ΝΑΖΙΣΜΟΣ:
H ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΩΝ ΤΑΛΜΟΥΔΙΣΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ
NAZISM:
THE OCCULT SOCIETY OF TALMUDIST JEWS
ΜΕΡΟΣ 25ο
στ. Οι Ιουδαιοταλμουδιστές τραπεζίτες,
ηγεμόνες και επιχειρηματίες, χρηματοδότες των Ναζί προ και κατά την διάρκεια
του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. (Συνέχεια προηγουμένου 24ου μέρους).
(5) Οι
«τρείς αδελφές»
Όταν οι αμερικανικές δυνάμεις εισέβαλαν στην
Ευρώπη τον Ιούνιο του 1944, το έπραξαν με φορτηγά, τζιπ, και τεθωρακισμένα που κατασκευάζονταν από τις "τρεις
μεγάλες αδελφές" της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Ford, General
Motors και Chrysler, χάρη σε ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα
στρατιωτικοποιήσεως και εντατικοποιήσεως της υφιστάμενης βιομηχανικής
παραγωγής, που έχει αναληφθεί ποτέ στην Ιστορία.
Οι αμερικανικές δυνάμεις γρήγορα ήρθαν
αντιμέτωπες με μια δυσάρεστη έκπληξη καθώς ανακάλυψαν ότι, κι’ ο εχθρός τους ήταν εφοδιασμένος με τα ίδια φορτηγά, που κατασκευάζονταν
από την θυγατρική της Ford στην Γερμανία και την Opel –
100% θυγατρική της GM- και ταυτόχρονα βομβαρδίζονταν από
μαχητικά αεροσκάφη, κατασκευασμένα από την Opel!
Το 1938 η Opel παρεχώρησε ένα μεγάλο
στρατιωτικό συμβόλαιο για την αύξηση του στόλου της Luftwaffe, κατά πέντε (5) φορές
από την οργανική του δύναμη. Το συμβόλαιο ενσωματώθηκε σε άλλο εταιρικής
συνεργασίας, με την Volkswagen και την IG
Farben.
In
1938 Opel was granted a major military contract to increase the fleet of the
Luftwaffe to five times its original size. This was incorporated through a
partnership with Volkswagen and IG Farben.1
GM
had supposedly dispensed with the Opel plant as a tax write-off, claiming Reich
authorities had confiscated the plant. Nazi opponents took notice, calling for
an immediate seizure of the “foreign enemy property.” GM Overseas
Director James Mooney personally intervened and installed Heinrich Richter, who
would remain loyal to the company. Richter worked
directly with Hitler to insure that his company remained independent.
When he met Richter in Russelsheim, Hitler was so impressed with the speed and
efficiency that the operation was able to produce, that he officially ended
debates on expropriating the company in 1943 by an official certification of
Opel’s “Germanic” origins2.
Αποφασιστικό
ρόλο στην αλματώδη ανάπτυξη της Ναζιστικής πολεμικής βιομηχανίας έπαιξαν οι
εταιρείες Ford Motor Company and General Motors. Σ’ αυτό συνέτειναν και
οι φιλοναζιστικές ιδέες των μεγαλομετόχων-ιδιοκτητών Henry Ford
και James
Mooney.
Ford Motor
Company and General Motors played an instrumental role in the Nazi military industry. Awareness of this fact comes from government investigation, historical
research, and more recently, from lawsuits brought by former forced laborers.
Although many individual executives from both of these companies, such as Henry
Ford and James Mooney, sympathized with Nazis ideologically, it is worth
looking at the actions of these companies as a whole first.3
Το Ιανουάριο του 1925 η Ford Motor Company, ίδρυσε για πρώτη φορά θυγατρική στο Βερολίνο, την Ford-Werke. Το1929 ο Henry
Ford προσωπικώς, έθεσε τον θεμέλιο λίθο σε ένα νέο βιομηχανικό
συγκρότημα, τεράστιας εκτάσεως 208
στρεμμάτων περίπου, στην περιοχή του ποταμού Ρήνου στην Κολωνία……
Ford Motor Company
first established its German subsidiary, Ford-Werke, in Berlin in January of 1925. By the following year, Ford
trucks and Model-Ts were being rolled out for commercial and private
consumption in Germany. In 1929, Henry Ford himself laid the
cornerstone of a new manufacturing plant on a fresh 52-acre tract of land on
the Rhine River in Cologne. Even though depression-related financial
problems ravaged Germany and much of the rest of Europe, the Ford-Werke plant
was completed and opened for business three years later in 1931. Ford-Werke was
an Aktiengesellschaft corporation, meaning it was a publicly traded
company. Despite this fact, except for a brief period in 1928, Ford’s main
headquarters in Dearborn has retained majority ownership to the present.4
Ο ρόλος της Chrysler στην γερμανική προσπάθεια
πολεμικού εξοπλισμού ήταν μεν λιγότερο σημαντικός αλλά και αυτός ήταν
ουσιαστικός.
Όταν ο
στρατός των ΗΠΑ κατέλαβε τελικά τις εγκαταστάσεις της Ford στην Κολωνία και στο
Βερολίνο, βρήκε εξαθλιωμένους αιχμάλωτους των ναζί να δουλεύουν στην γραμμή
παραγωγής και ταυτόχρονα ανακάλυψε
έγγραφα της επιχειρήσεως, στα οποία εκθειαζόταν η "ιδιοφυΐα του Φύρερ"!
Ο
στρατός των ΗΠΑ με βάση την έκθεση του ερευνητού Henry
Schneider
στις 5 Σεπτεμβρίου του 1945, κατηγόρησε επίσημα την θυγατρική της Ford
πως υπηρέτησε το εξοπλιστικό πρόγραμμα του ναζισμού, τουλάχιστον με την
"συναίνεση" της μητρικής εταιρείας στο Dearborn του Michigan…..Η
Opel, η θυγατρική της GM και η Ford ήσαν οι
δύο πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκεύαζαν φορτηγά για τον Γερμανικό
στρατό…
«At the end
of the war, Henry Schneider, an investigator from the U.S. Army, described the
German subsidiary of Ford of» arsenal of Nazism, at least for military
vehicles». According to Schneider, this device had the approval of Ford
executives, USA. Recognition of Nazis for Ford and GM was well founded: trucks «Blitz», produced in a factory built by GM in Berlin, was a major component of» Blitzkrieg», the German aggression against its neighboring countries: Poland,
the USSR and France. Opel, the German subsidiary of GM, Ford and Germany were the first two truck
manufacturers for the German military.
Χωρίς τα μεγάλα
επενδυτικά κεφάλαια των Αμερικανικών κολοσσών στις εταιρείες τους στην
Γερμανία, ο Γερμανικός στρατός το 1938
δεν θα ήταν έτοιμος να οργανώσει ή έστω να σκεφθεί πως θα μπορούσε να
εισβάλλει αποτελεσματικώς στην Πολωνία…..
Χωρίς τις
διαμεσολαβήσεις του Howard Bush, σε συνδυασμό με την εκρροή κεφαλαίων των μεγαλοτραπεζιτών και
ιδιαιτέρως των Σιωνιστών τραπεζιτών της Wall Street, ελεγχομένων από τον
Rockefeller, η γερμανική οικονομική μηχανή δεν θα μπορούσε να «εκκινήσει» την
διαδικασία αναζητήσεως και κατασκευής νέων πολεμικών οπλικών συστημάτων….
Without large capital investment by U.S. companies
in the German economy, the army of the Reich in 1938 would never have been able
to organize, or even think effectives L grow its invasion of Poland programmed
with Russian communists would have remained as the dream state .
Without interventions Howard Bush, combined with
those of the Harriman brothers and Rockefeller Zionist Wall Street bankers
have left their hands in their pockets rather than going out hundreds of
millions of dollars that the German economic machine needed to prowl its new
weapons of war.
American capitalists chose to start a war to boost
the economy bankrupt America … passing over the heads of the people itself! The
New World Order was planned and would bring big : U.S. unemployed will be
recycled into soldiers …. mouths to feed food banks serve to flesh guns fatten
the battlefield»!5
Το παρακάτω απόσπασμα από έκθεση της Δικαστικής Επιτροπής της Γερουσίας των
Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής το 1974, που δεν είναι το μόνο, είναι διαφωτιστικό
και δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολίας για την συνεργασία των Αμερικανικών
κολοσσών με το Ναζιστικό καθεστώς:
"Οι δραστηριότητες της General Motors,
της Ford και της Chrysler πριν και κατά την διάρκεια του Β' Παγκοσμίου
Πολέμου ... είναι μια διδακτική ιστορία. Εκείνη την εποχή, αυτές οι τρεις
εταιρείες κυριαρχούν στην παραγωγή μηχανοκίνητων οχημάτων, τόσο στις Ηνωμένες
Πολιτείες όσο και στην Γερμανία. Λόγω των δυνατοτήτων της στην μαζική
παραγωγή, η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας από τους πιο κρίσιμους τομείς σε
σχέση με την εθνική άμυνα. Ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις αυτές διατηρούσαν την
οικονομική και πολιτική δύναμη να επηρεάσουν το σχήμα των κυβερνητικών σχέσεων,
τόσο εντός όσο και μεταξύ αυτών των δύο λαών, κατά τέτοιο τρόπο που να
μεγιστοποιούνται τα κέρδη τους.
Εν ολίγοις, επρόκειτο για ιδιωτικές κυβερνήσεις χωρίς να
λογοδοτούν στους πολίτες καμίας χώρας αλλά που διέθεταν τεράστια
επιρροή τόσο κατά την διάρκεια του πολέμου όσο και της ειρήνης όχι μόνο στις
χώρες αυτές αλλά και παγκοσμίως. Η σημαντική συμβολή των επιχειρήσεων αυτών
στην αμερικανική πολεμική προσπάθεια από πλευράς κατασκευής τανκς, εξαρτημάτων
αεροσκαφών, και άλλου στρατιωτικού εξοπλισμού είναι ευρέως αναγνωρισμένη. Λιγότερο όμως γνωστή είναι η ταυτόχρονη
συνεισφορά των θυγατρικών τους στις Δυνάμεις του Άξονα. Εν ολίγοις, αυτές οι πολυεθνικές μεγιστοποιούν τα κέρδη τους από την
παροχή και στις δύο αντιμαχόμενες πλευρές με το υλικό που απαιτείται για τη
διεξαγωγή του πολέμου.
Κατά την διάρκεια του 1920 και του 1930, οι
τρεις μεγάλες αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες ανέλαβαν ένα εκτεταμένο
πρόγραμμα πολυεθνικής επεκτάσεως... Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1930, αυτές
οι τρεις αμερικανικές εταιρείες άνοιξαν θυγατρικές σε όλη την Ευρώπη και την
Άπω Ανατολή! Πολλές από τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις τους βρίσκονταν στα εδάφη
της Γερμανίας και της Πολωνίας, όπως και στην Ρουμανία, στην Αυστρία, στην
Ουγγαρία, στην Λετονία, και στην Ιαπωνία... Λόγω των τεχνολογικών τους
δυνατοτήτων αλλά και της οικονομικής τους ισχύος οι "τρεις αδελφές" αναπόφευκτα έπαιξαν κύριο και καίριο λόγο τόσο
κατά την προετοιμασία όσο και κατά την εξέλιξη του
παγκοσμίου πολέμου. Στην Γερμανία, για παράδειγμα, η General Motors και η
Ford έγινε αναπόσπαστο μέρος των προσπαθειών του πολέμου Ναζί.
Στα εργοστάσια της GM στην Γερμανία
κατασκευάστηκαν χιλιάδες βομβαρδιστικά τζετ και συστήματα προώσεως μαχητικών
αεροσκαφών για την Luftwaffe, την ίδια στιγμή
που στα αμερικανικά εργοστάσια παραγωγής της ίδιας εταιρείας έδιναν
πραγματικά μάχη για να καταφέρουν να εξοπλίσουν την Αεροπορία Στρατού των ΗΠΑ
....Η Ford έπαιξε επίσης ενεργό στην προπολεμική προετοιμασία της ναζιστικής
Γερμανίας. Το 1938, για παράδειγμα, άνοιξε ένα εργοστάσιο συναρμολόγησης
φορτηγών στο Βερολίνο, του οποίου όμως ο «πραγματικός σκοπός», σύμφωνα με
τις αναφορές της αμερικανικής αντικατασκοπείας, ήταν η παραγωγή «οχημάτων
μεταφοράς στρατευμάτων» για τη Βέρμαχτ. Εκείνο το έτος μάλιστα
ο διευθύνων σύμβουλος της Ford, τιμήθηκε με το μετάλλιο του
ναζιστικού Γερμανικού Αετού (πρώτης τάξης) ....
German diplomats
award Henry Ford, center, with their nation's highest decoration for
foreigners, the Grand Cross of the
German Eagle, in July 1938.
Ο Φορντ παρασημοφορείται από τους Ναζί.
Ο Φορντ παρασημοφορείται από τους Ναζί.
Ο Henry Ford έλαβε κατά την διάρκεια του πολέμου, και τιμητικό έπαινο/πιστοποιητικόν
της Γερμανικής αξίας.
Henry Ford also received the « Certificate of
German Merit » … during the war.
Το ξέσπασμα του πολέμου τον Σεπτέμβριο του 1939
οδήγησε αναπόφευκτα στην πλήρη μετατροπή της GM και της Ford σε πολεμικούς
εφοδιαστές του Άξονα τουλάχιστον όσον αφορά στην παραγωγή στρατιωτικών
αεροσκαφών και φορτηγών...
Το απίστευτο και πάλιν είναι ότι μετά την παύση των εχθροπραξιών, η GM και η
Ford ζήτησαν αποζημίωση από την κυβέρνηση των ΗΠΑ για τις ζημιές που υπέστησαν
οι εγκαταστάσεις τους στις χώρες του άξονα, ως αποτέλεσμα των συμμαχικών
βομβαρδισμών κατά τη διάρκεια του πολέμου!!!!!
Η Ford έλαβε ως «αποζημίωση» περίπου 1
εκατ. $,
κυρίως ως αποτέλεσμα των ζημιών που υπέστη το εργοστασιακό της συγκρότημα στην
Κολωνία ..."
O Simon Reich, καθηγητής της
οικονομικής ιστορίας στο πανεπιστήμιο του Pittsburgh, μετά από έρευνα
κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι εταιρείες Opel and
Ford, έκαναν τα πάντα για να φανούν αρεστές στο Ναζιστικό
καθεστώς.
«…Simon
Reich, an economic historian at the University of Pittsburgh and an expert on
the German car industry, says he has yet to see convincing evidence that
American Ford had any control over its Cologne plant after December 1941. He
adds, however, that both "Opel and Ford did
absolutely everything they could to ingratiate themselves to the Nazi state».6
Μετά την παρουσίαση και των νέων αποδεικτικών
στοιχείων, υπάρχουν ακόμη αμφιβολίες ή
αντιρρήσεις για το:
-
Ποίος είναι ο ΟΦΙΣ
που εγέννησε τον Ναζισμό / Nazism (Na-tional Zi-onism), δηλαδή ένα από τα «αυγά» του;
-
Ποίοι επώασαν το «αυγό του όφεως» τον Ναζισμόν
και προς ποίον σκοπόν;
- Ποία ήσαν τα πραγματικά θύματα του Ναζισμού και του Β΄ παγκοσμίου
πολέμου γενικώτερον και ποίοι υπήρξαν οι πραγματικοί θύτες, οι αληθινοί σφαγείς
της ανθρωπότητος;
Συνοψίζοντες
όλα όσα έχουμε παρουσιάσει μέχρι τώρα, καταλήγουμε στο ασφαλές συμπέρασμα ότι τόσον
οι κρυφοί όσον και οι φανεροί χρηματοδότες και παντοιοτρόπως υποστηρίξαντες τον
Χίτλερ και το Ναζιστικόν καθεστώς, ήσαν ΟΛΟΙ τους Ταλμουδιστές Ιουδαίοι ή αντιχριστιανοί
αποκρυφιστές!
Χωρίς
αυτούς, δεν θα υπήρχε ούτε Χίτλερ ούτε Ναζισμός! Χωρίς τον απίστευτο πακτωλό
πάσης φύσεως χορηγείας και ηθικής υποστηρίξεως, δεν θα είχε εκραγεί ο Δεύτερος
παγκόσμιος πόλεμος!!!
Πάντα
ταύτα απεκρύβησαν επιμελώς και εξακολουθούν να αποκρύπτονται από τις νεώτερες
γενεές, μη συμπεριλαμβανόμενα στις σελίδες της…εγκεκριμένης συμβατικής
παγκόσμιας ιστορίας.
Μιάς συμβατικής παρα-ιστορίας, αγνωσίας, ψεύδους,
απάτης, μυθευμάτων και ανιστόρητων ανοσιουργημάτων, προσαρμοσμένων στις
απαιτήσεις των αιμοσταγών και μισάνθρωπων κοσμοκρατόρων-επιβητόρων των λαών.
Μιας
άθλιας μυθιστορηματικής Ιουδαιοκατασκευής που έχει συγγραφεί από τους…νικητές του
πολέμου και αργυρώνυτους συνεργάτες αυτών, έχει τοποθετηθεί επιμελώς στα ράφια
των βιβλιοθηκών όλου του κόσμου και διδάσκεται ως θέσφατον, σε όλα τα
εκπαιδευτικά ιδρύματα παγκοσμίως, απαγορευομένης έστω και της παραμικρής
αμφισβητήσεως των περιλαμβανομένων, ιδιαιτέρως των αναφερομένων στα εβραϊκά
θύματα του Ναζισμού !!!
Το
Ταλμουδικο-ιουδαιοκρατούμενο ΣΥΣΤΗΜΑ, εξαπατά εδώ και δεκαετίες τους λαούς, για
το φαινόμενο του Ναζισμού, τα αίτια της εμφανίσεως και επικρατήσεώς του, καθώς
και για τους πραγματικούς υπευθύνους εκρήξεως του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, αποσιωπώντας την αλήθεια για την
φυλετική-θρησκευτική ταυτότητα των σφαγέων-θυτών 70.000.000 ανθρώπων περίπου, θυμάτων
του πολέμου, προς……δόξαν της Σιωνιστοκρατούμενης
κοινοβουλευτικής ψευτο-δημοκρατίας!!!
Συνεχίζεται
1 Reinhold Billstein, et al., Working
for the Enemy: Ford, General Motors and Forced Labor in Germany During the
Second World War, (New York: Berghahn Books, 2000), 37. This section
contains an interesting story about James
Mooney, arguably one of the most powerful people at GM. His memoirs, which are the sole source of information on what GM knew
about what was happening at Opel at this point, are our only source as other
records are supposedly either lost or destroyed. Mooney visited
Russelsheim soon after this contract was awarded, apparently on a “peace
mission” and left for Basel, Switzerland a few days later, presumably to meet
with members of the Bank of International Settlements (BIS). At the same time
Opel reinvested 40 million Reichmarks in its Russelsheim plant. GM has been
able to use this lack of knowledge of Opel’s activities at this point as a
defense to date.
2 Billstein,
73-74.
3 Reinhold
Billstein, et al., Working for the Enemy: Ford, General Motors and Forced
Labor in Germany During the Second World War, (New York: Berghahn Books,
2000) 1-4. This section is a decent overview of the text, noting in general
terms the involvement of these two corporations and the research behind these
revelations by the team of historians involved.
4 1.
Ford Motor Company, Research Findings About Ford-Werke Under the Nazi Regime
(Dearborn, MI: Ford Motor Company, 2001) Section 2 Historical Background of
Ford Motor Company and Ford-Werke, 2. This source is made possible due to the
first group of slave labor related lawsuits, starting with Iwanowa vs. Ford,
which is still in appeal. Although Ford claims it lost control of its plant,
its own report seems to contradict this.
5 Défenseur
de la Terre/Defender of the Earth.
Re-writing history: The financial support from Wall Street to the Fuhrer Adolph Hitler’s army.part 1.
12 février 2014
Michel DuchaineEnglish
personnal articles,
michelduchaine.com/.../re-writing-history-t...
6 By
Michael Dobbs, Washington Post Staff Writer,
Monday, November 30, 1998, Page A01.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου