάτο πως ήταν ένας εξειδικευμένος σε αποκρυφιστικά θέματα (ειδικά στις μυστικιστικές τελετουργίες των Αζτέκων)  και πρόσφερε τις υπηρεσίες του στις έρευνες του Στάϊν.
Φαίνεται πως ο Αδόλφος Χίτλερ είχε βάλλει ενέχυρο κάποια βιβλία στον Πρίτσε, τα οποία αργότερα θα ξεχρέωνε. Προφανώς κάποιος από τους υπαλλήλους του Πρίτσε έκανε λάθος και τοποθέτησε τον αγαπημένο  τόμο του Χίτλερ σε ένα ράφι όπου υπήρχαν βιβλία για πούλημα. Αργότερα, έχει καταγραφεί, ότι ο Χίτλερ παρατήρησε με τον μοναδικό κακεντρεχή του τρόπο τον Έρνεστ Πρίτσε πως δεν έπρεπε να πουλήσει  «το βιβλίο του» στον Στάϊν.
6/. Τρείς είναι οι πιθανές εκδοχές των συνθηκών «γνωριμίας» Στάϊν και Χίτλερ:
α/. Ο Χίτλερ να πλησίασε τον Στάϊν στο καφέ όταν τον αντίκρυσε τυχαίως, και είδε το δικό του αντίτυπο του Πάρσιβαλ σε ξένα χέρια.
β/. Ο Χίτλερ να αναζήτησε τον Στάϊν αφού ο Πρίτσε του περιέγραψε το πρόσωπο που είχε αγοράσει τον τόμο του Πάρσιβαλ.
γ/. Ο Στάϊν να ήταν ένας από τους «αφανείς» ανθρώπους του Συστήματος (μυστικός πράκτορας) με ειδική αποστολή να προσεγγίσει τον Χίτλερ ή να παρακολουθεί τις κινήσεις του, είτε μόνος είτε σε συνεργασία με τον Πρίτσε.
Στις δύο τελευταίες περιπτώσεις, η συνάντηση του Χίτλερ με τον Στάϊν δεν ήταν καθόλου συμπτωματική. Ανεξαρτήτως από το πώς συναντήθηκαν, ο Στάϊν και ο Χίτλερ διετήρησαν φιλικές σχέσεις, ανταλλάσσοντας απόψεις για τα θέματα που τους ενδιέφεραν, μέχρι που ο Χίτλερ μετανάστευσε στο Μόναχο το 1913.   
*
Πέρασαν πολλά χρόνια για να αρχίσουν να ερευνώνται οι σχέσεις του Χίτλερ και γενικώτερα των ναζιστών με τους αμέτρητους αποκρυφιστικούς κύκλους της εποχής εκείνης. Ανάμεσα στους παγγερμανιστές ή μεγαλογερμανιστές-σωβινιστές της Βιέννης, οι θεωρίες του κοινωνικού δαρβινισμού (ρατσισμού) ήταν τότε εξαιρετικά δημοφιλείς και οι ρατσιστικές θεωρίες, αναμεμειγμένες με αποκρυφιστικά «στοιχεία», βρήκαν πρόσφορο έδαφος να αναπτυχθούν, ιδίως μετά το τέλος του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου.
Οι εκπρόσωποι των θεωριών αυτών, ονομάζονταν αριοσοφιστές. Τον όρο αριοσοφία6 τον εισήγαγε ο ένας εκ των δύο βασικών εκπροσώπων τους: Ο Λαντς φον Λίμπενφελς (1874-1954). Ο άλλος, μαθητές και οπαδοί του οποίου ήταν μεταξύ εκείνων που ίδρυσαν την ρατσιστική και αποκρυφιστική Εταιρεία της Θούλης, ήταν ο Γκουΐντο φον Λιστ (1848-1919). 
Αμφότεροι, Λιστ και Λίμπενφελς, ήσαν οι δύο από τους πρώτους, εάν όχι οι πρώτοι, μέντορες (πνευματικοί καθοδηγητές) του Χίτλερ.
β. Η ταυτότητα (φυλετική-πολιτική-θρησκευτική) των μεντόρων (πνευματικών καθοδηγητών) του Χίτλερ.
1/. Γκουΐντο φον Λιστ [Guido von List (5 Οκτωβρίου 1848, στην Βιέννη-17 Μαΐου 1919, στο Βερολίνο)].7
α/. Το 1862, ο Λιστ επεσκέφθη τις κατακόμβες κάτω από τον καθεδρικό ναό του Αγίου Στεφάνου στην Βιέννη. Η θέα των τάφων, θυσιαστηρίων κλπ, του έκαναν τέτοια εντύπωση ώστε  τα θεώρησε ως μία παγανιστική λειψανοθήκη. Όταν ενηλικιώθηκε ισχυρίστηκε πως είχε ορκισθεί στο παρελθόν να κτίσει όταν μεγάλωνε, ένα ναό προς τιμή του «θεού» Βόταν. Αυτό επαναλαμβάνει και ο ίδιος στο βιβλίο του «Εικονογραφημένες τοποθεσίες της Γερμανικής Μυθολογίας».
In 1862 a visit to the catacombs beneath the Stephansdom (St. Stephen's Cathedral in Vienna) made a deep impression, and List regarded the catacombs as a pagan shrine (παγανιστικός βωμός/ λειψανοθήκη). As an adult he claimed he had then sworn to build a temple to Wotan when he grew up. This he recounted in volume 2 (page 592-593) of his book Deutsch-Mythologische Landschaftsbilder:
β/. Κατά την διάρκεια των ετών 1888-1899, ο Λιστ ενεπλάκη στις δραστηριότητες δύο σημαντικών φιλολογικών οργανώσεων. Μία απ’ αυτές είχε τον τίτλον Iduna. Το όνομα έδωσε ο Λίστ προς τιμήν μιάς λατρευομένης θεάς των βορείων Γερμανών που ελατρεύετο κατά το παρελθόν, ως θεά της ανανεώσεως και της αιώνιας νεότητος (a North Germanic goddess of eternal youth and renewal).
Η άλλη οργάνωση είχε την επωνυμία Litterarische Donauqesellschaft (Danubian Literary Society) που ιδρύθηκε από τον List και την Fanny Wschiansky, το έτος που διαλύθηκε η Iduna (1893). Εκείνη την περίοδο ο Λιστ συνάντησε άλλους δύο αποκρυφιστές, τον Ιουδαίο Rudolf Steiner8 και τον Lanz von Liebenfels. Όμως, η συνεργασία List και Lanz von Liebenfels δεν εκαρποφόρησε, διότι ο Lanz von Liebenfels ανεχώρησε το 1899, για να μονάσει σε ένα μοναστήρι.
During the years 1888–1899 List was involved with two important literary associations. In May 1891 Iduna, which had the descriptive subtitle of "Free German Society for Literature", was founded by a circle of writers around Fritz Lemmermayer. Lemmermayer acted as a sort of "middle man" between an older generation of authors (which included Fercher von Steinwand, Joseph Tandler, Auguste Hyrtl, Ludwig von Mertens, and Josephone von Knorr) and a group of younger writers and thinkers (which included Rudolf Steiner, Marie Eugenie delle Grazie, and Karl Maria Heidt).9 The name Iduna was provided by List himself and is that of a North Germanic goddess of eternal youth and renewal. Richard von Kralik and Joseph Kalasanz Poestion, authors with specifically neo-Germanic leanings, were also involved in the circle.
The other organisation List was involved with was the Literarische Donaugesellschaft (Danubian Literary Society), which was founded by List and Fanny Wschiansky the year the Iduna was dissolved in 1893. At this time List met Rudolf Steiner and Lanz von Liebenfels but his association with Liebenfels did not develop until Lanz had left the Heilgeenkreuz monastery in 1899.
γ/. Το 1908 η οικογένεια  Wannieck (ΣΣ: Ο Friedrich Wannieck και ο γιός του Friedrich, Oskar Wannieck, ήσαν φανατικοί αρμινιστές), μετέτρεψαν την εταιρεία Literarische Donaugesellschaft σε μυστική  οργάνωση, που λειτουργούσε με την μορφή μιας αποκρυφιστικής λαϊκής οργανώσεως, με κύριο σκοπό την χρηματοδότηση των ερευνών και των δημοσιευμάτων του Λίστ
Στην αποκρυφιστική εκείνη εταιρεία, υποτίθεται…εθνικιστική και …αντισημιτική, παραδόξως πάλιν(!) ηγετικά στελέχη ήσαν τουλάχιστον δύο ακόμη Ταλμουδιστές Ιουδαίοι (Jews), ο Moritz Altschüler, a rabbinical scholar (μελετητής του Ταλμούδ) [Goodrick-Clarke, 1985, σ. 99], και ο Ernst Wachler.10
Ο Λιστ, στο διατυπωθέν κυκλικό όραμα του χρόνου, ενσωμάτωσε και το ινδουϊστικό δόγμα της μετενσαρκώσεως. Έτσι, στα τέλη του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου «προφήτευε» ότι:
«Οι εκατοντάδες χιλιάδες Γερμανοί και αυστριακοί στρατιώτες που σκοτώθηκαν στα πεδία των μαχών θα μετενσαρκωθούν και θα αποτελέσουν το ενιαίο σώμα μιας μεσσιανικής στρατιωτικής και πνευματικής ελίτ που θα κηρύξει την εθνικιστική επανάσταση και θα εγκαθιδρύσει την χιλιετή Άρια αυτοκρατορία!!! (ΣΣ: Επανάληψη σε άλλη …έκδοση των χιλιαστικών απόψεων του Ιουδαιοταλμουδιστού Τσάρλς Ταίηζ Ρώσσελ, που διετυπώθησαν την δεκαετία 1870-1880, και των διαδόχων του).
In 1908, the Guido von List Society (Guido-von-List-Gesellschaft) was founded primarily by the Wannieck family (Friedrich Wannieck11 and his son Friedrich Oskar Wannieck being prominent and enthusiastic Armanists) as an occult völkisch organisation, with the purpose of financing and publishing List's research (Goodrick-Clarke 1985: 42).
δ/. Η Εταιρεία του Λιστ (The List Society) υπεστηρίχθη από πολλές εξέχουσες φυσιογνωμίες της Αυστρίας και Γερμανούς πολιτικούς, εκδοτικούς οίκους και άλλες αποκρυφιστικές ομάδες. Είχε αποκρυφιστικό, σωβινιστικό και αντισημιτικό χαρακτήρα, με δύο κύκλους, εσωτερικό και εξωτερικό. Η Ανωτάτη Τάξη των Αρμανιστών ΗΑΟ (Hoher Armanen Orden), ήταν ο Εσωτερικός κύκλος της Εταιρείας του Λιστ (The List Society).12 Ιδρύθηκε το μεσοκαλόκαιρο του 1911, με την μορφή μιας αποκρυφιστικής Στοάς, προκειμένου να βοηθήσει τις βαθύτερες και πρακτικώτερες έρευνες του Λίστ.
Η HAO διοργάνωνε προσκυνηματικές εκδρομές, σε τοποθεσίες τις οποίες τα μέλη της θεωρούσαν «Ιερές Αρμανικές τοποθεσίες», όπως στο Stephansdom στην Βιέννη, στο Carnuntum, κλπ. Επίσης τα μέλη της Εταιρείας είχαν κατά καιρούς συναντήσεις μεταξύ των ετών 1911 και 1918, αλλά η φύση και οι λεπτομέρειες που συνεζητούντο κατ’ αυτές, παραμένουν άγνωστες.
List had established exoteric and esoteric circles in his organisation. The High Armanen Order (Hoher Armanen Orden) was the inner circle of the Guido von List Society. Founded in midsummer 1911, it was set up as a magical order or lodge to support List's deeper and more practical work. The HAO conducted pilgrimages to what its members considered "holy Armanic sites", Stephansdom in Vienna, Carnuntum etc. They also had occasional meetings between 1911 and 1918, but the exact nature of these remains unknown.13
ε/. Οι αποκρυφιστικές απόψεις του Λιστ ήσαν σύνθεση των ιδεών της θεοσοφίστριας/αποκρυφίστριας Έλενας Μπλαβάτσκυ, από την οποίαν είχε επηρεασθεί ισχυρώς, και δικών του ρατσιστικών θρησκευτικών απόψεων βασισμένων στον Γερμανικό παγανισμό. Επίσης, όπως προείπαμε, είχε ένα κυκλικό όραμα του χρόνου στο οποίο έπαιζαν αποφασιστικό ρόλο, η φύση, η σκανδιναβική μυθολογία και η ινδουϊστική φιλοσοφία.14
Guido von List was strongly influenced by the Theosophical thought of Madame Blavatsky, which he blended with his own racial religious beliefs, founded upon Germanic paganism.
στ/. Κατά τον Λιστ:
-Τα νεολιθικά ευρήματα στην Eυρώπη απεδείκνυαν ότι κάποτε υπήρξε ένας μεγάλος αριογερμανικός πολιτισμός, ο οποίος αργότερα καταστράφηκε από τους χριστιανούς που ανάγκασαν τους ιερείς-βασιλείς του να γίνουν περιπλανώμενοι όπως οι τσιγγάνοι, και απόκληροι.
-Oι χριστιανοί δυσφήμισαν τα ιερά του αρχαίου θεού τους, του Bόταν, και οι ηγέτες των Αρίων κατάντησαν δούλοι στον ίδιο τους τον τόπο.
-Οι Άριοι θα επανέλθουν, εγκαινιάζοντας μια περίοδο μεγάλου πολιτισμού και καθαρότητας, και τα έτη 1914, 1923 και 1932, βάσει των «αστρολογικών του μετρήσεων», ήταν ιδανικά για την έναρξη αυτής της λαμπρής χιλιετίας (επαναδιατύπωση του χιλιαστικού δόγματος).
-Το 1932, κάποια θεία δύναμη θα καταλάβει το συλλογικό ασυνείδητο των Γερμανών και τότε η γενιά των μετενσαρκωμένων μαχητών θα νιώσει την θεία δύναμη, θα επιβάλει την τάξη και, παίρνοντας εκδίκηση για λογαριασμό του έθνους, θα μεταμορφώσει την σύγχρονη αντιπροσωπευτική κοινωνία σε ένα μονολιθικό, αιώνιο και αδιάφθορο κράτος» !!!
Φυσικά, ΤΙΠΟΤΕ απ’όλα αυτά δεν επαληθεύτηκε.
ζ/. Τέλος, μεταξύ των άλλων ο Φον Λιστ:
1//. Έλεγε, ότι η Αριογερμανική κοινωνία, ήταν οργανωμένη βάσει του καβαλιστικού Δέντρου της Zωής, το οποίο συνιστά δέκα βαθμίδες διαδοχικής μυήσεως στα μυστήρια της γνώσεως: Η πρώτη και η δεύτερη βαθμίδα είναι το άτομο και η οικογένεια, οι επόμενες πέντε η διοικητική ιεραρχία των ηγετών, η όγδοη είναι οι ευγενείς, η ένατη ο βασιλιάς και η δέκατη ο Θεός.
2//. Ερμήνευε την κεντρική αρχή της αποκρυφιστικής Καμπάλα, ως γεγονός ότι ο Θεός είχε δημιουργήσει μια ιεραρχία από ανώτερα και κατώτερα όντα.15
Παραδόξως, αλλά όχι ανεξηγήτως για τους έχοντας ελεύθερη σκέψη, μελετητές της παγκόσμιας γραμματείας και αναζητητές της αληθείας, το προμνησθέν καμπαλιστικό δένδρο ζωής, που εδίδασκε ο μέντορας του Χίτλερ, Guido von List,  αναφέρεται στο «ιερό» κατά τους Σιωνιστές Ιουδαίους βιβλίον τους, το Ταλμούδ, ως Οτζ Χιμ, αποτελούμενο από 10 «ιερές» Σεφίροθ (φάσεις, εκφάνσεις).
Αυτό το Οτζ Χιμ της Ιουδαιοταλμουδικής Καμπάλα, χρησιμοποίησε ως πρότυπο και ο εωσφοριστής Χίμλερ, για να οργανώσει ιεραρχικά τα σατανικά τάγματα των Ες Ες !!!
Με βάση τα όσα έχουμε καταγράψει μέχρι τώρα, όποιος διαθέτει στοιχειώδη νοημοσύνη και είναι ελεύθερος, ανεπηρέαστος και απρόσβλητος, από τις δαιδαλώδεις-παγιδοφόρες διαδρομές και απατήλιες δοξασίες του Συστήματος, αντιλαμβάνεται πως λειτουργούσε το σατανικό μυαλό του Χίτλερ, τι συνέβαινε στα σκοτεινά παρασκήνια του Ναζισμού και ποίοι εκρύπτοντο όπισθεν του υποτιθέμενου αντισιωνιστού-αντισημίτου και «Εβραιοφάγου», Αδόλφου Χίτλερ…
Ο έχων νουν νοείν, νοείτω και ώτα ακούειν, ακουέτω…


Συνεχίζεται






1 Secret societies and subversive movements, Nesta Webster, first published 1924, p.152.
2 Robert Freke Gould (Revised by Dudley Wright), History of Freemasonery III, p.241. Published by Charles Scribner & Sons nd (circa 1936), New York (1936)
-Secret Societies and Subversive Movements, Nesta H. Webster, p.152.
Bookseller Image
Gould's History of Freemasonry, throughout the World This edition in six volumes embraces not only an investigation of records of the organizations of the fraternity in England, Scotland, Ireland, the British Colonies, Europe, Asia, Africa and South America, but includes additional material especially prepareted on Europe, Asia and Africa - etc.
3 Walter Johannes Stein (6 February 1891, Vienna – 7 July 1957, London): Αn Austrian/Ηungarian origin Jewish occulist, Waldorf school teacher, Grail researcher, and student of anthroposophy.
Walter Johannes Stein, was the son of Wilhelm Stein, a Hungarian by birth, and Hermine Weiss, who was descended from a large Jewish family.[Stein: German and Jewish (Ashkenazic) family. The name derives from German Stein ‘rock’, Middle High German stein. Hence a topographic name either for someone who lived on stony ground or for someone who lived by a notable outcrop of rock or by a stone boundary marker or monument. It could also be a metonymic occupational name for a mason or stonecutter, or, among Jews, an ornamental name. This name is widespread throughout central and eastern Europe].
4 Robert G.L. Waite, The Psychopathic God-Adolf Hitler, Basic Books (New York, 1977). Ο Σερ Ουΐνστον Τσώρτσιλ (Sir Winston Leonard Spencer-Churchill, 30 Νοεμβρίου 1874-24 Ιανουαρίου 1965), ήταν Βρετανός πολιτικός, στρατιωτικός, δημοσιογράφος και συγγραφέας, πρωθυπουργός της χώρας του, κατά τις περιόδους 1940-45 και 1951-55.
5 Σχετικώς με την ζωή και τις αποκρυφιστικές δοξασίες του Χίτλερ, όπως στο βιβλίο: Ο Αγκυλωτός Σταυρός, Joseph J. Carr, Εκδ. Στερέωμα, μτφ. Θεόφιλος Καΐρης.
6 O όρος «αριοσοφία» αποτελεί νεολογισμόν και αποδίδει τον συνδυασμό θεοσοφικών-αποκρυφιστικών αντιλήψεων και ρατσιστικών θεωριών (υπεροχή της Αρίας φυλής), κατά το θεοσοφία (Θεός-σοφία), αριθμοσοφία, ανθρωποσοφία, κλπ. H λέξη «Άριος» προέρχεται από την σανσκριτική arya (ευγενής). Oι εθνολόγοι δεν της αναγνωρίζουν επιστημονική αξία, αλλά οι ναζιστές πίστευαν ότι Άριος είναι ο βόρειος και μη εβραϊκής καταγωγής κάτοικος του Kαυκάσου.
O όρος Αριοσοφία σημαίνει αποκρυφιστική σοφία που αφορά στους Αρίους, χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον Λάνζ φον Λίμπενφελ, το 1915, και έγινε η ετικέτα για το δόγμα του, το 1920. Ο Λίστ στην πραγματικότητα ονόμαζε το δόγμα του «Αρμαμισμ», ενώ ο Λάνζ χρησιμοποιούσε τους όρους «Θεοζωολογία» και «Αριοχριστιανισμός» πριν από τον πρώτο παγκόσμιο Πόλεμο.
Τις θεωρίες των αριοσοφιστών στην Εταιρεία της Θούλης, τις εισήγαγε ο Ρούντολφ φον Σεμπότεντορφ. O τυχοδιώκτης αυτός πέρασε από την Aλεξάνδρεια, την Eλλάδα και την Tουρκία και αυτοκτόνησε στην Κωνσταντινούπολη στις 8 Μαΐου του 1945, με την πτώση του Γ΄ Pάιχ.
Οι αριοσοφιστές ερμήνευαν τον κόσμο ως διαρκή σύγκρουση ανάμεσα στην κυρίαρχη φυλή των Αρίων και στις κατώτερες, κατ’αυτούς, φυλές των μη Αρίων: Σλάβων, Λατίνων και Eβραίων. Tόσο ο Γκουΐντο φον Λιστ όσο και ο Λαντς φον Λίμπενφελς, πίστευαν πως στην Aνατολή υπήρχαν μυστικά κέντρα σοφίας, θαυμάσιες βιβλιοθήκες κρυμμένες σε σπηλιές, μαγικοί λαβύρινθοι κάτω από την γη και απόκρυφα ιερά, κρυμμένα σε μοναστήρια του Θιβέτ.
7 Guido von List was born in Vienna in the Austrian Empire to Karl Anton List, a prosperous middle-class leather-goods dealer, and Maria List (née Killian). He grew up in the Leopoldstadt district of Vienna. Like the majority of his fellow Austrians at that time, his family was Catholic, and he was christened "Guido Anton List" as an infant in St Peter's Church in Vienna on October 8, 1848.
The trips that List had to make for business purposes gave him the opportunity to indulge his passion for hiking and mountaineering (πεζοπορεία και ορειβασία/φυσιολατρεία). This activity seems to have provided a matrix for his early mysticism.
His father died in 1877 when List was 29 years old. It appears that neither he nor his mother had his father's keen sense of business, and as economic times became difficult List quit the family business to devote himself full-time to his writing, at this time still of a journalistic kind.
Through the years 1877–1887 List was also working on his first book-length (two-volume) effort, Carnuntum, an historical novel based on his vision of the Kulturkampf between the Germanic and Roman worlds centred at Carnuntum around the year 375 CE that was published in 1888 by the Wannieck family's organisation and publishing house Verein "Deutsche Haus" ("German House" Association) in Brno, where List made the acquaintance of the industrialist Friedrich Wannieck. This association was to prove essential to List's future development. [Carnuntum (Κάρνους): Ονομασία αρχαίου Ρωμαϊκού στρατοπέδου ευρισκομένου παρά την Δούναβη στην επαρχία Noricum, πρωτεύουσα της Πανονίας με πληθυσμό 50.000 κατοίκων. Ερείπιά της σώζονται  στην σημερινή Lower Austria,  περίπου στο μέσον μεταξύ  Βιέννης και Μπρατισλάβας, στο αρχαιολογικό πάρκο "Archaeological Park Carnuntum", extending over the area of 10 km² near today's villages Petronell-Carnuntum and Bad Deutsch-Altenburg].
In late 1918 the 70-year-old List was in poor health during the final stages of World War I, in which the naval blockade of the Central Powers caused food shortages in Vienna. In the spring of 1919, at the age of 71, List and his wife set off to recuperate and meet followers at the manor house of Eberhard von Brockhusen, a List society patron who lived at Langen in Brandenburg, Germany.
On arrival at the Anhalter Station at Berlin, List felt too exhausted to continue the journey. After a doctor had diagnosed a lung inflammation his health deteriorated quickly, and he died in a Berlin guesthouse on the morning of May 17, 1919. He was cremated in Leipzig and his ashes laid in an urn and then buried in gravesite KNLH 413 at the Vienna Central Cemetery, Zentralfriedhof - Vienna's largest and most famous cemetery (including the graves of Beethoven, Brahms, Schubert and Strauss) in Vienna's 11th district of Simmering.
8 Rudolf Joseph Lorenz Steiner (27 (or 25) February 1861 – 30 March 1925) was an Austrian clairvoyant, philosopher, architect, economist and esoterist (Steiner gained initial recognition at the end of the nineteenth century as a literary critic and published philosophical works including The philosophy of Freedom. At the beginning of the twentieth century he founded an esoteric spiritual movement, anthroposophy, with roots in German idealistist philosophy and theosophy; other influences include Goethean science and Rosicrucianism.[“Who was Rudolf Steiner and what were his revolutionary teaching ideas? Richard Garner, Education Editor, The Independent ---.  Paull, John (2018), The Library of  Rudolf Steiner.The books in english, Journal of Social and Development Sciences. 9 (3): 21–46].
The NSGWP gained strength in Germany after the First World War. In 1919, a political theorist of this movement, Dietrich Eckart, attacked Steiner that he was a Jew. In 1921, Adolf Hitler attacked Steiner on many fronts, including accusations that he was a tool of the Jews (Uwe Werner, Anthroposophen in der Zeit des Nationalsozialismus, Munich (1999), p.7---Völkischer Beobachter, 15 March 1921).
Steiner spent years in Vienna as a live-in tutor for a hydrocephalic boy in a wealthy Jewish family. The relationship grew tense after Steiner published an article defending Hamerling's book "Homunculus" against charges of anti-Semitism. Steiner had written: "Jewry as such has outlived itself for a long time. It does not have the right to exist in the modern life of nations. That it has survived, nevertheless, is a mistake by world history, of which the consequences were bound to come." [Toos Jeurissen, trans de Tollenaere].
Today, Israelis are clamouring to send their children to schools and nurseries run according to the dictates of an Austrian philosopher who was obsessed with karma, reincarnation and the contribution of Jesus to humanity. This year (2010), three new high schools opened which run according to the principles of anthroposophy, the "spiritual philosophy" of Rudolf Steiner, who died in 1925. In total, Israel now has 50 nurseries, 14 primary schools and four high schools run according to these principles. Plans have just been drawn up for another primary school for Tel Aviv in September (Israelis back Steiner schools, Nathan Jeffay,July 1, 2010).
9 The name "Heidt" in German, is a regular Germanic word translating to "moorland" or "grassland", meaning "very fertile" or "rolling hills". It was very typical of Jewish "grassland", meaning "very fertile" or "rolling hills". It was very typical of Jewish families to take a common German word, and adopt that as their family name, to avoid persecution as a Jew, even after converting to Protestantism. While "Heid" is a family name, in that part of Europe, in that time period, Heidt was the family name possessed by people descended from Jews, who had converted to Protestantism. It is documented that the name "Heidt" in the continent of Europe is a Jewish only name for many hundreds of years. "Heid" is a family name, in that part of Europe, in that time period, Heidt was the family name possessed by people descended from Jews, who had converted to Protestantism. It is documented that the name "Heidt" in the continent of Europe is a Jewish only name for many hundreds of years.
The Heidt's of Europe, and in Georgia, the Salzburger immigrant name Heidt, is also recognized as a Jewish only name, and many Heidt's who served in wars are listed in Jewish Year Books….. It is well documented that many Jews in Europe, even after converting to Christianity, were still persecuted if their Jewish heritage was known.
10 Goodrick-Clarke (1985), p. 44. Two other later works of List were published by Adolf Burdeke in Zürich. For a complete list of List's books, see the bibliography in Goodrick-Clarke 1985: 274.
-Goodrick-Clarke refers especially to Die Armanenschaft der Ario-Germanen. Zweiter Teil, 1911 and the second edition of Die Armanenschaft der Ario-Germanen. Erster Teil, 1913 (Goodrick-Clarke 1985: 239–40, notes to Chapter 9).
-Goodrick-Clarke, Nicholas. The Occult Roots of Nazism: Secret Aryan Cults and Their Influence on Nazi Ideology. The Ariosophists of Austria and Germany, 1890-1935. New York: New York University Press, 1985.
11 Friedrich Wannieck, president of the publishing house Verein "Deutsche Haus" ("German House" Association) in Brünn, and chairman of the Prague Iron Company and the First Brno Engineering Company (major producers of capital goods in the Haus.
12 Οι αρχαίοι Γερμανοί, σύμφωνα με τον τευτονικό μύθο που χρησιμοποιεί ο Tάκιτος στο έργο του «Germania», διατήρησαν την παράδοση της προελεύσεώς τους στα λαϊκά τους τραγούδια που υμνούν τον χθόνιο θεό τους Tuisco (Tυΐσκων) και τον γιο του, Mannus (Mάννος). Οι τρεις γιοί του τελευταίου έδωσαν το όνομά τους στις τρεις γερμανικές φυλές: τους Ingaevones (που κατοικούσαν στα παράλια), τους Hermiones (κατοίκους της ενδοχώρας) και τους Istaevones. O Λιστ, όμως, υποστήριζε πως οι τρεις φυλές αντιπροσωπεύουν κατά σειρά τους αγρότες, τους διανοούμενους και τον στρατό.
Για τον λόγο αυτό, ο Λιστ εξεγερμάνισε την λατινική λέξη «Hermiones» (Eρμίονες – γερμανικό έθνος)  σε Armanen, που σημαίνει «απόγονοι του ηλιακού βασιλιά», του οποίου τους ιερείς (ηγέτες των Aρίων), αποκαλεί «Armanenschaft».
13 In his introduction to List's The Secret of the Runes, Stephen E. Flowers (1988: 11) notes: "The HAO never really crystallized in List's lifetime – although it seems possible that he developed a theoretical body of unpublished documents and rituals relevant to the HAO which have only been put into full practice in more recent years".
14 Τέτοια ήταν η πίστη για την ύπαρξη μυστικών κέντρων σοφίας στην Ανατολή, ώστε μια εποχή κυκλοφορούσε η φήμη πως ο Xίμλερ, αρχηγός των Ες Ες, είχε εγκαταστήσει γραμμή ραδιοφωνικής επικοινωνίας ανάμεσα στην Γερμανία και στο Θιβέτ. H φήμη δεν ήταν τυχαία. Όπως έγινε γνωστό αργότερα, ομάδα επιφανών Ες Ες, μαζί με ναζιστές επιστήμονες, κατ’ εντολή του Χίμλερ, είχαν επισκεφθεί το 1938 το Θιβέτ σε αναζήτηση αυτών των κέντρων της αρχαίας σοφίας.
Η «εκστρατεία» εκείνη διήρκεσε δύο χρόνια. Τα μέλη της ομάδας προέβησαν σε εκτεταμένη έρευνα, στην οποία συμπεριλαμβάνονταν και οι αναπόφευκτες «κρανιομετρήσεις», προκειμένου να αποδειχθεί ότι το Θιβέτ υπήρξε το λίκνο της Αρίας φυλής. Στα σχετικά ντοκουμέντα υπάρχουν, ανάμεσα σε άλλα, 20.000 ασπρόμαυρες και 2.000 έγχρωμες φωτογραφίες, καθώς και τα στοιχεία από 376 κρανιομετρήσεις. Αυτά, ωστόσο, απεκαλύφθησαν αργότερα.
15 Πολ Ρολαντ, Ναζί ή Σατανιστές; Η αλήθεια για τις σχέσεις του ναζισμού με τις δυνάμεις του σκότους και τον αποκρυφισμό, εκδ.Lector,σελ.19.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου